Computing bit by bit
Verwijderd
Net begon ik ook een missie met iemand uit de Crew maar werd opeens de verbinding met de Host verbroken
Hier ook xbox360: ReVision360
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2013 12:35 ]
Kijk er wel naar uit om lekker met mede tweakers overvallen te plegen
[ Voor 19% gewijzigd door servival7 op 03-10-2013 12:41 ]
Lijkt er btw wel op dat je nog een aparte Xbox party moet maken om uberhaubt voicechat te krijgen, heb tijdje met een random NL'er gespeeld, maar voice werkte niet ingame. Uiteindelijk een xbox party gemaakt, toen werkte het wel.
Vind de plaatsing van Crew-logo wel erg karig, groot in het midden of klein voorop. Op je auto komt die klein lelijk op je motorkap en kost je ook nog eens 25k

Wel leuk dat je crew-colors krijgt bij je respay, aantal auto's krijgen erg mooie effecten daarmee
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 48% gewijzigd door xeple op 03-10-2013 13:45 ]
Yesxeple schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:41:
Klopt het dat de crew tag 8453 is? Ik zie dat bij mij en andere crew membres achter de naan staan
Volgens mij is het lastig om een server met 16 mensen van de crew te vullen? Helemaal als je elkaar niet in je friendslist hebt staan.
I served in a company of heroes.
PSN: drippy-dh
Hoe kan je uberhaubt iemand uit de crew inviten als je geen friendlist hebt?Vuvuzela schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:57:
Yes
Volgens mij is het lastig om een server met 16 mensen van de crew te vullen? Helemaal als je elkaar niet in je friendslist hebt staan.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gister lukte het me nog niet om online te komen. Zal vanavond of morgen nogmaals proberen.
Xbox: Gulpener88
Gebeurt dat online in de game? Of via de website van Social Club?
PSN & Social clubnaam is BloemPaul.
Ben niet ongeduldig hoor
Waardeer de uitleg!
Ik heb me zelf aangemeld op socialclub!PaulBloem schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:39:
Was even benieuwd hoe je de uitnodiging voor de crew ontvangt. (Sta al tijdje in de crew 1 lijst, maar heb hem nog niet ontvangen namelijk).
Gebeurt dat online in de game? Of via de website van Social Club?
PSN & Social clubnaam is BloemPaul.
Ben niet ongeduldig hoor![]()
Waardeer de uitleg!
Joh, kan geen crew vinden daar... apart.Gertjuhjan schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:52:
[...]
Ik heb me zelf aangemeld op socialclub!
Crew1: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew/
Crew2: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew_2
Thanks!Gertjuhjan schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 15:03:
Hier beneden bij quickreply staat waar je aan kan melden:
Crew1: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew/
Crew2: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew_2
Net even online geweest, ging prima trouwens (via PS3).
[ Voor 17% gewijzigd door PaulBloem op 03-10-2013 15:42 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 76% gewijzigd door Makkelijk op 03-10-2013 21:46 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
Was leuk he? Je speelde met mij. Heb je een headsetje?Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:52:
Net een paar uurtjes weer Online gespeeld met een iemand anders uit de TweaksCrew. Ging erg lekker samen, Paar Missies gedaan en wat winkels beroofd echt lachen als je het met meerdere mensen doet!
Computing bit by bit
Als ik van singleplayer naar multiplayer ga(via poppetje naar beneden) dan krijg ik zwart beeld.
Ga ik vanuit Xbox dashboard, dan krijg ik een foutmelding dat de servers offline zijn. En wordt daarna doorgeschakeld naar single player
Komt dit nog door de serverproblemen?
[ Voor 8% gewijzigd door Gertjuhjan op 04-10-2013 07:26 ]
Xbox360: gibsonneke
Die 8253 (dacht ik) tag ben ik verder ook nog niet tegengekomen, dat is onze tag toch?
Moet je trouwens een Xbox party starten om met headset te werken? Ingame lijkt het niet te werken.
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2013 10:23 ]
E: Link gecorrigeerd.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 11:09 ]
23.59 ??Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:38:
Rockstar wil nog vandaag patch GTA Online lanceren.
