Zijn allebei zo weer te kopenPannekoek81 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 22:48:
[...]
Pardon. Smart en vw bus? Van alle hokken kies je die 😔. Zonde. A man gotta do what a man gotta do. Hopelijk snel meer garage ruimte.
Die keuze was voornamelijk gebaseerd op minste verlies maken bij verkoop en terugkoop.
Net wat rondjes gereden op need for seed. die coquette classic is verre van ideaal op dat circuit, meesten bochten vlieg ik met onderstuur uit en de remmen zijn niet aanwezig. Maar mocht alles goed gaan is er een leuke tijd mee neer, al hoewel mijn snelste tijd momenteel een 40.095 met de Monroe is.
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Verwijderd
Zijn er vanavond mensen online van de 360 crew die ook voor de nieuwe content willen sparen? Ik heb nog 350k nodig dus wie graag snel wil cashen wil ik graag joinen
Nou, ik heb gisteren na 3 uur nog net geen 95.000 aangetikt waar ik gewend ben om zeker 100k per uur te verdienen (zonder grinden, zonder RR). Er kwamen gewoon geen missies in het votingscreen.
PSN: Kjujay
Ik ben vanavond online. Heb ook weer cash nodig dus dat gaat goed komen. Zal je even toegevoegd binnen Xbox. Ben rond een uurtje of acht wel online.Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:21:
Zijn er vanavond mensen online van de 360 crew die ook voor de nieuwe content willen sparen? Ik heb nog 350k nodig dus wie graag snel wil cashen wil ik graag joinen
[ Voor 4% gewijzigd door Enzodino op 20-08-2014 12:53 ]
XboX: Bokito DVG
Ben er vanavond ook wel. Eerst filmpje kijken. Erna
Ben er vanavond vast ook wel, moet nog wat geld bij elkaar sparen voor de Swift. De Miljet laat ik voorlopig even zitten, de Besra heb ik al.
Ik wel, je account is Sonya1982 ?Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:21:
Kan vast wel proefvlucht doen?fdisk schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:32:
Ben er vanavond vast ook wel, moet nog wat geld bij elkaar sparen voor de Swift. De Miljet laat ik voorlopig even zitten, de Besra heb ik al.

Verwijderd
Staat in mijn sig:
XBL: Sonya Mirskii
Zoeken jullie maar een meesterplan om snel geld te verdienen. Zover ik weet is het iig Hack n Dash.
Verwijderd
Ik denk dat je gelijk hebt:Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:43:
[...]
Staat in mijn sig:
XBL: Sonya Mirskii
Zoeken jullie maar een meesterplan om snel geld te verdienen. Zover ik weet is het iig Hack n Dash.
I would personally say Hack N Dash will be the new grind, it requires no armour and no
bullets if doing solo and all you have to do is deliver two cars, this takes me about 10 minutes
and neetted about $15000 to $17010 last night.
Verwijderd
Ik hoop vanavond ook online te zijn. Na twee appartementen en wat auto's pimpen heb ik weer geld nodig.
Gisteren betaalde CCO3 me zo'n 13k uit en Mixed Up 16k, als ik het me goed herinner (solo). Ik vond dat niet eens zo heel slecht, eigenlijk. Ik nam ruim de tijd, ik heb begrepen dat dat ook scheelt in uitbetaling.
Gisteren betaalde CCO3 me zo'n 13k uit en Mixed Up 16k, als ik het me goed herinner (solo). Ik vond dat niet eens zo heel slecht, eigenlijk. Ik nam ruim de tijd, ik heb begrepen dat dat ook scheelt in uitbetaling.
Haha. Ja. Net met balou allebei het piloten pak in een golfkarfdisk schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:38:
[...]
Ik zie maar 1 Coquette, had je nu nog maar een Franklin's Buffalo...
