Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Dat weet ik, daarom ook mijn voorstel. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:27:

VIP

De nieuwe update is leuk maar ik denk dat we het leuker kunnen maken. A.s. donderdagavond vanaf 21.00 uur stel ik voor dat we Piracy Prevention spelen met (als het kan) drie of vier VIP crews afgewisseld met andere VIP en freeroam activiteiten. Tot ongeveer 21.00 uur racen, join of let op invites van Kjujay.

Piracy Prevention is attack and defense on the decks of a luxurious Super Yacht. Defending players spawn on the yacht while attacking players spawn on shore with access to boats, helis and Seasharks ready to head out and capture the upper deck..
.
Ik kan waarschijnlijk donderdag niet :(

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:57:
[...]

Ik kan waarschijnlijk donderdag niet :(
Laat me raden? Je zit dan op t toilet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:22
Ik ben overgestapt van PS4 naar PC en heb zojuist een invite gedaan voor de crew. Zou iemand die kunnen accepteren? :)

Edit: dat was snel, ik kon meteen joinen. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Uffeltje op 16-12-2015 18:57 ]

YouTube

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Uffeltje schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:56:
Ik ben overgestapt van PS4 naar PC en heb zojuist een invite gedaan voor de crew. Zou iemand die kunnen accepteren? :)

Edit: dat was snel, ik kon meteen joinen. :P
Iets met verrader :(. Achja ik stap als het goed is ook over naar PC in januari :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er wellicht nog mensen die de criminal mastermind challenge binnenkort moeten/willen doen op PS4 met Jertyrano en mij? Er zijn zekere drijfbare voertuigen die we namelijk graag willen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 16:19
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:00:
Zijn er wellicht nog mensen die de criminal mastermind challenge binnenkort moeten/willen doen op PS4 met Jertyrano en mij? Er zijn zekere drijfbare voertuigen die we namelijk graag willen 8)
Ik heb de mastermind al gedaan, maar wil nog wel mee doen :)

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zou eventueel mee kunnen doen. PM maar als je echt niemand anders kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:00:
Heb de aankomende twee week vrij, en moet de challenge nog doen, dus als je nog mensen zoekt. Ik hou me aanbevolen. :)

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik heb mezelf ook ge-invite voor de crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*PS4* *O* Woensdagavond om 21.00 uur *O* *PS4*

Woensdag 23 december om 21.00 uur zal ik een nieuwe gamemode extraction hosten.
Dit zijn 5 spannende events waar 2 teams tegen elkaar strijden, waarbij de ene team ervoor moet zorgen dat de VIP veilig afgeleverd wordt.

Invites komen rond 20.45 uur zodat we in een crewsessie kunnen verzamelen.
Om dit te kunnen hosten moeten er minimaal 8 mensen meedoen.
Helaas kunnen er maximaal 12 meedoen, wees er dus snel bij!

Aanmelding:

- iSkiLLzZ
- beginnen01
- Ozzieman
- WFG
- Maniacum
- Vuileharrie
- Rutger (Komt later)

Misschien:

- Assassin891308474y2
- Kju
- Eskimo
- Haiko

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2015 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Check, ik ben er bij!

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 13:51
Beste Allen,
Is er iemand die mij uit de brand kan helpen? Ik heb mijn Xbox 360 GTA V save games als backup op een USB stick staan omdat ik mijn Xbox 360 heb verkocht om daarvoor in de plaats een nieuwe Xbox one aan te schaffen. Nu blijkt dat de Xbox one geen Xbox 360 save games via USB kan importeren, dit is alleen mogelijk via Xbox cloud. Is er iemand met een Xbox 360 die mijn Xbox 360 GTA V save games in de cloud wil zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat mensen kunnen :P doen jullie dan mee skippy en wfg? Ik heb jullie al een vriendschapsverzoek gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ik wil ook wel meedoen als je nog 1 nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:36:

Dit zijn 5 spannende events waar 2 teams tegen elkaar strijden, waarbij de ene team ervoor moet zorgen dat de VIP veilig afgeleverd wordt.

