Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen we nog met maar 4 man online waren en af en toe een tikje kregen bij het racen vond ik het prima. Nu we vaak met 10 tot 16 man racen is kan je niet voorkomen dat er gebeukt word, daar is niet eens opzet bij, dan is het inderdaad een verademing als je straks niet meer tegen elkaar kan botsen.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is dat bots principe alleen bij niet crew leden. Dus zodra het een crew lid is kan je nog steeds botsen. Zo is het tenminste keer gebracht door Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Pannekoek81 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:38:
Volgens mij is dat bots principe alleen bij niet crew leden. Dus zodra het een crew lid is kan je nog steeds botsen. Zo is het tenminste keer gebracht door Rockstar.
In de omschrijving van Rockstar heb ik niet over een dergelijk onderscheid gelezen hoor. Maar niet botsen vind ik ook wel fijn :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:47:
[...]

In de omschrijving van Rockstar heb ik niet over een dergelijk onderscheid gelezen hoor. Maar niet botsen vind ik ook wel fijn :)
Ok, na afwachten wat er daadwerkelijk in zit. Niet botsen zou fijn zijn, al is het soms ook wel handig als je achteraan ligt en voor je een grote crash ontstaat :)

Niet botsen tegen lantaarnpalen die een andere racer heeft omgelegd zou handig zijn aan de xbox kant }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lantaarnpalen omverrijden is een tactische zet t.o.v. de achterligger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:08:
Ik heb nog geen request met die usename gezien. In principe wordt je binnen enkele minuten tot enkele uren toegevoegd aan de crew als je een request stuurt.
Vergeet in ieder geval niet om TweakscewPS3 als je active crew in te stellen als je eenmaal aangemeld bent.
Volgens mijn social club zit ik er in.
Net even opnieuw als active gezet.
Ik weet niet of iemand me nu kan zien in het crew members scherm online ?
Ben pas vanavond laat online op men ps3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een optie om "non-colission" te gebruiken:
The High Life Update also adds 'Non Contact' to the bevy of available Race options, which will allow you to play standard Races with collisions disabled between player's vehicles (other players appear as semi-transparent and you'll still be able to collide with non-player traffic, structures and other scenery).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Pannekoek81 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:50:
[...]

Ok, na afwachten wat er daadwerkelijk in zit. Niet botsen zou fijn zijn, al is het soms ook wel handig als je achteraan ligt en voor je een grote crash ontstaat :)

Niet botsen tegen lantaarnpalen die een andere racer heeft omgelegd zou handig zijn aan de xbox kant }:O
Ben toch wel blij als dat botsen kan worden uitgeschakeld. Het is IMO ontzettend vervelend om net achter iemand te rijden of vice versa, als iemand in een bocht nét even eerder remt dan jij dan zit je er gelijk bovenop, of als iemand crasht en vervolgens tegen jou aan knalt... Ben blij als dat niet meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 16:34

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Aan de andere kant is het ook een groot deel van racen. Inhalen en zorgen dat je niet ingehaald wordt. Zonder dat wordt het meer een time trial en kun je die net zo goed alleen rijden.
Als alles weg moet wat soms vervelend is dan hebben we straks ook geen bochten meer en geen smalle wegen en geen vangrails of gebouwen langs de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fdisk schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:38:
Aan de andere kant is het ook een groot deel van racen. Inhalen en zorgen dat je niet ingehaald wordt. Zonder dat wordt het meer een time trial en kun je die net zo goed alleen rijden.
Als alles weg moet wat soms vervelend is dan hebben we straks ook geen bochten meer en geen smalle wegen en geen vangrails of gebouwen langs de weg.
En lantaarnpalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom dacht ik dat het alleen voor non crew leden zou werken. Anders word wel stuk saaier. Al hebben we bokito met zijn lantaarnpalen.

Voordeel voor jou is dat bij white cars cant jump, jij geen last meer hebt van een witte entity }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, het gaat meer om de ongeschreven afspraak om niet te beuken, dat maakt het moeilijk omdat er wel (zonder opzet) gebeukt wordt in sessies met veel crewmembers. Als ik met randoms speel boeit het me niet, klein tikkie rechtsachter en direct er langs als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Pannekoek81 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:42:
[...]

Voordeel voor jou is dat bij white cars cant jump, jij geen last meer hebt van een witte entity }:O
Dat is nou net een race waarbij botsen zo ongeveer het enige is wat het een beetje interessant maakt. Voor de rest is het een drag race met hindernissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fdisk schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:57:
[...]

Dat is nou net een race waarbij botsen zo ongeveer het enige is wat het een beetje interessant maakt. Voor de rest is het een drag race met hindernissen.
Ook nog als ik mee doe? Vind zo'n draak van een race, gaat altijd wel iets mis en halverwege jump ik altijd van de brug af. Dat is voor mij de race waar mijn auto het minst heel over de finish komt, misschien toch keer turismo voor pakken. Die is niet wit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Of straks met de extra garage een extra entity in het zwart aanschaffen speciaal voor die race.

Volgens mij heb ik die race steevast een dislike gegeven en ik hoop dat ze bij Rockstar nu vinden dat er genoeg van deze races in zitten.

