Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:06:
Ja klopt had een bounty van 9000 geloof ik. Vond de lucht dus wel zo veilig :P Heb later nog een titan heli gejat en daarmee ben ik random auto's gaan oppikken :P Dat was echt hilarisch! Maar ik vlieg heel veel in die heli's vind ik echt lachen. Als iemand dan iets aan het overvallen is land ik er gewoon 9 van de 10 keer stappen ze in :P
Stomme vraag misschien maar waar jat je die heli's? ik kan er geen vinden namelijk.

En heeft iemand een kaartje ofzo waar ik die auto's voor simeon kan vinden?
Ik heb geen idee waar die spawnen namelijk. (het gaat dan over de auto's die je per sms krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
servival7 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:29:
[...]

Stomme vraag misschien maar waar jat je die heli's? ik kan er geen vinden namelijk.

Ik heb geen idee waar die spawnen namelijk. (het gaat dan over de auto's die je per sms krijgt)
Fort zancundo aka de legerbasis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ook ingeschreven voor Crew3

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servival7 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 14:29:
[...]

Op het grote vliegveld staat er eentje. Je kunt tot aan het hek rijden, en dan kun je tussen het hek doorlopen. Dan heb je links een hangaar en als je rechts gaat loop je je recht tegen een heli aan. Op datzelfde vliegveld staat ook klein vliegtuigje nog. Verder staat er nog een grote heli op het vliegveld van Trevor als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 15:28:
[...]

Op het grote vliegveld staat er eentje. Je kunt tot aan het hek rijden, en dan kun je tussen het hek doorlopen. Dan heb je links een hangaar en als je rechts gaat loop je je recht tegen een heli aan. Op datzelfde vliegveld staat ook klein vliegtuigje nog. Verder staat er nog een grote heli op het vliegveld van Trevor als ik me niet vergis.
oke dan ga ik daar even kijken zodra de cloud servers het weer eens doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Eindelijk heb ik online kunnen gaan. Uiteraard direct weer met een paar simpelen die alleen maar rondrennen als een kip zonder kop en elkaar proberen dood te maken.

Hoe kom ik nu met crew members terecht om missies te gaan doen? Ik ben nog niet echt onder de indruk na deze eerste ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-09 00:56

XBL

Je kan crew members inviten vanuit het setup schermpje voor een missie (ook voor races, etc).

Daarnaast kan je vanuit het normale menu (start-knop) ook een free play server joinen met crew members. Dat werkt niet altijd, maar gisteren zat ik dan meestal wel met 2 andere tweakers op een server.

Na die tutorial (het kleren kopen enzo) wel z.s.m. naar een andere server gaan. Volgens mij zijn er een aantal servers speciaal voor mensen die uit de tutorial komen (te zien aan de hoeveelheid slecht geparkeerde auto's bij de kledingwinkel) en daar zitten veel mensen te kloten. Op andere servers is het soms een mayham, maar eigenlijk heb ik daar tot nu toe alleen last van anderen gehad als ik het opzocht (of als ik een bounty op m'n hoofd kreeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ik heb veel moeite met het vinden van servers waar medetweakers opzitten. Heb nu bijvoorbeeld al 3 x achter elkaar geprobeerd servers te joinen waar crew members op spelen, maar dan beland ik alsnog op een server waar niemand van de crew opzit. IGN: cavefish1986

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Dank voor de tip XBL! Helaas kom ik nu niet meer online, maar dat is goed te weten voor de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
Ik ga me ook inschrijven voor crew 3.

Moet er wel bij zeggen dat dit eerste online game is op xbox 360 (heb em gratis gekregen van een maat).

Vandaag ook voor eerste keer online gespeeld en beviel me goed, vandaar dat ik dus toch maar mee ga doen in een crew.

Kan ik gewoon mijn headset in het USB poortje van mijn xbox doen en dan de headset gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Volgens mij kunnen sommige headsets wel via USB werken, maar je komt er vanzelf achter door te testen. Dat kan je doen door een berichtje te sturen naar een vriend oid om even te testen of-ie ook daadwerkelijk geluid opneemt (wellicht zit er ergens in de settings ook wel iets wat het geluid detecteert).

Anders kan je een goedkoop headsetje scoren wat in de controller prikt (zoals de headset die bij sommige modellen geleverd worden). Ben je voor een tientje (of mss nog wel minder) wel klaar. Headsetje scoren raad ik sowieso aan aan iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ik had vandaag een paar mensen geholpen met de helicopter tijdens overvallen. (volgens mij geen tweaker). Er zaten ook 1/2 TWKR in de map. Ik kreeg toen een vriendverzoek, maar ik kan die niet terugvinden. Moet je die direct accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DopdeDouwer schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:03:
Ik had vandaag een paar mensen geholpen met de helicopter tijdens overvallen. (volgens mij geen tweaker). Er zaten ook 1/2 TWKR in de map. Ik kreeg toen een vriendverzoek, maar ik kan die niet terugvinden. Moet je die direct accepteren?
Als je nou even vermeld welke console je hebt...

