Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Tijdens het double $ en RP event hebben we deze coveted missie allemaal behoorlijk vaak in de vorm van een playlist(6x, 8x, 16x etc). Ik en andere hebben de missie coveted nu wel even voor genoeg gezien en gespeeld vandaar ook de voorkeur om non-conveted missies te gaan doen :P

[ Voor 3% gewijzigd door falcon123 op 06-05-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-09 16:21
Ik word er naar 2 races weer uitgegooid. Ellende met die sessies vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
We hebben een praatgrage Chihuahua in de Crew :D

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
LegeBoekenkast schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:58:
Ik word er naar 2 races weer uitgegooid. Ellende met die sessies vanavond.
Speel je via Wi-Fi?
Probeer anders is via een playlist te spelen, kijken of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:58:
We hebben een praatgrage Chihuahua in de Crew :D
wie bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-09 16:21
falcon123 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:59:
[...]

Speel je via Wi-Fi?
Probeer anders is via een playlist te spelen, kijken of dat werkt.
Ja ik speel inderdaad via WiFi. Ga hem nu even inprikken op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 14:27
LegeBoekenkast schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:09:
[...]

Ja ik speel inderdaad via WiFi. Ga hem nu even inprikken op het netwerk.
K zodra je online bent start ik wel een nieuwe race en invite je ff

PSN: proditaki specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Van één van de vrouwelijke crewleden geen idee wie precies :P Wel hilarisch xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimuli
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-03 15:38
Je bent zelf een chihuahua :p

PSN: stimuli45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
100% dat ie er zo uitzag :D Zo gevaarlijk klonk t wel iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Woef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 23:18

Frits Flits

SOUND! Designer

Krijg trek in taart

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en hoe was het songfestival?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

DigitalError schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:36:
[...]

en hoe was het songfestival?
4-1 gewonnen en gepromoveerd *O*

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2u47eqa.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Freaking player is no longer in session gezeik..... Krijg ik nu heletijd als ik iemand probeer te joinen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Haha, steeds meer slowchat in dit forum. ;)

Ander behoorlijk offtopic vraagje: Ik zie wel eens screenshots voorbij komen van GTA, hoe maak je een screenshot op je PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Jeroen04 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:49:
Haha, steeds meer slowchat in dit forum. ;)

Ander behoorlijk offtopic vraagje: Ik zie wel eens screenshots voorbij komen van GTA, hoe maak je een screenshot op je PS3?
Ik maak ze met de app op mijn mobiel of tablet i.c.m. mijn LG SmartTV

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/slturt.jpg

hahaha!! Dat is uhm...onze Chi :D
en ja, die is graag aanwezig....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2014 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Aaah! Toch wel een cutie haha :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Die oren zijn net zo groot als zijn hele kop :D

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je deze playlist toevoegt via de website, blijft hij dan in je favorieten zodat je hem vaker kan lanceren (mits je level hoog genoeg is uiteraard) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:24
Ja je moet gta5 wel opnieuw opstarten als je dit zou doen tijdens het spelen. Zo uit mijn hoofd staat hij dan onder bookmarked jobs/playlists

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de playlist komt dan onder Start > Online > Playlist > Bookmarked playlists en kan je blijven herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:33
ik run vanavond wel even die coveted playlist voor de liefhebbers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I'm in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
naiz, ik ben er rond 7/kwart over 7, add me psn anders is gewoon me gebruikersnaam van tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem vanmiddag een aantal keer hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
shiiiiit werken jullie niet ;( even ruilen?

btw gister echt een lelijke suicide gehad bij rooftop rumble, ik schaamde me kapot ik zat in de auto bij A_manders en gooide een stick naar voren en ik dacht dat die beland was op een SUV van de enemy's. echter was deze sticky eroverheen gevlogen en toen ik dacht "de auto is nu wel op een veilige afstand, ik laat hem nu wel ontploffen" reden wij met de auto precies boven die sticky.

na die missie heb ik de ps3 maar afgesloten want na zo een faal kan er niet veel goeds meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
ak0nnmgn schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:49:

btw gister echt een lelijke suicide gehad bij rooftop rumble, ik schaamde me kapot ik zat in de auto bij A_manders en gooide een stick naar voren en ik dacht dat die beland was op een SUV van de enemy's. echter was deze sticky eroverheen gevlogen en toen ik dacht "de auto is nu wel op een veilige afstand, ik laat hem nu wel ontploffen" reden wij met de auto precies boven die sticky.

na die missie heb ik de ps3 maar afgesloten want na zo een faal kan er niet veel goeds meer gebeuren.
:) Been there, done that. En wel meer dan één keer.
Cement trucks? Sticky erop? Boem? Oops, moet je niet doen als je ernaast rijdt.