Aanmelding:

- iSkiLLzZ
- beginnen01
- Ozzieman
- WFG

Misschien:

- Assassin891308474y2
Misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Bij deze ook een request gestuurd voor de PC crew, altijd wel in voor een heist of een race als ik online ben. Ook het VIP/Bodyguard work is wel leuk moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

In hoeverre kun je zien wie crew leden zijn? En ik zit sinds vandaag ook in de ps3 crew, yay!

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 21:47
Klaaz Vaak schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:22:
Beste Allen,
Is er iemand die mij uit de brand kan helpen? Ik heb mijn Xbox 360 GTA V save games als backup op een USB stick staan omdat ik mijn Xbox 360 heb verkocht om daarvoor in de plaats een nieuwe Xbox one aan te schaffen. Nu blijkt dat de Xbox one geen Xbox 360 save games via USB kan importeren, dit is alleen mogelijk via Xbox cloud. Is er iemand met een Xbox 360 die mijn Xbox 360 GTA V save games in de cloud wil zetten?
Ligt eraan waar je woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
geerttttt schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:48:
In hoeverre kun je zien wie crew leden zijn? En ik zit sinds vandaag ook in de ps3 crew, yay!
Op de mini-map kun je dat zien door de kleur van de buitenrand..... vrienden hebben normaliter een witte of rode stip met een blauwe rand, crewleden hebben een crewkleur als buitenste rand, crewleden die ook vrienden zijn, hebben beide.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10

OzzieMann

PSN: OzzieMann

[PS4]Vanavond ouderwets race avondje vanaf 20:00 uur

Ik zal vanavond eens ouderwets een zooi races hosten, als je mee wil doen let dan op invites van mij. Waarschijnlijk zal er af en toe ook wel een TDM of Versus missie ofzo gekozen worden.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elijan9
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:53
ManiacScum schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:19:
[...]

Op de mini-map kun je dat zien door de kleur van de buitenrand..... vrienden hebben normaliter een witte of rode stip met een blauwe rand, crewleden hebben een crewkleur als buitenste rand, crewleden die ook vrienden zijn, hebben beide.....
Ben nog maar kort met het spel bezig, maar ik dacht dat crewleden net als vrienden een blauwe rand zouden hebben, maar dat is dus rood bij crewmembers? Dacht juist dat ik op de hoede moest zijn, blauw voor vrienden en rood het tegenovergestelde of zo... :X De eerste keer begon er ook meteen één op mij te schieten, die heeft het ook niet goed begrepen... 8)7

War is when the young and stupid are tricked by the old and bitter into killing each other. - Niko Bellic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je op PS4 last hebt van crewkiller, sla desnoods de video op en stuur me een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Festive Suprise 2015 is live. Kerstboom in je huis + een Kerstboom downtown Plaza. Kleren, maskers etc :)

Nog geen sneeuw + Declasse Tampa

[ Voor 14% gewijzigd door The Outlaw op 21-12-2015 13:36 ]

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
The Outlaw schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:36:
Festive Suprise 2015 is live. Kerstboom in je huis + een Kerstboom downtown Plaza. Kleren, maskers etc :)

Nog geen sneeuw + Declasse Tampa
Sneeuw is ook random, althans vorig jaar, heb dagen gehad dat ik sneeuw had, toen weer niet, toen weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Vorig jaar was de sneeuw periode afgelopen. Toen ze het opnieuw hebben laten sneeuwen vanwege de DDOS op PSN en bijna niemand van de sneeuw heeft kunnen genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
patricks8 schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:46:
Vorig jaar was de sneeuw periode afgelopen. Toen ze het opnieuw hebben laten sneeuwen vanwege de DDOS op PSN en bijna niemand van de sneeuw heeft kunnen genieten :)
DDOS? Je bedoelt meer dan 100 gebruikers online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Er was vorig jaar met kerst DDOS aanval op PSN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaaz Vaak
Isane schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:55:
[...]

Je hebt een PM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
patricks8 schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:18:
Er was vorig jaar met kerst DDOS aanval op PSN :D
Haha, ja al die ragende gamers op twitter :+

Toch vind ik het jammer dat ze niet standaard sneeuw servers hebben draaien. Het spel is zo'n totaal andere beleving in de sneeuw, ik heb me er vorig jaar heerlijk mee vermaakt. Bekende races en missies in de sneeuw spelen was echt leuk. En ook offline zou het een mooie aanvulling zijn.

