Die is al crewmemberManiacScum schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:09:
[...]
ik zou een nieuwe nickname namen als ik jou was: fifasucks

PSN: Kjujay
Die is al crewmemberManiacScum schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:09:
[...]
ik zou een nieuwe nickname namen als ik jou was: fifasucks
Dat weet ik, daarom ook mijn voorstel.
Ik kan waarschijnlijk donderdag nietKju schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:27:VIP
De nieuwe update is leuk maar ik denk dat we het leuker kunnen maken. A.s. donderdagavond vanaf 21.00 uur stel ik voor dat we Piracy Prevention spelen met (als het kan) drie of vier VIP crews afgewisseld met andere VIP en freeroam activiteiten. Tot ongeveer 21.00 uur racen, join of let op invites van Kjujay.
Piracy Prevention is attack and defense on the decks of a luxurious Super Yacht. Defending players spawn on the yacht while attacking players spawn on shore with access to boats, helis and Seasharks ready to head out and capture the upper deck...
Iets met verraderUffeltje schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:56:
Ik ben overgestapt van PS4 naar PC en heb zojuist een invite gedaan voor de crew. Zou iemand die kunnen accepteren?
Edit: dat was snel, ik kon meteen joinen.
Verwijderd
Ik heb de mastermind al gedaan, maar wil nog wel mee doenVerwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:00:
Zijn er wellicht nog mensen die de criminal mastermind challenge binnenkort moeten/willen doen op PS4 met Jertyrano en mij? Er zijn zekere drijfbare voertuigen die we namelijk graag willen
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Heb de aankomende twee week vrij, en moet de challenge nog doen, dus als je nog mensen zoekt. Ik hou me aanbevolen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:00:
Zijn er wellicht nog mensen die de criminal mastermind challenge binnenkort moeten/willen doen op PS4 met Jertyrano en mij? Er zijn zekere drijfbare voertuigen die we namelijk graag willen
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2015 03:11 ]
Verwijderd
MisschienVerwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:36:*PS4*
Woensdag 23 december om 21.00 uur zal ik een nieuwe gamemode extraction hosten.Woensdagavond om 21.00 uur
*PS4*
Dit zijn 5 spannende events waar 2 teams tegen elkaar strijden, waarbij de ene team ervoor moet zorgen dat de VIP veilig afgeleverd wordt.
Invites komen rond 20.45 uur zodat we in een crewsessie kunnen verzamelen.
Om dit te kunnen hosten moeten er minimaal 8 mensen meedoen.
Helaas kunnen er maximaal 12 meedoen, wees er dus snel bij!
Aanmelding:
- iSkiLLzZ
- beginnen01
- Ozzieman
- WFG
Misschien:
- Assassin891308474y2
Oost west, 127.0.0.1 best!
Ligt eraan waar je woont.Klaaz Vaak schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:22:
Beste Allen,
Is er iemand die mij uit de brand kan helpen? Ik heb mijn Xbox 360 GTA V save games als backup op een USB stick staan omdat ik mijn Xbox 360 heb verkocht om daarvoor in de plaats een nieuwe Xbox one aan te schaffen. Nu blijkt dat de Xbox one geen Xbox 360 save games via USB kan importeren, dit is alleen mogelijk via Xbox cloud. Is er iemand met een Xbox 360 die mijn Xbox 360 GTA V save games in de cloud wil zetten?
Op de mini-map kun je dat zien door de kleur van de buitenrand..... vrienden hebben normaliter een witte of rode stip met een blauwe rand, crewleden hebben een crewkleur als buitenste rand, crewleden die ook vrienden zijn, hebben beide.....geerttttt schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:48:
In hoeverre kun je zien wie crew leden zijn? En ik zit sinds vandaag ook in de ps3 crew, yay!
https://untappd.com/user/OzzBier
Ben nog maar kort met het spel bezig, maar ik dacht dat crewleden net als vrienden een blauwe rand zouden hebben, maar dat is dus rood bij crewmembers? Dacht juist dat ik op de hoede moest zijn, blauw voor vrienden en rood het tegenovergestelde of zo...ManiacScum schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:19:
[...]
Op de mini-map kun je dat zien door de kleur van de buitenrand..... vrienden hebben normaliter een witte of rode stip met een blauwe rand, crewleden hebben een crewkleur als buitenste rand, crewleden die ook vrienden zijn, hebben beide.....