Ik weet niet meer wie het was, maar ik had op meerdere dure auto's een sticky geplakt. De vraag was: kun je die dingen laten ontploffen door erop te schieten? Voordat ik dit kon testen, deed iemand anders dat al. Drie auto's naar de knoppen :o Het antwoord is: Ja, het kan :+

Kortom: laat je niet weerhouden van spelen, zelfs niet na "stomme" fouten: het overkomt iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft regelmatig wel zo'n faalactie. :( :P ...

En ik werk wel hoor :P , alleen ik begin al om 05:00 dus ik ben altijd al lekker vroeg klaar 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka

Haha het rare was dat de auto heel bleef en van mijn health ook niks af ging. En jij zat dood naast mij in de auto :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:17:
[...]

Iedereen heeft regelmatig wel zo'n faalactie. :( :P ...

En ik werk wel hoor :P , alleen ik begin al om 05:00 dus ik ben altijd al lekker vroeg klaar 8) _/-\o_
ruilen? ik zit tot 5 uur achter een scherm bleh
Utoka schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:30:
[...]

Haha het rare was dat de auto heel bleef en van mijn health ook niks af ging. En jij zat dood naast mij in de auto :9
haha ja toen die sticky afging dacht ik echt omg, deze crew moet ik leaven want dit gaat echt te ver en toen zag ik gelukkig dat jouw auto nog heel was ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In een missie kun je een mede speler niet zomaar vermoorden. Het voertuig waar hij/zij in/op zit ook niet daardoor.

Het weekend getest tijdens Coveted . Ik zat op een brommer. Balou had een tank. Enige om mij dood te krijgen was vol eroverheen rijden :+ . Schieten haalde niks uit. Later nog keer geprobeerd, toen zat ik in een Granger (zo'n jeep ding). Balou schieten, na tig keer raken was 1 band lek, verder niks aan de hand.

Vandaar dus dat jij door reed. Jezelf vermoorden is makkelijker. Tijdens een missie dat we 2 aanhangers moesten stelen kregen we allemaal kereltjes achter ons aan. Iemand anders reed, ik gooide sticky's. Per ongeluk 1 op de aanhanger, had ik te laat door, dus resultaat: aanhanger stuk, ik dood. De bestuurder reed door zonder aanhanger. Mission failed ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:27

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Ik wil even fijntjes wijzen op het volgende stuk uit de Topic Warning:

Slowchat en offtopic kan hier: mIRC tweakscrew.

Dat staat er niet voor niks, probeer het in dit topic een beetje binnen de perken te houden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond terug beginnen met GTA:O.
Als ik men DVD terugvind ....

nemen jullie ook lvl 20's aan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 16:34

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Zolang je niet onder de 1 zit qua level ben je welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:00
Ik ben nu lvl 43 geloof ik maar zit bij een crew waarvan ik de enige ben die speelt, als ik wissel naar de PS3 crew raak ik dan mijn level kwijt of kan ik gewoon wisselen?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Je level houd je. Alleen heb je ook binnen de crew een level. Dat begint wel weer opnieuw. Maat dat is niet de rank die bij je naam zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ok, thx, het belangrijkste voor mij is dat ik niet weer opnieuw naar lvl 43 moet levellen, dat ik opnieuw begin binnen de tweakcrew is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:57:
[modbreak]
Ik wil even fijntjes wijzen op het volgende stuk uit de Topic Warning:

Slowchat en offtopic kan hier: mIRC tweakscrew.

Dat staat er niet voor niks, probeer het in dit topic een beetje binnen de perken te houden :)[/]
die chat zit bijna nooit iemand in en je kunt er ook niks teruglezen, het is denk ik een beter idee om dan naar [Multi] Grand Theft Auto V Online te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gejoined in de PS3 crew.
Vanavond dan maar DVD zoeken of digital download kopen...

Vanavond mensen online ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:08:
net gejoined in de PS3 crew.
Vanavond dan maar DVD zoeken of digital download kopen...

Vanavond mensen online ? :)
Elke avond zijn er mensen online. Kijk vooral even naar de crew hiërarchie zodat je weet welke mensen je kunt joinen voor missies en races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Nog een tip voor de missie "Extradition", want niet iedereen is hiervan op de hoogte. In deze missie spawn je vlak bij de legerbasis en moet je daar jets jatten om een Titan uit de lucht te schieten. Zodra er iemand de basis in gaat vliegen er twee jets weg vanaf het vliegveld in de woestijn.