Toen vorig jaar de sneeuw periode voorbij was heb ik spontaan GTA IV geïnstalleerd en met sneeuwmods de hele storymode opnieuw gespeeld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Didyoumeetmax? schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:23:
[...]

Haha, ja al die ragende gamers op twitter :+

Toch vind ik het jammer dat ze niet standaard sneeuw servers hebben draaien. Het spel is zo'n totaal andere beleving in de sneeuw, ik heb me er vorig jaar heerlijk mee vermaakt. Bekende races en missies in de sneeuw spelen was echt leuk. En ook offline zou het een mooie aanvulling zijn.

Toen vorig jaar de sneeuw periode voorbij was heb ik spontaan GTA IV geïnstalleerd en met sneeuwmods de hele storymode opnieuw gespeeld :*)
Wauw. Even uit het hoofd had ik inclusief geklier zo'n 70 uur in de story van GTA IV gestoken. Heb je een speedrun gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Kju schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:33:
[...]

Wauw. Even uit het hoofd had ik inclusief geklier zo'n 70 uur in de story van GTA IV gestoken. Heb je een speedrun gedaan?
Geen idee, ik heb het wel weer de nodige uurtjes gespeeld toen in ieder geval. Maar IV is op normaal tempo wel binnen 24 uur uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Didyoumeetmax? schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:15:
[...]

Geen idee, ik heb het wel weer de nodige uurtjes gespeeld toen in ieder geval. Maar IV is op normaal tempo wel binnen 24 uur uit te spelen.
Pssst, je hebt het niet van mij maareh... voor kju staat dat dus gelijk aan minstens 70 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ik ga het waarschijnlijk niet (op tijd) redden morgen (vanavond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:36:

Aanmelding:

- iSkiLLzZ
- beginnen01
- WFG
- Maniacum (Komt later)
- Vuileharrie
- Rutger (Komt later)
- Assassin8913
Geen probleem Mania, laat me maar weten wanneer je er bent, dan krijg je een invite.

Voor de mensen die mee nog mee willen doen, er is nog plek dus meld je aan zodat we er een gezellige avond van kunnen maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 01:46:
[...]

Geen probleem Mania, laat me maar weten wanneer je er bent, dan krijg je een invite.

Voor de mensen die mee nog mee willen doen, er is nog plek dus meld je aan zodat we er een gezellige avond van kunnen maken!
He skillz, ik moet naar alle waarschijnlijkheid afhaken voor vanavond. :( Reallife komt om de hoek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Didyoumeetmax? schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:15:
[...]

Daar is zelfs geloof ik een achievement voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaaz Vaak
Isane schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:55:
[...]

Gelukt met de hulp van Isane _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d8nser
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:27
Dank voor de gezelligheid. Hoop dat ik jullie niet te veel opgehouden heb met mijn level 13 (inmiddels 15) en heb genoten van de verschillende missies. Is er eigenlijk een manier op sneller te levellen of is de truc gewoon veel spelen.

Verder was mijn headset was stuk. Hopelijk krijg ik van de kerstman een nieuwe en hoop ik in de toekomst nog vaker te mogen aansluiten.

[ Voor 57% gewijzigd door d8nser op 24-12-2015 08:53 ]

Verwijderd

Iedereen die vanavond aanwezig was wil ik bedanken voor de gezelligheid. Dit moeten we zeker vaker doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 00:19:
Iedereen die vanavond aanwezig was wil ik bedanken voor de gezelligheid. Dit moeten we zeker vaker doen.
Gezellig met jou? Was je alleen? :+

• ManiacScum
d8nser schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:31:
Dank voor de gezelligheid. Hoop dat ik jullie niet te veel opgehouden heb met mijn level 13 (inmiddels 15) en heb genoten van de verschillende missies. Is er eigenlijk een manier op sneller te levellen of is de truc gewoon veel spelen.