War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic
[ Voor 14% gewijzigd door The Outlaw op 21-12-2015 13:36 ]
Nederlandse PS5 clan / 30+
Sneeuw is ook random, althans vorig jaar, heb dagen gehad dat ik sneeuw had, toen weer niet, toen weer welThe Outlaw schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:36:
Festive Suprise 2015 is live. Kerstboom in je huis + een Kerstboom downtown Plaza. Kleren, maskers etc
Nog geen sneeuw + Declasse Tampa
DDOS? Je bedoelt meer dan 100 gebruikers online?patricks8 schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:46:
Vorig jaar was de sneeuw periode afgelopen. Toen ze het opnieuw hebben laten sneeuwen vanwege de DDOS op PSN en bijna niemand van de sneeuw heeft kunnen genieten
Haha, ja al die ragende gamers op twitterpatricks8 schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:18:
Er was vorig jaar met kerst DDOS aanval op PSN
Wauw. Even uit het hoofd had ik inclusief geklier zo'n 70 uur in de story van GTA IV gestoken. Heb je een speedrun gedaan?Didyoumeetmax? schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:23:
[...]
Haha, ja al die ragende gamers op twitter![]()
Toch vind ik het jammer dat ze niet standaard sneeuw servers hebben draaien. Het spel is zo'n totaal andere beleving in de sneeuw, ik heb me er vorig jaar heerlijk mee vermaakt. Bekende races en missies in de sneeuw spelen was echt leuk. En ook offline zou het een mooie aanvulling zijn.
Toen vorig jaar de sneeuw periode voorbij was heb ik spontaan GTA IV geïnstalleerd en met sneeuwmods de hele storymode opnieuw gespeeld
Geen idee, ik heb het wel weer de nodige uurtjes gespeeld toen in ieder geval. Maar IV is op normaal tempo wel binnen 24 uur uit te spelen.Kju schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:33:
[...]
Wauw. Even uit het hoofd had ik inclusief geklier zo'n 70 uur in de story van GTA IV gestoken. Heb je een speedrun gedaan?
Pssst, je hebt het niet van mij maareh... voor kju staat dat dus gelijk aan minstens 70 uur.Didyoumeetmax? schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:15:
[...]
Geen idee, ik heb het wel weer de nodige uurtjes gespeeld toen in ieder geval. Maar IV is op normaal tempo wel binnen 24 uur uit te spelen.
nickvanozzie schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:18:
[...]
Pssst, je hebt het niet van mij maareh... voor kju staat dat dus gelijk aan minstens 70 uur.
Verwijderd
Geen probleem Mania, laat me maar weten wanneer je er bent, dan krijg je een invite.Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:36:*PS4*
Woensdag 23 december om 21.00 uur zal ik een nieuwe gamemode extraction hosten.Woensdagavond om 21.00 uur
*PS4*
Dit zijn 5 spannende events waar 2 teams tegen elkaar strijden, waarbij de ene team ervoor moet zorgen dat de VIP veilig afgeleverd wordt.
Invites komen rond 20.45 uur zodat we in een crewsessie kunnen verzamelen.
Om dit te kunnen hosten moeten er minimaal 8 mensen meedoen.
Helaas kunnen er maximaal 12 meedoen, wees er dus snel bij!
Aanmelding:
- iSkiLLzZ
- beginnen01
- WFG
- Maniacum (Komt later)
- Vuileharrie
- Rutger (Komt later)
- Assassin8913
He skillz, ik moet naar alle waarschijnlijkheid afhaken voor vanavond.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 01:46:
[...]
Geen probleem Mania, laat me maar weten wanneer je er bent, dan krijg je een invite.
Voor de mensen die mee nog mee willen doen, er is nog plek dus meld je aan zodat we er een gezellige avond van kunnen maken!
Daar is zelfs geloof ik een achievement voorDidyoumeetmax? schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:15:
[...]
Geen idee, ik heb het wel weer de nodige uurtjes gespeeld toen in ieder geval. Maar IV is op normaal tempo wel binnen 24 uur uit te spelen.
[ Voor 57% gewijzigd door d8nser op 24-12-2015 08:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Gezellig met jou? Was je alleen?Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 00:19:
Iedereen die vanavond aanwezig was wil ik bedanken voor de gezelligheid. Dit moeten we zeker vaker doen.
Let op de dubbel RP missies die R* zo nu en doen in het leven brengt en verder veel missies en andere zooi spelen waar je veel RP kunt krijgen. Freeroam en levelen gaat niet erg goed samen. Is ook niet goed voor je cashflow. (Tuurlijk krijg je ook RP als je iemand kilt of een bounty pakt maar het gaat gewoon niet erg snel)d8nser schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:31:
Dank voor de gezelligheid. Hoop dat ik jullie niet te veel opgehouden heb met mijn level 13 (inmiddels 15) en heb genoten van de verschillende missies. Is er eigenlijk een manier op sneller te levellen of is de truc gewoon veel spelen.