Op de ps3 blijft dat staan bij in het homescreen: bij je vrienden staat dan desbetreffend persoon die je kunt accepteren of weigeren om toe te vpegen aan je vriendenlijst.
Xbox heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Bij Xbox komt dat volgens mij bij je berichten te staan, al blijft het er ook niet eeuwig staan. Ff op die Xbox knop op je controller rammen en daar een beetje rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
XBL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 21:26:
Volgens mij kunnen sommige headsets wel via USB werken, maar je komt er vanzelf achter door te testen. Dat kan je doen door een berichtje te sturen naar een vriend oid om even te testen of-ie ook daadwerkelijk geluid opneemt (wellicht zit er ergens in de settings ook wel iets wat het geluid detecteert).

Anders kan je een goedkoop headsetje scoren wat in de controller prikt (zoals de headset die bij sommige modellen geleverd worden). Ben je voor een tientje (of mss nog wel minder) wel klaar. Headsetje scoren raad ik sowieso aan aan iedereen...
Heb er ook een headsetje bij gekregen maar die kan ik gewoon niet op mijn hoofd hebben :p

Heb een goede USB headset en inderdaad, morgen eventjes testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Tis idd niet een optimaal geval. Gelukkig kan-ie zowel links als rechts, dus wissel ik afentoe. Ik speel eigenlijk ook alleen maar met headset als het in-game ook beetje toevoegt. Bij Call of Duty e.d. ren ik als een mongool rond, dus hoef ik niet zo nodig met anderen te spreken.

Bijna klaar met werken, straks tot ergens in de nacht nog beetje spelen. Dus als er andere Xbox spelers zijn, ik ben online vanaf iets van ~23:30 (wellicht ietsje later).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

dutchgio schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:12:
[...]

Als je nou even vermeld welke console je hebt...

Op de ps3 blijft dat staan bij in het homescreen: bij je vrienden staat dan desbetreffend persoon die je kunt accepteren of weigeren om toe te vpegen aan je vriendenlijst.
Xbox heb ik niet.
Tnx. Gevonden, dacht dat het ingame was, maar het is gaat via PSN.

[ Voor 12% gewijzigd door DopdeDouwer op 07-10-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:14

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Ik mag geen comments plaatsen om me in te schrijven voor crew 3? Bij de andere twee mag dat wel.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 23:32
He, heb me maar ook aangemeld op Tweakscrew (3) inmiddels. Nickname is GeneSt3aler. Moet het nog goed gekeurd worden?

Kan overigens ook niet document aanpassen op google docs.

[ Voor 20% gewijzigd door Genestealer op 07-10-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingeschreven voor crew 3, wachten op goedkeuring nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 10:43:
Ingeschreven voor crew 3, wachten op goedkeuring nu..
Welke goedkeuring? Je bent meteen automatisch lid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
Beetje jammer die crew leden die je in free roam wat af zitten te schieten..

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:04:
Mee eens. Ik dacht eerst dat ik passive mode nooit aan zou zetten maar ik ben er nu wel erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:11:
[...]

Mee eens. Ik dacht eerst dat ik passive mode nooit aan zou zetten maar ik ben er nu wel erg blij mee.
Ja maar dat dit zelfs door mede crew leden wordt gedaan nadat je gezamenlijk een paar keer violent duct hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik ben een aantal keer gekilled. Daarom schiet ik soms mensen neer als ik het idee heb dat ze mij gaan neerschieten(beter de andere dood, dan ik).

Ik wil meer gebruik gaan maken van mijn microfoon, maar heb geen idee hoe die werkt. Er zit een schakelaar op met groen en rood, maar wat nu aan of uit is, dat weet ik niet. Ook zit er een wieltje(voor volume?) op, maar daar staat niet bij wat nu hard of zacht is.

Ook ben ik de afgelopen dagen al 3 keer mijn auto en progress kwijt geraakt(online) na afsluiten van de online modus. Ook duurt de laadtijden voor een job en/of na het doen van een job, veel te lang. Ik ben meer aan het wachten dan dat ik aan het spelen ben.
Daarom laat ik de komende tijd de online-modus voor wat het is en ga nog een tijdje offline spelen.
Laat maar weten of het al beter wordt.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

AtlAntA schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:04:
Idd, immens triest. Overkwam mij vannacht ook. Daarna overigens een bounty op z'n kop gezet en hem ook laten afschieten. Zelf hoef ik een crew member niet af te maken, maar in dat geval vind ik het niet zo erg als iemand anders het doet.
Gertjuhjan schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:38:
Ik wil meer gebruik gaan maken van mijn microfoon, maar heb geen idee hoe die werkt. Er zit een schakelaar op met groen en rood, maar wat nu aan of uit is, dat weet ik niet. Ook zit er een wieltje(voor volume?) op, maar daar staat niet bij wat nu hard of zacht is.

