Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Ahh ok, maar dan neem ik aan dat je gewoon net zoveel als anders krijgt, maar er ook wat naar crewmembers gestuurd word? Ik weet niet of ik helemaal snap hoe dat in zijn werk gaat, maar dat komt dan nog wel :-) In ieder geval blij dat ik tot nu toe gewoon kan spelen zonder mijn char kwijt te raken!

Ben nog wel benieuwd naar antwoord op mijn vraag over de crews en de verdeling maar dat komt nog wel dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:20:
[...]

in het begin was niet helemaal duidelijk waar die voor diende dus is er maar wat ingevuld (8243) en nu is dat inderdaad niet meer aan te passen. een gevalletje fucked for life zeg maar
Haha en ik zat me maar af te vragen hoe die eerste Tweakers crew heette aangezien crew 2 TWKR is.
Wel matig natuurlijk dat er niks meer aan te doen is.....
Binnenkort ga ik zeker een mic aanschaffen, volgens mij is dat echt lachen met deze game.
Ik houd dit topic wel in de gaten mocht er een PS3 mic crew o.i.d. komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
SinergyX schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:40:
Weet ik niet of de website aan het begin al zo was, maar dit lijkt me toch geen rocketscience:
[afbeelding]

Ben het eens met Dutchgio, tagfix en console-specifiek, heeft meer voordelen dan het zo houden. (plus dat er ziekelijk veel lurkers en 'randdebielen' tussen zitten).
Ik wil de eer wel bij de originele organisatoren houden, omdat die het idee bedacht hebben om de crews te maken.
Het idee 'stelen' met nieuwe crews is dan ook niet aan ons, maar ik wil ze wel aandragen om de huidige 'opstelling' aan te passen, want uit de praktijk blijkt dat dit niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik heb Yssworks maar een pb gestuurd met het idee om dit toch maar eens te heroverwegen.

Ook zie ik het idee om een soort van blacklist bij te houden door de hogere members binnen de crew met mensen die het crewidee niet (willen) snappen zodat deze gewoon gekickt kunnen worden wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Dutchgio

Ben ik het mee eens, want ze hebben er ook wat van proberen te maken.

Toch ben ik nog steeds benieuwd hoe die beslissing tot stand is gekomen om 2 platformen in 1 crew te stoppen. Bang dat er te weinig animo zou zijn ?

Wat we nu kunnen concluderen is :

- Xbox en PS3 bij elkaar in een crew heeft geen enkel nut
- een nieuwe starten om van dat nummer (naambordje) af te komen kan geen kwaad
- regels opstellen om elkaar niet zomaar neer te schieten
- nu al veel inactieve crewleden
- mensen met een mic spelen liever met mic-genoten :)
- rode kleur werkt bij veel mensen verwarrend. (kleur van spelers op de map)

Hier moet toch wel een oplossing voor bedacht kunnen worden ?

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 09-10-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Mijn huidige crew heeft een geel embleem/kleur dus het rondje is dan geel, dit is voor mij inderdaad prettiger. Waarom gaan mensen in een crew, als ze die leden vervolgens kapot knallen? Mis het punt van een crew een beetje dan hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Beakzz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:26:
@ Dutchgio

Ben ik het mee eens, want ze hebben er ook wat van proberen te maken.

Toch ben ik nog steeds benieuwd hoe die beslissing tot stand is gekomen om 2 platformen in 1 crew te stoppen. Bang dat er te weinig animo zou zijn ?

Wat we nu kunnen concluderen is :

- Xbox en PS3 bij elkaar in een crew heeft geen enkel nut
- een nieuwe starten om van dat nummer (naambordje) af te komen kan geen kwaad
- regels opstellen om elkaar niet zomaar neer te schieten
- nu al veel inactieve crewleden
- mensen met een mic spelen liever met mic-genoten :)
- rode kleur werkt bij veel mensen verwarrend. (kleur van spelers op de map)

Hier moet toch wel een oplossing voor bedacht kunnen worden ?
Alleen dat inactief zou ik weglaten. Zo lang is dat online nog niet mogelijk, als je halve crew op een andere console zit lijken ze waarschijnlijk altijd offline te zijn, en er zijn nog problemen.