Verder was mijn headset was stuk. Hopelijk krijg ik van de kerstman een nieuwe en hoop ik in de toekomst nog vaker te mogen aansluiten.
[ Voor 14% gewijzigd door ManiacScum op 24-12-2015 09:42 ]
De rondjes wel, maar de laad- en wachttijden gooien wel roet in het eten. Volgens mij moet er ergens een x-aantal rondjes te vinden zijn waarbij de opbrengst het meest positief is (time spend vs. money/xp earned).ManiacScum schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:35:
[...]
Criminal Records op 1 rondje zetten, om en om winnen of als iemand erg in de kerstgedachte blijft hangen laat hij jou elke race winnen. Rondjes duren ongeveer 30 seconden
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Je kunt ook gewoon zelf een hele korte race maken en die 16x in een playlist zetten.BlaTieBla schreef op donderdag 24 december 2015 @ 17:55:
[...]
De rondjes wel, maar de laad- en wachttijden gooien wel roet in het eten. Volgens mij moet er ergens een x-aantal rondjes te vinden zijn waarbij de opbrengst het meest positief is (time spend vs. money/xp earned).
PSN: X73ImpalaCustom / Bonneville65
PSN: c_caveman1982
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zou je mij ook kunnen accepte heb paar dagen geleden geapplied.Trevor schreef op maandag 28 december 2015 @ 07:23:
Done, veel plezier
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Geaccepteerd. Welkom bij de crewiamjustin schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:35:
Zojuist maar eens een invite aangevraagd voor Xbone. Gamertag is KnoxNL.
kan je niet toevoegen maar heb een friendrequest gestuurdMobzy schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:14:
Zojuist invite gevraagd voor PC. Oud ps4 speler (lente 2015).
Koos vriendloos zoekt vrienden voor plezier en tips!![]()
![]()
ID: Mobskini
Orgin limited199
[ Voor 3% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 04-01-2016 23:41 ]
Koffie nodigGTAjunk schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:38:
Zijn hier ook wat oudere gta-spelers op de PC (vanaf ± 25) ?
Ik ben zelf 32 en een beetje klaar met het geschreeuw etc. van irritante pubertjes die je helaas in bijna elke sessie tegenkomt![]()
Doel: vooral veel lol hebben met van alles en nog watmaar bv. heisten of missies doen kan ook.
Geen teamkillers svp.
Add me gerust (sc-name GroningerNL), pb'tje kan ook.
[ Voor 34% gewijzigd door OzzieMann op 05-01-2016 12:04 ]
Af en toe een "Kak" en een enkele rage-roker daar gelatennickvanozzie schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:21:
[...]
Het leeuwendeel van de crew is 30+, zitten enkele tussen die wat jonger zijn maar dat zijn geen schreeuwertjes. Die houden het ook niet lang vol bij ons.
We zitten met de crew ook op Slack,hier kan je een invite aanvragen, de meeste actieve leden van onze crew zitten hier ook op en spreken makkelijk met elkaar af. (note, emailadres is zichtbaar binnen Slack).
Check ook onze website, http://tweakscrew.net/
Die hebben ze niet op PC.. denk ik..ManiacScum schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:28:
[...]
Af en toe een "Kak" en een enkele rage-roker daar gelaten
Lol. het was vroeg vanochtend.
Verwijderd
voor Xbox 360, PS3, Xbox one, PS4 of PC?Joskoen schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:02:
Ik wil graag de crew joinen: id yerzcobar
Single player moet je overdoen , multiplayer is caracter tranformeren .je savegame van de xdoos 360 kan je dus voor de single player niet hergebruiken !Klaaz Vaak schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:22:
Beste Allen,
Is er iemand die mij uit de brand kan helpen? Ik heb mijn Xbox 360 GTA V save games als backup op een USB stick staan omdat ik mijn Xbox 360 heb verkocht om daarvoor in de plaats een nieuwe Xbox one aan te schaffen. Nu blijkt dat de Xbox one geen Xbox 360 save games via USB kan importeren, dit is alleen mogelijk via Xbox cloud. Is er iemand met een Xbox 360 die mijn Xbox 360 GTA V save games in de cloud wil zetten?
Walking on the bright side of life
Voor de PC!Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:49:
[...]
voor Xbox 360, PS3, Xbox one, PS4 of PC?
Heb jullie allebei geadded en ik zie jullie snel ingamePsychoot schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:36:
Zojuist een request gedaan om de PC Crew te joinen.