Ook ben ik de afgelopen dagen al 3 keer mijn auto en progress kwijt geraakt(online) na afsluiten van de online modus. Ook duurt de laadtijden voor een job en/of na het doen van een job, veel te lang. Ik ben meer aan het wachten dan dat ik aan het spelen ben.
Daarom laat ik de komende tijd de online-modus voor wat het is en ga nog een tijdje offline spelen.
Laat maar weten of het al beter wordt.
Klinkt als de Xbox headset: groen is aan, volume knop bepaald hoe hard iemand in je oor tettert, deze moet 'omhoog' (in de richting van het microfoon-icoontje op de schuifknop). Verder is het een beetje testen of-ie goed werkt... je kan op sommige plekken (zoals in een missie lobby) zien dat-ie de microfoon herkent én dat-ie geluid oppikt (de rank naast je naam veranderd even in een audio-icoontje). Met een vriend in een chat gaan zitten werkt mss nog wel beter (kan hij zeggen of het wat is).

Wat betreft online gebeuren: is echt geen pijl op te trekken. Heb nu al meerdere mensen gehoord die dingen kwijt zijn. Maar ik ben zelf na 3 dagen kloten (wilde de eerste race niet starten) online en geen serieuze problemen meer meegemaakt. Op afgelopen nacht na dan, toen lukte het niet om samen missies, races e.d. te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

XBL schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:04:
[...]

Idd, immens triest. Overkwam mij vannacht ook. Daarna overigens een bounty op z'n kop gezet en hem ook laten afschieten. Zelf hoef ik een crew member niet af te maken, maar in dat geval vind ik het niet zo erg als iemand anders het doet.

[...]

Klinkt als de Xbox headset: groen is aan, volume knop bepaald hoe hard iemand in je oor tettert, deze moet 'omhoog' (in de richting van het microfoon-icoontje op de schuifknop). Verder is het een beetje testen of-ie goed werkt... je kan op sommige plekken (zoals in een missie lobby) zien dat-ie de microfoon herkent én dat-ie geluid oppikt (de rank naast je naam veranderd even in een audio-icoontje). Met een vriend in een chat gaan zitten werkt mss nog wel beter (kan hij zeggen of het wat is).

Wat betreft online gebeuren: is echt geen pijl op te trekken. Heb nu al meerdere mensen gehoord die dingen kwijt zijn. Maar ik ben zelf na 3 dagen kloten (wilde de eerste race niet starten) online en geen serieuze problemen meer meegemaakt. Op afgelopen nacht na dan, toen lukte het niet om samen missies, races e.d. te doen.
Ah dankjewel.

Zal vanavond even kijken. En mijn vriendin gaat een week op vakantie vanaf morgen(met haar vader) dus ik heb savonds genoeg tijd om te gamen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

XBL schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:04:
[...]

[...]

Jammer dat de TWKR3 nog maar vrij klein is ik heb nog niet vaak iemand online gezien.

Vind dat freeroamen soms best irritant inderdaad. Een beetje rondcruizen en mogelijkheden verkennen gaat amper. Elke keer van de kl**tvoilen die je afknallen. Laatst zelf eentje met een sniper ;w . Kostte me een hoop ziekenhuisgeld. Ik heb namelijk nog geen huis dus respawnen was steeds binnen bereik van die camper :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bedankt voor het aanpassen van de kleur in Crew 2 :) dat staat al stuk beter bij het rood van het logo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook in meerdere crews zitten?
Ben samen met mij broertje een crew begonnen. Maar dat schiet natuurlijk niet echt op aangezien hij bijna altijd weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:07
WeAreLegion schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:19:
Bedankt voor het aanpassen van de kleur in Crew 2 :) dat staat al stuk beter bij het rood van het logo :)
Ja hoor, geen probeelm. Op join another crew klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:26:
Ben samen met mij broertje een crew begonnen. Maar dat schiet natuurlijk niet echt op aangezien hij bijna altijd weg is.
Ja dit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja dat kan prima.
Echter is het dan wel volledig willekeurig bij welke crew je joint als je 'join crew members' selecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:32:
[...]

Ja dat kan prima.
Echter is het dan wel volledig willekeurig bij welke crew je joint als je 'join crew members' selecteerd.
Okee, thanks voor de snelle reacties! Ga me maar aansluiten bij TweaksCrew 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Je kan je broertje altijd als vriend toevoegen. Dan kan je altijd bij hem joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gertjuhjan schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:25:
[...]