Verder was mijn headset was stuk. Hopelijk krijg ik van de kerstman een nieuwe en hoop ik in de toekomst nog vaker te mogen aansluiten.
Let op de dubbel RP missies die R* zo nu en doen in het leven brengt en verder veel missies en andere zooi spelen waar je veel RP kunt krijgen. Freeroam en levelen gaat niet erg goed samen. Is ook niet goed voor je cashflow. (Tuurlijk krijg je ook RP als je iemand kilt of een bounty pakt maar het gaat gewoon niet erg snel)

Al is dat nu wel een stuk beter met alle events die er random mogelijk zijn. Vroegah stond je na een avondje freeroam op een negatief saldo als je een paar auto's opblies, tegenwoordig kan het zelfs winstgevend zijn

Anders kun je ook een avondje de race Criminal Records doen met iemand, Dan level je op en je unlockt upgrades voor je auto. Heb je gelijk 2 vliegen in 1 klap.

Criminal Records op 1 rondje zetten, om en om winnen of als iemand erg in de kerstgedachte blijft hangen laat hij jou elke race winnen. Rondjes duren ongeveer 30 seconden

[ Voor 14% gewijzigd door ManiacScum op 24-12-2015 09:42 ]

Die VIP missies zijn wel leuk om te doen. Tussen de 13.5K en 23K geven die. Je zou ook kunnen proberen om een Heist team samen te stellen en dat jij dan al het geld krijgt. Kun je mooie dingen mee kopen met dat geld.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:26:
[...]

Gezellig met jou? Was je alleen? :+
Moest je weer wat zeggen?

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

ManiacScum schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:35:
[...]
Criminal Records op 1 rondje zetten, om en om winnen of als iemand erg in de kerstgedachte blijft hangen laat hij jou elke race winnen. Rondjes duren ongeveer 30 seconden
De rondjes wel, maar de laad- en wachttijden gooien wel roet in het eten. Volgens mij moet er ergens een x-aantal rondjes te vinden zijn waarbij de opbrengst het meest positief is (time spend vs. money/xp earned).

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X73ImpalaCustom
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-11-2016
BlaTieBla schreef op donderdag 24 december 2015 @ 17:55:
[...]

De rondjes wel, maar de laad- en wachttijden gooien wel roet in het eten. Volgens mij moet er ergens een x-aantal rondjes te vinden zijn waarbij de opbrengst het meest positief is (time spend vs. money/xp earned).
Je kunt ook gewoon zelf een hele korte race maken en die 16x in een playlist zetten.

PSN: X73ImpalaCustom / Bonneville65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 16:46
Kan iemand me toevoegen bij de PC crew? CaptCavemanNL

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Done, veel plezier

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Laatst online: 12-09 16:01
Zou je mij ook kunnen accepte heb paar dagen geleden geapplied.
Voor de pc crew. Phyt__ thx alvast.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat had ik vanmorgen al gedaan. Elke keer als ik hier een melding zie, of zelf er aan denk laat ik in een keer gewoon iedereen toe die geapplied heeft.

Als je dus geen acceptatie ziet graag nog een keertje doen, dan is er ergens iets niet goed gegaan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
En ik heb de crewcolour veranderd naar SeXy Pink 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Zojuist maar eens een invite aangevraagd voor Xbone. Gamertag is KnoxNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iamjustin schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 09:35:
Zojuist maar eens een invite aangevraagd voor Xbone. Gamertag is KnoxNL.
Geaccepteerd. Welkom bij de crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Nog mensen die de komende twee uur willen heisten op xbone? Gamertag: KnoxNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:22
De VIP update is volgens mij een van de betere updates van GTA geweest. Vanavond heb ik een random server genoemde en als VIP random mensen geïnvite, daarna heerlijk met VIP Work bezig geweest. :) Vooral de interactie met de rest van de server is leuk.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobzy
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 20:55
Zojuist invite gevraagd voor PC. Oud ps4 speler (lente 2015).

Koos vriendloos zoekt vrienden voor plezier en tips! *O* -O-

ID: Mobskini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Mobzy schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:14:
Zojuist invite gevraagd voor PC. Oud ps4 speler (lente 2015).

Koos vriendloos zoekt vrienden voor plezier en tips! *O* -O-

ID: Mobskini
kan je niet toevoegen maar heb een friendrequest gestuurd ;)

Orgin limited199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zijn hier ook wat oudere gta-spelers op de PC (vanaf ± 25) ?
Ik ben zelf 32 en een beetje klaar met het geschreeuw etc. van irritante pubertjes die je helaas in bijna elke sessie tegenkomt :F
Doel: vooral veel lol hebben met van alles en nog wat :*) maar bv. heisten of missies doen kan ook.
Geen teamkillers svp.
Add me gerust (sc-name GroningerNL), pb'tje kan ook.

