Met alle leiderschaps wijzigingen in de PS3 crew is dat even uitgesteld. Als we alles weer op orde hebben kunnen we hier weer mee verderPannekoek81 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:36:
[...]
Hoe zit het trouwens met dat race idee dat tijdje geleden werd bedacht? Een update iemand?
Good Fella schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:02:
[...]
Met alle leiderschaps wijzigingen in de PS3 crew is dat even uitgesteld. Als we alles weer op orde hebben kunnen we hier weer mee verder
Nee niemand heeft er last van maar naar mijn mening is het geld en autos uitdelen wel de reden dat de PS3 kant op zn gat ligt...
Hackers zijn hoe dan ook slecht voor welk spel dan ook.
Voor iemand een zeldzame auto regelen is tot daar aan toe maar nieuwe leden gelijk aan 20 getunede autos helpen is een flinke stap te ver.
Het is natuurlijk ook vakantie tijd en er zijn meer dingen aan de hand geweest waardoor men ineens geld zat heeft en niks meer wil joinen of hosten, denk aan de illegale FOS missies maar ook aan het weekend dubbel cash en RP op alles...
Wat mij betreft dus een vriendelijk verzoek aan wizards en tovenaars etc om de crew te leaven
En wat Pannekoek81 al zegt we zijn 1 crew....
Wat betreft het race event volgens mij is dat uitgesteld tot na de vakantie tijd en heeft de leiderschapswijziging (het is er maar 1) daar weinig mee te maken.
6 aug zou men terug zijn van vakantie en er mee verder gaan....
Hackers zijn hoe dan ook slecht voor welk spel dan ook.
Voor iemand een zeldzame auto regelen is tot daar aan toe maar nieuwe leden gelijk aan 20 getunede autos helpen is een flinke stap te ver.
Het is natuurlijk ook vakantie tijd en er zijn meer dingen aan de hand geweest waardoor men ineens geld zat heeft en niks meer wil joinen of hosten, denk aan de illegale FOS missies maar ook aan het weekend dubbel cash en RP op alles...
Wat mij betreft dus een vriendelijk verzoek aan wizards en tovenaars etc om de crew te leaven
En wat Pannekoek81 al zegt we zijn 1 crew....
Wat betreft het race event volgens mij is dat uitgesteld tot na de vakantie tijd en heeft de leiderschapswijziging (het is er maar 1) daar weinig mee te maken.
6 aug zou men terug zijn van vakantie en er mee verder gaan....
[ Voor 24% gewijzigd door HardHouse op 30-07-2014 12:20 ]
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Wat nou Pc Ps of Xbox, het is de tweakscrew , en die trappen lol in gta , en als je vals speelt ,mod je je console ,en krijg je een ban, ga dan lekker zeiken in een topic waar dat hoort en niet in dit topic !
En laten we nou eens ophouden met het afzeiken van onze eigen crew met hun diverse consoles,ik ben trots dat ik samen met al die leden lekker mag knallen in gta ,of dat nou op een pc ,xdoos, of een ps is !
Dus vanaf nu maken we elkaar sterker in plaats van afzeiken, hierdoor krijgen we meer leden dus meer lol en is meer plaats voor evenementen binnen onze crew.
On topic :De Cros platform Crew evenement ,het is de eerste en die staat gepland voor de laatste week van augustus / eerste week van september , de eerste zal gaan om een playlist met diverse races waar op gestemd is , Deze playlist kan elke tweakscrew members hosten en zal gaan om de lol en gameplay , tevens zullen er scores bijgehouden gaan worden.
dus nog ff wachten dan gaan we los met de tweakscrew !
En laten we nou eens ophouden met het afzeiken van onze eigen crew met hun diverse consoles,ik ben trots dat ik samen met al die leden lekker mag knallen in gta ,of dat nou op een pc ,xdoos, of een ps is !
Dus vanaf nu maken we elkaar sterker in plaats van afzeiken, hierdoor krijgen we meer leden dus meer lol en is meer plaats voor evenementen binnen onze crew.
On topic :De Cros platform Crew evenement ,het is de eerste en die staat gepland voor de laatste week van augustus / eerste week van september , de eerste zal gaan om een playlist met diverse races waar op gestemd is , Deze playlist kan elke tweakscrew members hosten en zal gaan om de lol en gameplay , tevens zullen er scores bijgehouden gaan worden.
Walking on the bright side of life
Precies het is dat er een 300 man limit op de crews zat als dat vanaf het begin 1000 geweest was denk ik dat er uberhaupt niet gesplitst zou zijn....
Ik ga vanavond weer proberen online te zijn! Ik host sowieso missies / races / dm, eigenlijk alles waar animo voor is!
Dus voor de GOTP leden, let op een invite van OzzieMann!
https://untappd.com/user/OzzBier
Hoe laat ongeveer heb even zin om wat te opnemen
Ik ben er ook bij vanavond, zit met griep thuis hoop morgen weer aan het werk te gaan dus kan het niet te laat maken helaas....nickvanozzie schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:50:
Ik ga vanavond weer proberen online te zijn! Ik host sowieso missies / races / dm, eigenlijk alles waar animo voor is!
Ja en toen ging het regenen. Blijkt dat de Panto daar absoluut niet voor gemaakt isPannekoek81 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:36:
Was trouwens een lange race gisteren Ereaser, 38 ronden door het zand...
Op een gegeven moment kwam de kapster op bezoek om me uit mijn lijden te verlossen
Hahahaha, ik hoorde Balou ook al schelden over de Panto in combi met regen. Ik stopte bij rondje 34, moest een respawn doen en mn auto bleef glijden, dacht aju. Dat respawn principe mogen ze weleens gaan aanpassen.Ereaser schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:28:
[...]