Ik zoek leuke mensen om samen mee te spelen aangezien ik momenteel alleen met een vriend speel, maar we zoeken meer mensen
Tevens hebben wij een TS Server om te praten tijdens de game/missies/free mode rampage.
Mensen kunnen me adde op SocialClub + Steam op nickname: Psychoot
We zijn bijna iedere dag online 's avonds en in het weekend.
Kan jou niet adden omdat ik geen leader ben van de Xbox crew.evdakker schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:54:
Ik (nickname Eeeric2) heb een paar dagen geleden een verzoek ingediend on de tweakscrewxbone crew te joinen. Enig idee hoelang zoiets zou moeten duren?
Excuus door wat werk druk niet op social club gekeken. Gisteravond wel even GTA opgestart. Kreeg daar geen melding.evdakker schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:54:
Ik (nickname Eeeric2) heb een paar dagen geleden een verzoek ingediend on de tweakscrewxbone crew te joinen. Enig idee hoelang zoiets zou moeten duren?
Verwijderd
De bedoeling is het laatste. Als het wederzijds is mag er natuurlijk afgeknalt worden. Verder is het veel leuker om randoms te treiteren samen met crewmembers.Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:15:
Hoe doen jullie dat in de freemode als er verschillende zijn van de crew, gewoon overhoop knallen of als vriend respecteren en/of helpen?
Preciesnickvanozzie schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:23:
[...]
De bedoeling is het laatste. Als het wederzijds is mag er natuurlijk afgeknalt worden. Verder is het veel leuker om randoms te treiteren samen met crewmembers.
Verwijderd
Je knalde mij wel mooi neer eigenlijk gisterenavond, we reden net garage in en daaaag auto +headshotsgoosche schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:32:
[...]
Precies
Afspraken binnen de crew
De crews zijn opgericht om gezellig met elkaar te gamen. Om dit mogelijk te maken zijn er dan wel een aantal afspraken waar iedereen zich aan dient te houden.
Zo vinden wij het niet meer dan normaal dat je geen crewleden gaat killen of andermans auto's slopen aangezien dit niet echt bijdraagt aan een goede sfeer.
Als er een bounty op een crewlid staat dan help je dat crewlid zich te verdedigen. Mocht het verdedigen niet lukken (teveel tegenstand) dan mag een mede-crewlid de bounty claimen indien dit voorkomt dat de bounty zou worden geclaimd door een niet-crewlid (we houden het geld het liefst in de crew namelijk). Ook mag je natuurlijk onderling afspreken dat een crewlid je mag killen voor de bounty, waarbij het wel de regel is dat je vervolgens de helft van het bedrag overmaakt naar het betreffende crewlid (de bounty dus delen met het slachtoffer).
Mocht het nu voorkomen dat je merkt dat een crewlid zich niet aan bovenstaande afspraken houd, meld dit dan bij de lieutenants. Deze zullen het desbetreffende lid hierop aanspreken. Bij herhaling volgen er mogelijk sancties.
Aaaaaaaaaaa sorry maar dan zag ik je nietVerwijderd schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:54:
[...]
Je knalde mij wel mooi neer eigenlijk gisterenavond, we reden net garage in en daaaag auto +headshots![]()
![]()
[ Voor 38% gewijzigd door goosche op 10-01-2016 15:26 ]
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
PSN: c_caveman1982
Verwijderd
Maakt me niet zoveel uit.. maar het viel me gewoon opgoosche schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:24:
[...]
Aaaaaaaaaaa sorry maar dan zag ik je nietLaten we een keer een heist doen dan krijg je mijn final cut goed? Dan heb je genoeg geld om een nieuwe auto uit tezoeken
![]()
Social Club: Goosche
Het viel mij op dat het van het weekend opeens een rood randje is geworden ipv geel.KaptKeefmenneke schreef op zondag 10 januari 2016 @ 21:39:
Veel mensen snappen zo'n geel randje niet. Ook voor ze stoppen en claxoneren schijnt lastig te zijn om dan even te kijken voor je schiet. Echt samenspel zit er niet meer in. Was een paar jaar terug met de PS3 toch een actievere club, hoeft van mij ook niet altijd samen iets te doen maar als je met 4 crewmembers in dezelfde sessie zit is samenspelen toch leuker
[ Voor 97% gewijzigd door Kju op 14-01-2016 16:29 ]
ja mint green omdat je dat niet standaard op je auto kan zetten....goosche schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:33:
[...]
Heb jullie allebei geadded en ik zie jullie snel ingame![]()
[...]
Kan jou niet adden omdat ik geen leader ben van de Xbox crew.