[ Voor 24% gewijzigd door fdisk op 08-05-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 15:10

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

fdisk schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:05:
Of straks met de extra garage een extra entity in het zwart aanschaffen speciaal voor die race.

Volgens mij heb ik die race steevast een dislike gegeven en ik hoop dat ze bij Rockstar nu vinden dat er genoeg van deze races in zitten.
Daar zit ik ook aan te denken , een 2e entity . Eentje zonder turbo voor techinische tracks, dan breekt de achterkant niet zo uit.

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dit is ook wel weer waar ja, maar goed, blijft fijn om af en toe zonder collision te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over turbo gesproken, heeft ier iemand zin om een keer 80x criminal records te doen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:14:
Over turbo gesproken, heeft ier iemand zin om een keer 80x criminal records te doen? :+
Probeer 2 personen te vinden. Kan je weddenschappen afsluiten en zo kan er nog wat geld worden binnen gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Pannekoek81 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:16:
[...]

Probeer 2 personen te vinden. Kan je weddenschappen afsluiten en zo kan er nog wat geld worden binnen gehaald :)
Alleen wordt het dan wel 120x rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fdisk schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:16:
[...]

Alleen wordt het dan wel 120x rijden...
Als je toch al bij 80 zit }:O . Elke avond een X aantal doen. 120x crimal records, toch al snel 2 uur verder. Rijden, laadtijden, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brb even playlist maken met 80x criminal records :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Playlist gaat welberaden sneller dan hoef je geen replay te kiezen na iedere race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Playlist gaat wel sneller dan hoef je geen replay te kiezen na iedere race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

fdisk schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:25:
Playlist gaat wel sneller dan hoef je geen replay te kiezen na iedere race.
Volgens mij passen er max 16 jobs in.
Ik wist niet dat je 80 races moest winnen ik dacht 50, voor een turbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F_hertgers schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:27:
[...]

Volgens mij passen er max 16 jobs in.
Ik wist niet dat je 80 races moest winnen ik dacht 50, voor een turbo
PS3 is alles anders :+
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:23:
Brb even playlist maken met 80x criminal records :+
Variatie: die track op het vliegveld is ook maar 40 seconde :+

[ Voor 36% gewijzigd door Pannekoek81 op 08-05-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
40 voor de turbo. Als je beide aan het sparen bent is dat 80. Met drie om ook te kunnen wedden wordt het 120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch ben ik nog steeds benieuwd wat de toegevoegde waarde is van een spoiler. Soms ja staat mooier (smaak). Maar verder... Van de week reden Balou en ik achter elkaar en ik liep per checkpoint iets uit. Beide Turismo. Volledig getuned. Ik kleine spoiler, Balou grote spoiler erop. Balou was ook al verbaasd.

Was een track dat grotendeels over de snelweg gaat, dus ook rechte weg.

In de bochten meer druk op de auto waardoor deze minder uitbreekt. Lijkt dat zo of is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Pannekoek81 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:43:
Toch ben ik nog steeds benieuwd wat de toegevoegde waarde is van een spoiler. Soms ja staat mooier (smaak). Maar verder... Van de week reden Balou en ik achter elkaar en ik liep per checkpoint iets uit. Beide Turismo. Volledig getuned. Ik kleine spoiler, Balou grote spoiler erop. Balou was ook al verbaasd.

Was een track dat grotendeels over de snelweg gaat, dus ook rechte weg.

In de bochten meer druk op de auto waardoor deze minder uitbreekt. Lijkt dat zo of is dat zo?
Op hoge snelheid is een kleine spoiler, beter voor minder downforce en dus minder drag, resulteert in meer snelheid dit zie je op de Bugatti Veyron en Mclaren P1 of dit in de bochten ook zo werkt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Bochten gaan wel iets beter met spoiler. Heb ik ook met de turismo uitgebreid getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04:19
gek dat er dan bij het modden van je vehicle niets van getoond wordt in de stats van de auto wanneer je een spoiler selecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
DigitalError schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:54:
[...]

Crew 1, best raar dat je geen invites hebt gehad want we waren met best veel mensen aan het racen gisteren en de sessie zat nog niet vol. Heb wel voor elke race een invite gestuurd naar crew members.

Je kunt ons ook op PSN toevoegen, dan kun je nog makkelijker joinen via: start> friends> join (een willekeurige vriend)
Die crews zijn niet actief, je moet TweaksCrewPS3 hebben de link ernaar staat ook bovenaan dit topic....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fdisk schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:58:
Bochten gaan wel iets beter met spoiler. Heb ik ook met de turismo uitgebreid getest.
Ja dat had je weleens gezegd. Blijkbaar top snelheid ook dus anders. Alles dubbel kopen straks }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:14:
Voor alle onderdelen heb je er in totaal maar 50 nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Pannekoek81 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:17:
[...]

Ja dat had je weleens gezegd. Blijkbaar top snelheid ook dus anders. Alles dubbel kopen straks }:|
Daarom hebben we straks ook twee garages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik kan mijn cash from last job niet meer delen met anderen :S er komt de hele tijd: shareble percentage: 0%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04:19
DigitalError schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:29:
ik kan mijn cash from last job niet meer delen met anderen :S er komt de hele tijd: shareble percentage: 0%
heb je geen doekoes gemaakt G, alles voor de niks gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb wel geld gehad voor een bounty maar wilde die delen met goodxfella omdat hij vloog en ik schoot, maar dat kon dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
DigitalError schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:31:
heb wel geld gehad voor een bounty maar wilde die delen met goodxfella omdat hij vloog en ik schoot, maar dat kon dus niet...
Dood gegaan voordat je het probeerde te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HardHouse schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:58:
[...]