Ja en toen ging het regenen. Blijkt dat de Panto daar absoluut niet voor gemaakt is![]()
Op een gegeven moment kwam de kapster op bezoek om me uit mijn lijden te verlossenDaarna nog een paar keer Rooftob Rumble gedaan, totdat ik de Liberator kon kopen, onder het genot van een vriend die zat te ragen op Dark Souls
Liberator leuk ding voor Free roam
Is de playlist zelf wel al bekend zodat ik kan oefenen?F_hertgers schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:34:
Wat nou Pc Ps of Xbox, het is de tweakscrew , en die trappen lol in gta , en als je vals speelt ,mod je je console ,en krijg je een ban, ga dan lekker zeiken in een topic waar dat hoort en niet in dit topic !
Wat betreft modders; een beetje lopen kutten in free mode haalt voor mij niet het spelplezier weg. Sterker nog, het kan juist wat toevoegen, zoals laatst zat ik in een sessie dat iedereen een stungun kreeg. Hilarisch. En de nieuwe leden die geld, auto's en whatever krijgen. Dat is toch hun probleem? Als zij dat willen haalt dat wel een hoop uitdaging weg uit het spel voor hun denk ik maar het beïnvloedt de andere leden niet nadelig. Risico op een ban van rockstar ligt ook bij hunzelf, niet bij de crew. Dus om te vragen of ze willen leaven vind ik te ver gaan. Zij zijn wel gewoon crewleden die bijdragen aan de sfeer en het spelplezier in de crew. Ik vind dat een kick alleen op zn plaats is als er daadwerkelijk spelbederf optreedt. Bijvoorbeeld door constant crewkillen, missies saboteren etc. Wanneer het effect van iemands handelen dus negatief is. Overigens vind ik ook dat er weinig gehost wordt en er voorstellen gedaan worden om daadwerkelijk iets te gaan doen. Maar dat komt ook deels door de vakantie en het afgelopen WK. Avonden zoals die Ozzie host geniet ik nog steeds het meest van
PSN: MrMistral
Ook ik ben er vanavond weer bij! Zal rond een uurtje of 9 wel online zijnAmdwarrior schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:54:
PSN : MaRkIeS1620
Geheel mee eens ! Gameplay rules ! Tweakscrew rules !MrMistral schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:19:
[...]
Is de playlist zelf wel al bekend zodat ik kan oefenen?
Wat betreft modders; een beetje lopen kutten in free mode haalt voor mij niet het spelplezier weg. Sterker nog, het kan juist wat toevoegen, zoals laatst zat ik in een sessie dat iedereen een stungun kreeg. Hilarisch. En de nieuwe leden die geld, auto's en whatever krijgen. Dat is toch hun probleem? Als zij dat willen haalt dat wel een hoop uitdaging weg uit het spel voor hun denk ik maar het beïnvloedt de andere leden niet nadelig. Risico op een ban van rockstar ligt ook bij hunzelf, niet bij de crew. Dus om te vragen of ze willen leaven vind ik te ver gaan. Zij zijn wel gewoon crewleden die bijdragen aan de sfeer en het spelplezier in de crew. Ik vind dat een kick alleen op zn plaats is als er daadwerkelijk spelbederf optreedt. Bijvoorbeeld door constant crewkillen, missies saboteren etc. Wanneer het effect van iemands handelen dus negatief is. Overigens vind ik ook dat er weinig gehost wordt en er voorstellen gedaan worden om daadwerkelijk iets te gaan doen. Maar dat komt ook deels door de vakantie en het afgelopen WK. Avonden zoals die Ozzie host geniet ik nog steeds het meest van
Ontopic ;
Playlist is zo goed als bekend , maar wat mij enorm lastig lijkt is het posten van de scores , foto maken, uploaden , posten enzv .
Mischien heeft iemand hier ervaring mee , of een briljant idee .
Op z'n vroegst half 9, op zijn laatst 9 uur. En dan tot uiterlijk een uurtje of 1Amdwarrior schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:54:
Moet echt een lijn trekken anders ben ik morgen weer een lopende dooie.
@HardHouse: wat bazel jij nou? Voor wie wordt het spel dan bedorven door hacks? Zoals Mistral al zegt neemt het wat uitdaging weg bij nieuwe leden, maar die kunnen dat prima voor zichzelf beslissen. Voor de mensen die wat verder zijn en bovendien het grinden van missies een beetje zat worden bied het een mooie uitkomst. Ik vermaak mij prima met Ruben, Mariëlle, Danny, Tom en de rest
Als jij onze aanwezigheid niet kan waarderen dan zou ik een andere sessie zoeken; dan heb je ook geen last van ons. Vragen of Danny de crew wil verlaten vind ik dan ook absurd, hoe kom je daar dan op?
Door de hiervoor genoemde wordt echt wel eens wat gehost. Misschien minder dan dat jij dat doet, maar dat maken wij ruimschoots goed in de free-roam; een avond met ons staat garant voor plezier en leuke tripjes. Het is verdomme een spel met open wereld waar je letterlijk uren achter elkaar kan vermaken. Het spel is er voor gemaakt om alle hoeken en gaten van de kaart te bezoeken, ontdekken en misbruiken voor alles wat er in je opkomt. En als jij dat niet wilt doen, dan is dat prima, maar laat ons lekker doen wat wij willen doen. Denk dat iedereen daarin zijn eigen keuze kan maken.