Zal vanavond ook eens wat centen bij elkaar gaan sprokkelen.Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 15:09:
Ik hoop vanavond ook online te zijn. Na twee appartementen en wat auto's pimpen heb ik weer geld nodig.
psn: whocarez-
Verwijderd
Ik ben er denk ik ook wel bij! Voeg me toe als vriend op PSN: hopeisdope voor snelle uitnodigingen
Gelukkig hebben we hele serieuze crew-leaders die hier direct en assertief op reagerenDigitalError schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:24:
[...]
Ik dacht dat we niet meer dit soort uitlokkende foto's zouden plaatsen met jesters...

Een paar snapshots van The Faggio Crew(lang niet iedereen staat erop):
Fritsflits en ik

Rutger voor pampus

Rutger en hopisdope in actie
Fritsflits en ik

Rutger voor pampus

PSN: MrMistral
Je moet Laps natuurlijk wel op Overall zettenF_hertgers schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:26:
Toch al 3 tweakers in de top 10 global [afbeelding]
Dan zit er nog maar 1 Tweaker in de top 10.
Wel zitten er 3 personen van de gta_race_crew in de top 10
Bij de snelste rondetijden zie ik nog 2 tweakers in de top 10 , Thomas en Job, ik ben inmiddels 12e.Bij noncontact staat job 3e en ik 10e met de rondetijden , (overall laptime)Rickyboy schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:46:
[...]
Je moet Laps natuurlijk wel op Overall zetten![]()
Dan zit er nog maar 1 Tweaker in de top 10.
Wel zitten er 3 personen van de gta_race_crew in de top 10
Bij 10 ronden tijden :1 Job ,3 ik , en 4 Thomas.
Duurt ff voordat de tijden online zichtbaar worden .
[ Voor 13% gewijzigd door Fe® op 21-08-2014 07:31 ]
Walking on the bright side of life
Verwijderd
Ik ben gisteren nog even bezig geweest met de Flight School. Momenteel heb ik bij de meeste de eerste plek te pakken van crew/friends.
- Outside loop moet ik nog sneller leren doen. (#9 - 57s)
- Emergency landing krijg ik de teller steeds niet onder de 1m. (#2 - 1.6m)
- Parachute springen is na een aantal pogingen goed gelukt. (#1 - 0.35m)
- City landing nog niet veel gedaan maar ging wel goed. (#1 - 2.4m)
- Heli landing ook eerste door heli vol gas op de trailer te smijten. (#1 - 12s)
- Heli targets nog verre van perfect, dit moet nog veel hoger kunnen. (#1 - 44)
- Formation kreeg ik de loops onder de knie met daarom redelijke score. (#1 - 677)
- Ground level krijg ik bij de buizen niet meer op 0. (#2 - 0.04m)
- Collect flags nog 6 secs eraf gekregen. Moet nieuwe route maken om onder de 2 min te komen. (#1 - 2:12)
- Follow leader gewoon netjes gevlogen. (#1 - 2:08)
- Outside loop moet ik nog sneller leren doen. (#9 - 57s)
- Emergency landing krijg ik de teller steeds niet onder de 1m. (#2 - 1.6m)
- Parachute springen is na een aantal pogingen goed gelukt. (#1 - 0.35m)
- City landing nog niet veel gedaan maar ging wel goed. (#1 - 2.4m)
- Heli landing ook eerste door heli vol gas op de trailer te smijten. (#1 - 12s)
- Heli targets nog verre van perfect, dit moet nog veel hoger kunnen. (#1 - 44)
- Formation kreeg ik de loops onder de knie met daarom redelijke score. (#1 - 677)
- Ground level krijg ik bij de buizen niet meer op 0. (#2 - 0.04m)
- Collect flags nog 6 secs eraf gekregen. Moet nieuwe route maken om onder de 2 min te komen. (#1 - 2:12)
- Follow leader gewoon netjes gevlogen. (#1 - 2:08)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2014 10:15 ]
Verwijderd
Was tof gister in een open sessie! We werden voornamelijk met rust gelaten tot die ene Gorilla-nogwat gast kwam maar die hebben we mooi de passive mode ingedruktMrMistral schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 22:27:
Een paar snapshots van The Faggio Crew(lang niet iedereen staat erop):
Fritsflits en ik
[afbeelding]
Rutger voor pampus
[afbeelding]
[afbeelding]
iemand zin om vanmiddag/vanavond gewone missies te spammen en af en toe een race? Ik heb nog aardig wat geld nodig voor wat nieuwe wagens etc
Edit: Die high flyer parachute word volgens mij een met een grote wietplant afbeelding erop als je goed kijkt. Rockstar zou meer collectables in crates en of andere dingen moeten stoppen. Dat zou echt leuk zijn
Edit: Die high flyer parachute word volgens mij een met een grote wietplant afbeelding erop als je goed kijkt. Rockstar zou meer collectables in crates en of andere dingen moeten stoppen. Dat zou echt leuk zijn
[ Voor 43% gewijzigd door Jelmer93 op 21-08-2014 09:31 ]
Ik zal wel online zijn. Echter gisteravond viel ook op dat er nog maar weinig missies naar voren komen in het vote scherm. Groot deel races enzo.