Ik kan niet op die link van je klikken
Ik had een crewshirt met het logo erop, weet alleen niet zeker of m'n character nog bestaatDigitalError schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:41:
heeft iemand bij de caracter creation al gekozen voor het crew t-shirt?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Als de cloud weer terug is zal je character ook terugkomen, had gisteren ff mazzel maar kon nog geen game joinen.. zag m'n poppetje wel met zn hoetje en rooie tweakscrew shirtje ..... CAN.... NOT .... WAIT!!!!!Zethiel schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:47:
[...]
Ik had een crewshirt met het logo erop, weet alleen niet zeker of m'n character nog bestaat
As soon as tomorow.. vandaag dus.
Update -- 5:30 PM ET 10/3/13:
We're currently working on a title update for both PlayStation 3 and Xbox 360 to address commonly reported issues with GTA Online. We hope to have it out for download as soon as tomorrow.
[ Voor 24% gewijzigd door Uberoon op 04-10-2013 11:10 ]
Link gewijzigd. Had per ongeluk de link van mijn reactie geplaatst.Uberoon schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 10:42:
[...]
23.59 ??
Ik kan niet op die link van je klikken

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2013 11:10 ]
Verwijderd
Als het goed is heb ik nog een draadloze liggen ergens. Ik zal hem even opladen voor de volgende sessieTaakbalk schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 06:43:
[...]
Was leuk he? Je speelde met mij. Heb je een headsetje?
1. Start GTA V offline
2. Open het menu
3. Ga naar het 'online' tabblad
4. Activeer deze
5. Klik op 'Join Crew Members - hierdoor start GTA Online op.
6. Speel met Crew members en geniet van het spel
Zijn er al headsets bekend welke ook compatible gaan zijn met PS4 of zal dat voor de meeste draadloze bluetooth headsets wel gelden?Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:20:
[...]
Als het goed is heb ik nog een draadloze liggen ergens. Ik zal hem even opladen voor de volgende sessie
Verwijderd
Bedankt, wist al niet hoe het moest! Heb me gister aangemeld. Ga vanavond eens proberen of het werkt!Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 11:36:
Hoe te spelen met Crew members:
1. Start GTA V offline
2. Open het menu
3. Ga naar het 'online' tabblad
4. Activeer deze
5. Klik op 'Join Crew Members - hierdoor start GTA Online op.
6. Speel met
Crew members en geniet van het spel
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ja!kuusj98 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:40:
Kan iedereen de Tweaker crew joinen of niet?
Gaan met die banana dus!
[ Voor 31% gewijzigd door Pummeltje op 04-10-2013 14:22 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Nielster op 04-10-2013 16:17 ]
Ja de 2 7.1 headsets van Sony zelf. Nu genaamd pulse en pulse elite.PaulBloem schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 13:28:
[...]
Zijn er al headsets bekend welke ook compatible gaan zijn met PS4 of zal dat voor de meeste draadloze bluetooth headsets wel gelden?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
[ Voor 11% gewijzigd door DriveSand op 04-10-2013 17:22 ]
Verwijderd
Paar missies met de tweaker crew gedaan; errug geslaagd!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
GoT1 en GoT2 bijvoorbeeld...
[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 04-10-2013 23:36 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Niet mogelijk!dutchgio schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:35:
Is het nog mogelijk om de crew-id aan te passen?
GoT1 en GoT2 bijvoorbeeld...
Misschien gewoon een hele nieuwe starten met de platformnaam er in ? Nu ben ik temped om beide crews te joinen namelijk
Of mis ik nou iets ?
Gewoon één Crew joinen, beide staan XBOX en PS3 gebruikers toe. Hierover is al veel gediscussieerd en dit is de uiteindelijke beslissing.Beakzz schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 00:58:
Aangezien we 2 crews hebben is het misschien handiger om een aparte Xbox en Ps3 crew te starten ? Ik heb niet zoveel aan de xbox leden van de crew ( no offence , want heb een Xbox maar dan zonder GTA V)
Misschien gewoon een hele nieuwe starten met de platformnaam er in ? Nu ben ik temped om beide crews te joinen namelijk
Of mis ik nou iets ?