Je kan je broertje altijd als vriend toevoegen. Dan kan je altijd bij hem joinen.
Klopt ga ik nou ook zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ondanks dat ik inmiddels qua overall RP in crew 2 op plek 5 sta, is mijn 'status' reset naar boefje. Tevens krijg ik al tijden dus geen nieuwe rankings meer terwijl ik veel hoger was en zou moeten zitten. Meer mensen hier last van? Ik ben nu dus in de tweakcrew 2 qua 'titel' een absolute beginner weer. Geem ramp, maar toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximaal 5 crews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij klopt die crew pagina niet helemaal of is hij niet up to date, want als ik hier achter mijn pc kijk sta ik op rank 1:

Overall RP
Member Ranking Crew Ranking
Position, Player, Score
1. Mirskiitech 339,606
2. catnic 320,496
3. -WarAx- 271,956

Ik speel best vaak maar kan me niet voorstellen dat ik echt aan de top sta qua RP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kan de crew kleur aub iets dan rood zijn? Men denkt nu vaak dat we een Bounty op ons hoofd hebben. Het tweakers groen lijkt me wel geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DopdeDouwer schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:53:
Jammer dat de TWKR3 nog maar vrij klein is ik heb nog niet vaak iemand online gezien.
De tijd dat ik Crew1 actief had, heb ik op z'n best 10 man in totaal gezien, waarvan maar 3 ofzo ook daadwerkelijk iets mee gedaan heb. Probleem was bij missies vaak dat je wel kon inviten vanuit je friendlist/session, maar crew lag continue plat.

Geen idee of Rockstar al iets hier aan gedaan heeft, maar ik had niet echt gevoel deel uit te maken van een 200man crew.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:39:
Volgens mij klopt die crew pagina niet helemaal of is hij niet up to date, want als ik hier achter mijn pc kijk sta ik op rank 1:

Overall RP
Position, Player, Score
1. Mirskiitech 339,606
2. catnic 320,496
3. -WarAx- 271,956

Ik speel best vaak maar kan me niet voorstellen dat ik echt aan de top sta qua RP.
Volgens mij is hij inderdaad niet up to date. Ik schijn nu ook alweer rank 1 te zijn terwijl ik toch echt minimaal rank 8 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 10:16:
[...]

Volgens mij is hij inderdaad niet up to date. Ik schijn nu ook alweer rank 1 te zijn terwijl ik toch echt minimaal rank 8 had.
Als je 'show me' doet, kom jij automatisch boven aan, ik sta daar bv op nummer 1 met ~234k.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol die persoon welke nu die rooftop missie steeds doet heeft al 6,5mil op zijn bank :P

oops verkeerde topic

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

AtlAntA schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:48:
Kan de crew kleur aub iets dan rood zijn? Men denkt nu vaak dat we een Bounty op ons hoofd hebben. Het tweakers groen lijkt me wel geschikt?
Mensen met een bounty zijn ingekleurd, die van de crew hebben een ringetje om je icoontje. Persoonlijk vind ik het niet echt verwarrend... maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:39:

Overall RP
Position, Player, Score
1. Mirskiitech 339,606
2. catnic 320,496
3. -WarAx- 271,956

Jeetje sta ik 3e? Dat had ik niet door... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Waarom denk je dat je kan roamen? Toch gewoon om elkaar te stangen en af te knallen joh. Wat moet je anders doen? Als je echt met elkaar wil spelen spreek je af op teamspeak en ga je samen rijden. Anders niet miepen als je een keer afgeschoten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een keer afgeschoten worden is niet erg. Maar ik vind het wel bloedirritant dat, als ik ergens loop, ik ineens van m'n sokken word gereden.

De tweakscrew3 is inmiddels gegroeit tot 70 leden. Gaat mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het een idee om een soort huisregels te maken voor de crews waar we aan ons dienen te houden. Bijvoorbeeld dat elkaar doden wel mag maar dat je dit van te voren moet vragen of de andere speler daar wel behoefte naar heeft of iets in die trent. Ik heb echter vrijwel niks te zeggen over de crew dus laat dit onderwerp even open voor YSSWorks en DriveSand.

Ik weet bijvoorbeeld als je na een missie weer terug wil naar free mode net als een aantal medespelers van de vorige job dat ze dan allemaal bij elkaar spawnen. Meestel beginnen ze elkaar dan direct dood te schieten dus zodra ik weer in de stad spawn zoek ik meteen een schuilplek en wordt iedere mafketel die op mij gaat schieten meteen neergeknalt. :P

In mijn geval worden alleen mensen neergeschoten die mij beginnen lastig te vallen (met opzet poging tot doodrijden of beginnen op mij te schieten).