Ik zou eventueel een playlist met mid range - tot lange missies kunnen aanmaken voor min 4 personen? Ik word echt ziek om met random mensen te spelen. Iedere keer die wagen in RR opblazen of ze vinden het leuk om je wagen elke keer op te blazen..Pannekoek81 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:29:
Ik zal wel online zijn. Echter gisteravond viel ook op dat er nog maar weinig missies naar voren komen in het vote scherm. Groot deel races enzo.
Verwijderd
Daarom speel ik ook nooit met random mensen. Alleen met crew leden / vrienden of anders gewoon solo.
Is het trouwens nog mogelijk om playlists te maken met contact missies erin ?
Ik meende van wel ik dacht dat ze altijd die van RR en coveted eruit hielden.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:43:
Daarom speel ik ook nooit met random mensen. Alleen met crew leden / vrienden of anders gewoon solo.
Dit weekend is het The San Andreas Flight School Event Weekend
U zult mij op de zaterdagavond na veel online zien
Ging gisteravond ook niet super meer. Veelal races/deathmatch. Weinig missies toen we met zn 6en waren.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:43:
Wel weer gelachen en een hoop vliegen met crew leden. De Corvette samen met Fdisk in Thomas zijn jet geboord. Jet stuk, Corvette heel
Die corvette heeft wel een vet geluid.. heb nog plek voor 16 autos en maar 600k:(
Plek over? Had ik nog maar 16 plekkenJelmer93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:52:
Die corvette heeft wel een vet geluid.. heb nog plek voor 16 autos en maar 600k:(
Pff preciesPannekoek81 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:12:
[...]
Plek over? Had ik nog maar 16 plekken

tsja het geld stroom niet zo snel bij mij en wil nou ook niet echt glitches gaan doen ofzoPannekoek81 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:12:
[...]
Plek over? Had ik nog maar 16 plekken
Heb ik ook niet gedaan, maar alle 20 vol. En mis nog veel auto's die ik graag zou willen hebben.Jelmer93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:19:
[...]
tsja het geld stroom niet zo snel bij mij en wil nou ook niet echt glitches gaan doen ofzo
Verwijderd
Spel is al bijna een jaar uit he, en je kan ook auto's van straat erin proppen. Mensen met volle garages hoeven dus niet meteen glitchers te zijnJelmer93 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:19:
[...]
tsja het geld stroom niet zo snel bij mij en wil nou ook niet echt glitches gaan doen ofzo
Ik heb het spel net 2 a 3 wekenVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 10:33:
[...]
Spel is al bijna een jaar uit he, en je kan ook auto's van straat erin proppen. Mensen met volle garages hoeven dus niet meteen glitchers te zijn
Verschilt een beetje, ligt er aan hoe goed je rijdt. Ik zou zoiets als dit doen;
Super - Turismo/Entity/Zentorno (ligt er aan welke je fijner vindt)
Sport - Massacro
Coupe - Exemplar/Felon
Muscle - Dominator/Gauntlet
Sedan - Schafter/Tailgater
Compacts - Rhapsody/Panto
SUV - Huntley S
Off Road - Sanchez
Motor - Akuma/Bati
Voor Sport Classics vind ik zelf die Pigalle erg fijn op het moment, maar daar is het volgens mij echt een kwestie van smaak.