Dood gegaan voordat je het probeerde te delen?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Vaag dan, ik weet alleen dat het niet meer kan als je dood bent geweest of als je te lang wacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

fdisk schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:58:
Ja rijdt stukken beter met spoiler , alleen heeft gta geen mooie spoilers, alle autos worden er niet mooier op.
Met de entity en de turismo merk je het echt zonder spoiler loopt je tegenstander bij elke bocht uit! Ik heb eens op topgear een stukje gezien met de bugati veyron dat als je de topsnelheid wil berijken dat je de spoiler in een apparte stand moet zetten met de contact sleutel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Jeroen04 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 03:06:
Stimuli & Edzeau hebben een awesome Jester-fotosessie gedaan vannacht! Resultaat? Hier een aantal foto's. De rest is terug te zien in de awesome Jester-club-facebookpagina! :9

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice! Zien er goed uit!

Vanavond ook maar paar maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_hertgers schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:28:
[...]

Ja rijdt stukken beter met spoiler , alleen heeft gta geen mooie spoilers, alle autos worden er niet mooier op.
Met de entity en de turismo merk je het echt zonder spoiler loopt je tegenstander bij elke bocht uit! Ik heb eens op topgear een stukje gezien met de bugati veyron dat als je de topsnelheid wil berijken dat je de spoiler in een apparte stand moet zetten met de contact sleutel.
Het kleine spoilertje op de Carbinozarra vind ik er wel leuk uit zien juist. Witte auto met de kleine zwarte spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Good Fella schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:43:
[...]

Nice! Zien er goed uit!

Vanavond ook maar paar maken :)
Dat moet met meer Jester's kunnen erg leuke foto's vooral de eerste.

Vanavond kom ik ook weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal de komende uur eventjes wat races en deathmatches gaan hosten , ik zie dat Speed Missions aan het hosten is

Dus voor iedereen is er wat wils vanavond.

Op de ps3 trouwens...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorry dat ik zo laat ben boys :P was in slaap gevallen op de bank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 11:00
heb net met een aantal van de tweakers crew mee gespeeld, was leuk maar ik kende de missies nog niet, toch lastig als iedereen weet wat hij moet doen en ik nog niet maar dat komt wel.

ik reed na de missies mee met een tweaker en die is waarschijnlijk een missie begonnen, ik zat ineens alleen in de auto, ik herkende de persoon die de missie startte nog niet als een mede tweaker, ook dat komt de volgende keer goed.

was leuk om mee te doen!

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Dat was ik :) Ik zat mij al af te vragen waar je nou bleef :P Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon vragen Svennie! Iedereen heeft het een keer moeten leren in tweakers zijn over het algemeen relaxed volk om je op sleeptouw te nemen :)

Ik kwam er ook pas bij toen een hoop al lvl100+ waren en heb ze de oren van het hoofd gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:32
Ik was ook een van die verdwaalde mensen gisteravond bij de missions gehost door Speed. Vooral de logistiek omtrent wie waar welk vliegtuig ging halen ontging me soms en zo reed ik een keer achter de verkeerde aan.

Ik moet wel zeggen dat GTA:online er de afgelopen maanden flink op vooruit is gegaan. Er was een aardige variatie aan missies die ik nu heb kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Ben tijdens het "Double Cash and RP"-event ook maar begonnen met GTA Online. Had in september reeds 1x gespeeld maar vond er toen niet zoveel aan (heb speciaal een PS3 gekocht voor GTA V, dus moest nog erg aan dat aiming-systeem wennen etc,). Na de SP uitgespeeld te hebben, was het dan maar tijd om weer te beginnen.

Gisteren dan eindelijk mijn eerste miljoen bij elkaar gespeeld, na zo'n 22 uur spelen (heb gelukkig een aantal keer missies zoals "Rooftop Rumble" kunnen joinen o.a. van crewleden) want dat schiet tenminste op qua verdiensten. Vind racen erg leuk, maar voor het geld hoef je de meeste races niet te doen (in vergelijking met bepaalde missies).

Zag dat die High Life-update op 13 mei uitgebracht wordt, dus ik zal nog ff wachten met het kopen van een fatsoenlijke auto en huis/garage B-). Doe het nu nog steeds met mijn trage Sentinel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Fixer op 09-05-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd met je miljoen! Even wachten kan inderdaad geen kwaad, er komen hele leuke dingen aan!

Als je veel geld en rp wil verdienen kan je een playlist van x6 of x16 Coveted joinen (of starten vanaf level 36). Is een flinke zit, maar op een gegeven moment gaat het vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fixer schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:11:
Ben tijdens het "Double Cash and RP"-event ook maar begonnen met GTA Online. Had in september reeds 1x gespeeld maar vond er toen niet zoveel aan (heb speciaal een PS3 gekocht voor GTA V, dus moest nog erg aan dat aiming-systeem wennen etc,). Na de SP uitgespeeld te hebben, was het dan maar tijd om weer te beginnen.