Door de hiervoor genoemde wordt echt wel eens wat gehost. Misschien minder dan dat jij dat doet, maar dat maken wij ruimschoots goed in de free-roam; een avond met ons staat garant voor plezier en leuke tripjes. Het is verdomme een spel met open wereld waar je letterlijk uren achter elkaar kan vermaken. Het spel is er voor gemaakt om alle hoeken en gaten van de kaart te bezoeken, ontdekken en misbruiken voor alles wat er in je opkomt. En als jij dat niet wilt doen, dan is dat prima, maar laat ons lekker doen wat wij willen doen. Denk dat iedereen daarin zijn eigen keuze kan maken.
offtopic:
Wat de console wars betreft, volgens mij is dat altijd redelijk rustig gebleven totdat een aantal leden het nodig vonden om te provoceren met foto's van mishandelde Jesters. Het kan me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten wat er allemaal is gebeurd als iedereen gewoon normaal tegen elkaar doet. Een geintje her en der moet ook gewoon kunnen als je het mij vraagt.
Wat de console wars betreft, volgens mij is dat altijd redelijk rustig gebleven totdat een aantal leden het nodig vonden om te provoceren met foto's van mishandelde Jesters. Het kan me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten wat er allemaal is gebeurd als iedereen gewoon normaal tegen elkaar doet. Een geintje her en der moet ook gewoon kunnen als je het mij vraagt.
Vanavond zal ik weer online zijn want wil die Sovereign ook nog. Als er mensen zijn die nog jobs aan het doen zal ik wel weer even een kijkje komen nemenPannekoek81 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:49:
[...]
Hahahaha, ik hoorde Balou ook al schelden over de Panto in combi met regen. Ik stopte bij rondje 34, moest een respawn doen en mn auto bleef glijden, dacht aju. Dat respawn principe mogen ze weleens gaan aanpassen.
Mensen mensen het is maar een spelletje..relax!
Als nieuwe leden alles zomaar kunnen krijgen en niks meer hoeven verdienen heeft dat volgens mij wel invloed op hoe actief de crew is.MrMistral schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:19:
[...]
Is de playlist zelf wel al bekend zodat ik kan oefenen?
Dat er meer redenen voor zijn heb ik zelf ook al aangegeven...
Sorry maar ik heb nergens gezegd dat ik jullie inclusief proditaki niet waardeer enkel de tovenaar....Good Fella schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:57:
@HardHouse: wat bazel jij nou? Voor wie wordt het spel dan bedorven door hacks? Zoals Mistral al zegt neemt het wat uitdaging weg bij nieuwe leden, maar die kunnen dat prima voor zichzelf beslissen. Voor de mensen die wat verder zijn en bovendien het grinden van missies een beetje zat worden bied het een mooie uitkomst. Ik vermaak mij prima met Ruben, Mariëlle, Danny, Tom en de restAls jij onze aanwezigheid niet kan waarderen dan zou ik een andere sessie zoeken; dan heb je ook geen last van ons. Vragen of Danny de crew wil verlaten vind ik dan ook absurd, hoe kom je daar dan op?
offtopic:
Dat ik nooit bij jullie in de sessie zit ligt aan het feit dat dat crew only sessies zijn niks meer en niks minder, ik heb liever wat om op te schieten....
Ook heb ik nergens gezegd dat iemand niet mag doen wat ie wil dat maakt ieder voor zich uit lijkt me.
[ Voor 40% gewijzigd door HardHouse op 30-07-2014 16:33 ]
Zullen we nou weer allemaal lief doen tegen elkaar?
De tovenaar heeft trouwens al wekenlang niemand meer opgevoerde dure auto's gegeven
De tovenaar heeft trouwens al wekenlang niemand meer opgevoerde dure auto's gegeven
PSN: proditaki specs
Laten we het nu inderdaad weer gezellig houden!
Zojuist membership request verstuurd voor de 360
Zou dan wat mij betreft fijn zijn als de tovenaar dat zo houdt, verdere demonstraties van god mode en whatever in closed sessies zullen me mn reet roesten dat verpest niks zolang het niet word misbruikt in freemode sessies maar dat doe je ook nooit...proditaki schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:39:
Zullen we nou weer allemaal lief doen tegen elkaar?
Denk dat je mijn standpunt zowiezo al wel kende want we hebben het er al wel eens over gehad, heb zelf ook wel eens een zeldzame auto van je gehad dat soort dingen boeit me echt niet
Ronster76 toegevoed !Maverick! schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:45:
Zojuist membership request verstuurd voor de 360
Iemand met een PS3 die wat missies wil doen zometeen?
Dat is wel een goed puntHardHouse schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:24:
[...]
Als nieuwe leden alles zomaar kunnen krijgen en niks meer hoeven verdienen heeft dat volgens mij wel invloed op hoe actief de crew is.
Dat er meer redenen voor zijn heb ik zelf ook al aangegeven...
Oh en dat ps3 vs. Xbox is toch volgens mij nooit als serieus bedoeld?
[ Voor 9% gewijzigd door MrMistral op 30-07-2014 18:46 ]
Geen idee hoe serieus het was, ik snap ook totaal niet waarom er nu weer over gesproken word.
Ik heb me er altijd verre van gehouden en wat Good Fella al zegt geintje moet ook kunnen, moet het wel duidelijk geinig bedoeld zijn natuurlijk
Het is al eerder gezegd we zijn gewoon 1 crew....
Ik heb me er altijd verre van gehouden en wat Good Fella al zegt geintje moet ook kunnen, moet het wel duidelijk geinig bedoeld zijn natuurlijk
[ Voor 9% gewijzigd door HardHouse op 30-07-2014 19:00 ]
Niet om het één of ander, maar als ik te horen krijg dat die Jester actie is goedgekeurd door de crew-leaders dan ga ik daar ook mijn vraagtekens bij zetten. Nou weet ik dat jij destijds nog geen crew-leader was, dus zal jou daar verder ook niet op aanspreken, maar het lijkt mij in ieder geval beter om dat soort stomme acties achterwege te laten.HardHouse schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:59:
Het is maar een spelletje mensen! Ik vermaak me altijd prima online. En zo lang iedereen een beetje rekening houdt met elkaar blijft dat ook zo.