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qequero
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
Aangemeld voor crew 3. Xbox - Qequero voeg me toe. Speel vaak s'avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja wat regels voor de crew zou ik ook niet erg vinden. Als je elkaar wilt afschieten moet het kunnen , maar ik zoek meestal leden van de crew op en dan is het maar afwachten of diegene lekker wil kloten of opeens op je begint te schieten. En bij dit spel ben je behoorlijk kansloos als je niet de persoon bent die begint met schieten.

Heb genoeg leuke momenten meegemaakt met de crew hoor , maar zeg het ff als je niet wilt samenwerken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:15:
Misschien is het een idee om een soort huisregels te maken voor de crews waar we aan ons dienen te houden. Bijvoorbeeld dat elkaar doden wel mag maar dat je dit van te voren moet vragen of de andere speler daar wel behoefte naar heeft of iets in die trent. Ik heb echter vrijwel niks te zeggen over de crew dus laat dit onderwerp even open voor YSSWorks en DriveSand.
Het liefst zie ik het niet gebeuren dat crew leden elkaar afschieten in free mode, hier moeten ze juist samenwerken. In missies is dit niet erg, want dit is soms het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:15:
Het liefst zie ik het niet gebeuren dat crew leden elkaar afschieten in free mode, hier moeten ze juist samenwerken. In missies is dit niet erg, want dit is soms het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-12-2024
Bij deze ook aangemeld voor Crew 3. Ben niet ontzettend veel aan het gamen maar als ik ga gamen vind ik het altijd leuk om met serieuze crewleden de wereld te verkennen. Heb al een aantal Online sessies achter de rug en dan kom ik toch iets te veel mensen tegen die maar wat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Misschien ook een soort prereq voor TweaksCrew is dat je een Mic hebt , anders is het vrij lastig om te communiceren.
Ook al heb je goede bedoelingen ze zijn niet makkelijk duidelijk te maken. Ikzelf speel ook niet altijd met mic maar als ik wil samen spelen haal ik hem wel boven.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

trix0r schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:06:
Waarom denk je dat je kan roamen? Toch gewoon om elkaar te stangen en af te knallen joh. Wat moet je anders doen? Als je echt met elkaar wil spelen spreek je af op teamspeak en ga je samen rijden. Anders niet miepen als je een keer afgeschoten wordt.
Zodat je als crew zijnde de boel op z'n kop kan zetten. Je kan naast anderen afschieten ook nog proberen zoveel mogelijk sterren te verzamelen oid, winkels beroven, of mijn favoriete bezigheid: een militair toestel proberen te jatten.
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:41:
Misschien ook een soort prereq voor TweaksCrew is dat je een Mic hebt , anders is het vrij lastig om te communiceren.
Ook al heb je goede bedoelingen ze zijn niet makkelijk duidelijk te maken. Ikzelf speel ook niet altijd met mic maar als ik wil samen spelen haal ik hem wel boven.
Eens. Liefste zie ik gewoon console specifieke crews, met onderscheidt tussen wel of geen mic. Ik snap namelijk ook niet echt waarom ik een crew zou moeten zitten met ps3 spelers (of Xbox spelers zonder mic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:38:
[...]

De free mode opzich is wel leuk om elkaar te kunnen afschieten maar ik zie de crew als een soort friendly party waar je normaal gesproken elkaar niet gaat doden. Wellicht dat je onderling ingame dat van te voren kunt afspreken zodat beide partijen weten waar ze aan toe zijn. Mocht je toch echt de drang hebben in free mode te willen killen dan kan je beter een sessie joinen zonder crew.

Alhoewel ik normaal nooit iemand zal doden heb ik heel soms wel eens de neiging om op de basis een jet te stelen en dan non-crew members te gaan bombarderen. Beetje chaos veroorzaken voor de lol. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
XBL schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:47:
[...]

Zodat je als crew zijnde de boel op z'n kop kan zetten. Je kan naast anderen afschieten ook nog proberen zoveel mogelijk sterren te verzamelen oid, winkels beroven, of mijn favoriete bezigheid: een militair toestel proberen te jatten.

[...]

Eens. Liefste zie ik gewoon console specifieke crews, met onderscheidt tussen wel of geen mic. Ik snap namelijk ook niet echt waarom ik een crew zou moeten zitten met ps3 spelers (of Xbox spelers zonder mic).
XBL add me als friend , k heb je nog niet online gezien in de crew maar friends zie ik sneller online (sleepwalker1 be)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Voeg mij dan ook maar toe: xboxnaam is: Japstervos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
servival7 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:11:
AAh jij bent Japstervos :) nice to meet you haha

Sorry voor gisteren maar moest abrupt er vandoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:15:
[...]