De truc is om met twee personen naar het vliegveld in de woestijn te gaan om deze twee jets te jatten. Degenen die de basis in gaan, moeten daarmee wachten tot deze jets zijn gestolen! Zo hebben wij twee jets extra en het spel twee minder.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En in aanvulling daarop: degene die het koffertje van de DA wil/moet pakken kan een buzzard bestellen, ophalen op Sandy en (als het zo ver is) de DA opblazen, de zee opvliegen om de sterren kwijt te raken, het koffertje oppakken en (hier gaat het mij vooral om want rijden duurt mij te lang) vliegen naar Madrazo om het af te geven.

Een variant hierop:
DA opblazen met de jet, landen op de snelweg, koffer pakken, wegvliegen, parachute boven Madrazo, koffer afleveren ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Kju op 07-05-2014 15:34 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Haha landen op de snelweg is wel een bazen manier. Dat is mij nog maar 1 x gelukt met geluk en toen kon ik niet meer opstijgen omdat het verkeer een file voor mij had gevormd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:33:
En in aanvulling daarop: degene die het koffertje van de DA wil/moet pakken kan een buzzard bestellen, ophalen op Sandy en (als het zo ver is) de DA opblazen, de zee opvliegen om de sterren kwijt te raken, het koffertje oppakken en (hier gaat het mij vooral om want rijden duurt mij te lang) vliegen naar Madrazo om het af te geven.

Een variant hierop:
DA opblazen met de jet, landen op de snelweg, koffer pakken, wegvliegen, parachute boven Madrazo, koffer afleveren ;)
Je kan ook gewoon Lester bellen om de sterren kwijt te raken bij deze missie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Of 1 pakt de jet op Sandy Shores terwijl een ander de Buzzard bestelt en daar meeneemt. Jet blaast titan op met boordkanon terwijl die nog moet opstijgen. Vervolgens DA uitschakelen. Tegen die tijd is de buzzard er ook en heeft geen sterren. Landen en meteen naar Madrazzo.

Als je een parachute gebruikt krijg je weer sterren vanwege het onverantwoord neer laten vallen van een vliegtuig en moet je die weer uitzitten voor je de koffer kan inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
fdisk schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:45:
Of 1 pakt de jet op Sandy Shores terwijl een ander de Buzzard bestelt en daar meeneemt. Jet blaast titan op met boordkanon terwijl die nog moet opstijgen. Vervolgens DA uitschakelen. Tegen die tijd is de buzzard er ook en heeft geen sterren. Landen en meteen naar Madrazzo.

Als je een parachute gebruikt krijg je weer sterren vanwege het onverantwoord neer laten vallen van een vliegtuig en moet je die weer uitzitten voor je de koffer kan inleveren.
Niet als je sneller op de grond staat dan de buzzard is gecrasht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Dat is waar en de Buzzard crasht langzamer dan de Lazer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Wat OOK nog kan is met een snelle auto de basis op gaan en direct naar de titan toe rijden en daar een aantal stickies op gooien. Dit is ook erg snelle manier, ik denk zelf misschien wel de snelste manier. Maar je moet er dan echt redelijk snel zijn hoor, niet crashen tegen iets of iets dergelijk. Via de soort van schuine tribunes/treden ding kan je dan snel uit de basis vliegen/komen.

[ Voor 13% gewijzigd door falcon123 op 07-05-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik dacht dat slowchat en offtopic gebabbel niet meer mocht hier? werkt die chat zeker toch niet zo goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:15:
ik dacht dat slowchat en offtopic gebabbel niet meer mocht hier? werkt die chat zeker toch niet zo goed :P
Ja maar dit is functioneel babbelen he :P ..

on-topic..

Net gewoon met Speed meteen de basis op gereden , straaljagers gepakt en geen probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha dus zolang je iemand uit de crew noemt in je bericht noem je het on-topic.. Jan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:28:
haha dus zolang je iemand uit de crew noemt in je bericht noem je het on-topic.. Jan :P
Ja Ruben :P ...

Maar binnenkort eventjes met ze allen van de ps3 crew een leuke Team Deathmatch & Race avond organiseren en Last team standing (mijn favoriet ! )

Ik heb vanochtend een hele leuke race gemaakt , dus die kunnen we er dan meteen bij gooien 8) .