Mochten die mensen over 2 maanden nog steeds inactief zijn kan je ze altijd nog kicken.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:00:
Ik wil de eer wel bij de originele organisatoren houden, omdat die het idee bedacht hebben om de crews te maken.
Het idee 'stelen' met nieuwe crews is dan ook niet aan ons, maar ik wil ze wel aandragen om de huidige 'opstelling' aan te passen, want uit de praktijk blijkt dat dit niet werkt.
Het is een vrij standaard bij elke grote game een groep te maken, maar ik zie crewlijst 2 en 3 in Drive nog steeds leeg (of mijn IE heeft geen zin) en de TS is ook alweer ruim 2 weken niet bijgewerkt.

Naast de twijfel die ik in de 'rank' zie zitten, aantal zijn niet bepaald 'actief' geweest om kleine 400+ mensen op de juiste plek te krijgen.

Kleine opzet van een website(tje) met de opties die je hebt (wel/geen mic, combat-voorkeur etc), had aardig wat kunnen helpen tot het maken van vrienden-groepjes (nu zie je veel 'voeg mij maar toe PSN/XBL' in de topics).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
SinergyX schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:33:
[...]

Het is een vrij standaard bij elke grote game een groep te maken, maar ik zie crewlijst 2 en 3 in Drive nog steeds leeg (of mijn IE heeft geen zin) en de TS is ook alweer ruim 2 weken niet bijgewerkt.

Naast de twijfel die ik in de 'rank' zie zitten, aantal zijn niet bepaald 'actief' geweest om kleine 400+ mensen op de juiste plek te krijgen.

Kleine opzet van een website(tje) met de opties die je hebt (wel/geen mic, combat-voorkeur etc), had aardig wat kunnen helpen tot het maken van vrienden-groepjes (nu zie je veel 'voeg mij maar toe PSN/XBL' in de topics).
Ik zie hier een nieuwe president hoor ;-)
prima ideeen van je! Of jij wordt de consigliere :D

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Ik denk dat inactief ook niet te managen is.
Met 300 man in een crew is het logisch dat je niet met iedereen zult spelen, want je speelt op andere tijden..
Activiteit is dan ook moeilijk te controleren.
Level?
De een neemt vakantiedagen op om gta te spelen... Dat die dan een hoger level is omdat ie no-lifend violent duct en dergelijke speelt terwijl pietje alleen 's avonds speelt, en nog niet eens missies, maar shops beroofd met andere tweakers en dus vrijwel niet levelt terwijl ze beiden actief zijn, maar op een andere manier, is niet te controleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Maar je kan wel een crew aanmaken met de mensen die je hier veel ziet toch, jou, en ook zat anderen zie ik hier of op t GTAO forum vaak zat voorbijkomen.
Leuk die 3 tweaker crews nu, maar als 90% nooit hier wat meldt, en geen headset gebruikt, wat moet ik dan met die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
dutchgio schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:50:
Ik denk dat inactief ook niet te managen is.
Met 300 man in een crew is het logisch dat je niet met iedereen zult spelen, want je speelt op andere tijden..
Activiteit is dan ook moeilijk te controleren.
Level?
De een neemt vakantiedagen op om gta te spelen... Dat die dan een hoger level is omdat ie no-lifend violent duct en dergelijke speelt terwijl pietje alleen 's avonds speelt, en nog niet eens missies, maar shops beroofd met andere tweakers en dus vrijwel niet levelt terwijl ze beiden actief zijn, maar op een andere manier, is niet te controleren..
Misschien op lange termijn, maar lijkt me nu idd geen issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Laatst online: 13:08
Ik wil ook wel in de tweakers crew maar ze zijn helaas beide vol. Gaat er nog een 3de crew gestart worden of worden er leden gekickt die inactief zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Appleman schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:16:
Ik wil ook wel in de tweakers crew maar ze zijn helaas beide vol. Gaat er nog een 3de crew gestart worden of worden er leden gekickt die inactief zijn?
die is er al.
Lees even de waarschuwing voor je een nieuwe post maakt.

[ Voor 9% gewijzigd door hexta op 09-10-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de crews best gaan scheiden, maar dan moeten de documenten volledig aangepast worden, en dat kost mij teveel tijd. Hiervoor wil ik dus iemand aanstellen, die er op heeft aangedrongen de crew te scheiden.