AAh jij bent Japstervos :) nice to meet you haha

Sorry voor gisteren maar moest abrupt er vandoor :>
ach ik vernielde je auto ook wel een beetje door er met mijn helikopter op te landen haha
Dus dan staan we weer quitte

[ Voor 4% gewijzigd door servival7 op 08-10-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Laatst online: 01-09 12:03
Zou er iemand zo aardig kunnen zijn om mijn gegevens toe te voegen tot de Crew3 lijst.
Mijn werk staat geen andere browsers toe behalve IE8 oftewel google docs werkt voor mij niet.

Ik kill alleen maar met reden en verder kan je me bijna overal voor uitnodigen behalve races :P

Social Club naam Dermauszzz
X360
Xlive Naam Der Mauszzz
Tweakersnaam Fixio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 10:14
Voor Tweakerscrew 3
1.Social CLub naam: ThisIsMyId4Now
2.PS3/X360: PS3
3.PSN: MyIdIsThis4Now
4.Tweakersnaam: rapsac
Ben een online noob, het laatste wat ik heb gespeeld was unreal tournament (den eerste). Een headset heb ik overigens ook nog niet.

[ Voor 16% gewijzigd door rapsac op 08-10-2013 15:24 ]

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fixio schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:06:
Zou er iemand zo aardig kunnen zijn om mijn gegevens toe te voegen tot de Crew3 lijst.
...
Zie topic waarsschuwing hieronder. Stuur liever even een PM naar Yssworks en DriveSand. Dan gaat het helemaal goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
servival7 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:24:
[...]

ach ik vernielde je auto ook wel een beetje door er met mijn helikopter op te landen haha
Dus dan staan we weer quitte
Hoe kom je aan een heli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:09:
[...]

Zie topic waarsschuwing hieronder. Stuur liever even een PM naar Yssworks en DriveSand. Dan gaat het helemaal goed komen.
Ik zal ze wel daarnaartoe sturen..

Bedankt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Op elke airport kan je dr wel een vinden. Alleen niet proberen op de military base :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
Er staan er 2 op het dak van het ziekenhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vreemd dat ik vroeger altijd de maverick kreeg op de grote airport op het zuiden terwijl daar nu steeds die grote militaire heli spawnt met die haak. Deze ziet er wel tof uit maar is vrij traag vergeleken de maverick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

servival7 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:11:
Toevallig uit het oosten van het land??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:14:
Wel vreemd dat ik vroeger altijd de maverick kreeg op de grote airport op het zuiden terwijl daar nu steeds die grote militaire heli spawnt met die haak. Deze ziet er wel tof uit maar is vrij traag vergeleken de maverick.
Heeft wellicht te maken met je level. Wel gaaf dat je die cargobob krijgt, daar kan je leuke dingen mee doen. De Maverick kan je ook op Trevor z'n vliegveld vinden en er staan op het ziekenhuis ook nog twee normale helicopters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
L1nt schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:17:
[...]

Toevallig uit het oosten van het land??
nope. uit het oosten van het midden van het land :p

Heli's staan ook op de plek waar je in de singleplayer die helipad kan kopen. Naast de jachthaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:03
Kan het zijn dat het Google DOC voor Crew 3 geheel leeg is?

Wilde mijn gegevens aan de lijst toevoegen, maar er staat verder niemand op?

Ik zal wel wat fout doen, ongetwijfeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
brtk schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:30:
Kan het zijn dat het Google DOC voor Crew 3 geheel leeg is?

Wilde mijn gegevens aan de lijst toevoegen, maar er staat verder niemand op?

Ik zal wel wat fout doen, ongetwijfeld :).
Nee klopt, er staat niemand op.

E: Comments toevoegen nu toegstaan in de lijst voor Crew 3.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XBL schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:47:
[...]

[...]

+1 Er schijnt al een hele discussie over geweest te zijn , maar wat moet ik met Xbox spelers in "mijn" crew en mis ik juist de crew 2 mensen van de PS3 ? Zit wat mij betreft totaal geen logica in.

Kijk dit nog even aan en anders richt ik een 4e crew op voor Ps3 spelers met mic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

sinds een paar dagen ook lid van Crew2 (wel enkel op Socialclub, net Yss een DM gestuurd om op de lijst te komen.)
Het lijkt me inderdaad wel zo handig om de crews per platform van elkaar te scheiden, het heeft totaal geen nut om als PS3-er bij een Xboxer in de lijst te staan. Onderscheid tussen spelers met of zonder mic is misschien ook wel handig.

En het zou fijn zijn als crewleden niet meteen het vuur openen als je aangereden komt, is toch leuker om wat samen te werken als elkaar meteen af te schieten (buiten de jobs/missies om)

Vanavond iig online op de PS3; Meelobee <- voeg maar toe als je samen wilt spelen

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Beakzz schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:52:
[...]