Gisteren dan eindelijk mijn eerste miljoen bij elkaar gespeeld, na zo'n 22 uur spelen (heb gelukkig een aantal keer missies zoals "Rooftop Rumble" kunnen joinen o.a. van crewleden) want dat schiet tenminste op qua verdiensten. Vind racen erg leuk, maar voor het geld hoef je de meeste races niet te doen (in vergelijking met bepaalde missies).

Zag dat die High Life-update op 13 mei uitgebracht wordt, dus ik zal nog ff wachten met het kopen van een fatsoenlijke auto en huis/garage B-). Doe het nu nog steeds met mijn trage Sentinel ;)
Als je met de lieutenants meedoet is de kans vrij groot dat je ongeveer 100k per uur verdient. Tenminste, als er actief missies worden gehost. Soms kan je niets anders dan racen of tdm omdat er te veel (luxeprobleem) personen in één lobby zitten. Maar, als je zo'n race of DM wint verdient dat ook weer lekker als er veel crewmembers meededen ;) Ruben verdiende laatst 20.000 met één race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:30:
[...]

Als je met de lieutenants meedoet is de kans vrij groot dat je ongeveer 100k per uur verdient. Tenminste, als er actief missies worden gehost. Soms kan je niets anders dan racen of tdm omdat er te veel (luxeprobleem) personen in één lobby zitten. Maar, als je zo'n race of DM wint verdient dat ook weer lekker als er veel crewmembers meededen ;) Ruben verdiende laatst 20.000 met één race.
Ik ben nu weer voor een aantal nieuwelingen wat missies aan het hosten , gisteren ook een zooi races gehost..

Zolang er meerdere mensen hosten of willen hosten dan is er geen probleem :)

Met een hele grote party racen of deathmatch doen is overigens wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 23:30

Fixer

FP ProMod
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:16:
Gefeliciteerd met je miljoen! Even wachten kan inderdaad geen kwaad, er komen hele leuke dingen aan!

Als je veel geld en rp wil verdienen kan je een playlist van x6 of x16 Coveted joinen (of starten vanaf level 36). Is een flinke zit, maar op een gegeven moment gaat het vanzelf ;)
Thanks! Zo'n playlist met een hoge uitbetaling schiet wel lekker op idd. Moet ik dit weekend maar eens ff proberen.

Dit ben ik trouwens. Heb al met meerdere GOTP-members kunnen spelen, maar heb (nog) geen headset met microfoon. (PS. wat zijn er trouwens veel kleuters/kinderen die de hele tijd in hun microfoon zitten te blèren. Best vervelend).

@Kju: ~100k per uur klinkt als muziek in de oren. FF kijken of er in komend weekend zoiets gehost wordt :)
Heb idd al verschillende death matches gedaan en dat gaat gelukkig steeds beter. Vooral in het begin is het wel ff frustrerend als je de raketten om de oren vliegen en je zelf alleen een pistol, en mini-smg hebt :>

Oh handig, dan moet ik dat nog ff instellen. Heb al vaker gewoon mijn hoofdtelefoon af moeten doen ivm het lawaai.

[ Voor 20% gewijzigd door Fixer op 09-05-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan instellen dat je alleen crewmembers kan horen. Al is het soms ook een en al herrie als je met 10+ man in een lobby zit ;)

Check de payouts op internet als je achter elkaar Extradition, Mixed Up With Coke, Rooftop Rumble, American Exports, Chemical Extraction, The Los Santos Connection, Judging the Jury, Trash Talk, Docks to Stocks (I en II), Base Invaders, Sattelite Communications (en ik vergeet heus nog wel wat) speelt. Een deel van die missies kunnen wij, met goed overleg uiteraard, binnen enkele minuten uitspelen.

[ Voor 60% gewijzigd door Kju op 09-05-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:36:
Je kan instellen dat je alleen crewmembers kan horen. Al is het soms ook een en al herrie als je met 10+ man in een lobby zit ;)
Precies, dit heb ik ook aanstaan, heerlijk rustig in public lobbies :)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:33:
[...]

Ik ben nu weer voor een aantal nieuwelingen wat missies aan het hosten , gisteren ook een zooi races gehost..

Zolang er meerdere mensen hosten of willen hosten dan is er geen probleem :)

Met een hele grote party racen of deathmatch doen is overigens wel leuk :)
Ik ben geen nieuweling maar zou vanavond wel in zijn voor een rijtje missies achter elkaar :) Gisteravond met speed ook zitten doen en levelt lekker door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Ik zit de laatste tijd ook weer wat actiever te spelen; Botbek. Voel me wel echt een noobje.. Ik kan superslecht schieten in dit spel (geef mij maar bf4) en wordt supersnel afgeknalt door irritante mensen die dat schijnbaar leuk vinden, ondanks mijn pacifisme.