Ook moet ik alles alleen doen, ondanks de functies die ik aan leden gegeven heb. Dus mocht er iemand zijn die ECHT wil helpen, stuur me dan een bericht, dan kunnen we er een super crew van maken.

Verder wil ik de discussie graag buiten het topic houden, dus mocht je er over willen praten, stuur dan een bericht naar ALLE leden die de crew willen helpen. Zodat we op 1 bericht kunnen reageren, in plaats van op 5.

[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Wat is er trouwens mis met crew3 lijst? valt niet in te typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:28:
Verder wil ik de discussie graag buiten het topic houden, dus mocht je er over willen praten, stuur dan een bericht naar ALLE leden die de crew willen helpen. Zodat we op 1 bericht kunnen reageren, in plaats van op 5.
:? Daar is juist dit topic voor, het crew topic. Waarom zou je dat juist 'achter de schermen' gaan doen?

Dan heb je input van iedereen, het blijft imho een community-ding, niet een clubje die wat doet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:36:
[...]

:? Daar is juist dit topic voor, het crew topic. Waarom zou je dat juist 'achter de schermen' gaan doen?

Dan heb je input van iedereen, het blijft imho een community-ding, niet een clubje die wat doet.
Ik wil de zaken eerst op orde hebben met behulp van een paar leden. Als dit naar wens is, zullen we de nieuwe regels en dergelijke met de hele crew bespreken. Gewoon om het overzichtelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:33:
Wat is er trouwens mis met crew3 lijst? valt niet in te typen?
Je moet een comment plaatsen. In de TS staat hoe je dit moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:40:
[...]

Je moet een comment plaatsen. In de TS staat hoe je dit moet doen.
Ah, stom van me. Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:28:
Ik wil de crews best gaan scheiden, maar dan moeten de documenten volledig aangepast worden, en dat kost mij teveel tijd. Hiervoor wil ik dus iemand aanstellen, die er op heeft aangedrongen de crew te scheiden.

Ook moet ik alles alleen doen, ondanks de functies die ik aan leden gegeven heb. Dus mocht er iemand zijn die ECHT wil helpen, stuur me dan een bericht, dan kunnen we er een super crew van maken.

SynergyX had hier toch juist goede ideeen voor?

en anders, hier beetje inventariseren wie veel lopen te bitchen ;-) Die willen je vast helpen. Ik wil t eventueel wel voor de xbox crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik kan ook wel dingen regelen als nodig is, speel behoorlijk veel eigenlijk :) zit in crew 2 op het moment. maar goed vind het al fijn dat de kleur aangepast is voor crew 2, maar goe dlaat maar weten als er mensen nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 12:03
Ik meld me ook aan om iets te doen (Xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 13:40:
[...]

Ik wil de zaken eerst op orde hebben met behulp van een paar leden. Als dit naar wens is, zullen we de nieuwe regels en dergelijke met de hele crew bespreken. Gewoon om het overzichtelijk te houden.
Aangezien ik zover ik weet de eerste initiatiefnemer was om de zaken orde te stellen, en de crews te reorganiseren, wil ik me daar ook beschikbaar voor stellen. Ik weet niet welke console jij hebt, maar ik heb zelf een PS3 en zou dus ook het een en ander in de nog te maken PS3 crew willen managen.

Mijn suggestie:

- Compleet nieuwe crews, de consoles gescheiden.
Plaats hier een groot bericht dat er nieuwe crews zijn, en of iedereen zo vriendelijk wil zijn om die te joinen.
Een deel van inactieve leden blijft dan in de crew, en die worden dus al uitgesloten.
- zoals al genoemd: x360 en ps3 apart.
- crewregels opstellen.
- meer tweakers met hoger geplaatste functies, vooral de erg actieve tweakers op het forum. Die kunnen het overzicht van wie actief is en wie niet goed bijhouden, omdat ze dat zelf ook zijn.
- juiste crewtags. Dus GoT(1/2/3.etc..) of iets in die richting
- andere crewkleur om onduidelijkheid met spelers met een bounty te voorkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 09-10-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik stel voor om met alle geintreseerden vanavond even op IRC te bespreken over hoe en wat en kunnen aanpassen.

En vervolgens daar een paar man aan te stellen die alles coördineren en in goede banen leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:33:
Ik stel voor om met alle geintreseerden vanavond even op IRC te bespreken over hoe en wat en kunnen aanpassen.