Zijn er nog PS3'ers die online komen? Ik verveel me...
Zijn er nog PS3'ers die online komen? Ik verveel me...
Ik ben weer onderweg. Maar duurt lang dat opnieuw starten van gta...
Ik wil best dikke auto's krijgen hoor!
Ben wel geduldig, maar het is niet echt tof om er steeds door lieden met dikke custom wagens eraf gereden te worden. Kan wel op skill level matchen maar dat duurt hier altijd langer en zo geduldig ben ik ook weer niet.
Goed, ik ben dan ook nog een relatieve noob, hoewel ik de afgelopen dagen 's avonds wel een hoop lol heb gehad met oa. MarkoAlmelo in deathmatches. Die had ik nog nauwelijks gedaan en ook dat valt soms niet mee oa. door de proppenschieters die ik nu nog maar heb maar heb een hoop geleerd onderhand.
Ben wel geduldig, maar het is niet echt tof om er steeds door lieden met dikke custom wagens eraf gereden te worden. Kan wel op skill level matchen maar dat duurt hier altijd langer en zo geduldig ben ik ook weer niet.
Goed, ik ben dan ook nog een relatieve noob, hoewel ik de afgelopen dagen 's avonds wel een hoop lol heb gehad met oa. MarkoAlmelo in deathmatches. Die had ik nog nauwelijks gedaan en ook dat valt soms niet mee oa. door de proppenschieters die ik nu nog maar heb maar heb een hoop geleerd onderhand.
Kunnen we dit hele gezeik niet gewoon achterwege laten? We halen één keer, maanden geleden, gewoon een grapje uit. Is het nou nodig om dat weer uit de sloot te vissen en er veel te serieus op in te gaan?Good Fella schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:02:
[...]
Niet om het één of ander, maar als ik te horen krijg dat die Jester actie is goedgekeurd door de crew-leaders dan ga ik daar ook mijn vraagtekens bij zetten. Nou weet ik dat jij destijds nog geen crew-leader was, dus zal jou daar verder ook niet op aanspreken, maar het lijkt mij in ieder geval beter om dat soort stomme acties achterwege te laten.
Lekker wat glitches uitgeprobeerd vanavond, zoals gelanceerd worden door de deur van de tattooshop
falcon123 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 23:56:
Er is blijkbaar weer één of andere launch glitch net zo als de gate glitch, waarbij je jezelf de lucht in kan lanceren. Alleen i.p.v. een gate/hek is het nu de deur van een tattoo shop. [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aRz2diBzomc]
[ Voor 3% gewijzigd door Thomas op 31-07-2014 00:57 ]
ScoresF_hertgers schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:47:
[...]
Geheel mee eens ! Gameplay rules ! Tweakscrew rules !
Ontopic ;
Playlist is zo goed als bekend , maar wat mij enorm lastig lijkt is het posten van de scores , foto maken, uploaden , posten enzv .
Mischien heeft iemand hier ervaring mee , of een briljant idee .
Is er een Social Club pagina voor die playlist? Wellicht staan er stats e.d. bij.
Foto's maken
Je kunt je eigen foto's taggen en om dit te testen heb ik net al mijn foto's van crew-sessies getagged.
Met alleen de site kun je niet zoeken op crew en tag, je moet daarvoor eerst een foto open hebben met die tag, dan op de tag klikken.
Met deze URL zoek je wel op crew en tag:
/crew/tweakscrewx360/games/gtav/snapmatic/tagged/gotx
Zoeken op tag werkt dus alleen zoals verwacht wanneer je ook op een member of crew zoekt. Zoek je op een tag en niet op crew, dan zie je alleen foto's van de laatste 24 uur die de tag dragen.
/games/gtav/snapmatic/tagged/gotx
Er zou wellicht dus een tag moeten worden afgesproken voor een playlist. Overigens is het mogelijk dat foto's tijdens een playlist automatisch een tag krijgen, maar dat weet ik niet zeker.
Alles posten
Dit is het probleem niet, als de data er is (foto tags, score data van missie/playlist) dan zet ik dat zo om naar wat leesbaars.
Daar weet ik niks van inderdaad ook niet of dat zo is, wat ik al zei ik heb me er nooit mee bemoeid en had niet eens een jester maar een carbo (heb nu wel beideGood Fella schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:02:
[...]
Niet om het één of ander, maar als ik te horen krijg dat die Jester actie is goedgekeurd door de crew-leaders dan ga ik daar ook mijn vraagtekens bij zetten. Nou weet ik dat jij destijds nog geen crew-leader was, dus zal jou daar verder ook niet op aanspreken, maar het lijkt mij in ieder geval beter om dat soort stomme acties achterwege te laten.
InderdaadSuBBaSS schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:40:
Ik wil best dikke auto's krijgen hoor!![]()
Ik heb zeker gelachen met de 38 ronden. Gisteravond 40 ronden gedaan op de legerbasis. Die werd wel saai moet ik zeggen.Pannekoek81 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:49:
[...]
Hahahaha, ik hoorde Balou ook al schelden over de Panto in combi met regen. Ik stopte bij rondje 34, moest een respawn doen en mn auto bleef glijden, dacht aju. Dat respawn principe mogen ze weleens gaan aanpassen.
