There is no School like the Old school
PSN: michelNL
Social: corporalnl
Document kon ik het niet toevoegen.
X360 RubbeR NL
R* SC RubbeRNL
I am RubbeR, You are Glue
Alle posts die hier geplaatst worden met daarin de gegevens, ga ik niets mee doen.
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 24-09-2013 16:19 ]
lees de draad voordat je blaat
Doe je vlotTheelepel88 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 19:01:
na de game uitgespeeld te hebben ( de main story ) ook maar aangemeld voor de (2e) crew
Social Club ID: PaulvdWal
PS3
PSN: PaulvdWal
Tweakers: paulvdwal
Rol: Casual
Het was even zoeken in het document, maar volgens mij is het gelukt
Social Club : TurboTijger
PS3
PSN : Roshgill
Tweakersnaam: Roshnak
rol: Geen idee
http://tinyurl.com/5sdar8p
Zie :PheraX schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:42:
is het mischien een idee om:
crew 1 -> crew x360
crew 2 -> crew PS3
te noemen/splitsen? (of andersom natuurlijk)
Je bent niet de eerste met dit idee, is niet logisch om het nu nog te gaan scheiden omdat je toch nooit met z'n allen tegelijk in 1 game komt .Anoniem: 513032 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:20:
Console scheiding gaan we niet aan beginnen. Het is juist een voordeel, aangezien je nu op beide consoles reputatie punten krijgt. Een Sub Crew genaamd 'TweaksCrew-2', of iets dergelijks vind ik best. En mag wat mij betreft nog meteen aangemaakt worden.
Comments zijn helaas nog niet verwerkt. Heb de laatste dagen vrij weinig tijd, helaas. Zal kijken if ik vanavond tjid vrij kan maken.Ienni1983 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:54:
Zit ik even die 1e lijst te bekijken op google, maar zie ik mijzelf niet tussen de lijst staan maar wel nog in een comment
Het heeft geen zin om hier een aanmeldingsbericht te zetten want ze komen in de trashcan terecht.
Over de posities in Crew 2: in plaats van alles al vóór de release te verdelen lijkt het mij wat beter om heel even te wachten tot het interweb in brand staat GTAOnline uitkomt. Als het hele circus goed en wel draait kunnen we vast inschatten hoeveel mensen we voor welke positie kunnen gebruiken.
Mochten jullie verder nog goede ideeën hebben, dan negeer ik die natuurlijk met alle liefde.
[ Voor 11% gewijzigd door DriveSand op 27-09-2013 23:03 ]
Ik heb mijn invite nog niet gehad. Wel comment in doc gezet en zelf request gedaan.DriveSand schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:01:
Inmiddels 24 openstaande requests... stuur mij een PM (of zet je gegevens hier neer) als je je invite nog niet hebt gehad, anders weet ik niet of je op Tweakers.net zit.
Over de posities in Crew 2: in plaats van alles al vóór de release te verdelen lijkt het mij wat beter om heel even te wachten tot het interweb in brand staat GTAOnline uitkomt. Als het hele circus goed en wel draait kunnen we vast inschatten hoeveel mensen we voor welke positie kunnen gebruiken.
Mochten jullie verder nog goede ideeën hebben, dan negeer ik die natuurlijk met alle liefde.
Xbox Live: Ofthewell NL
Iedereen kan lid zijn van 5 crews tegelijk, dus een PS3 en 360 crew voor tweakers kan er alsnog bij mocht dit nodig blijken bij launch van online. Of als crew 2 niet genoeg leden krijgt ? De grootste heist(s) online hebben 16 man nodig.PheraX schreef op donderdag 26 september 2013 @ 10:42:
is het mischien een idee om:
crew 1 -> crew x360
crew 2 -> crew PS3
te noemen/splitsen? (of andersom natuurlijk)
I am RubbeR, You are Glue
Geniet, maar surf met mate!
Da ken dus nie. De tag kies je bij het maken van de crew en is daarna (voorlopig) final. Yssworks heeft volgens mij R* gemaild om te vragen of het kon, maar nog niks gehoord. Bij de eerste crew wist men niet wat het nut ervan was en is er dus maar wat ingevuld, bij groep 2 staat er wel wat.ralphje schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:17:
Misschien is het een idee om even de 'tag' aan te passen van 8453 naar iets zinnigers?
