Dit lijkt me inderdaad wel handig om zoveel mogelijk kans te hebben om bij elkaar op de server te komen. Mensen met een Xbox, voeg me aub toe op xlive. Nick: Slaapje.Anoniem: 513032 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 02:04:
[...]
Volgens de meeste bronnen is het rond de 300 op Social Club, PSN zou ik niet weten.
Zou iedereen elkaar overigens willen toevoegen op PSN of Xlive?
To dare is to do
Vaak bu'j te bang!
[ Voor 84% gewijzigd door LightStar op 18-09-2013 12:34 ]
[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 18-09-2013 18:33 ]
PSN: SchieveZot
Waarschijnlijk een overload op de server. Probeer het anders over een paar minuten opnieuw.Chrosser schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:48:
Socialclub werkt op dit moment ook voor geen meter, ik probeer me aan te melden maar krijg de ene na de andere error.
rol kan je leeg latenNoFearz schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:28:
Ik zit in de crew, maar waarvoor moet ik gegevens invullen in die document? Wat vul ik in bij rol? Is dit vrij te kiezen?
https://untappd.com/user/OzzBier
[ Voor 123% gewijzigd door Chris van der G op 18-09-2013 20:34 ]
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Goed initiatief!
(Ben ook al op de club aangemeld enz).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Anoniem: 330985
Edit: Laat maar, in al mijn enthousiasme over de link in startpost gekeken
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 330985 op 18-09-2013 16:47 ]
Ben benieuwd als het losbarst op 1 oktober!
ik denk dat de groep groot genoeg is geworden om een facebookgroep op te richten..
lijkt me leuk om zo ook dingen te delen met elkaar
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Zal ik die taak dan ook op me nemen?MikeVM schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:43:
ik heb me ook even aangemeld.
ik denk dat de groep groot genoeg is geworden om een facebookgroep op te richten..
Dat is wel een goed plan ja.MikeVM schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:43:
ik heb me ook even aangemeld.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
ik zou het niet eerlijk vinden als iemand dit doet die zich niet 100% inspant voor de zaak..Anoniem: 513032 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:25:
[...]
Zal ik die taak dan ook op me nemen?
misschien dat ik in de toekomst dat wil.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Hoe bedoel je? Ik heb net een pagina aangemaakt. Als je mede beheerder wilt worden voeg ik je meteen toe.MikeVM schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:18:
[...]
ik zou het niet eerlijk vinden als iemand dit doet die zich niet 100% inspant voor de zaak..
misschien dat ik in de toekomst dat wil.
Google Document altijd invullen. De lijst is zoals gezegd niet up to date en wordt niet meer bijgehouden, door de vele crewleden. Of we moeten een startpost willen van drie pagina's.
* 23:49: Lijst van Tweakers gehaald. Wanneer de crew volzit wordt er, in plaats van de lijst, een afbeelding van de volledige hierarchy geplaatst
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 18-09-2013 23:51 ]
Heb er zin in om online samen te spelen, ben benieuwd hoe het uitpakt!
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
*Vind ik leukAnoniem: 513032 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:19:
[...]
Hoe bedoel je? Ik heb net een pagina aangemaakt.
https://untappd.com/user/OzzBier
Anoniem: 128165
TweakersCrew op SocialClub gaat aardig snel!
We zitten al op de 286 leden. Dit betekend dat er nog plek is voor 14 members.
Zit je er nog niet bij? Wees dan snel...
Nog plek voor 5 members.Anoniem: 128165 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:17:
Let op;
TweakersCrew op SocialClub gaat aardig snel!
We zitten al op de 286 leden. Dit betekend dat er nog plek is voor 14 members.
Zit je er nog niet bij? Wees dan snel...
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Bestaat er een kans dat er een tweede Tweakers Crew komt?
Nee, niet door mij in ieder geval. Wat je kunt doen is er zelf één beginnen. Echter moet deze dan wel een totaal andere naam hebben dan TweaksCrew. En dit topic is ook alleen bedoelt voor de TweaksCrew.schumi2004 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:58:
Mmmmm ben net te laat zie ik om me aan te melden voor de TweaksCrew
Bestaat er een kans dat er een tweede Tweakers Crew komt?
Een andere optie zou een Sub crew te kunnen beginnen met bv crew name TweaksCrew-2. Zit nu bij een willekeurige crew die dat ook zo gedaan heeft.Anoniem: 513032 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:19:
[...]
Nee, niet door mij in ieder geval. Wat je kunt doen is er zelf één beginnen. Echter moet deze dan wel een totaal andere naam hebben dan TweaksCrew. En dit topic is ook alleen bedoelt voor de TweaksCrew.
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Als er genoeg animo is voor een 2e crew wil ik wel helpen hoor. Er zijn nog wat mensen die ik graag bij mij in de crew zou willen hebben die nu dus de boot mislopen omdat ik in de volle crew zitschumi2004 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:35:
[...]