Maar vanavond sowieso golfen he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
met wie gingen we ook alweer golfen? edzeau was in ieder geval van de partij volgens mij, jij en ik en...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:35:
met wie gingen we ook alweer golfen? edzeau was in ieder geval van de partij volgens mij, jij en ik en...?
Stimuli ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja denk het wel JAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf in GTA is niets voor mij :P IRL vind ik het wel leuk, maar in GTA ga ik liever racen/schieten/coke snuiven/etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimuli
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-03 15:38
Ik ben wel te porren voor een potje golf. :)

PSN: stimuli45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Yes, ik maak jullie allemaal in met golf! :D

Na 22.30 uur ben ik weer present, tot zo! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
http://www.rockstargames....-Coming-Next-Week-Tuesday

FINALLY

En ik ga denk ik maar een nieuwe, betere, headset aanschaffen, want zoals vanmiddag was niets. (Nog protips anyone? :+ )

[ Voor 34% gewijzigd door MrMistral op 07-05-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:09:

FINALLY

En ik ga denk ik maar een nieuwe, betere, headset aanschaffen, want zoals vanmiddag was niets. (Nog protips anyone? :+ )
Yeahh 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

DigitalError schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:35:
Tijd?

Jammer dat het nog maar 2 huizen zijn die je straks kunt hebben. Hoop op iets leuks boven in de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
NLF schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:42:
[...]

Tijd?

Jammer dat het nog maar 2 huizen zijn die je straks kunt hebben. Hoop op iets leuks boven in de map
Wat bedoel je met "nog maar twee"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ipv 3 of meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Hmm. Volgende week zit ik in de VS... Moet tot vrijdag wachten. Laten jullie nog wat over voor mij om te kopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooooooo, topfun, 7 straaljagers tegen mij op een motor, wie wint er!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
MrMistral schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:09:

FINALLY

Originele ps3 headset van sony kost nieuw 35....

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

HardHouse schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:54:
[...]

Originele ps3 headset van sony kost nieuw 35....
PX22 koste laatst 55....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
NLF schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:42:
[...]

PX22 koste laatst 55....
Ik heb deze ook, erg chille headset. In dat Tweakers artikel van laatst stond dat de PX22 de beste microfoon had van die vier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Ga ik daar ff naar kijken :D! Thnx guys en excuus voor de off topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMistral schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 00:02:
Ga ik daar ff naar kijken :D! Thnx guys en excuus voor de off topic
dat geeft niet hoor, dat is 90% hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben had een perfect hit!!!!
Wauw...

on-topic....
Die headset is inderdaad goed!!! , die gebruik ik soms ook 8)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 00:05:
Wauw...
Edzeau had ook een perfect hit en stimuli ook :P

On-topic: ik heb die headset niet, maar hij schijnt heel goed te zijn :P

[ Voor 15% gewijzigd door RubenSaurus op 08-05-2014 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Ja true maar in het licht van de modbreak onlangs :P
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 00:05:
Wauw...

on-topic....
Die headset is inderdaad goed!!! , die gebruik ik soms ook 8)
"On topic" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
De originele Playstation Headset lijkt mij een perfect hit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
En toen crashte de PS3 weer.
Bijzonder dat ze dat hier gefikst krijgen. Is bij sommige spellen echt hinderlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Stimuli & Edzeau hebben een awesome Jester-fotosessie gedaan vannacht! Resultaat? Hier een aantal foto's. De rest is terug te zien in de awesome Jester-club-facebookpagina! :9

Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8374/c7wWpbl6Sk-hUHGlBxrhmA/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1273/_K2ugxYFmEu88vPiBn1Ing/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3161/VBqOw6F9akSmbXfb_1kTRQ/0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7948/hhJuHdy7rE62e6_iXP6cxQ/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Die bedoelde ik inderdaad, ik wil echt niet de hele avond met zon apparaat als die PX22 op zitten hoe goed die ook mag zijn :)

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroen04 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 03:06:
Stimuli & Edzeau hebben een awesome Jester-fotosessie gedaan vannacht! Resultaat? Hier een aantal foto's. De rest is terug te zien in de awesome Jester-club-facebookpagina! :9

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleine vraag:

Gisteren was ik online maar elke keer als ik een "join crew members" deed. Dan deed die het gewoonweg niet.
Was online van 19u30 tot 23u. :(
Heb ondertussen ookwel al TweaksCrew 2 gejoined.
PS3 trouwens.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
Mijn ps3 blijft random uitvallen, gewoon ineens is die uit en geeft die geen piepje of iets, zou wel iets met warmte te maken hebben even losmaken en stofvrij maken dat ding binnenkort.