En vervolgens daar een paar man aan te stellen die alles coördineren en in goede banen leiden.
Is goed! Ben uit Crew 1, 2 en drie gestapt. Heb alvast een nieuwe crew aangemaakt - alleen voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:35:
[...]

Is goed! Ben uit Crew 1, 2 en drie gestapt. Heb alvast een nieuwe crew aangemaakt.
voor xbox of voor ps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dutchgio schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:30:
[...]

Aangezien ik zover ik weet de eerste initiatiefnemer was om de zaken orde te stellen, en de crews te reorganiseren, wil ik me daar ook beschikbaar voor stellen. Ik weet niet welke console jij hebt, maar ik heb zelf een PS3 en zou dus ook het een en ander in de nog te maken PS3 crew willen managen.

Mijn suggestie:

- Compleet nieuwe crews, de consoles gescheiden.
Plaats hier een groot bericht dat er nieuwe crews zijn, en of iedereen zo vriendelijk wil zijn om die te joinen.
Een deel van inactieve leden blijft dan in de crew, en die worden dus al uitgesloten.
- zoals al genoemd: x360 en ps3 apart.
- crewregels opstellen.
- meer tweakers met hoger geplaatste functies, vooral de erg actieve tweakers op het forum. Die kunnen het overzicht van wie actief is en wie niet goed bijhouden, omdat ze dat zelf ook zijn.
- juiste crewtags. Dus GoT(1/2/3.etc..) of iets in die richting
- andere crewkleur om onduidelijkheid met spelers met een bounty te voorkomen.
Ik game ook op de PS3. De crew die ik aangemaakt heb gaat zich dan ook alleen op deze console richten. Ik zou je graag aan willen stellen als commisionar. Zou ik je Social Club naam mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Zal ik er maar 1 aanmaken voor de xbox gebruikers dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:37:
Zal ik er maar 1 aanmaken voor de xbox gebruikers dan?
Ja, is goed. De tag voor de crew is TWKR en de kleur is wat geelachtig.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesto2000
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07-2022
Als dit dan toch doorgaat..... Mij ontgaat de reden een beetje eerlijk gezegd. Maak het dan duidelijk vanaf begin. Dit zou je al kunnen doen in de tag. bvb GOTX voor xbox en GOTP voor playstation. Lijkt me duidleijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:33:
[...]

Is goed! Ben uit Crew 1, 2 en drie gestapt. Heb alvast een nieuwe crew aangemaakt - alleen voor de PS3.
Lijkt me dan handig om tot vanavond te wachten met een nieuwe crew maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:38:
[...]

[...]

Lijkt mij op zich ook wel het handigste ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:38:
[...]

[...]

Dit is gewoon standaard, net zoals de vorige crew 2 en 3 hadden. Lijkt me prima om al aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:40:
[...]

Dit is gewoon standaard, net zoals de vorige crew 2 en 3 hadden. Lijkt me prima om al aan te maken.
Wat dacht je van de naam? GoTx/GoTp bijvoorbeeld? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:42
[...]

Klopt het dat deze nieuwe crew alweer weg is, of het nog niet doet? Ik speel ook op de PS3 en zou graag willen deelnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie wat: ik heb geen zin om crew leider te zijn. Ik wil nu gewoon lekker kunnen gamen met een gezellige crew, zonder verder "gezeur" aan mijn hoofd. :)

Maken jullie de crew maar volledig zoals jullie willen, dan meld ik me aan bij de PS3 crew, en kan ik gewoon weer volledig genieten van de Crew en het spel. Dit doe ik niet door de scheiding, maar omdat het me gewoon teveel tijd kost.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:44:
Weten jullie wat: ik heb geen zin om crew leider te zijn. Ik wil nu gewoon lekker kunnen gamen met een gezellige crew, zonder verder "gezeur" aan mijn hoofd. :)

Maken jullie de crew maar volledig zoals jullie willen, dan meld ik me aan bij de PS3 crew, en kan ik gewoon weer volledig genieten van de Crew en het spel. Dit doe ik niet door de scheiding, maar omdat het me gewoon teveel tijd kost.
Dat lijkt me niet de beste stap, want dan hebben we straks 5 ps3 crews... :(

Ik wil er wel 1 aanmaken, maar dan wel dat iedereen er mee instemt, en er niet meerdere dezelfde crews worden gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dutchgio schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Ik wil er wel 1 aanmaken, maar dan wel dat iedereen er mee instemt, en er niet meerdere dezelfde crews worden gemaakt..
Gewoon 1 PS3 en 1 Xbox crew, totdat deze vol zitten. Dan kan er gekeken worden naar een mogelijke uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
dutchgio schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Laten we vanavond even overleggen en dan gewoon 2 crews maken inderdaad.