Zal 'm headset eens opladen zodat ik bij de missies (die ik geen een van alle ken) wat meer betrokken kan zijn. Aanwijzingen opvolgen zonder terug te kunnen praten is toch best verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimuli
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-03 15:38
Gisterenavond werden er een aantal crewleden uit een crewsessie gekickt en daar heb ik een beetje een wrange nasmaak van. Nu begrijp ik best dat er af en toe wat irritatie is en dat dat ook heel terecht kan zijn, maar mensen zonder waarschuwing kicken vind ik ook een beetje onsympathiek. Als crew lijkt me dat je daar samen wel uit kan komen zonder dergelijke maatregelen of dat je elkaar op zijn minst een waarschuwing kan geven, want op deze manier komt het de sfeer niet echt ten goede. Het is niet altijd duidelijk wanneer je kunt kloten en wanneer mensen daar niet op zitten te wachten dus ik denk dat het ook nu gewoon om een misverstand gaat. Ik weet dat dit het speelplezier bij sommige mensen wegneemt en ik denk niet dat dat de bedoeling is. Ik hoop dat we weer snel gewoon met zijn allen kunnen spelen.

Nog even wat luchtigs voor alle Jester fans:
Afbeeldingslocatie: http://i1374.photobucket.com/albums/ag439/marielletichem/0_049_zps528eebc5.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Stimuli op 09-05-2014 14:45 ]

PSN: stimuli45

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stimuli schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:13:
Gisterenavond werden er een aantal crewleden uit een crewsessie gekickt en daar heb ik een beetje een wrange nasmaak van. Nu begrijp ik best dat er af en toe wat irritatie is en dat dat ook heel terecht kan zijn, maar mensen zonder waarschuwing kicken vind ik ook een beetje onsympathiek. Als crew lijkt me dat je daar samen wel uit kan komen zonder dergelijke maatregelen of dat je elkaar op zijn minst een waarschuwing kan geven, want op deze manier komt het de sfeer niet echt ten goede. Het is niet altijd duidelijk wanneer je kunt kloten en wanneer mensen daar niet op zitten te wachten dus ik denk dat het ook nu gewoon om een misverstand gaat. Ik weet dat dit het speelplezier bij sommige mensen wegneemt en ik denk niet dat dat de bedoeling is. Ik hoop dat we weer snel gewoon met zijn allen kunnen spelen.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was een fantastische Race , Duurde maar 20 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Utility vehicles rocks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

+3
Onder de kick knop zit pm , die sturen we op de xbox crew !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denken dat je met je mini brommertje het snelste bent. Totdat je een berg oprijd.... Benieuwd welke auto's er in de update bij gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Gisterenavond werden [...] spelen.

Afbeeldingslocatie: http://i1374.photobucket.com/albums/ag439/marielletichem/0_049_zps528eebc5.jpg
Awesome!!! 8)

En geen idee wat er precies gebeurd is, maar lijkt mij inderdaad overdreven om crewleden op deze manier te behandelen.

[ Voor 11% gewijzigd door MrMistral op 09-05-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

een vraag, ook al weet ik niet of dit het goede topic daarvoor is. Zou ik deze headset bestellen http://www.dx.com/p/bluet...black-216300#.U2ztRfmSySo ik heb nu zon triton bluetooth ding maar vind het niet lekker zitten, en ik hoef niet de beste geluids kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
F_hertgers schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:54:
[...]

+3
Onder de kick knop zit pm , die sturen we op de xbox crew !!
Op de Xbox crew vind ik het over het algemeen best wel chill. Hier en daar gebeurt het wel eens dat je door crew member gemold wordt...maargoed het is en blijft GTA. Ik ben zelf ook wel eens aan het kutten door bijvoorbeeld mensen met een helicopter op te tillen in hun auto enzo :+ Als mensen er een probleem mee hebben dan is headset of PM idd de manier om dit te vermelden. Heb eerlijk gezegt nog geen echte ervaringen hiermee op die keer na dat ik perongeluk een paar crewmembers + auto's opgeblazen had :P mijn nick is trouwens lord jos op xbox live

[ Voor 3% gewijzigd door CaVeFiSh op 09-05-2014 17:03 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Gisteravond hebben we per ongeluk elkaar herhaaldelijk met een koevoet, golfclub, honkbalknuppel en politieknuppel gemold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En customs proberen te slopen. En kijken hoeveel auto's erin passen. Leverde mooie foto's op en eindigde in een dure knal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ik moet je ook eerlijk zeggen, dat lopen kloten in GTA vind ik juist het mooie van het spel. Hoop dat we dat gehalte hoog houden bij de xbox crew :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Was zelf één van de mensen die op het kick knopje heeft gedrukt. Ben het met je eens dat dit niet de normale gang van zaken is. Het was echter overduidelijk dat we niet aan het kloten waren, maar met een foto sessie bezig waren. Zowel Edzeau als mijzelf hebben Jan en Miva meerdere malen gewaarschuwd, oké, zonder daar direct consequenties aan te hangen; wat een betere optie was geweest.

Het lijkt me duidelijk dat dit in ieder geval niet gewenst was en dat we er de volgende keer met z'n alle een andere oplossing voor moeten vinden :)
Pure awesomeness :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Good Fella schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:13:
[...]

Was zelf één van de mensen die op het kick knopje heeft gedrukt. Ben het met je eens dat dit niet de normale gang van zaken is. Het was echter overduidelijk dat we niet aan het kloten waren, maar met een foto sessie bezig waren. Zowel Edzeau als mijzelf hebben Jan en Miva meerdere malen gewaarschuwd, oké, zonder daar direct consequenties aan te hangen; wat een betere optie was geweest.