Een andere optie zou een Sub crew te kunnen beginnen met bv crew name TweaksCrew-2. Zit nu bij een willekeurige crew die dat ook zo gedaan heeft.
Uw advertentie hier?
Oké, zou je me een privé bericht willen sturen? Kunnen we even overleggen.schumi2004 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 15:35:
[...]
Een andere optie zou een Sub crew te kunnen beginnen met bv crew name TweaksCrew-2. Zit nu bij een willekeurige crew die dat ook zo gedaan heeft.
Want die gamen toch nooit samen.
Dat zou een goed idee wezen. TweaksCrew: X360. We horen dan gewoon bij elkaar en delen dit topic en de facebook pagina.dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:13:
Of we splitsen de xbox360/ps3 versies op in 2 crews.
dat lijkt mij beter dan.Anoniem: 513032 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:15:
[...]
Dat zou een goed idee wezen. TweaksCrew: X360. We horen dan gewoon bij elkaar en delen dit topic en de facebook pagina.
Misschien een polletje maken zodat mensen kunnen aangeven wat ze beter vinden?
[ Voor 13% gewijzigd door servival7 op 19-09-2013 16:44 ]
Is de huidige crew dan een combinatie van PS3 en XBOX360??dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:13:
Of we splitsen de xbox360/ps3 versies op in 2 crews.
Probeerde me net ook aan te melden voor de PS3...helaas...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Maak 2 crews aan genaamd:
TweaksCrew X360 en
TweaksCrew PS3
Laat iedereen met de juiste console zich in het juiste topic aanmelden.
In principe wil ik dan wel de taak op me nemen om een nieuwe crew aan te maken, voor de PS3.
Ik wil natuurlijk het initiatief van YouriSS(YSSWORKS) niet teniet doen, want dat wordt ook zeer gewaardeerd.
Er is ook een mogelijkheid om 1 nieuwe crew aan te maken en van de huidige crew de naam te veranderen, en alle leden die de andere console hebben te verwijzen naar de nieuwe crew voor de andere console.
Ik denk in ieder geval dat in de optimale crew-indeling er een scheiding is tussen de XBOX360 en PS3, aangezien 1 crew niet mogelijk is, en we tweakers die nog willen joinen, ook nier willen benadelen.
Nee, opnieuw beginnen lijkt me onzin.. Degene die een 360 hebben kunnen zelf uit de Crew stappen. Veel makkelijker. Alhoewel de mix van 360 en PS3 ook goed is voor de crew. Zo krijg je sneller een reputatie, op beide consoles.dutchgio schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:22:
Aangezien het flink lastig is om alle crewleden te kicken die bijvoorbeeld een xbox hebben, stel ik voor om overnieuw te beginnen:
Maak 2 crews aan genaamd:
TweaksCrew X360 en
TweaksCrew PS3
Laat iedereen met de juiste console zich in het juiste topic aanmelden.
In principe wil ik dan wel de taak op me nemen om een nieuwe crew aan te maken, voor de PS3.
Ik wil natuurlijk het initiatief van YouriSS(YSSWORKS) niet teniet doen, want dat wordt ook zeer gewaardeerd.
Er is ook een mogelijkheid om 1 nieuwe crew aan te maken en van de huidige crew de naam te veranderen, en alle leden die de andere console hebben te verwijzen naar de nieuwe crew voor de andere console.
Ik denk in ieder geval dat in de optimale crew-indeling er een scheiding is tussen de XBOX360 en PS3, aangezien 1 crew niet mogelijk is, en we tweakers die nog willen joinen, ook nier willen benadelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 19-09-2013 21:41 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Slaapje op 19-09-2013 22:38 ]
To dare is to do
Ja precies.Slaapje schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:38:
Lijkt mij ook beter om gewoon een tweede crew er naast op te richten voor nieuwe spelers.
PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966
DoneAnoniem: 513032 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:12:
[...]
Oké, zou je me een privé bericht willen sturen? Kunnen we even overleggen.
Opgelost. Had twee dagen geleden al een andere topic warning gemeld bij de moderator, is eindelijk wat mee gedaan.Martinspire schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 02:17:
Ik denk dat het misschien verstandig is om even af te wachten hoe Online nou gaat werken.
Verder, ligt het aan mij of is de modbreak/warning van dit topic stuk? Mijn quick reply en normale reply staan een beetje raar. Alsof de waarschuwing niet is afgesloten?
TweaksCrew 2
Of in geval van scheiding
TweaksCrew 2 PS3
TweaksCrew 2 X360
Ik ga echter niet zomaar een crew aanmaken daar het niet mijn idee was en ik niet dingen wil gaan kapen
Is het misschien niet beter om de groepen in te delen naar speelstijl? Ik ben meer van het rondfucken, mede-rondfuckers kunnen misschien beter in hun eigen ploegje en niet de mensen die heel serieus willen spelen lastig vallen?