Sport - Massacro
Coupe - Exemplar/Felon
SUV - Huntley S
Off Road - Sanchez
Motor - Akuma/Bati
Voor Sport Classics vind ik zelf die Pigalle erg fijn op het moment, maar daar is het volgens mij echt een kwestie van smaak.
Hangt inderdaad van je rijkunsten af.
SUV in het zand is de Baller sneller/beter. Maar het blijft smaak.
Mijn lijstje komt overeen met die van Thomas. Zentorno heb ik niet meer, Entity voor terug gedaan. Vond ik fijner rijden.
SUV in het zand is de Baller sneller/beter. Maar het blijft smaak.
Mijn lijstje komt overeen met die van Thomas. Zentorno heb ik niet meer, Entity voor terug gedaan. Vond ik fijner rijden.
Oeh dubbel GTA$ bij parachutesprongen, mijn stats:Stefandepefan schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 09:45:
Dit weekend is het The San Andreas Flight School Event Weekend

https://untappd.com/user/OzzBier
Die Pigalle lijkt toch het beste
Ik heb alleen een Stinger GT custom en die is niet zo heel fijn om te racen
Die pigalle ligt wat beter op de weg dan de rest. Had de race ook met die Coquette gedaan, daar waren sommige bochten heel pittig omdat hij enorm glijdt.
Mooi lijstje ter referentie!Thomasx4 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:42:
Verschilt een beetje, ligt er aan hoe goed je rijdt. Ik zou zoiets als dit doen;
Sport - Massacro
Coupe - Exemplar/Felon
SUV - Huntley S
Off Road - Sanchez
Motor - Akuma/Bati
Weet niet of anderen er ook tegenaan gelopen zijn (Manomars en ik hadden het er eergisteren in de chat nog over): we hadden beiden een custom Sanchez 2, maar konden deze niet kiezen tijdens een off-road race, terwijl anderen wel met custom sanchezen konden rijden. Gisteren een Sanchez 1 gekocht, dezelfde race gedaan als waarbij we eerder geen custom konden kiezen en toen kon het wel.
Vraag me nu alleen maar meer af wat het nut van die Sanchez 2 is? Is geen verbetering tov. de eerste en zelfs het geluid hebben ze niet aangepast.
Ik kon die Sanchez 2 geloof ik wel kiezen toen ik hem nog had... Maf. Sowieso kan je geen custom kiezen in een race waar je alleen de Sanchez kan gebruiken.
Ik zou ook werkelijk niet weten waarom ik daar op zou moeten reageren?Good Fella schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 17:37:
[...]
Gelukkig hebben we hele serieuze crew-leaders die hier direct en assertief op reageren
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Super - De TurismoThomasx4 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 11:42:
Sport - Massacro
Coupe - Exemplar/Felon
SUV - Huntley S
Off Road - Sanchez
Motor - Akuma/Bati
Sport - De Massacro en de Elegy
Sport Classics - Pigalle ( niet goedkoop maar wel goed )
Coupe - Zion xs of exemplar
Muscle - Een van de straat
SUV - Baby Baller 2 of Huntley S ( wel duur )
Off Road - Sanchez
Motor - Akuma
Chopper : Buzzard .
Dat laatste is duidelijk (en logisch) maar daar ging het in dit geval ook niet om. Was "gewoon" een off-road race waar je van de liberator tot die amerikaanse slee en alles wat er aan offroad-waardigs tussen zit kunt kiezen. Behalve de custom Sanchez 2 dus (de normale sanchez 2 dus wel).Thomasx4 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 16:11:
Ik kon die Sanchez 2 geloof ik wel kiezen toen ik hem nog had... Maf. Sowieso kan je geen custom kiezen in een race waar je alleen de Sanchez kan gebruiken.