Citeer ik uit de update info :

"The High Life Update also adds 'Non Contact' to the bevy of available Race options, which will allow you to play standard Races with collisions disabled between player's vehicles (other players appear as semi-transparent and you'll still be able to collide with non-player traffic, structures and other scenery)."

iets voor rutger, ik vond het gister behoorlijk vervelend dat ik netjes de 3e plek van je overnam maar dat je me voor de finish even tegen het kontje aan drukt zodat ik in de slip raak en op die "lutserige" manier je plek terugwint vind ik een beetje zielig, zo speel je niet in crewverband.

Maargoed het zou wel aan mij liggen en ik zou wel tegen een "grapje" moeten kunnen.

[ Voor 66% gewijzigd door ak0nnmgn op 08-05-2014 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 07:28:
kleine vraag:

Gisteren was ik online maar elke keer als ik een "join crew members" deed. Dan deed die het gewoonweg niet.
Was online van 19u30 tot 23u. :(
Heb ondertussen ookwel al TweaksCrew 2 gejoined.
PS3 trouwens.

alvast bedankt
Kreeg je ook geen invite voor missies van b.v. rubensaurus of speedfight-4?

Anders zou je ook naar online > crews > tweakscrew > members kunnen gaan en dan een van de members joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:42:
[...]

Kreeg je ook geen invite voor missies van b.v. rubensaurus of speedfight-4?

Anders zou je ook naar online > crews > tweakscrew > members kunnen gaan en dan een van de members joinen
kreeg geen invites. Vanavond nog eens proberen.
TweaksCrew 1 of 2 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:51:
[...]

Crew 1, best raar dat je geen invites hebt gehad want we waren met best veel mensen aan het racen gisteren en de sessie zat nog niet vol. Heb wel voor elke race een invite gestuurd naar crew members.

Je kunt ons ook op PSN toevoegen, dan kun je nog makkelijker joinen via: start> friends> join (een willekeurige vriend)

[ Voor 13% gewijzigd door RubenSaurus op 08-05-2014 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Tweakscrew1-3 zijn toch de oude crews, van voor de splitsing tussen PS3 en Xbox 360? De juiste om te joinen staan onderin iedere forumpagina en op de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proditaki
Ben echt wel benieuwd naar die update. Het feit dat colission uit kan ik races is wat mij betreft een groot pluspunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik lees net dat Rooftop Rumble met de update naar versie 1.13 eruit gaat? Is dat bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:51:
[...]

Je moet "TweakscrewPS3" als active crew hebben staan. Je kunt in 5 crews zitten maar er kan er maar 1 actief zijn.

Bij "Start > Online > crews" kun je zien aan het vinkje welke actief is. De Tweakerscrew1 etc zijn eigenlijk niet meer van toepassing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd wat Utoka zegt, en gebruik de link boven het reactieveldje van dit topic om de juiste crew te joinen:

http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:53:
Idd wat Utoka zegt, en gebruik de link boven het reactieveldje van dit topic om de juiste crew te joinen:

http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps3
had ik gisteren gedaan. Ben deze ook gejoined.
Ben ze beiden gejoined. Deze en de 2.
Alle 2 afwisselend actief gezet en bij alle 2 kreeg ik de foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:29:
ik lees net dat Rooftop Rumble met de update naar versie 1.13 eruit gaat? Is dat bevestigd?
Waar lees je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ook geen invites kreeg is er iets mis. Kan je de crewleden wel zien via mijn eerder genoemde methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:58:
Als je ook geen invites kreeg is er iets mis. Kan je de crewleden wel zien via mijn eerder genoemde methode?
ga ik vanavond ff checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:04:
Wat is je social club username?
Hellieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog geen request met die usename gezien. In principe wordt je binnen enkele minuten tot enkele uren toegevoegd aan de crew als je een request stuurt.
Vergeet in ieder geval niet om TweakscewPS3 als je active crew in te stellen als je eenmaal aangemeld bent.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je elkaar niet meer kan botsen in races dat vind ik een perfecte update.

Het is heel gezellig met meerdere mensen, maar niet iedereen probeert 'clean' te racen wat nogal wat veel frustratie oplevert.

Natuurlijk een tikje per ongeluk kan wel,
maar continu alles expres doen is heel irritant.

Dus kom maar op met die update, dan komt het echt aan op de driving skills!!!.

En dat ze rooftop rumble eruit halen geloof ik niet, dan zouden ze eerder coveted en crystsl clear out 3 eruit halen
Pagina: 1 ... 36 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com