XboX: Bokito DVG
nvm
[ Voor 94% gewijzigd door OzzieMann op 31-07-2014 09:36 ]
Wat was de uitdaging dan? Loss Leader track is wat langer, maar lijkt wel te doen
En alvast aangemeld voor Xbox One crew
[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek81 op 31-07-2014 09:38 ]
Beste crewmembers , ik heb jullie hulp nodig , dit is ff een test voor de crosplatform crew events , zouden jullie , het liefst beide platformen een race willen doen , http://socialclub.rocksta...y5xISS8WX51g?platformId=2 loop the lake , 4 laps , supercars . Thx Fer
[ Voor 19% gewijzigd door Fe® op 31-07-2014 10:29 ]
Als iemand vanavond host ben ik er bijF_hertgers schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:27:
Beste crewmembers , ik heb jullie hulp nodig , dit is ff een test voor de crosplatform crew events , zouden jullie , het liefst beide platformen een race willen doen , http://socialclub.rocksta...y5xISS8WX51g?platformId=2 loop the lake , 4 laps , supercars . Thx Fer
Ik ben er vanavond vast wel, nog geen tijd. Kan dan ook hosten. Loop the lake is een leuke track.
Vanavond ben ik er ook rond een uurtje of half negen negen uur. Ik zie wel wie er host anders doe ik het.
Loop the lake is top , lekker technisch , alleen lastig voor supers, jij hebt de snelste tijd bokito 56,6, mischien doet balou en thomas mee ,jij erbij , hebben we meteen mischien weer een hoge track record ! World record is 48,8 met een Jester
Nu nog de de tweakscrew ps3 en de test is voltooid , deze vorm van event heeft wel een probleem, deze job 4 laps, super . Is nog niet gehost op beide platformen , dus frisse tijden.
Nu kijk ik morgen naar de tijden en zal deze posten, maar als er een andere auto klasse gekozen wordt , laat de socialclub website alleen de snelste tijden zijn , dus aleen de supers .
Nu nog de de tweakscrew ps3 en de test is voltooid , deze vorm van event heeft wel een probleem, deze job 4 laps, super . Is nog niet gehost op beide platformen , dus frisse tijden.
Nu kijk ik morgen naar de tijden en zal deze posten, maar als er een andere auto klasse gekozen wordt , laat de socialclub website alleen de snelste tijden zijn , dus aleen de supers .
[ Voor 26% gewijzigd door Fe® op 31-07-2014 11:25 ]
Verwijderd
Gefeliciteerd Speedfight4 met het bereiken van level 100! Jammer dat we gisteren maar 1 missie konden spelen samen. Ik ben trouwens nog enige tijd in je appartement gebleven, maar de melding dat jij offline was gegaan, kwam pas veel later binnen...
En ik maar wachten tot we aan een nieuwe missie begonnen. Anyway, inmiddels opgeklommen tot level 41. Helaas gaat het levellen niet zo snel meer. De hoogste tijd voor een Double RP Weekend wat mij betreft...
En ik maar wachten tot we aan een nieuwe missie begonnen. Anyway, inmiddels opgeklommen tot level 41. Helaas gaat het levellen niet zo snel meer. De hoogste tijd voor een Double RP Weekend wat mij betreft...
Is het niet handiger om een foto te maken van de uitslag, heb net namelijk wat oefenrondjes gereden en hierbij mijn snelste tijd verbeterd (51.5), en als iemand al een snellere tijd heeft staan over 4 ronden dan dat die gereden heeft komt dat ook niet op de leaderboards.F_hertgers schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:17:
Loop the lake is top , lekker technisch , alleen lastig voor supers, jij hebt de snelste tijd bokito 56,6, mischien doet balou en thomas mee ,jij erbij , hebben we meteen mischien weer een hoge track record ! World record is 48,8 met een Jester
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
mee eens, ben nu lvl ergens in de 60, heb ook nog wel even te gaan. Ik ben er vanavond denk ik ook wel, weer een paar levels omhoog!Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:48:
PSN ID: Svennie-NL
inderdaad een idee maar dit is ff een test , ik wil ff kijken hoeveel data ik na 24 uur heb en wat ik daar dan mee kan .job115 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:05:
[...]
Is het niet handiger om een foto te maken van de uitslag, heb net namelijk wat oefenrondjes gereden en hierbij mijn snelste tijd verbeterd (51.5), en als iemand al een snellere tijd heeft staan over 4 ronden dan dat die gereden heeft komt dat ook niet op de leaderboards.
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Pannekoek81 op 31-07-2014 13:18 ]
Cool ik doe vanavond wel meeF_hertgers schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:27:
Edit: hele leuke track!
Goeie tijd! Met welke auto?job115 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:05:
[...]
Is het niet handiger om een foto te maken van de uitslag, heb net namelijk wat oefenrondjes gereden en hierbij mijn snelste tijd verbeterd (51.5), en als iemand al een snellere tijd heeft staan over 4 ronden dan dat die gereden heeft komt dat ook niet op de leaderboards.
Misschien oud nieuws, maar nu wil ik hem toch echt op de new gen gaan kopen straks:
YouTube: Grand Theft Auto 5/GTA 5 PS4 vs PS3 Trailer Comparison
Weet iemand of je je online level behoudt als je over gaat naar new gen?
Ik ben nu 104, dus zou het wel kl*te vinden als ik weer helemaal opnieuw moet gaan beginnen.
Ik ben nu 104, dus zou het wel kl*te vinden als ik weer helemaal opnieuw moet gaan beginnen.
Tijd heb ik gehaald met een turismo. kwam met de entity tot 52.2, maar daar viel nog wel wat mee te winnen had alleen geen zin meer
Ik geloof van wel.Maverick! schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:37:
Misschien oud nieuws, maar nu wil ik hem toch echt op de new gen gaan kopen straks:
En het ziet er echt stukken beter uit op next gen!