[ Voor 3% gewijzigd door AntonTH4Dutch op 04-01-2016 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

GTAjunk schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:38:
Zijn hier ook wat oudere gta-spelers op de PC (vanaf ± 25) ?
Ik ben zelf 32 en een beetje klaar met het geschreeuw etc. van irritante pubertjes die je helaas in bijna elke sessie tegenkomt :F
Doel: vooral veel lol hebben met van alles en nog wat :*) maar bv. heisten of missies doen kan ook.
Geen teamkillers svp.
Add me gerust (sc-name GroningerNL), pb'tje kan ook.
Koffie nodig

[ Voor 34% gewijzigd door OzzieMann op 05-01-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
nickvanozzie schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:21:
[...]

Het leeuwendeel van de crew is 30+, zitten enkele tussen die wat jonger zijn maar dat zijn geen schreeuwertjes. Die houden het ook niet lang vol bij ons.

We zitten met de crew ook op Slack,hier kan je een invite aanvragen, de meeste actieve leden van onze crew zitten hier ook op en spreken makkelijk met elkaar af. (note, emailadres is zichtbaar binnen Slack).

Check ook onze website, http://tweakscrew.net/
Af en toe een "Kak" en een enkele rage-roker daar gelaten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ManiacScum schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:28:
[...]

Af en toe een "Kak" en een enkele rage-roker daar gelaten :o
Die hebben ze niet op PC.. denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Kju schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:03:
[...]

Die hebben ze niet op PC.. denk ik..
Lol. het was vroeg vanochtend. :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joskoen
  • Laatst online: 03-09 15:25
Ik wil graag de crew joinen: id yerzcobar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joskoen schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:02:
Ik wil graag de crew joinen: id yerzcobar
voor Xbox 360, PS3, Xbox one, PS4 of PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Klaaz Vaak schreef op zondag 20 december 2015 @ 15:22:
Beste Allen,
Single player moet je overdoen , multiplayer is caracter tranformeren .je savegame van de xdoos 360 kan je dus voor de single player niet hergebruiken !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joskoen
  • Laatst online: 03-09 15:25
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:49:
[...]

voor Xbox 360, PS3, Xbox one, PS4 of PC?
Voor de PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Zojuist een request gedaan om de PC Crew te joinen.

Ik zoek leuke mensen om samen mee te spelen aangezien ik momenteel alleen met een vriend speel, maar we zoeken meer mensen :)
Tevens hebben wij een TS Server om te praten tijdens de game/missies/free mode rampage.

Mensen kunnen me adde op SocialClub + Steam op nickname: Psychoot

We zijn bijna iedere dag online 's avonds en in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
Ik (nickname Eeeric2) heb een paar dagen geleden een verzoek ingediend on de tweakscrewxbone crew te joinen. Enig idee hoelang zoiets zou moeten duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Psychoot schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:36:
Zojuist een request gedaan om de PC Crew te joinen.

Ik zoek leuke mensen om samen mee te spelen aangezien ik momenteel alleen met een vriend speel, maar we zoeken meer mensen :)
Tevens hebben wij een TS Server om te praten tijdens de game/missies/free mode rampage.

Mensen kunnen me adde op SocialClub + Steam op nickname: Psychoot

We zijn bijna iedere dag online 's avonds en in het weekend.
Heb jullie allebei geadded en ik zie jullie snel ingame :)
evdakker schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:54:
Ik (nickname Eeeric2) heb een paar dagen geleden een verzoek ingediend on de tweakscrewxbone crew te joinen. Enig idee hoelang zoiets zou moeten duren?
Kan jou niet adden omdat ik geen leader ben van de Xbox crew.

Heb trouwens de crew kleur veranderd naar Oranje 8) hier een screenie van mijn Karuma :)

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/364030021215659341/F3A1E812DCA227240ADD4DB1A1A97EA1B9D19AA4/

Morgen verander ik de kleur, weet nog niet naar wat. Maar als jullie een bepaalde kleur willen dan kan dat laat het mij dan even weten. (PC only)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evdakker schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:54:
Excuus door wat werk druk niet op social club gekeken. Gisteravond wel even GTA opgestart. Kreeg daar geen melding.