Ok die discussie heb ik dan even gemist. Wat is dan het voordeel van Xbox spelers en Ps3 spelers combineren in een crew ? Het maakt mij verder niet uit , maar het lijkt mij gewoon handiger aangezien je dan meer kansen dat er crewleden voor jouw platform online zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 01:39:
[...]
Gewoon één Crew joinen, beide staan XBOX en PS3 gebruikers toe. Hierover is al veel gediscussieerd en dit is de uiteindelijke beslissing.
Ben al lid van meerdere crews dus keuze genoeg , maar speel graag met tweakers in het algemeen.
Een server met crewleden joinen lukt me vaak genoeg , maar het maximale wat ik heb gezien waren 2 tweakers op een server (3 me included) Een server opstarten met alleen tweakers is me nog niet gelukt.DriveSand schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:06:
Ik hoop overigens dat jullie meer succes hebben dan ik, het lukt me gewoon echt niet om op welke wijze dan ook online met de crew te komen.
[ Voor 26% gewijzigd door Beakzz op 05-10-2013 11:16 ]
Tot op heden 2 mensen van de crew gezien, 1 ook daadwerkelijk een missie mee gedaan.DriveSand schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:06:
In het begin waren we een beetje bang of Crew 2 wel genoeg mensen zou krijgen, nu zitten we op 264 leden. Nog even en Crew 3 moet in het leven geroepen worden. Ik hoop overigens dat jullie meer succes hebben dan ik, het lukt me gewoon echt niet om op welke wijze dan ook online met de crew te komen.
Stabiliteit van de server is gewoon nog verre van werkend.
maar gta online werkt sinds vandaag eindelijk
Ik snap alleen het niet niet van die google docs lijst.
Ben ik verplicht deze in te vullen? Ik heb op het moment geen PC bij de hand.
Ik zat net even op de Xbox te kloten. Maar niemand van de tweakers crew die ik tegen kwam had een headset... saai hoor
Verwijderd
Ik begin het echt kotsbeu te worden. Al regelmatig enkele duizenden dollars verloren doordat hij de sessies niet saved, maar wat ik nu zie is het toppunt.Gisteren een kleine 100 000 dollar verdient (zat op 190K), een appartement gekocht (toen zat ik op een 45K). Maar dat is blijkbaar niet gesaved. Heb wel nog steeds 45K, maar geen appartement...
edit, ik heb wel juist een update moeten installeren. (x360)
edit2: rank is ook behouden.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2013 14:08 ]
Ja gvd, 1 tik op m'n koppie en daar lag ikjerry898 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:45:
was wel fun net ik ben jerrynlzmet slaapje wou ik een store overvallen maar als je dicht bij iemand staat ook al is het een crew member en je wilt schieten sla je hem gewoon dood 0.0
maar gta online werkt sinds vandaag eindelijk
Ik begin trouwens wel helemaal te wennen aan dat 8453, ookal slaat het nergens op
[ Voor 9% gewijzigd door Slaapje op 05-10-2013 16:22 ]
To dare is to do
I am RubbeR, You are Glue
To dare is to do
Dat wordt dus op naar tweakscrew nummer 3?!RubbeR01 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:18:
op dit moment 299 members in crew 2
Nog even en dan unlocked TweakersCrew 2 de crew challenges
MHW: Jay
[ Voor 12% gewijzigd door Ryan_ op 05-10-2013 20:39 ]
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2013 20:41 ]
Ik bedoel via de social club. Om echt lid te worden van de club zeg maarVerwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:40:
Ryan_: idem hier. lukt maar zelden. zit nu plots bij een zekere erikk84, maar het lukt niet vaak
Crew 2 zit ook vol;Ryan_ schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:49:
[...]
Ik bedoel via de social club. Om echt lid te worden van de club zeg maar
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew_2
Moet een 3e worden aangemaakt.
Ik ga even kijken of het mij lukt. Zit op de iPad dus wens me succesVerwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:55:
Degene die een derde wil aanmaken ga gerust je gang. Zou het wel fijn vinden hier commissionair van te worden.:)
Donedutchgio schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 21:48:
[...]
Snel verwijderen en een nieuwe aanmaken...
http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrew_3
Invite is verstuurdVerwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:26:
[...]
Zou je me willen uitnodigen als commissionair? Gebruikersnaam is: YouriSS.
