Die Vipweek met 1,2 - 1,5 miljoen per dag heeft me een beetje verziekt. Heb nog wel 2x 800K binnen gehaald van het weekend, maar gisteren was mijn motivatie wel een beetje weg. Ff kijken of ze volgende week nog een leuke double $ hebben (heists please

), maar anders wacht ik rustig op de volgende update en doe ik gewoon een paar missies per dag. Heb toch weer 7 miljoen uitgegeven van de week blijkbaar.
Sta nu op 6,5M dus wil nog een miljoen extra voor de zekerheid en als de update belachelijk groot/duur wordt dan hebben we weer wat om voor te sparen

Dit vind ik nog steeds zo'n domme beslissing van Rockstar. The Los Santos Connection is bijvoorbeeld veel leuker om te spelen als het om Martin gaat, maar max 48K (zonder de crates) in 15 minuten terwijl Editor & thief dus simpel en saai is, maar wel rond de 22K per 4 minuten oplevert.
Op die manier neem je al snel niet meer de moeite om bv., Judging the Jury te spelen aangezien die zeker solo een risico op falen geeft en de simpele missies zekerheid geven.