Het in ieder geval bijna zo ver, heb zin in 1 oktober
Heb zo'n vermoeden dat de servers gaan roken de eersteThomasx4 schreef op zondag 29 september 2013 @ 14:14:
Nee, crew is cross platform, maar je kan natuurlijk niet met elkaar spelen.
Het in ieder geval bijna zo ver, heb zin in 1 oktober.
Uitgebreid stuk over gta online :
http://www.computerandvid...bitious-project-in-years/
[ Voor 44% gewijzigd door AtlAntA op 30-09-2013 14:00 ]
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
er gaat helemaal niemand met Niko spelen. Als je online een character maakt dan kun je 2 voorouders kiezen en hieruit wordt jouw character gemaakt. Je kan dus alleen als zoon/dochter van Niko spelen maar niet als Niko zelf.AtlAntA schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:43:
Gaat iedereen met nico spelen als character? Kan best verwarrend worden bij een heist met blauwe overalls.
Ah Ok ik meende ergens gelezen te hebben dat nico een playable character zou zijn in de multiplayer. Maar dat van die voorouders klinkt ook erg leuk!servival7 schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:53:
[...]
er gaat helemaal niemand met Niko spelen. Als je online een character maakt dan kun je 2 voorouders kiezen en hieruit wordt jouw character gemaakt. Je kan dus alleen als zoon/dochter van Niko spelen maar niet als Niko zelf.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
[ Voor 92% gewijzigd door DriveSand op 30-09-2013 20:28 . Reden: Change of plans ]
Laat iedereen gewoon toe tot de crew. Controleren of ze Tweakers zijn is niet echt een fijne taak. Zolang iedereen serieus meespeelt zie ik geen probleem.DriveSand schreef op maandag 30 september 2013 @ 17:15:
[...]
Da's leuk, maar je staat tussen 20 anderen. Stuur me even een PM met je SC-naam.
Ik heb verder nog wat mensen toegevoegd die netjes het docje hebben ingevuld, maar er staan nog meer invites open. Als je morgen mee wil doen is het erg handig als je me een PM stuurt met je Social Club naam, mocht je nog niet uitgenodigd zijn.
Leuk stukje. Kan ik vanavond wel een uurtje of 2 mee bezig houdenAtlAntA schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:43:
Gaat iedereen met nico spelen als character? Kan best verwarrend worden bij een heist met blauwe overalls.
Edit:
Nog geen 30 minuten erop zitten van een uur durend filmpje en ik denk dat ik maar stop want het wachten duurt al zo lang maar wat ik nu allemaal hoor wat kan en mogelijk is wil ik alleen maar meer online spelen
[ Voor 19% gewijzigd door schumi2004 op 30-09-2013 20:30 ]
Social Club ID: Jums88
PS3
PSN: Jmanig1988
Tweakers: Mortalboy[NL]
Rol: Casual
Sommige zijn toch redelijk hardleers. Zoveel berichten terug stond dit nu ook weer niet!Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 06:28:
Ook aangemeld;
Gropah in "[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew."
of hier
Gropah in "[Multi] GTA V Crew: TweaksCrew."
Anoniem: 406530
Ik speel veelal freelance online (ivm het niet kunnen afspreken op vaste tijden), maar ik ben wel al lid van 1 of 2 crews. Moet ik ingame een keuze maken of houd de game al rekening met het 'lidmaatschap' van elke crew?RubbeR01 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:13:
[...]
Iedereen kan lid zijn van 5 crews tegelijk, dus een PS3 en 360 crew voor tweakers kan er alsnog bij mocht dit nodig blijken bij launch van online. Of als crew 2 niet genoeg leden krijgt ? De grootste heist(s) online hebben 16 man nodig.
Heeft er iemand al bij toeval een blik kunnen werpen op online?
Duidelijk over het nieuwsbericht heengelezen...
[ Voor 18% gewijzigd door TermsDarkValley op 01-10-2013 10:33 ]
Vanaf 13:00 NL tijd had ik ergens gelezen.TermsDarkValley schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:17:
Zo... Het heeft even geduurd maar inmiddels ook invite pending.