Niet dat het verder heel veel uitmaakt, het is alleen jammer in races, want je legt het op snelheid altijd af in dat geval (niet dat ik dat als excuus voor m'n prestaties aan wil voeren verder, laat me daarover duidelijk zijn!).
Zo'n Sanchez kost in ieder geval geen drol natuurlijk, dat is het probleem niet.
Sinds gisteravond dankzij vele missies met crewmembers eindelijk weer wat centen op de bank om iets aan te schaffen. Ben er alleen nog niet uit wat, of ik nu ook een massacro zal kopen (heb al een elegy die bijna 100% upgraded is) of toch maar eens een dikke suv. Die heb ik helemaal nog niet.
Sparen voor de buzzard lijkt me zonde, gaat lang duren en om al die tijd verder niets aan te schaffen/te upgraden heb ik het geduld niet voor.
Vorige week gta V gekocht,.. kon toch niet wachten op de PC versie. Heb hem vandaag uitgespeeld en me nu aangemeld voor de tweakers crew
. Start zo voor het eerst GTA online op. Hopelijk zie ik jullie snel in game. Plaatjes laten veel fun zien
Xbox: nextroxium
[ Voor 3% gewijzigd door GeNiTaLiX op 21-08-2014 19:07 ]
Ik zie wel een invite van moharith.GeNiTaLiX schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:07:
Vorige week gta V gekocht,.. kon toch niet wachten op de PC versie. Heb hem vandaag uitgespeeld en me nu aangemeld voor de tweakers crew. Start zo voor het eerst GTA online op. Hopelijk zie ik jullie snel in game. Plaatjes laten veel fun zien
Hallo owndertussen hier een turtle beach kilo aangeschaft dus wie vanavond op xbox missies wil doen is welkom om een berichtje te sture naar Darksoldier933 op de xbox
[ Voor 3% gewijzigd door Jelmer93 op 21-08-2014 19:22 ]
Ah ja mn char name is moharith. . Net geland met vliegtuig stap in de auto en spel crasht en start opnieuw op. Goed begin lol
Nou niet om het een of ander, maar ik heb onderhand alle races wel zo'n beetje gedaan, de laatste tijd wat vaker "on call", maar in ieder geval veel meer dan met mede-crewleden. In mijn ervaring zit er in bijna alle races wel een knakker die er duidelijk op uit is om anderen te rammen. En dan vooral nog met slipstream aan, zodat ze automatisch al tegen je bumper aanplakken aangezien dat soort figuren meestal door je ipv. om je heen willen is dat dus alleen in hun voordeel. In mijn geval kom je dan natuurlijk ook weer precies vast te staan tussen een plantenbak en de vangrail bijv. dus zo'n race kun je wel op je buik schrijven.
Dan is het soms best even lekker om non-contact te racen, omdat daarbij voor iedereen de nadruk op het racen ipv. het beuken zal liggen. Ik vind het een prima optie. Hoewel het ook prima zonder moet kunnen, dat blijkt wel uit de races met de x360 crew. Dat gaat er bijna altijd heel sportief aan toe, daar rijdt iig niemand met het doel anderen van de weg te duwen.
Heb je alle updates geïnstalleerd? Dat zijn er onderhand nogal wat nl.GeNiTaLiX schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:32:
Ah ja mn char name is moharith. . Net geland met vliegtuig stap in de auto en spel crasht en start opnieuw op. Goed begin lol
Maar helaas horen freezes en andere ongemakken er toch een beetje bij. Kun je beter niet allergisch voor zijn...
Ik vind dat gewoon zo onnatuurlijk. Ik ben zo gewend om te reageren op de auto's achter me, met non contact verneuk ik iedere bocht waarbij er een tegenstander in beeld is.
De tweakscrew gaat voor de gun-en funfactor !SuBBaSS schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 20:09:
[...]
.