Zojuist toegevoegd en nog 3 nieuwe leden *O* welkom *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doen jullie dat in de freemode als er verschillende zijn van de crew, gewoon overhoop knallen of als vriend respecteren en/of helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:15:
Hoe doen jullie dat in de freemode als er verschillende zijn van de crew, gewoon overhoop knallen of als vriend respecteren en/of helpen?
De bedoeling is het laatste. Als het wederzijds is mag er natuurlijk afgeknalt worden. Verder is het veel leuker om randoms te treiteren samen met crewmembers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
nickvanozzie schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:23:
[...]

De bedoeling is het laatste. Als het wederzijds is mag er natuurlijk afgeknalt worden. Verder is het veel leuker om randoms te treiteren samen met crewmembers.
Precies

Afspraken binnen de crew

De crews zijn opgericht om gezellig met elkaar te gamen. Om dit mogelijk te maken zijn er dan wel een aantal afspraken waar iedereen zich aan dient te houden.

Zo vinden wij het niet meer dan normaal dat je geen crewleden gaat killen of andermans auto's slopen aangezien dit niet echt bijdraagt aan een goede sfeer.

Als er een bounty op een crewlid staat dan help je dat crewlid zich te verdedigen. Mocht het verdedigen niet lukken (teveel tegenstand) dan mag een mede-crewlid de bounty claimen indien dit voorkomt dat de bounty zou worden geclaimd door een niet-crewlid (we houden het geld het liefst in de crew namelijk). Ook mag je natuurlijk onderling afspreken dat een crewlid je mag killen voor de bounty, waarbij het wel de regel is dat je vervolgens de helft van het bedrag overmaakt naar het betreffende crewlid (de bounty dus delen met het slachtoffer).

Mocht het nu voorkomen dat je merkt dat een crewlid zich niet aan bovenstaande afspraken houd, meld dit dan bij de lieutenants. Deze zullen het desbetreffende lid hierop aanspreken. Bij herhaling volgen er mogelijk sancties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosche schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:32:
[...]

Precies

Afspraken binnen de crew

De crews zijn opgericht om gezellig met elkaar te gamen. Om dit mogelijk te maken zijn er dan wel een aantal afspraken waar iedereen zich aan dient te houden.

Zo vinden wij het niet meer dan normaal dat je geen crewleden gaat killen of andermans auto's slopen aangezien dit niet echt bijdraagt aan een goede sfeer.

Als er een bounty op een crewlid staat dan help je dat crewlid zich te verdedigen. Mocht het verdedigen niet lukken (teveel tegenstand) dan mag een mede-crewlid de bounty claimen indien dit voorkomt dat de bounty zou worden geclaimd door een niet-crewlid (we houden het geld het liefst in de crew namelijk). Ook mag je natuurlijk onderling afspreken dat een crewlid je mag killen voor de bounty, waarbij het wel de regel is dat je vervolgens de helft van het bedrag overmaakt naar het betreffende crewlid (de bounty dus delen met het slachtoffer).

Mocht het nu voorkomen dat je merkt dat een crewlid zich niet aan bovenstaande afspraken houd, meld dit dan bij de lieutenants. Deze zullen het desbetreffende lid hierop aanspreken. Bij herhaling volgen er mogelijk sancties.
Je knalde mij wel mooi neer eigenlijk gisterenavond, we reden net garage in en daaaag auto +headshots ;w

:o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Verwijderd schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:54:
[...]

Je knalde mij wel mooi neer eigenlijk gisterenavond, we reden net garage in en daaaag auto +headshots ;w

:o :o
Aaaaaaaaaaa sorry maar dan zag ik je niet :'( Laten we een keer een heist doen dan krijg je mijn final cut goed? Dan heb je genoeg geld om een nieuwe auto uit tezoeken :Y

Social Club: Goosche

[ Voor 38% gewijzigd door goosche op 10-01-2016 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Laatst online: 12-09 16:01
Gister gelijk kapot geknalt door crew member.(pc) Nederlands lezen in de chat lukte hem ook niet blijkbaar, want bleef niet bij 1x.
Gaat mij niet om t geld ofzo, gewoon irritant gedrag imo. Zal wel met de leeftijd te maken hebben ;)

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 16:46
Veel mensen snappen zo'n geel randje niet. Ook voor ze stoppen en claxoneren schijnt lastig te zijn om dan even te kijken voor je schiet. Echt samenspel zit er niet meer in. Was een paar jaar terug met de PS3 toch een actievere club, hoeft van mij ook niet altijd samen iets te doen maar als je met 4 crewmembers in dezelfde sessie zit is samenspelen toch leuker

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosche schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:24:
[...]