Ja, dat het offline is...TermsDarkValley schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:17:
wijze woorden
Source:http://www.christiantoday.com/article/gta.v.online.release.date.time.oct.1.rockstar.delay.pc.release.xbox.one/34192.htm
Ook maar iedereen op x360 aan het toevoegen geslagen
Dan weer in die lage stock investeren en weer bijv. Merryweather in elkaar stampen
Is daar al iets over bekend? Moeten we elkaar ook toevoegen op PSN ? (dat heb ik nog niet gedaan namelijk).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kan ik een invite krijgen? alvast bedankt
Lees topicstart en waarschuwingen, dit gaat niet werkenmaghribier schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:03:
psn id : salafie.
Kan ik een invite krijgen? alvast bedankt
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Edit: ik zie dat je ook in een document je naam moet zetten.
Makkelijk schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:10:
[...]
Lees topicstart en waarschuwingen, dit gaat niet werken
[ Voor 8% gewijzigd door maghribier op 01-10-2013 13:14 ]
Daar heb je de crewlijst voormaghribier schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:13:
Ik heb me aangemeld via socialclub, op de 2e Tweakscrew. Maar heb voor de zekerheid ook hier aangegeven, voor het geval dat er gecontroleerd gaat worden of je een tweaker bent.
[...]
E: Document inmiddels weer open.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 01-10-2013 15:22 ]
Misschien vanavond nog proberen anders morgen, ben benieuwd wat jullie bevindingen zijn !
Ik ben al aangemeld bij de eerste Crew namelijk.
Vult iemand dat dan in? Of had ik dat zelf moeten doen? (kon zo 123 niet vinden waar)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Aan de rechterkant kan je een comment plaatsen, laat daar je gegevens achter en de beheerder zal het zsm aanvullen.Donstil schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:46:
Ik heb in het eerste GoogleDoc document als comment mijn gegevens ingevuld.
Ik ben al aangemeld bij de eerste Crew namelijk.
Vult iemand dat dan in? Of had ik dat zelf moeten doen? (kon zo 123 niet vinden waar)
Anoniem: 544102
Edit: Oh, volgens mij is het al gefixed, bedankt!
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 544102 op 01-10-2013 17:29 ]
Anoniem: 481741
Drommels net grijs shirt met groot TweaksCrew logo aangedaanUberoon schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 18:08:
Zal vet zijn als iedereen het zelfde rooie shirt aan doet met tweakers logo .. ( als de servers uitgerookt zijn )
maar kan geen crew match joinen van jullie
Jaaa, ik zag iets voor me met poolse hooligans die doen ook altijd 2 kleuren shirts aan en dan met elkaar in gevecht.....Anoniem: 513032 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 18:33:
De kleur maakt niet echt uit, maar Crewlogo is wel cool.

Merkte het hier ook al op. Maar nu zit nu tegen de loading aan te gluren met "Waiting for more players"..sleepwalkerbe schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:35:
Heeft iedereen last van pop ins in de online versie? Veel meer opvallend dan de offline voor zover ik al geraakt ben
Kan iemand mij accepteren op tweakers crew 2 ? Metian is de naam
Rupsen, Rapsen.
Kun je bij Rockstar melden, misschien doen ze er wat aan. Kom zelf Online nog niet in.Metian schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 19:39:
[...]
Merkte het hier ook al op. Maar nu zit nu tegen de loading aan te gluren met "Waiting for more players"..
Kan iemand mij accepteren op tweakers crew 2 ? Metian is de naam
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 01-10-2013 20:13 ]
alleen die eerste race staat nu waiting for other players
Anoniem: 251512
edit: Iets te voorbarig, hij lijkt het inmiddels te doen. Mensen kunnen me ook toevoegen op Xbox-Live als: ReVision360
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 01-10-2013 22:56 ]
/ nog steeds geen succes @ ps3.