Je level kun je meenemen naar Ps4/pc (xbone, weet ik zo niet?)Maverick! schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:37:
Psst... Even tussen ons, maar eh, Speedfight heeft ook nog een ander karakter met level 297Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:48:
Gefeliciteerd Speedfight4 met het bereiken van level 100! Jammer dat we gisteren maar 1 missie konden spelen samen. Ik ben trouwens nog enige tijd in je appartement gebleven, maar de melding dat jij offline was gegaan, kwam pas veel later binnen...
Ah, je had het al gelezen dus... Ik was overtuigt dat Loss Leader meer dan 10 mile was. Maar na bekijken bleek dat niet zo te zijn. Had even geen zin om een echt lange LAP race op te zoeken. Hence the NVMPannekoek81 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:37:
[...]
Wat was de uitdaging dan? Loss Leader track is wat langer, maar lijkt wel te doen
En alvast aangemeld voor Xbox One crew
[ Voor 24% gewijzigd door OzzieMann op 31-07-2014 14:57 ]
https://support.rockstarg...Station-4-Xbox-One-and-PC
Komt van de Rockstar site zelfs dus gok dat dit wel klopt
Verwijderd
Hahaha...ok, ik zwijg als het graf.nickvanozzie schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:55:
[...]
Psst... Even tussen ons, maar eh, Speedfight heeft ook nog een ander karakter met level 297. Niet verder vertellen he?!?!?

@MrMistral: Ik heb gisteren ook jouw track from LCS to Simeon gespeeld en ik moet zeggen dat daar een aantal verdraaid lastige bochten en 'gemene' checkpoints in zaten. Dit kwam doordat op meerdere locaties het op het eerste gezicht niet duidelijk was of je dan ook de linker- of rechterkant van de middenberm moest zijn.
Nice! Thnx voor de feedback! Is m'n eerste race dus ga er weer goed naar kijkenVerwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 15:08:
[...]
Hahaha...ok, ik zwijg als het graf.![]()
@MrMistral: Ik heb gisteren ook jouw track from LCS to Simeon gespeeld en ik moet zeggen dat daar een aantal verdraaid lastige bochten en 'gemene' checkpoints in zaten. Dit kwam doordat op meerdere locaties het op het eerste gezicht niet duidelijk was of je dan ook de linker- of rechterkant van de middenberm moest zijn.
Edit: Hij is geupdate!!!
[ Voor 9% gewijzigd door MrMistral op 31-07-2014 17:03 ]
Dubbelpost
[ Voor 97% gewijzigd door MrMistral op 31-07-2014 16:41 ]
Woohoo!job115 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 15:01:
https://support.rockstarg...Station-4-Xbox-One-and-PC

In september ga ik een Xbox One halen.
Er zal vast een package met de nieuwe FIFA of GTA op de markt worden geslingerd.
Dat worden iig de eerste 2 spellen die ik ga aanschaffen.
Zin in! Had niet gedacht dat het verschil bij GTA zo enorm zouden zijn...
R*
Ik doe met je mee maar eerst moet gta uitkomen op de one .Maverick! schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:45:
[...]
Woohoo!![]()
In september ga ik een Xbox One halen.
Er zal vast een package met de nieuwe FIFA of GTA op de markt worden geslingerd.
Dat worden iig de eerste 2 spellen die ik ga aanschaffen.
Zin in! Had niet gedacht dat het verschil bij GTA zo enorm zouden zijn...
R*
Check tegen die tijd ff http://idealo.de kan best schelen .
Thx voor de tip!F_hertgers schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:04:
[...]
Ik doe met je mee maar eerst moet gta uitkomen op de one .
Check tegen die tijd ff http://idealo.de kan best schelen .
Ik (R0nster76) ben trouwens nu online (360) tot een uur of 9.
[ Voor 10% gewijzigd door Ronster op 31-07-2014 18:59 . Reden: Add gamertag ]
Verwijderd
Nog niet voorbij zien komen:
http://rsg.ms/854c7fd
Dus als er xboxers zijn die een weekend lang Rooftop Rumble willen spelen
Ik ben zelf nog geen level 75, hopelijk dan wel
Dus als er xboxers zijn die een weekend lang Rooftop Rumble willen spelen
Schijnbaar zijn er issues met XBL.
Kon steeds GTA niet opstarten, want dat resulteerde in een zwart scherm en als ik terug probeerde te gaan naar het dashboard sloeg de xbox vast. Dus toen maar een arcade game geprobeerd en die werkte gewoon. Net kreeg ik een invite van pannekoek, dus ik dacht nog maar eens proberen. Deed het nog steeds niet, dan maar weer een arcade game spelen. Nope, doet het ook niet meer! Netflix dan? Ook niet -_-
Kon steeds GTA niet opstarten, want dat resulteerde in een zwart scherm en als ik terug probeerde te gaan naar het dashboard sloeg de xbox vast. Dus toen maar een arcade game geprobeerd en die werkte gewoon. Net kreeg ik een invite van pannekoek, dus ik dacht nog maar eens proberen. Deed het nog steeds niet, dan maar weer een arcade game spelen. Nope, doet het ook niet meer! Netflix dan? Ook niet -_-
GT: H3XYLVerwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:03:
Dus als er xboxers zijn die een weekend lang Rooftop Rumble willen spelenIk ben zelf nog geen level 75, hopelijk dan wel
nee nóg geen level 75, maar wil best wel Rooftop Rumble grinden...
Zijn er vanavond nog mensen online? Gaat dan om de PS3 ;-)
PSN : MaRkIeS1620
Vreemd. Waren er genoeg online. Nou volgende keer beter dan.Ereaser schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:22:
Net wat leuke races gedaan. Ook weer 38 rondes door het zand.
