Idd, immens triest. Overkwam mij vannacht ook. Daarna overigens een bounty op z'n kop gezet en hem ook laten afschieten. Zelf hoef ik een crew member niet af te maken, maar in dat geval vind ik het niet zo erg als iemand anders het doet.
Gertjuhjan schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:38:
Ik wil meer gebruik gaan maken van mijn microfoon, maar heb geen idee hoe die werkt. Er zit een schakelaar op met groen en rood, maar wat nu aan of uit is, dat weet ik niet. Ook zit er een wieltje(voor volume?) op, maar daar staat niet bij wat nu hard of zacht is.
Ook ben ik de afgelopen dagen al 3 keer mijn auto en progress kwijt geraakt(online) na afsluiten van de online modus. Ook duurt de laadtijden voor een job en/of na het doen van een job, veel te lang. Ik ben meer aan het wachten dan dat ik aan het spelen ben.
Daarom laat ik de komende tijd de online-modus voor wat het is en ga nog een tijdje offline spelen.
Laat maar weten of het al beter wordt.
Klinkt als de Xbox headset: groen is aan, volume knop bepaald hoe hard iemand in je oor tettert, deze moet 'omhoog' (in de richting van het microfoon-icoontje op de schuifknop). Verder is het een beetje testen of-ie goed werkt... je kan op sommige plekken (zoals in een missie lobby) zien dat-ie de microfoon herkent én dat-ie geluid oppikt (de rank naast je naam veranderd even in een audio-icoontje). Met een vriend in een chat gaan zitten werkt mss nog wel beter (kan hij zeggen of het wat is).
Wat betreft online gebeuren: is echt geen pijl op te trekken. Heb nu al meerdere mensen gehoord die dingen kwijt zijn. Maar ik ben zelf na 3 dagen kloten (wilde de eerste race niet starten) online en geen serieuze problemen meer meegemaakt. Op afgelopen nacht na dan, toen lukte het niet om samen missies, races e.d. te doen.