Gewoon GoTx en GoTp en dat dan duidelijk communiceren naar de rest van het forum.

Want op deze manier gaat het 1 grote chaos worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:47:
[...]

Laten we vanavond even overleggen en dan gewoon 2 crews maken inderdaad.

Gewoon GoTx en GoTp en dat dan duidelijk communiceren naar de rest van het forum.

Want op deze manier gaat het 1 grote chaos worden.
Communiceren met 600 man op een IRC kanaal gaat m ook niet worden...

Het beste is om nu te handelen, zodat we ook meteen duidelijk kunnen maken hoe verder te gaan in plaats van het regelen met communcatiegesprekken op een IRC kanaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:11

Vuvuzela

My spire is forming

Lijkt me dat we er toch wel over eens zijn dat er 2 nieuwe crews komen voor ps3 en xbox.

Wel een idee om idd niet rood te gebruiken als crewkleur.

[ Voor 30% gewijzigd door Vuvuzela op 09-10-2013 14:52 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
In dat geval stel ik voor dat er 1 iemand nu een xbox crew aanmaakt en 1 een playstation.

Ik wil best de xbox crew aanmaken maar als iemand anders dit wilt vind ik het ook prima.

Dus zeg het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een idee dan ook een nieuw topic aan te maken, met nieuwe crewnaam enzovoort? Dan is die ook niet zo vervuild met deze discussie.

@dutchgio, ik zou eventueel wel commisionar willen worden. Heb overigens een invite gestuurd.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Ik join de xbox crew wel, maar ga er geen opstarten. Gezien survival zijn enthousiasme, doet hij het dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
KiDoNL schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:57:
Ik join de xbox crew wel, maar ga er geen opstarten. Gezien survival zijn enthousiasme, doet hij het dan? ;)
Ik zal er even 1 aanmaken ja

Edit: zie hier de xbox crew http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewx360

[ Voor 14% gewijzigd door servival7 op 09-10-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:56:
Misschien een idee dan ook een nieuw topic aan te maken, met nieuwe crewnaam enzovoort? Dan is die ook niet zo vervuild met deze discussie.

@dutchgio, ik zou eventueel wel commisionar willen worden. Heb overigens een invite gestuurd.
Gezien jou vorige rol in de andere crew en houding t.o.v. De nieuwe crews vindt ik het dan ook niet onredelij om jou die functie toe te kennen.

Zou je het oude logo weer kunnen toepassen op de nieuwe crew?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dutchgio en servival7, jullie zijn aangesteld als medeauteurs. Dus wees vrij de start post aan te passen.

@dutchgio: thanks, heb geacepteerd, sta alleen nog op Muscle.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ik join de xbox crew vanavond wel, nu nog op werk. Uur of half 5 ben ik r hopelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Ik heb zojuist een request gestuurd bij de nieuwe TweaksCrewx360 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dutchgio schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:01:
[...]

Gezien jou vorige rol in de andere crew en houding t.o.v. De nieuwe crews vindt ik het dan ook niet onredelij om jou die functie toe te kennen.

Zou je het oude logo weer kunnen toepassen op de nieuwe crew?!
Heb het oude logo niet gemaakt, en heb ook geen idee hoe ik dat er in zou moeten zetten; heb hem overigens ook niet opgeslagen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:01
idem request ingestuurd voor Tweakscrewps3

En de embleem is door FlyingDutchbox gemaakt en wouterkok

[ Voor 42% gewijzigd door Ienni1983 op 09-10-2013 15:08 ]

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ik heb een request gestuurd psn ; Maciejk8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Nu we straks de crews per platform hebben - misschien ook een idee om eens de "crew only game" features eens te proberen? Volgens mij kom je dan in een game met alleen je eigen crew members :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
Brainstorm schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:09:
Nu we straks de crews per platform hebben - misschien ook een idee om eens de "crew only game" features eens te proberen? Volgens mij kom je dan in een game met alleen je eigen crew members :)
1 iemand moet zo'n game starten, de rest kan dan joinen, wel met een maximum van 16 uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Misschien moet ook de Reactienotificatie (of hoe dat dan ook heet, het LET OP scherm voor je post) aangepast worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesto2000
aangevraagd. (x360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Ik zal constant even refreshen om alle requests te accepteren en jullie een invite te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:11:
[...]