+1 Er schijnt al een hele discussie over geweest te zijn , maar wat moet ik met Xbox spelers in "mijn" crew en mis ik juist de crew 2 mensen van de PS3 ? Zit wat mij betreft totaal geen logica in.

Kijk dit nog even aan en anders richt ik een 4e crew op voor Ps3 spelers met mic ;)
Toen was het geopperd maar niet doorgevoerd omdat er een mix tussen ps3 en xbox gewenst was voor eventuele spread. Ik denk ook wel dat ps3 niks toevoegt aan mijn xbox ervaring en omgekeerd. Wel lastig om alles om te gooien denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:02:
[...]

Toen was het geopperd maar niet doorgevoerd omdat er een mix tussen ps3 en xbox gewenst was voor eventuele spread. Ik denk ook wel dat ps3 niks toevoegt aan mijn xbox ervaring en omgekeerd. Wel lastig om alles om te gooien denk ik
ps3 mensen uit crew 1 leaven en de xbox mensen uit crew 2 doen hetzelfde en dan switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qequero
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
nu net met 2 mede tweaker missie gedaan. hahaha wat een lol is dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Net ook met 2 medetweakers een leuke missie gedaan onder dat viaduct, leverde een hoop geld op. Helaas kon je 'm niet over doen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

DopdeDouwer schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:49:
Net ook met 2 medetweakers een leuke missie gedaan onder dat viaduct, leverde een hoop geld op. Helaas kon je 'm niet over doen :(.
Je ammo volledig volgooien, en na het voten op de rechter trigger klikken (althans, op x360) ipv a voor continue. Dan kan je hem oneindig lang opnieuw doen, al heb je geen kans om nieuwe ammo te kopen. Een keer of 20 lukt in de regel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
Thomasx4 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:50:
[...]

Je ammo volledig volgooien, en na het voten op de rechter trigger klikken (althans, op x360) ipv a voor continue. Dan kan je hem oneindig lang opnieuw doen, al heb je geen kans om nieuwe ammo te kopen. Een keer of 20 lukt in de regel wel.
ammunation winkel ligt om de hoek, ammo kopen kan hier tijdens missies ;)

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:De organisatie heeft er voor gekozen om de platformen te verdelen over de verschillende crews. Discussie hierover is dan ook niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBL

XBL

Gropah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:03:
[modbreak]De organisatie heeft er voor gekozen om de platformen te verdelen over de verschillende crews. Discussie hierover is dan ook niet echt handig.[/]
Voortschrijdend inzicht. Zou niet weten waarom dit geen discussiepunt kan zijn. Het is niet alsof dit niet meer te corrigeren valt. Je kan zelfs platform afhankelijke crews hanteren naast de bestaande gemixte setup.

Ik zou zo een crew op willen zetten die Xbox+mic only is, maar dat werkt beter als het georganiseerd vanuit deze thread gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat de organisatie heeft besloten "dat" is een discussie hierover "niet handig"..? Bijzonder beperkende opmerking voor een forum lijkt me.

Het is toch, mijn inziens, redelijk voor de hand liggen dat crews, wanneer mogelijk, worden verdeeld in platforms. Aangezien er inmiddels 691 leden zijn moet dat toch geen probleem zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:07:
Omdat de organisatie heeft besloten "dat" is een discussie hierover "niet handig"..? Bijzonder beperkende opmerking voor een forum lijkt me. Het is toch, mijn inziens, redelijk voor de hand liggen dat crews, wanneer mogelijk, worden verdeeld in platforms.
Dat voorstel heb ik een paar pagnina's terug ook al aangevochten; maar het mocht niet baten.
Ik zit nu in crew 1 en leef maar mee met het feit dat ik met theoretisch gezien 50% van de crew niet kan spelen.
En dat percentage is nog laag uitgedrukt, want al heb je 150 crewleden met een ps3: dat wil nket zeggen dat je met alle 150 ook zult spelen..

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 08-10-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

Er kan evt wel over nagedacht worden toch? Ik heb het idee dat het qua ps3 gebruikers veel actiever is in crew2. Heb de hele middag iig met crew2 samengewerkt. Ik zou wel willen wisselen van crew dus.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vuvuzela schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:12:
Er kan evt wel over nagedacht worden toch? Ik heb het idee dat het qua ps3 gebruikers veel actiever is in crew2. Heb de hele middag iig met crew2 samengewerkt. Ik zou wel willen wisselen van crew dus.
Ps: je kunt in meerdere crews tegelijk zitten...
Maar zowel crew 1 als 2 zitten zo goed als vol vermoed ik, dus het is wachten op de 'eerste kick-want er zijn te veel inactieve leden-ronde'
Maarka, ga dat maar eens controleren met 600 man over 2 crews and counting in crew 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje raar dat een discussie over iets wat niet echt blijkt te werken niet handig genoemd wordt. Als het hier niet veranderd kan je verwachten dat mensen zelf iets op gaan zetten en de boel verder versplintert.