Geslaagde avond wederom
Aha, goed op te lezen... Ik had dit met FIFA gisteren en dacht dat mn 360 aan het sterven was...Ereaser schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:22:
Leuke race!F_hertgers schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:27:
Gisteren 10 rondjes gedaan met mijn Zentorno tegen 3 Turismo's.
Best goed te doen in een super hoor. Al zou ik hem wel eens op een quad of dirtbike willen rijden.
Verwijderd
Ik zal hem even toevoegen en dit weekend eens testen.F_hertgers schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:27:
Thanks. Ik zal hem herspelen met een ander 'gewillig slachtoffer'.MrMistral schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:39:
[...]
Nice! Thnx voor de feedback! Is m'n eerste race dus ga er weer goed naar kijkenDat ie lastig is was ook de bedoeling maar hij moet wel een beetje duidelijk zijn natuurlijk
Edit: Hij is geupdate!!!
Weer paar mooie wereldrecords neergezet.Pannekoek81 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:43:
[...]
Vreemd. Waren er genoeg online. Nou volgende keer beter dan.
Geslaagde avond wederom

Het schijnt een vrij selectief probleem te zijn. Vrienden van mij konden wel gewoon online.Pannekoek81 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:43:
[...]
Vreemd. Waren er genoeg online. Nou volgende keer beter dan.
Geslaagde avond wederom
Hopelijk hebben ze het vanavond gefixed.
Ik ga wel wat RR's doen dit weekend. Als je wil kun je me adden, dan invite ik je wel: R0nster76.Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:03:
Dus als er xboxers zijn die een weekend lang Rooftop Rumble willen spelenIk ben zelf nog geen level 75, hopelijk dan wel
Eens zien of ik eindelijk 1.75 mil bij elkaar kan krijgen om de Buzzard te kopen
Als nou ook het geld werd verdubbeld dan werd het pas interessant
Vorig dubbel XP weekend was dit wel zo... nu niet dan?MarkoAlmelo schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:37:
Als nou ook het geld werd verdubbeld dan werd het pas interessant
Lijkt er niet op...Maverick! schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:47:
[...]
Vorig dubbel XP weekend was dit wel zo... nu niet dan?
Dat zou wel jammer zijn. Eenmaal boven L100 hoeft upranken ook niet zo nodig meer voor mij.
Buzzard is de beste investering die je in gta kan doen , 3/4 van de crew heeft hem, die 1,75 mil is wel lastig , maar heb je zo terrugverdientMaverick! schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:32:
[...]
Ik ga wel wat RR's doen dit weekend. Als je wil kun je me adden, dan invite ik je wel: R0nster76.
Eens zien of ik eindelijk 1.75 mil bij elkaar kan krijgen om de Buzzard te kopen
[ Voor 7% gewijzigd door Fe® op 01-08-2014 11:02 ]
Inderdaad, ik ben level 198 en ik speel alleen maar om een vinkje bij een missie te krijgen. Nog 3 deathmatches en ik heb alle rockstar missies gespeeldMaverick! schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:58:
[...]
Dat zou wel jammer zijn. Eenmaal boven L100 hoeft upranken ook niet zo nodig meer voor mij.
Hahaha, nou ik heb nog even te gaan voordat ik alles heb gespeeld. Deathmatches speel ik maar heel weining. Eigenlijk voornamelijk missies.MarkoAlmelo schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:05:
[...]
Inderdaad, ik ben level 198 en ik speel alleen maar om een vinkje bij een missie te krijgen. Nog 3 deathmatches en ik heb alle rockstar missies gespeeld
Nou goed, dan ga ik dit weekend voor L120 en dus de minigun.
Ja ik weet het...F_hertgers schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:00:
[...]
Buzzard is de beste investering die je in gta kan doen , 3/4 van de crew heeft hem, die 1,75 mil is wel lastig , maar heb je zo terrugverdient
Ik heb me ook altijd voorgenomen hem te kopen, maar dan kwam er weer een update met auto's die ik moest en zou hebben en helemaal wilde upgraden. Deze staan nu mooi in mijn garages weg te kwijnen
Dus nu ga ik proberen me in te houden tot ik de 1.75 mil bij elkaar heb.
Nog maar 1.35 mil te gaan
Deed ik vroeg ook idd, maar op een gegeven moment heb je alle missies tig keer gespeeld dat je op zoek bent naar wat nieuws. Daarom maar begonnen om alle de overige onderdelen te spelen als.Maverick! schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:19:
[...]
Hahaha, nou ik heb nog even te gaan voordat ik alles heb gespeeld. Deathmatches speel ik maar heel weining. Eigenlijk voornamelijk missies.
Nou goed, dan ga ik dit weekend voor L120 en dus de minigun.
Hij's goed bezig! En wat als je het gehaald hebt? Ga je dan ook overnieuw beginnen met een chickie als character?MarkoAlmelo schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:05:Inderdaad, ik ben level 198 en ik speel alleen maar om een vinkje bij een missie te krijgen. Nog 3 deathmatches en ik heb alle rockstar missies gespeeld
Heb wel dikke lol gehad gisteren, oa. met de angry door bij de tattoo shop. Ook een tijdje in de deuropening gestaan, maar werd zelf helaas vooral tegen de gevel van het tegenoverliggende pand geslingerd en niet zoals een crewmember ergens onderin de map, ver op zee.
Hipster death rally was ook tof! Duurde wel lang en jammergenoeg hadden belmanpoes en ik alleen een standaard auto (en dan ook nog voor zo'n stuiter-issi gekozen, dat ding staat bij een hobbeltje ook zo achterstevoren!), daardoor werd het verschil wel erg groot. Maar pluspunt eraan is dat er nog genoeg te verbeteren valt aan een rondetijd van 57, seconden nogwattes.