Misschien moet ook de Reactienotificatie (of hoe dat dan ook heet, het LET OP scherm voor je post) aangepast worden?
Topic Warning zal aangepast worden, ben er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
ik zie nog geen pending requests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
mijne is pending...

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:15:
[...]

ik zie nog geen pending requests
Even refreshen.

Tevens, crew kleur geel? Tweakers was meer groen dacht ik? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:16:
[...]

Even refreshen.

Tevens, crew kleur geel? Tweakers was meer groen dacht ik? :*)
*kijkt naar logo..... *
*Kijkt nog een keer*

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 17:09
Request pending.

Psn: AtlAntA_dark

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qequero
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
Request pending.

Xbox: Qequero

Ben vooral een avond gamer. Niet no-life maar zo af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ienni1983 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:16:
[...]

*kijkt naar logo..... *
*Kijkt nog een keer*

Nee
Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT-c2I7MRFbC7u2r2UowgShjviQ8x0ZQ2fASSXsepGGbcu0q3GhgQ
Dit is geel? Ben je serieus? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zouden jullie aub geen posts willen plaatsen, waarin aangegeven wordt dat je een request heb gestuurd? Jullie worden sowieso geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

[afbeelding]
"t is een mix van geel en groen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

Soort van lime kleur?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

[afbeelding]
Die is idd groenig

Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/v3/framework/logo-15-jaar.png

Deze oog meer geel ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RGB: 186, 231, 6.

E: Invite only uitgeschakeld bij PS3 crew. Joinen kan nu dus zonder invite.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik zie niet echt requests binnen komen dus heb voor de zekerheid het invite only maar even uitgezet.

Edit: volgens mij zit ik qua crewkleur vrij aardig in de buurt nu.

[ Voor 25% gewijzigd door servival7 op 09-10-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:21:
[...]

RGB: 186, 231, 6.

E: Invite only uitgeschakeld bij PS3 crew. Joinen kan nu dus zonder invite.
En de nieuwe (die linksboven) 217, 255, 38
Die is idd wel meer geel. I stand corrected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:18:
[...]

Lime groen kan ik me idd in vinden. :P

Maar goed geen 8453 meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede ontwikkelingen hier. Blij dat er over nagedacht wordt en ook gelijk actie wordt ondernomen. Heb me natuurlijk aangemeld bij de PSN crew en wil zeker meehelpen om wat te regelen als het nodig is. Heb me alleen nooit verdiept in irc dus of je dan wat aan me hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De kleur is helaas moeilijk in te stellen, dit gaat niet door middel van een RGB of Hex kleur. Dus we kunnen niet de exacte kleur nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:24:
De kleur is helaas moeilijk in te stellen, dit gaat niet door middel van een RGB of Hex kleur. Dus we kunnen niet de exacte kleur nemen.
Is er btw als gta V class ook kamikaze??? :P

Ik scheur meestal met me wagen een vuurgevecht binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik zie de requests die gedaan waren nu welweer staan. Blijkbaar was de social club site gewoon niet zo snel

Edit: Als eimand zo'n mooi crew emblem bij elkaar kan knutselen in social club dan zou dat fantastisch zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door servival7 op 09-10-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

GOTP gejoined, lijkt me dat deze dan ook meteen voor active only is? En hoe zit het met de ranks in de crew?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Blijven we lid van de vorige en huidige crew ? IF so , welke crew wordt getoond ingame? want je kan immers tot 5 gaan

EDIT: kom anders ff op mirc mensen...