Het lijkt me duidelijk dat dit in ieder geval niet gewenst was en dat we er de volgende keer met z'n alle een andere oplossing voor moeten vinden :)
Wat GoodFella zegt. We hebben de closed session met één reden gestart, namelijk de fotosessie. In eerste instantie gingen we naar het vliegveld, waar iedereen netjes de auto's naast elkaar parkeert. Miva alleen niet. Wat zijn reden ook moge zijn, hij verpest het op deze manier wel voor de rest. Verschillende personen geven dit nadrukkelijk aan, maar hij doet niks met deze informatie. Mijn volgende reactie was inderdaad een kick.

Toen Just_JaD werd gekicked was daarvoor wel even een "lol-momentje", elkaar schieten, met cops ouwehoeren, etc. Echter hebben we ook toen met elkaar afgesproken en nogmaals herhaald dat we weer verder gingen met de fotosessie. Dit maal heb ik niet op de kick knop gedrukt, maar ik begrijp dat anderen hier wel voor gekozen hebben.

Als 1 speler het voor de overige +/-10 "verpest", is het toch een keer klaar, lijkt me? Hoe zuur het ook is om iemand te moeten kicken, het werkt 2 kanten op, imo. Laten we elkaar respecteren, dus ook de gekickte partij de groep die geen intenties (meer) heeft om te ouwehoeren. Dan is iedereen meer dan welkom! _/-\o_

Óf we moeten maar van het ergste uitgaan van de groep, namelijk dat het GTA is en dus iedereen altijd gewoon neergeknald kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Fixer schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:34:
[...]
@Kju: ~100k per uur klinkt als muziek in de oren. FF kijken of er in komend weekend zoiets gehost wordt :)
ik speel met een paar anderen regelmatig een playlist met 6xCoveted, dat kost minder dan een uur en je houdt meer dan 100k eraan over, Coveted levert 18k per keer op.

ik zit nu ook over het milioen :D

@ChopTheDog: ik zal het de volgende keer vragen

[ Voor 5% gewijzigd door Svennie op 09-05-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimuli
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-03 15:38
Ik ben het er mee eens dat het een keer klaar is, ik zou het alleen wat netter vinden om het in ieder geval eerst even te melden als je op het punt staat iemand te kicken. Dat is alles.

PSN: stimuli45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Stimuli schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:47:
Ik ben het er mee eens dat het een keer klaar is, ik zou het alleen wat netter vinden om het in ieder geval eerst even te melden als je op het punt staat iemand te kicken. Dat is alles.
Ik weet zeker dat Ruben & ik het beide hebben gemeld aan Miva dat we hem zouden kicken als 'ie zou doorgaan. Bij Just_JaD weet ik het niet. Ik kick niet zo maar iemand, we zijn niet voor niets een crew. :)

Kleine edit.

[ Voor 9% gewijzigd door Edzeau op 09-05-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alleen heb ik niemand gekicked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Wel een paar gesniped, gestickied en overreden, maar niet gekicked :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:04:
[...]

Ik weet zeker dat Ruben & ik het beide hebben gemeld aan Miva dat we hem zouden kicken als 'ie zou doorgaan. Bij Just_JaD weet ik het niet. Ik kick niet zo maar iemand, we zijn niet voor niets een crew. :)

Kleine edit.
Wat er bij Miva is gebeurd dat weet ik niet , daar heb ik niet veel van mee gekregen.

Ik weet alleen dat 1 iemand zei tegen mij "jan waarom doe je dat ? " toen ik smokes naar de auto's gooide voor een effect bij de auto....

Ok toen heb ik gezegd , ok dat doe ik niet meer...

Daarna was ik tijdens het "lol moment" oorlog aan het voeren met de politie en de rest was elkaar nog aan het vermoorden , toen heb ik maybe inderdaad maybe wel iemand geraakt met een verdwaalde rpg......
Toen hoorde ik iemand inderdaad zeggen , NU gaan we weer serieus spelen.
Ik word daarna nog een aantal keer vermoord (ok het is gta en daar maak ik geen probleem van , maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten )
Ik kill iemand die mij in een tijdsbestek van een aantal minuten een aantal keer had gepakt , en dan word IK eruit gekicked ?...

Ik ben juist continu bezig om ideeen te geven voor leuke dingen .

Ik wil er verder geen groot probleem van maken , want met veel mensen heb ik het gewoon supergezellig.
Maar als je met +10 mensen in een sessie zit dan bestaat er maybe de mogelijkheid dat er iets niet goed gehoord word in de chat.
Stuur dan inderdaad gewoon even een berichtje en dan is het netjes en volwassen opgelost.

Nu is het kinderachtig opgelost doordat er werd gevote , en dat vond ik niet netjes.
Maar zoals ik al zei , voor mij is dat probleem alweer klaar en we gaan gewoon weer gezellig verder :)
Alleen met wat volwassen veranderingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
Ik kan niet joinen in de Crew sessie?? :(

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proditaki schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:07:
Ik kan niet joinen in de Crew sessie?? :(
Je heb een invite gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:11:
[...]

Je heb een invite gekregen ;)
Goed bezig :D

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Net lekker bezig in een top fun missie loopt mijn ps3 vast 8)7

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

Damn wat een posts hierr.

OT. Ik werd niet gekicked. Internet viel weg dus was offline en vond t toen mooi om te slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 14:46
Svennie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:38:
ik speel met een paar anderen regelmatig een playlist met 6xCoveted, dat kost minder dan een uur en je houdt meer dan 100k eraan over, Coveted levert 18k per keer op.
Ik speel de laatste tijd de 16x converted playlist met 2 crewleden/vrienden. We zijn goed op elkaar ingespeeld en dat zorgt ervoor dat we voor 1x converted ongveer 4 minuten nodig hebben. Gemiddeld zijn we dus uurtje en 10 minuten bezig en we verdienen dan +/- 290K! Onkosten eraf en we houden ieder zeker 260K a 270K over dat tikt dus lekker aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Past wel :)

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2i9mu8n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Arwintju schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 01:33:
[...]

Ik speel de laatste tijd de 16x converted playlist met 2 crewleden/vrienden. We zijn goed op elkaar ingespeeld en dat zorgt ervoor dat we voor 1x converted ongveer 4 minuten nodig hebben. Gemiddeld zijn we dus uurtje en 10 minuten bezig en we verdienen dan +/- 290K! Onkosten eraf en we houden ieder zeker 260K a 270K over dat tikt dus lekker aan!
dat is snel, wij houden het op 6 keer en in 4 minuten redden we het niet maar over die 6 keer doen we minder dan 40 minuten, heerlijk geld verdienen die Coveted inderdaad.

ik lees nu dat je converted schrijft, is dat een type fout of ook een missie? die kunnen wij dan ook eens proberen.

@Just_jan: leuke foto! heerlijk klooien zo

[ Voor 7% gewijzigd door Svennie op 10-05-2014 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat moet gewoon coveted zijn, dat is de beruchte/beroemde/befaamde missie die veel mensen 6x of 16x doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 14:46
Svennie schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 09:53:

ik lees nu dat je converted schrijft, is dat een type fout of ook een missie? die kunnen wij dan ook eens proberen.
Typefout ;-). Het was al laat, dan krijg je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onderstaande is dan ook een optie voor je
Rustig beginnen met 1
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4145/0exyurAsMkuWfX_6gywV6Q/0_0.jpg

Paar erbij en de politie kwam even kijken of het goed ging
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1308/EGcJmq9hmUqqooFDfJ2fTg/0_0.jpg

En dan maar doorgaan
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3332/pbGNjZq3WEWo_aq9VPqEgQ/0_0.jpg

Om het erna te laten uitbranden
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7422/hGRX_qMSnUqp7pm1Op0NiA/0_0.jpg

Past in ieder geval een hoop in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Haha. Nice die 'parkeer' foto's.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

_Xenad_ schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:55:
Haha. Nice die 'parkeer' foto's.
Helemaal eens met me neef(je)
Echt lachen om te zien die foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het was weer eens een zooitje :P
vandaag eens kijken wat de schade aan ammo is :+ gok rond de 50.000 :+

edit: het was 57.000

[ Voor 3% gewijzigd door RubenSaurus op 10-05-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkiesV
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-07 11:25
Was gisteren weer vermakelijk, meteen ook de meest memorabele : ''Pas op, die gastank ontploft zo'' en dan zelf in de blast van de gastank lopen ;-)
Zie jullie vanmiddag / vanavond weer!

PSN : MaRkIeS1620

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht al dat ik meer dan 4 wins had :P verschilt nogal met de in-game weergave :P

Afbeeldingslocatie: http://i1306.photobucket.com/albums/s564/rpvanginkel/parachuting_zps642a56f0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:06:
[...]

Wat er bij Miva is gebeurd dat weet ik niet , daar heb ik niet veel van mee gekregen.

Ik weet alleen dat 1 iemand zei tegen mij "jan waarom doe je dat ? " toen ik smokes naar de auto's gooide voor een effect bij de auto....

Ok toen heb ik gezegd , ok dat doe ik niet meer...

Daarna was ik tijdens het "lol moment" oorlog aan het voeren met de politie en de rest was elkaar nog aan het vermoorden , toen heb ik maybe inderdaad maybe wel iemand geraakt met een verdwaalde rpg......
Toen hoorde ik iemand inderdaad zeggen , NU gaan we weer serieus spelen.
Ik word daarna nog een aantal keer vermoord (ok het is gta en daar maak ik geen probleem van , maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten )
Ik kill iemand die mij in een tijdsbestek van een aantal minuten een aantal keer had gepakt , en dan word IK eruit gekicked ?...

Ik ben juist continu bezig om ideeen te geven voor leuke dingen .

Ik wil er verder geen groot probleem van maken , want met veel mensen heb ik het gewoon supergezellig.
Maar als je met +10 mensen in een sessie zit dan bestaat er maybe de mogelijkheid dat er iets niet goed gehoord word in de chat.
Stuur dan inderdaad gewoon even een berichtje en dan is het netjes en volwassen opgelost.

Nu is het kinderachtig opgelost doordat er werd gevote , en dat vond ik niet netjes.
Maar zoals ik al zei , voor mij is dat probleem alweer klaar en we gaan gewoon weer gezellig verder :)
Alleen met wat volwassen veranderingen ;)
Jan,

Wij hebben samen wel eens een 1 op 1 freemode deatdmatch gedaan die ik bijna gewonnen had :)
Dit was zo begonnen en door ons samen goed op gevangen en hebben veel gelachen. Jij iets meer dan ik :(
Dit is afgesproken en dus ook leuk.
Maar zoals van de week dat ik een bounty van zeker 1000 op me hoofd had staan schiet je mij neer zonder te vragen.
Normaal heb ik daar totaal geen probleem mee maar nu zaten we in een privé sessie.
Jij ik en Speed.
En ja toen ik zei van wel delen he deed je dat meteen je gaf me alles heel netjes maar ik moest het vragen.
Ik zelf vind het geen probleem helemaal omdat de bonus gedeeld word.
Maar vraag het wel.
Van he Assassins je heb een bounty zal ik je killen en dan delen we de bounty dan had ik zeker ja is goed gezegd.
Dit voorkomt hoop gezeur onderling.

Dit geld eigenlijk voor iedereen heeft een mede crew lid een bounty vraag aan hem/haar of ze de bounty weg willen hebben of juist niet.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zal nooit iemand kicken mits ze echt te ver gaan maar dit bedoel ik meer in spraak via de headset.
kicken van leden is eigenlijk not done vind ik persoonlijk.
Als een lid zoals Miva (Was er niet bij weet niet hoe en wat) echt de boel aan het verzieken is in een prive sessie.
Dan meld je dit via de headset maar ook zeker via een berichtje.
Als een speler dan toch besluit door te gaan dan vragen ze om een kick en zal dit ook terecht zijn.
Het is dan ook wel slim om dit besluit te melden bij 1 van de leiders.
Om evt te kijken wat er met de desbetrefde speler gedaan moet worden.
Evt kicken uit Tweakscrew maar dit moet niet nodig zijn vind ik. :(

:) Het is GTA en natuurlijk gebeuren er dingen die we niet willen maar goed.
We zijn ook stelletje losgeslagen idioten met RPG granaten uzi enz wat wil je >:) >:) >:)
Respecteer elkaar en Kil alle witte stipjes :) :)

Jan wat ik wel kwijt wil ik speel graag met jou en ik neem echt nog wraak op je >:)
Als jij online bent en aan het eten bent en niet uitlogt dan win ik zeker :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913

Assassins8913

PSN-Assassins8913

MarkiesV schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:13:
Was gisteren weer vermakelijk, meteen ook de meest memorabele : ''Pas op, die gastank ontploft zo'' en dan zelf in de blast van de gastank lopen ;-)
Zie jullie vanmiddag / vanavond weer!
LOL :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van de bounty klopt inderdaad wel , maar ik dacht eerlijk gezegd dat vind jij niet erg als ik dat doe en dan alles aan jou geef ;) .

Maar we hebben gisteren weer gewoon een toffe avond gehad met iedereen hoor , dus voor mij is er geen probleem meer en we gaan gewoon gezellig met iedereen weer verder :) ...

En is goed hoor ,
ik laat mijn ps3 wel een keer aan staan :P

Jij bent trouwens nog wel mijn archenemy Assassin haha :o :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®

Fe®

Hier zijn weer nieuwe playlisten voor de xbox crew , gemaakt voor iedereen en door de xbox crew .
Dit zijn allemaal custom jobs die goed zijn, geen tot weinig fouten hebben , en leuk om te spelen
Vind jij dat jou custom job erbij moet , laat het hier weten , dan testen we deze en e.v.t . kan deze toegevoegd worden .

Tweakers.net 3e playlist ,6 races.

Link naar de playlist :
http://socialclub.rocksta...st/Mb9-BjTIKUGjxVS_2CIOvg

1e race . Creator: fdisk
Track :Rockford Dorset
http://socialclub.rocksta...uWiE-PeTbyaw?platformId=1

2e race, Creator: Fer lets Rock .
Track: Bridge Tour
http://socialclub.rocksta...yDb21Lv3u1nA?platformId=1

3e race, Creator: Pannekoek81
Track:Mountain Track
http://socialclub.rocksta...WelT43PBaE5g?platformId=1

4e race, Creator : job115 alias Baloutje07
Track:attempt 3
http://socialclub.rocksta...yhA_9WQfx9cQ?platformId=1

5e race, Creator:Thomasx4
Track: Industrial Jungle
http://socialclub.rocksta...KblgwuznxHOg?platformId=1

6e race , Creator: Bokito-DVG
Track:Vinewood Hills Race
http://socialclub.rocksta...iCsYOQ7vcqfA?platformId=1

Link naar de 1e Playlist
http://socialclub.rocksta...st/Dx__sWGq0U-_CFx4MmWEnQ
Link naar de 2e Playlist
http://socialclub.rocksta...st/YOK6Z98FEUud8it6jBgYDA
Link naar de 3e Playlist
http://socialclub.rocksta...st/Mb9-BjTIKUGjxVS_2CIOvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb deze crew gejoind. wordt vast gezellig PSN = Suppressif88
Pagina: 1 ... 37 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com