Wat een butrace vind ik die Hit the Apex toch, maker heeft echt z'n best gedaan om z'n props vooral op de kloterigste plaatsen neer te zetten!

Had gisteren het plan opgevat om daar een tijd neer te zetten (had er nog niet gereden), dus dacht flink "doe maar 10 ronden". Ja, dan ben je aan het eind van de race (in mijn geval) een uur verder (had tussendoor ook wel ff pauze genomen, zo jammer als na 1 crash tegen zo'n betonnen onding je auto krom is dus: respawn, ff stoom afblazen en weer opnieuw beginnen).
Goed, conclusie was al dat ik nooit een "pro racer" zal worden en derde keer is scheepsrecht: die fout van (te) lange races maak ik niet meer. Had eerder al eens een invite voor Criminal Records geaccepteerd, om er vervolgens na ronde 1 pas achter te komen dat de beste hoster 99 ronden wilde doen. En wel gewoon uitrijden!
Trouwens; iemand anders ook last gehad van het verschijnsel dat er ineens props in hun garage spawnen? Ik kwam er eergisteren binnen, hoor een boel geluiden (ijzer schrapen ed.) en toen stond er ineens een zeecontainer in m'n garage!
En was even wat aan stunten bij het vliegveld, parkeer ik m'n auto precies op die reclamezuil. Vond het er wel geinig uitzien naast die ramp met de opgeplakte issi.