Dan is het soms best even lekker om non-contact te racen, omdat daarbij voor iedereen de nadruk op het racen ipv. het beuken zal liggen. Ik vind het een prima optie. Hoewel het ook prima zonder moet kunnen, dat blijkt wel uit de races met de x360 crew. Dat gaat er bijna altijd heel sportief aan toe, daar rijdt iig niemand met het doel anderen van de weg te duwen. d:)
Clean race is vaak een snelle rondetijd , maar bij crew zitten ook Jos Verspappens maar die doen dat nooit expres , en daar gaat t om .
Als je eerlijke races wilt begin er dan mee om custom auto's uit te zetten. Als je catch-up en slipstream ook nog uit zet dan ben je binnen mum van tijd af van de beukers die niet in staat zijn om normaal te doen. Dan kun je prima racen. Een beetje contact hoort er gewoon bij, onderdeel van de fun.
Verkeer voor het onverwachte element hoort ook wel in gta thuis, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar blij van wordt.
Voor snelle rondetijden in een steriele raceomgeving kun je beter Assetto corsa gaan spelen (om maar eens af te sluiten met een dooddoener).
Verkeer voor het onverwachte element hoort ook wel in gta thuis, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar blij van wordt.
Voor snelle rondetijden in een steriele raceomgeving kun je beter Assetto corsa gaan spelen (om maar eens af te sluiten met een dooddoener).
Verwijderd
Tja, ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Als jij het er niet mee eens bent dan join je niet en host je je eigen races met eigen regels. Je kan niet je persoonlijke voorkeur opdringen aan iedereen.Didyoumeetmax? schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 22:56:
Als je eerlijke races wilt begin er dan mee om custom auto's uit te zetten. Als je catch-up en slipstream ook nog uit zet dan ben je binnen mum van tijd af van de beukers die niet in staat zijn om normaal te doen. Dan kun je prima racen. Een beetje contact hoort er gewoon bij, onderdeel van de fun.
Sinds de nieuwe update heb ik vaak last van dat je sessie wordt beindigd na het kiezen van de volgende missie in de vote screen. Dan ga je terug naar de free roam mode ipv met iedereen mee naar de volgende missie.
GTA VI - All aboard the hype train!!
SorryF_hertgers schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 21:22:
maar bij crew zitten ook Jos Verspappens maar die doen dat nooit expres , en daar gaat t om .
Ik dring helemaal niks op. Ik suggereer dat het ook op een andere manier kan. Als mensen het daarmee eens zijn dan kan ik met hen leuk racen. Als iedereen hier enkel van non contact racen houdt dan weet ik dat ik die invites in ieder geval kan negeren.Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 05:23:
[...]
Tja, ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Als jij het er niet mee eens bent dan join je niet en host je je eigen races met eigen regels. Je kan niet je persoonlijke voorkeur opdringen aan iedereen.
Verwijderd
Zijn er nog xboxers die me binnenkort eens kunnen helpen met het winnen van races, bijvoorbeeld Criminal Records? Ik wil graag mijn auto's upgraden, maar daarvoor moet ik eerst races winnen. En iedereen is verder zo goed, dat ik ze niet win
En dan kan ik niet upgraden. Ik moet alleen die upgrades vrijspelen.
Wat een leuke sessie gisteren. Zeker in freeroam, op jacht naar non-crewleden. Beetje laat geworden alleen.
Wat een leuke sessie gisteren. Zeker in freeroam, op jacht naar non-crewleden. Beetje laat geworden alleen.
Zowel in GOTP als GOTX zijn er genoeg racers die gewoon het liefst clean en met contact rijden. Een tikkie kan altijd gebeuren, dat is niet te voorkomen als je The Commute met 16 man rijdt maar ik heb tot op heden nauwelijks meegemaakt dat er met opzet werd gebeukt. Als je non-contact wil racen kan je het gewoon in de lobby vragen. Het ligt wel een beetje aan de host, zelf wissel ik graag af met GTA races, regen, traffic etc, anderen doen alleen non-contact zonder traffic.Didyoumeetmax? schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:52:
[...]
Ik dring helemaal niks op. Ik suggereer dat het ook op een andere manier kan. Als mensen het daarmee eens zijn dan kan ik met hen leuk racen. Als iedereen hier enkel van non contact racen houdt dan weet ik dat ik die invites in ieder geval kan negeren.