[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 02-10-2013 04:33 ]
I served in a company of heroes.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Moet alleen nog kijken hoe ik die conversatie over de tv kan krijgen in plaats van over de koptelefoon.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Wel nog even doorsparen.
ik heb me ook aangemeld, ik wacht op de goedkeuringJerronimo schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:22:
Heb me ook maar even aangemeld bij tweakscrew2, ook gaaf,allemaal dezelfde auto met logo hahaha.
Wel nog even doorsparen.
Anoniem: 518060
Bij mij ook "pending". Ik heb de lijst wel ingevuld, zo weet men zeker dat je van Tweakers komt denk ik.Anoniem: 462299 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:50:
Mijn request is ook pending. Moet ik alsnog de crewlijst invullen?
E: Crew weer vol.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 02-10-2013 14:38 ]
Gaan we een IRC kanaal opgooien ofzo om makkelijker te matchmaken.Anoniem: 513032 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:19:
TweaksCrew 1 heeft weer een plaats vrij, zo te zien.
Sorry, begrijp niet wat je bedoelt. Zou je me de uitleg hiervan willen sturen via een PB?sleepwalkerbe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:20:
[...]
Gaan we een IRC kanaal opgooien ofzo om makkelijker te matchmaken.
Heb je zelf op social van rockstar je account gekoppeld?Dubrillion schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:29:
Ik sta in de Crew list van de eerste crew. Maar zodra ik inlog bij socialclub staat er helemaal niet dat ik lid ben van een crew. Kan iemand dit uitleggen?
Ik heb in begin ''Join'' gedaan op de Socialclub. En me hier aangemeld. Ik sta dus ook in de Crew List, maar sta niet tussen de members van de Tweakscrew. Heb me maar aangemeld voor de tweede crew voor deze ook vol zitsleepwalkerbe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:30:
[...]
Heb je zelf op social van rockstar je account gekoppeld?

PSN: Dubrillion
SC: Dubrillion
Je moet ook op social onder je account settings je PSN account koppelen aan je social account. Anders werkt het nietDubrillion schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:36:
[...]
Ik heb in begin ''Join'' gedaan op de Socialclub. En me hier aangemeld. Ik sta dus ook in de Crew List, maar sta niet tussen de members van de Tweakscrew. Heb me maar aangemeld voor de tweede crew voor deze ook vol zit![]()
PSN: Dubrillion
SC: Dubrillion
Deze stond ook gekoppeld. Moest alleen even'' Friend en Crew'' aanzetten.sleepwalkerbe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:38:
[...]
Je moet ook op social onder je account settings je PSN account koppelen aan je social account. Anders werkt het niet
Er is alleen niks veranderd helaas

Oh dat is wel erg jammer. Hopelijk kan Rockstar het fixen. Niet dat het heel erg hard boeit, maar het staat zo slordigDriveSand schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:41:
[...]
Da ken dus nie. De tag kies je bij het maken van de crew en is daarna (voorlopig) final. Yssworks heeft volgens mij R* gemaild om te vragen of het kon, maar nog niks gehoord. Bij de eerste crew wist men niet wat het nut ervan was en is er dus maar wat ingevuld, bij groep 2 staat er wel wat.
Geniet, maar surf met mate!
[ Voor 115% gewijzigd door psychoclown op 03-10-2013 12:46 ]
Het is helaas niet te fixen heeft Rockstar gemeld, maar zoveel waarde hecht ik toch niet aan een tag. Het gaat om de Crew en het spel.ralphje schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:58:
[...]
Oh dat is wel erg jammer. Hopelijk kan Rockstar het fixen. Niet dat het heel erg hard boeit, maar het staat zo slordig.
Anoniem: 245391
kon in het google doc bestand niets invullen...zal wel iets fouts doen
[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 03-10-2013 12:46 ]
Ik had het witte crew shirt met logo. Nu alleen een hoodie gekocht.DigitalError schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:41:
heeft iemand bij de caracter creation al gekozen voor het crew t-shirt?
Anoniem: 544433
Had gisteren pm gestuurd naar DriveSand maar sta nog niet in de crew. Hopelijk werken de servers spoedig naar behoren zodat we met z'n alle lekker kunnen spelen
//edit:
Leuk, ik zit er nu ook bij. Nu maar hopen dat we snel aan de slag kunnen.
[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 544433 op 03-10-2013 09:28 ]
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com