Ja, is goed. Lijkt me wel fijnDriveSand schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:36:
Ik hoef niet persé de leider te zijn, maar mocht je een stropop aan het roer willen hebben, dan ben ik best bereid om de tweede groep aan te maken. Als jij (Yssworks) je dan aanmeldt kan ik je commissioner maken en heb je ook daar een vinger in de pap.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 20-09-2013 21:45 ]
@Yssworks: Kijk even bij de Social Club, ik heb je uitgenodigd als Commissioner, krijg nu ook een error als ik op invite druk
[ Voor 30% gewijzigd door DriveSand op 20-09-2013 22:00 ]
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
Woohoo, invite aangevraagd (simmeh24)DriveSand schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:49:
TweaksCrew 2 is geopend. Iedereen is dus blijkbaar welkom. Komt allen!
😆 - Denk ook eens om ;)
Hier ook de invite aangevraagd (SMAW1987)DriveSand schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 21:49:
TweaksCrew 2 is geopend. Iedereen is dus blijkbaar welkom. Komt allen!
Geen verschil toch? Of je nou één xbox 360 en een ps3 crew heb, het blijven er twee..dutchgio schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:00:
Geen splitsing tussen consoles dus maar 2 aparte crews?!
Ja maar je zult nooit met tweakers die een andere console hebben in aanraking komen, maar wel in dezelfde crew zitten.Anoniem: 513032 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:03:
[...]
Geen verschil toch? Of je nou één xbox 360 en een ps3 crew heb, het blijven er twee..
Je zult dus ook (bijna) nooit met tweakers die dezelfde console hebben in aanraking komen, die in de 2e crew zitten terwijl de ander in crew 1 zit.
Dus de effectieve kans op een zo groot mogelijke userbase van tweakers in 1 Game is dus lager.
Weten we trouwens hoeveel vraag er is naar een 2e crew?
Niet dat daar straks minder dan 100 man in zit, verdeeld over 2 consoles = lagere userbase. En dat terwijl crew 1 tjokvol zot met 300 man op 2 consoles, dus 150 per console. Als de 2e crew dat niet redt ben je dus altijd 'benadeeld' dat je in de 2e crew zit.
Het is qua managen misschien lastig maar een splitsing tussen de consoles lijkt mij de meest optimale situatie.
AangemeldAnoniem: 513032 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 22:33:
Binnenkort wordt de topic report aangepast! Voor nu los ik het zo op:
Bent u lid van TweaksCrew-2? Vul dan hier uw gegevens in.
Nog geen lid van de Crew? Aanmelden kan hier.
Google docs kan ik niet invullen op iOS 7
Canon 6d II | Canon 16-35 2.8L; 24-104 4L; 70-200 4L; 100 2.8L; 24 2.8 IS USM; 50 1.8
414524
Ik zou voor de zekerheid even nog een keer een comment plaatsen maar dan met alle gegevens in 1 comment.Blue Knight schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 11:47:
Aangemeld, Marbak74
En indien mogelijk alle overige te verwijderen om clutter te voorkomen.
Want nu heb je je nickname als console opgegeven
[ Voor 11% gewijzigd door Ienni1983 op 22-09-2013 12:34 ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
GeregeldIenni1983 schreef op zondag 22 september 2013 @ 12:23:
[...]
Ik zou voor de zekerheid even nog een keer een comment plaatsen maar dan met alle gegevens in 1 comment.
En indien mogelijk alle overige te verwijderen om clutter te voorkomen.
Want nu heb je je nickname als console opgegeven
Canon 6d II | Canon 16-35 2.8L; 24-104 4L; 70-200 4L; 100 2.8L; 24 2.8 IS USM; 50 1.8
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
Social club: Aekazz
PSN-ID: Saefti
Heb notitie toegevoegd, om comment te plaatsen moet je overigens even rechts bij de area rond de andere comments klikken in het document.
[ Voor 14% gewijzigd door Makkelijk op 22-09-2013 22:41 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Socialclubid: AtlAntA118
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Zal document 1 morgen/vanmiddag bij werken, ben er nu te moe voor.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 23-09-2013 00:36 ]
Social club id: Dracosi-
Socialclub id: Machine2Machine
Kunnen wat mensen uit de 1e crew die geen intentie hebben om op 1oct. te beginnen misschien naar de 2e moven zodat de actieve spelers erbij kunnen?
[ Voor 21% gewijzigd door Trigalti op 23-09-2013 12:31 ]
Dus 2 keer tennis fout en ik mag niet meer bij de crew, flauw.Anoniem: 513032 schreef op maandag 23 september 2013 @ 11:52:
Overigens geldt wel de volgende regel: mocht je bij de ene crew gebant worden, geldt deze ban ook voor de andere, aangezien we in feite één crew zijn.

LolUberoon schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:13:
[...]
Dus 2 keer tennis fout en ik mag niet meer bij de crew, flauw.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Bedankt voor de tip. Gelijk gedaan.AtlAntA schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:17:
Misschien een idee om het bestaan van de 2e crew ook in de andere gta topics bekend te maken? Beetje "reclame" maken.
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com