Natuurlijk kan je in verschillende crews zitten, maar je hebt er niks van als de helft van je crew op een ander platform speelt , daar weer de helft van offline is en daar weer de helft van een andere crew als active heeft staan. Ik denk persoonlijk dat een crew veel hechter wordt als iedereen samen kan spelen.

Heb niks tegen de Xbox-ers in deze crew , maar ik kan er nu ook niks mee ?

Een polletje misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:31

Vuvuzela

My spire is forming

Of evt 2 extra crews voor actieve mensen PS3 en xbox.

[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 09-10-2013 02:15 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Gropah schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:03:
[modbreak]De organisatie heeft er voor gekozen om de platformen te verdelen over de verschillende crews. Discussie hierover is dan ook niet echt handig.[/]
Dan moet 'de organisatie' daar nog maar eens over denken, het is totaal onhandig en onlogisch om 2 verschillende platformen die niet samen kunnen in een lijst te stoppen... 8)7

Gisteravond met wat tweakers gespeeld, helaas leek niemand een mic te hebben. Eerst een paar keer geprobeerd om een Jet te stelen uit de base, wat niet lukte doordat de tank me steeds afschoot. Daarna 2 tweakers gevolgd naar de airstrip in t noorden en net toen ik daar aankwam vlogen ze weg, gelukkig stond er nog een vliegtuigje en daarmee een paar rondjes over de stad gemaakt. Nog niet echt veel teamplay helaas. echt te vaak neergeschoten door een crewmember...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prootje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09-2024
Me ook maar aangemeld, zo in je eentje is ook maar zo alleen. Nu maar hopen dat het online gedoe een beetje begint te werken. Tot nu toe was het voor mij iig een ramp (zoals voor velen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vuvuzela schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 00:12:
contacteer een xbox speler uit crew 2 of die wil ruilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ook maar crew 3 gejoint :) Wellicht vanavond maar eens even wat teamplay doen.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is trouwens de reden geweest waarom de tag nooit heeft gewerkt? Zie genoeg met letter-tags, maar blijkbaar is die 8243 (of whatever het is) niet meer aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
SinergyX schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:17:
Wat is trouwens de reden geweest waarom de tag nooit heeft gewerkt? Zie genoeg met letter-tags, maar blijkbaar is die 8243 (of whatever het is) niet meer aan te passen?
in het begin was niet helemaal duidelijk waar die voor diende dus is er maar wat ingevuld (8243) en nu is dat inderdaad niet meer aan te passen. een gevalletje fucked for life zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
servival7 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:20:
[...]

in het begin was niet helemaal duidelijk waar die voor diende dus is er maar wat ingevuld (8243) en nu is dat inderdaad niet meer aan te passen. een gevalletje fucked for life zeg maar
Nog meer reden voor het aanmaken van nieuwe crews...
- xbox/ps3 gescheiden
- crewtag
- omdat het kan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik niet of de website aan het begin al zo was, maar dit lijkt me toch geen rocketscience:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7UjeBpDj3HpWmJdgDLEz7e3T/full.png

Ben het eens met Dutchgio, tagfix en console-specifiek, heeft meer voordelen dan het zo houden. (plus dat er ziekelijk veel lurkers en 'randdebielen' tussen zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Hoe zit het nu? Ik speel ook al even en wil de crew wel joinen. Maar wordt er nu eerst een hoop geswitched op console, en is het dan handig als ik wacht? Ik kan me wel aanmelden voor crew3, maar vind het persoonlijk ook wel prettig als de crew gewoon uit xboxspelers bestaat :-P.

Hoe zit het eigenlijk met het verdelen van winst? Welke winst valt hieronder en word er ook winst verdeeld van missies die solo gespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
KiDoNL schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 11:47:
Hoe zit het nu? Ik speel ook al even en wil de crew wel joinen. Maar wordt er nu eerst een hoop geswitched op console, en is het dan handig als ik wacht? Ik kan me wel aanmelden voor crew3, maar vind het persoonlijk ook wel prettig als de crew gewoon uit xboxspelers bestaat :-P.

Hoe zit het eigenlijk met het verdelen van winst? Welke winst valt hieronder en word er ook winst verdeeld van missies die solo gespeeld worden?
Wist delen gaat gewoon automatisch. Denk dat je het pas handmatig kan bepalen zodra de heists toegevoegd worden.
Pagina: 1 ... 5 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com