Mocht ik me ooit gaan vervelen dan zal ik een nieuwe character opstarten hahaSuBBaSS schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:28:
[...]
Hij's goed bezig! En wat als je het gehaald hebt? Ga je dan ook overnieuw beginnen met een chickie als character?![]()
Heb wel dikke lol gehad gisteren, oa. met de angry door bij de tattoo shop. Ook een tijdje in de deuropening gestaan, maar werd zelf helaas vooral tegen de gevel van het tegenoverliggende pand geslingerd en niet zoals een crewmember ergens onderin de map, ver op zee.
Hipster death rally was ook tof! Duurde wel lang en jammergenoeg hadden belmanpoes en ik alleen een standaard auto (en dan ook nog voor zo'n stuiter-issi gekozen, dat ding staat bij een hobbeltje ook zo achterstevoren!), daardoor werd het verschil wel erg groot. Maar pluspunt eraan is dat er nog genoeg te verbeteren valt aan een rondetijd van 57, seconden nogwattes.
Afwachten, we merken het welEreaser schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:51:
[...]
Het schijnt een vrij selectief probleem te zijn. Vrienden van mij konden wel gewoon online.
Hopelijk hebben ze het vanavond gefixed.
39 dan maar?
@Subbass, het is allang leuk dat jullie zo mee bleven doen. Je had ook kunnen denken, aju....daar begin ik niet aan. Dus kudos. Kunnen ook keer criminal records doen met aantal en dan laten we je winnen. Kan je erna ook volledig tunen.
Buzzard heb ik al, ik twijfel voor een tank. Maar goed, bij de meeste updates komen er weer nieuwe auto's waar vaak wel iets bij zit dat ik wil hebben. Graag extra garage, 20 autos te weinig. Ook wel paar mooie huizen gezien waar ze wel een te koop bord in de tuin mogen zetten. Dan graag voor minimaal 15 autos
[ Voor 12% gewijzigd door Pannekoek81 op 01-08-2014 12:06 ]
Verwijderd
Gedaan! Al een keertje RR gedaan (dubbel RP gaat hááárd), maar goedendag, wat is het irritant als er mensen letterlijk meelopen die niks doen en gewoon op het einde cashen. Van de vier deden er maar twee echt mee.Maverick! schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:32:
[...]
Ik ga wel wat RR's doen dit weekend. Als je wil kun je me adden, dan invite ik je wel: R0nster76.
Da´s soms wel jammer als custom auto´s mee mogen doen. Ik ga niet zo voor een customized supercar (weinig geld - 750k, en ik ben nu aan het sparen voor een Buzzard), en dan kom je met een standaard auto niet zo ver. Wil niet zeggen dat ik het veel beter zal doen met een volledig aangepaste auto, denk ikHipster death rally was ook tof! Duurde wel lang en jammergenoeg hadden belmanpoes en ik alleen een standaard auto (en dan ook nog voor zo'n stuiter-issi gekozen, dat ding staat bij een hobbeltje ook zo achterstevoren!), daardoor werd het verschil wel erg groot. Maar pluspunt eraan is dat er nog genoeg te verbeteren valt aan een rondetijd van 57, seconden nogwattes.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2014 12:26 ]
Al right! Misschien zie je me vanavond op de lijn.Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:16:
[...]
Gedaan! Al een keertje RR gedaan (dubbel RP gaat hááárd), maar goedendag, wat is het irritant als er mensen letterlijk meelopen die niks doen en gewoon op het einde cashen. Van de vier deden er maar twee echt mee.
Eerst nog werken, uit eten, zoontje in bed zien te krijgen en meer van dat soort ongein
Man, ik erger me groen en geel als van die kontgaten joinen en niks doen. En je ziet het steeds meer gebeuren
Kon R* daar maar iets op vinden...
Ga je eindelijk voor de 120?
Nice mannen, ik ga voor lvl 100 dus dat worden een hoop Rooftop Rumbles etc spelen. Zijn er mensen op de ps3 die lekker missies willen vlammen?
Vanavond... ik moet nu nog gewoon werkenLegeBoekenkast schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:08:
Nice mannen, ik ga voor lvl 100 dus dat worden een hoop Rooftop Rumbles etc spelen. Zijn er mensen op de ps3 die lekker missies willen vlammen?
Uiteraard, bedoelde natuurlijk vanavond
Ben zelf ook nog aan het werk.
120 is een mooi uitgangspunt
Kan je straks eindelijk de mini-gun kopen
Thx tweakscrew voor het hosten van loop the lake ,zeer mooie tijden ,ook zelfs een top10 rondetijd ,job ( xbox )zette een rondetijd neer van 50.1 dat is nr 8 van de wereld ! De ps3 crew had ook een supertijd van 51.9 ! Ik hoop binnenkort makkelijker meer informatie of gespeelde jobs te krijgen.
[ Voor 21% gewijzigd door Fe® op 01-08-2014 16:47 ]
En ook de 2e tijd van de wereld over 4 ronden aan de Xbox kant, helaas nog wel 2.2 seconden achterstand.F_hertgers schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:35:
Thx tweakscrew voor het hosten van loop the lake ,zeer mooie tijden ,ook zelfs een top10 rondetijd ,job ( xbox )zette een rondetijd neer van 50.1 dat is nr 8 van de wereld ! De ps3 crew had ook een supertijd van 51.9 ! Ik hoop binnenkort makkelijker meer informatie of gespeelde jobs te krijgen.
Id niet goed gekeken ,job115 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:10:
[...]
En ook de 2e tijd van de wereld over 4 ronden aan de Xbox kant, helaas nog wel 2.2 seconden achterstand.

Haha grappig! Op de Xbox zou ik een mooie vijfde plek innemen
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com