Jawel hoorVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:55:
Zijn er nog xboxers die me binnenkort eens kunnen helpen met het winnen van races, bijvoorbeeld Criminal Records? Ik wil graag mijn auto's upgraden, maar daarvoor moet ik eerst races winnen. En iedereen is verder zo goed, dat ik ze niet winEn dan kan ik niet upgraden. Ik moet alleen die upgrades vrijspelen.
Verwijderd
Aahhh, thanks! Heb je zelf nog upgrades nodig? En moet je nou echt in elke klasse zoveel races winnen om de upgrades vrij te spelen? Dat zijn uiteindelijk nogal wat races.
Ik heb zelf niks meer nodigVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:36:
[...]
Aahhh, thanks! Heb je zelf nog upgrades nodig? En moet je nou echt in elke klasse zoveel races winnen om de upgrades vrij te spelen? Dat zijn uiteindelijk nogal wat races.
Nee je kunt gewoon 1 klasse spelen om alles te unlocken
[ Voor 6% gewijzigd door Isane op 22-08-2014 09:44 ]
Verwijderd
Nee, één klasse is genoeg voor alle unlocks itt wat LSC je meldt.Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:36:
[...]
Edit: wat MarkoAlmelo zegt dus.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 09:45 ]
Verwijderd
Great! Ik stuur weleens een invite dan.MarkoAlmelo schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:42:
[...]
Ik heb zelf niks meer nodigIk heb in ieder geval 1 auto van alle klasses en allemaal vol geupgrade. (ben ook al lever 210 ofzo).
Nee je kunt gewoon 1 klasse spelen om alles te unlocken
Als je met minimaal 3 doet. Dan kunnen nummer 2 en 3 inzetten op jou. Dat jij wint. Jij zet iets in dat iemand anders verliest en dan houden de andere er ook geld aan over.
PrimaVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:49:
[...]
Great! Ik stuur weleens een invite dan.
Ik zal dit weekend ook weer aanwezig zijn in Los Santos 
Afgelopen week premium gehad voor World of Tanks, dus daar het beste van uitgehaald
Afgelopen week premium gehad voor World of Tanks, dus daar het beste van uitgehaald
Verwijderd
Ah, interessant. Als een eventuele nummer drie zich dan ook geroepen voelt...Pannekoek81 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:52:
Als je met minimaal 3 doet. Dan kunnen nummer 2 en 3 inzetten op jou. Dat jij wint. Jij zet iets in dat iemand anders verliest en dan houden de andere er ook geld aan over.
Verwijderd
Same here. Ik wil wel een paar races meedoen.. stuur maar een uitnodiging via GTA of de Xbox party.
BTW: Iemand zin om vanavond de Fly School playlist te spelen ?
Ik welVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:36:
Tweakscrew only = normal raceDidyoumeetmax? schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 08:52:
[...]
Ik dring helemaal niks op. Ik suggereer dat het ook op een andere manier kan. Als mensen het daarmee eens zijn dan kan ik met hen leuk racen. Als iedereen hier enkel van non contact racen houdt dan weet ik dat ik die invites in ieder geval kan negeren.
Open sesion with other players = non contact
Open sesion with clean racers = normal race
Time trail = alle vormen mogelijk.
Let op , bijna alle races , slipstream of en ketshup off !! Trafic kan bij lange snelle races on ( bv , longholl2 , grandtour )
We waren gister bezig met time trail , en wilde een snelle tijd neer zetten op non contact, en met resultaat , de tweakscrew heeft een world record ! Toptijd van Job :

[ Voor 22% gewijzigd door Fe® op 22-08-2014 12:54 ]
Vanavond zal ik de event playlist hosten voor degenen die mee willen doen. Zal om een uurtje of 8 online komen. Vol=vol.
Daarna maken we er een gezellig avondje van door allerhande jobs te kiezen in de votingscreens.
Tot vanavond!
Daarna maken we er een gezellig avondje van door allerhande jobs te kiezen in de votingscreens.