[ Voor 14% gewijzigd door sleepwalkerbe op 09-10-2013 15:30 ]

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

sleepwalkerbe schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:30:
Blijven we lid van de vorige en huidige crew ? IF so , welke crew wordt getoond ingame? want je kan immers tot 5 gaan

EDIT: kom anders ff op mirc mensen...
Je moet kiezen welke crew actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik heb de linkjes waar je moet joinen in de TS even aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Meelobee schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:29:
GOTP gejoined, lijkt me dat deze dan ook meteen voor active only is? En hoe zit het met de ranks in de crew?
Ranks worden zorgvuldig verdeeld, daarover later meer,
door dit op het forum te zetten en compleet nieuwe crews aan te maken worden de niet actieve leden al 'gedumpt' doordat ze in d oude crews blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:03
servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:21:
Ik zie niet echt requests binnen komen dus heb voor de zekerheid het invite only maar even uitgezet.

Edit: volgens mij zit ik qua crewkleur vrij aardig in de buurt nu.
Nou dan ook maar deze aangemeld, ik moet zeggen dat ik met jou toch al regelmatig heb gespeeld. Nu moet iedereen natuurlijk ook wel deze als actieve crew zetten.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:26:
Ik zie de requests die gedaan waren nu welweer staan. Blijkbaar was de social club site gewoon niet zo snel

Edit: Als eimand zo'n mooi crew emblem bij elkaar kan knutselen in social club dan zou dat fantastisch zijn.
Ik heb een poging gedaan voor een emblem, maar hij is nog niet heel mooi, zal vanavond nog ff verder knutselen :) (edit: is gepublished naar de crew, leader moet em ff instellen volgens mij..)

[ Voor 8% gewijzigd door Meelobee op 09-10-2013 15:40 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Meelobee schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:39:
[...]

Ik heb een poging gedaan voor een emblem, maar hij is nog niet heel mooi, zal vanavond nog ff verder knutselen :)
Ikzelf wou zeg maar proberen het tweaker embleem in de ster van rockstar verwerken... idee was wel leuk maar uitvoering voor een non pro in photoshop niet te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:39:
[...]

Ik heb een poging gedaan voor een emblem, maar hij is nog niet heel mooi, zal vanavond nog ff verder knutselen :)
Ja ik verwacht wel een kunstwerk dan he ! Niet dat ik 25000 voor een stervende zwaan op mijn auto moet betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Moet het niet gewoon het tweakers logo worden? Mij maakt het niet uit hoor, maar ik was in die veronderstelling. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:42:
Moet het niet gewoon het tweakers logo worden? Mij maakt het niet uit hoor, maar ik was in die veronderstelling. :D
Stervende zwaan is ook best cool hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
hexta schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:42:
ik probeer het logo uit de oude crew in de nieuwe krijgen maar blijkbaar mag dat niet van Rockstar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:46:
[...]

ik probeer het logo uit de oude crew in de nieuwe krijgen maar blijkbaar mag dat niet van Rockstar :(
Nee, dat lukt mij dus ook niet. :(
Iets met copyright.
APA normen eronder mocht ook niet baten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nesto2000
Gelijk twee aparte topics maken? voor x 360 en ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

dutchgio schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:47:
[...]

Nee, dat lukt mij dus ook niet. :(
Iets met copyright.
APA normen eronder mocht ook niet baten. :+
gio kijk ff op de socialclub crewpage, ik heb net een tweakerslogo gepublished:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nesto2000 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:47:
Gelijk twee aparte topics maken? voor x 360 en ps3?
Mwah van mij hoeft dat niet. Er zijn al zoveel GTA topics en de ervaring is verder toch redelijk hetzelfde. Gescheiden crews is wel genoeg luxe op een dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Laatst online: 15:50

ettie1990

PSN:ettiesick

je moet inderdaad een crew op active zetten op social clubbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Meelobee schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:48:
[...]

gio kijk ff op de socialclub crewpage, ik heb net een tweakerslogo gepublished:)
Zou je dat bij de xbox crew ook kunnen doen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Meelobee schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:48:
[...]

Ik kan m alleen niet zien :(
En ook niet editen.
De nieuwe kleur is trouwens groen/lime-achtig zie ik net, geel werd niet gewaardeerd dus heeft een commissionair meteen opgetreden ;)
Ps: crew mag nog even invite-only blijven.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 09-10-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:52:
[...]

Zou je dat bij de xbox crew ook kunnen doen? :X
Nope want ik heb geen xbox :+

Pagina: 1 ... 6 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com