Volgens de gegevens van rockstar is het nog lekker rustig, 2 crewleden...
Gister aan het begin van de avond en vanmorgen nog online kunnen spelen. Krijg nu helaas steeds time outs.
[ Voor 16% gewijzigd door DopdeDouwer op 05-10-2013 22:45 ]
Klopt, vanavond aangemaaktDopdeDouwer schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:43:
Heb me net aangemeld bij de tweaksCrew3. Er is nog geen googledoc van geloof ik?
Volgens de gegevens van rockstar is het nog lekker rustig,
Dankje. Heb vanavond geen laptop tot mijn beschikking.Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:48:
Document zal ik dadelijk aanmaken.
DoneVerwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:50:
[...]
Heb niets ontvangen, maar ben wel lid van de Crew. Zou je me dan kunnen promoten?
[ Voor 18% gewijzigd door Ryan_ op 05-10-2013 22:52 ]
Haha ik zit regelmatig met jou in n sessie maar moet ook nog wel wat oefenen. Gelukkig was ik niet over wie t gingThomasx4 schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:21:
Heb vandaag ook met wat crewleden kunnen spelen, was best leuk. Sowieso een aantal leuke missies gedaan. Vervelend alleen als je met mensen die er geen reet van begrijpen en geen mic hebben in een team zit... Moest net een missie doen met één iemand anders, en hij bakte er niks van. Na 4 x proberen en duizenden dollars lichter heb ik de hoop opgegeven.
Verwijderd
De iFruit app heeft het nog nooit gedaan want er "is altijd een foutmelding opgetreden" met social club.
Ik wordt er zo langsamerhand aardig ziek van en heb nog met niemand samen kunnen spelen.
Heb wel een fatsoendelijke headset voor PC (Razer kraken Pro) maar weet niet of deze op PS3 werkt.
Wahaha, klopt ja. Jij had toen volgens mij een bounty... ik werd overigens met m'n Laser meteen uit de lucht geschotenVerwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 10:18:
Ah assepoesje, ik geloof dat ik jou eens in een heli random heb opgepikt. Ik ben Salsario
Verwijderd
Zo ben ik met iemand wat geld gaan verdienen. Gewoon met een snelle helicopter alle winkels af. Eentje vliegen, eentje de overvallen laten plegen. Niet vergeten af en toe het geld te delenVerwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:06:
Ja klopt had een bounty van 9000 geloof ik. Vond de lucht dus wel zo veiligHeb later nog een titan heli gejat en daarmee ben ik random auto's gaan oppikken
Dat was echt hilarisch! Maar ik vlieg heel veel in die heli's vind ik echt lachen. Als iemand dan iets aan het overvallen is land ik er gewoon 9 van de 10 keer stappen ze in
Denk dat je zo'n Cargobob bedoeld? Zou echt geniaal zijn als je een auto kan oppikken met een andere speler er in.
Verwijderd
Wat raarVerwijderd schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:05:
Dat was hem inderdaad. Heb mijn best gedaan players met auto en al op te pakken, maar om redenen die ik niet begrijp begon iedereen als een malle te rijden zodra ik boven ze ging hoverenDus ik weet niet of het mogelijk is.
Ik ben vast wel weer vanavond laat online (eerst even werken), dus mocht je er dan ook zijn kunnen we wel even kijken of je mij kan optillen.
Thanks, document 'Crew 3' aangemaakt.Ryan_ schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:50:
[...]
Klopt, vanavond aangemaakt![]()
[...]
Dankje. Heb vanavond geen laptop tot mijn beschikking.
[...]
Done
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2013 13:24 ]
Verwijderd
Ah zou wel tof zijn, ervanuit gaande dat we een cargobob kunnen vinden. Deze had ik superveel geluk mee, hij stond op het airport waar normaal de kleinere heli staat.XBL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 13:13:
[...]
Wat raar.
Ik ben vast wel weer vanavond laat online (eerst even werken), dus mocht je er dan ook zijn kunnen we wel even kijken of je mij kan optillen.
Edit: net een vette vangst gedaan, een goudkleurige 'special crate'. Met daarin een minigun en vanaf nu als ik ammo laat droppen, krijg ik 3 gratis molotovs
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2013 13:42 ]
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com