Tot vanavond!
Cool! Als er nog plek is en ik op tijd thuis ben kom ik er ook bij 
Kwam deze net tegen.. Ik vraag me af hoe lang ze bezig zijn geweest om zo'n foto voor elkaar te krijgen?
Kwam deze net tegen.. Ik vraag me af hoe lang ze bezig zijn geweest om zo'n foto voor elkaar te krijgen?

Eigenlijk moeten we zoiets doen met de faggios en die pakken. En nog (een) overvliegende Besra(s). Met headsets lijkt het mij niet zo moeilijk om te coördineren hoor.Kju schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:14:
Cool! Als er nog plek is en ik op tijd thuis ben kom ik er ook bij
[afbeelding]
Als ik hier http://socialclub.rocksta...st/Rfwf6bS8i0CZfGZcTbc_rg de playlist toe voeg aan het spel kan ik deze toch gewoon online hosten, crew only?
En krijgen we dan ook de parachute rugzak?
[ Voor 11% gewijzigd door OzzieMann op 22-08-2014 14:09 ]
Laat maar weten. Af en toe een raceje vind ik wel gezellig.Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 09:49:
[...]
Great! Ik stuur weleens een invite dan.
XboX: Bokito DVG
Verwijderd
I'm in!nickvanozzie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:53:
Vanavond zal ik de event playlist hosten voor degenen die mee willen doen. Zal om een uurtje of 8 online komen. Vol=vol.
Tot vanavond!
Is goed. Ben er vanavond ook wel weerVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 10:36:
Same here. Ik wil wel een paar races meedoen.. stuur maar een uitnodiging via GTA of de Xbox party.
Ik hoop wel dat het lukt om de event playlist te hosten, voor zover ik online kan vinden kan je alleen maar joinen en wordt je ergens bijgevoegd...
Heb op socialclub wel add tot game gedaan dus hoop dat tussen mijn bookmarks staat.
Dat neem ik wel aan maar je hoeft als het goed is niks toe te voegen de playlist staat als het goed is gewoon in je pauze menu en je kan hem ook gelijk starten bij de start van gta.....nickvanozzie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:08:
Als ik hier http://socialclub.rocksta...st/Rfwf6bS8i0CZfGZcTbc_rg de playlist toe voeg aan het spel kan ik deze toch gewoon online hosten, crew only?
Ik zal er vanavond ook wel bij zijn kan zijn op een andere account want Kat is hier dalijk
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Via pauze menu kan je volgens mij alleen kiezen om te joinen.
Woehoe vanmiddag de Fligh High parachute gewonnen! Heb 'm alleen nog niet kunnen uittesten
Vond de playlist wel leuk
Racen tegen niet crew leden was wel weer ff wennen (lees: hoe ontwijk ik gebeuk).

[ Voor 37% gewijzigd door MrMistral op 22-08-2014 17:53 ]
Ik denk dat ik voor de verandering ook nog wel even langs kom.Pannekoek81 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:24:
[...]
Is goed. Ben er vanavond ook wel weer
het is een parachute zakMrMistral schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:52:
Woehoe vanmiddag de Fligh High parachute gewonnen! Heb 'm alleen nog niet kunnen uittestenVond de playlist wel leuk
Racen tegen niet crew leden was wel weer ff wennen (lees: hoe ontwijk ik gebeuk).
Ben d'r ook bij, wil ook wel ff helpen bij de races. Gisteren ook (weer) met Marko gedaan en toen er ook eens aan gedacht om te betten (werkt alleen niet als je het in je eentje doet
Tip van Pannekoek is een gouden!
Gezellig. Is toch al zeker 20 uur geleden.fdisk schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:12:
[...]
Ik denk dat ik voor de verandering ook nog wel even langs kom.
Lol. Gewoon een zak, punt?
Yup zodra je de parachute open doet komt je normale ervoor
Gisteren met die Corvette only race gewoon 20K gekregen bij winst. Meteen replay gedaan maar X2Shadow kreeg maar 7K!
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com