Heb trouwens de crew kleur veranderd naar Oranjehier een screenie van mijn Karuma
[afbeelding]
Morgen verander ik de kleur, weet nog niet naar wat. Maar als jullie een bepaalde kleur willen dan kan dat laat het mij dan even weten. (PC only)
Ik pas en doe niet meeKju schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:54:PS4 VIP EVENT 18-01-2016
Aan de nieuwe crewmembers: welkom in de crew, check http://tweakscrew.net voor regels, events en updates en join ons op slack (invite via website) om onzinnig met vuileharrie te lullen.
Aan iedereen op PS4:
Het eerste event voor het nieuwe jaar hebben we gepland op 18 januari! We willen zoveel mogelijk vips en bodyguards in één sessie. Vanaf ca. 20.15 ben ik online in een crewsessie. We starten om 20.30 uur.
Wil je meedoen? Meld je dan aan in dit topic. Aangezien de andere platformen aanmerkelijk minder actief zijn zie ik geen bezwaar om het topic op GOT te gebruiken voor centrale aanmelding.
Deelnemers:
- Kjujay
- a_manders
- butsmg
- iskills
- vuileharrie/blondetruus
- ozziemann
- ManiacsCum
- beginnen01
- rutger
als het mag:
- risifran
De vipcrews tot zo ver
- Truus' Gangbang (BlondeTruus met beginnen, rutger en iskills)
Ok staat nu ingesteld als crewcolourCasejunky schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:00:
[...]
ja mint green omdat je dat niet standaard op je auto kan zetten....
Awesome, Thanks.
Bij gratie mag ik toch spelen, andere woorden, mijn afspraak gaat niet door en kan toch spelen.Kju schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:52:
oh jammer..
ManiacScum schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:31:
[...]
Bij gratie mag ik toch spelen, andere woorden, mijn afspraak gaat niet door en kan toch spelen.
Verwijderd
Ik ben er voor 99% zeker bijKju schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:54:PS4 VIP EVENT 18-01-2016
Aan de nieuwe crewmembers: welkom in de crew, check http://tweakscrew.net voor regels, events en updates en join ons op slack (invite via website) om onzinnig met vuileharrie te lullen.
Aan iedereen op PS4:
Het eerste event voor het nieuwe jaar hebben we gepland op 18 januari! We willen zoveel mogelijk vips en bodyguards in één sessie. Vanaf ca. 20.15 ben ik online in een crewsessie. We starten om 20.30 uur.
Wil je meedoen? Meld je dan aan in dit topic. Aangezien de andere platformen aanmerkelijk minder actief zijn zie ik geen bezwaar om het topic op GOT te gebruiken voor centrale aanmelding.
Deelnemers:
- Kjujay
- a_manders
- butsmg
- iskills
- vuileharrie/blondetruus
- ozziemann
- ManiacsCum
- beginnen01
- rutger
- USP33RK3
- skippy
als het mag:
- risifran
De vipcrews tot zo ver
- Truus' Gangbang (BlondeTruus met beginnen, rutger en iskills)
Als ik niet moet overwerken (indirecte brandschade op het bedrijfKju schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:16:
Nou, das al 11 man. Zou wel fijn zijn als we dat op kunnen voeren naar 16
Dat is zeker op te lossen! Er is ergens inderdaad een schoonmaak geweest. Maar de details zijn meegenomen door onze schoonmaakster KjoeDjeej.Beakzz schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:34:
[...]
Als ik niet moet overwerken (indirecte brandschade op het bedrijf) wil ik wel mee doen. Vip nu ook al constant dus dat is alleen maar gezelliger. Ik zit niet meer in de crew (waarschijnlijk door mijn lange zomerbreak elk jaar) , maar dat moet zo op te lossen zijn neem ik aan.
Uiteraard ben je gewoon welkom. Er zijn ook wat momenten geweest waar we moeste bannen en toen hebben we ook iedereen zonder zichtbare PSN moeten kicken. Het kan zijn dat je daartussen hebt gezeten. Daarom vragen we ook aan iedereen om PSN zichtbaar te maken voor crew+friends op RSC.Beakzz schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:34:
[...]
Als ik niet moet overwerken (indirecte brandschade op het bedrijf) wil ik wel mee doen. Vip nu ook al constant dus dat is alleen maar gezelliger. Ik zit niet meer in de crew (waarschijnlijk door mijn lange zomerbreak elk jaar) , maar dat moet zo op te lossen zijn neem ik aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 13-01-2016 14:48 ]
En op welk platform speel je?Valandin schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:54:
Ik heb me ook aangemeld voor de crew!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq