Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:06:
[...]
Wat er bij Miva is gebeurd dat weet ik niet , daar heb ik niet veel van mee gekregen.
Ik weet alleen dat 1 iemand zei tegen mij "jan waarom doe je dat ? " toen ik smokes naar de auto's gooide voor een effect bij de auto....
Ok toen heb ik gezegd , ok dat doe ik niet meer...
Daarna was ik tijdens het "lol moment" oorlog aan het voeren met de politie en de rest was elkaar nog aan het vermoorden , toen heb ik maybe inderdaad maybe wel iemand geraakt met een verdwaalde rpg......
Toen hoorde ik iemand inderdaad zeggen , NU gaan we weer serieus spelen.
Ik word daarna nog een aantal keer vermoord (ok het is gta en daar maak ik geen probleem van , maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten )
Ik kill iemand die mij in een tijdsbestek van een aantal minuten een aantal keer had gepakt , en dan word IK eruit gekicked ?...
Ik ben juist continu bezig om ideeen te geven voor leuke dingen .
Ik wil er verder geen groot probleem van maken , want met veel mensen heb ik het gewoon supergezellig.
Maar als je met +10 mensen in een sessie zit dan bestaat er maybe de mogelijkheid dat er iets niet goed gehoord word in de chat.
Stuur dan inderdaad gewoon even een berichtje en dan is het netjes en volwassen opgelost.
Nu is het kinderachtig opgelost doordat er werd gevote , en dat vond ik niet netjes.
Maar zoals ik al zei , voor mij is dat probleem alweer klaar en we gaan gewoon weer gezellig verder
Alleen met wat volwassen veranderingen

Jan,
Wij hebben samen wel eens een 1 op 1 freemode deatdmatch gedaan die ik bijna gewonnen had
Dit was zo begonnen en door ons samen goed op gevangen en hebben veel gelachen. Jij iets meer dan ik
Dit is afgesproken en dus ook leuk.
Maar zoals van de week dat ik een bounty van zeker 1000 op me hoofd had staan schiet je mij neer zonder te vragen.
Normaal heb ik daar totaal geen probleem mee maar nu zaten we in een privé sessie.
Jij ik en Speed.
En ja toen ik zei van wel delen he deed je dat meteen je gaf me alles heel netjes maar ik moest het vragen.
Ik zelf vind het geen probleem helemaal omdat de bonus gedeeld word.
Maar vraag het wel.
Van he Assassins je heb een bounty zal ik je killen en dan delen we de bounty dan had ik zeker ja is goed gezegd.
Dit voorkomt hoop gezeur onderling.
Dit geld eigenlijk voor iedereen heeft een mede crew lid een bounty vraag aan hem/haar of ze de bounty weg willen hebben of juist niet.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zal nooit iemand kicken mits ze echt te ver gaan maar dit bedoel ik meer in spraak via de headset.
kicken van leden is eigenlijk not done vind ik persoonlijk.
Als een lid zoals Miva (Was er niet bij weet niet hoe en wat) echt de boel aan het verzieken is in een prive sessie.
Dan meld je dit via de headset maar ook zeker via een berichtje.
Als een speler dan toch besluit door te gaan dan vragen ze om een kick en zal dit ook terecht zijn.
Het is dan ook wel slim om dit besluit te melden bij 1 van de leiders.
Om evt te kijken wat er met de desbetrefde speler gedaan moet worden.
Evt kicken uit Tweakscrew maar dit moet niet nodig zijn vind ik.

Het is GTA en natuurlijk gebeuren er dingen die we niet willen maar goed.
We zijn ook stelletje losgeslagen idioten met RPG granaten uzi enz wat wil je
Respecteer elkaar en Kil alle witte stipjes
Jan wat ik wel kwijt wil ik speel graag met jou en ik neem echt nog wraak op je
Als jij online bent en aan het eten bent en niet uitlogt dan win ik zeker