Aaaaaaaaaaa sorry maar dan zag ik je niet :'( Laten we een keer een heist doen dan krijg je mijn final cut goed? Dan heb je genoeg geld om een nieuwe auto uit tezoeken :Y

Social Club: Goosche
Maakt me niet zoveel uit.. maar het viel me gewoon op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

KaptKeefmenneke schreef op zondag 10 januari 2016 @ 21:39:
Veel mensen snappen zo'n geel randje niet. Ook voor ze stoppen en claxoneren schijnt lastig te zijn om dan even te kijken voor je schiet. Echt samenspel zit er niet meer in. Was een paar jaar terug met de PS3 toch een actievere club, hoeft van mij ook niet altijd samen iets te doen maar als je met 4 crewmembers in dezelfde sessie zit is samenspelen toch leuker
Het viel mij op dat het van het weekend opeens een rood randje is geworden ipv geel.
Ik probeer altijd een sessie te joinen met crew members, VIP starten en crew inviten als bodyguard.
Dan randoms/andere VIPs gaan hunten of freemode/VIP missies doen samen.

Is er overigens een TS/Ventrilo server of doen we het met ingame voice ?
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan TS/Ventrilo welke het makkelijker maakt in free mode om af te spreken wat we gaan doen etc.
Via de chat werkt dat meestal niet zo goed heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 10:16
goosche schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:33:
[...]

Heb jullie allebei geadded en ik zie jullie snel ingame :)

[...]

Kan jou niet adden omdat ik geen leader ben van de Xbox crew.

Heb trouwens de crew kleur veranderd naar Oranje 8) hier een screenie van mijn Karuma :)

[afbeelding]

Morgen verander ik de kleur, weet nog niet naar wat. Maar als jullie een bepaalde kleur willen dan kan dat laat het mij dan even weten. (PC only)
ja mint green omdat je dat niet standaard op je auto kan zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Kju schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:54:

PS4 VIP EVENT 18-01-2016

Aan de nieuwe crewmembers: welkom in de crew, check http://tweakscrew.net voor regels, events en updates en join ons op slack (invite via website) om onzinnig met vuileharrie te lullen.
Aan iedereen op PS4:
Het eerste event voor het nieuwe jaar hebben we gepland op 18 januari! We willen zoveel mogelijk vips en bodyguards in één sessie. Vanaf ca. 20.15 ben ik online in een crewsessie. We starten om 20.30 uur.
Wil je meedoen? Meld je dan aan in dit topic. Aangezien de andere platformen aanmerkelijk minder actief zijn zie ik geen bezwaar om het topic op GOT te gebruiken voor centrale aanmelding.

Deelnemers:
- Kjujay
- a_manders
- butsmg
- iskills
- vuileharrie/blondetruus
- ozziemann
- ManiacsCum
- beginnen01
- rutger

als het mag:
- risifran

De vipcrews tot zo ver

- Truus' Gangbang (BlondeTruus met beginnen, rutger en iskills)
Ik pas en doe niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Casejunky schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:00:
[...]

ja mint green omdat je dat niet standaard op je auto kan zetten....
Ok staat nu ingesteld als crewcolour 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mijn request accepteren voor tweakscrewps4?
zelfde username als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 10:16
goosche schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:44:
[...]

Ok staat nu ingesteld als crewcolour 8)
Awesome, Thanks.

Ga donderdag gelijk even uitproberen(heb vanavond en morgen een verjaardag savonds dus dat word niks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Bij gratie mag ik toch spelen, andere woorden, mijn afspraak gaat niet door en kan toch spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ManiacScum schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:31:
[...]

Bij gratie mag ik toch spelen, andere woorden, mijn afspraak gaat niet door en kan toch spelen.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
ik vip mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, das al 11 man. Zou wel fijn zijn als we dat op kunnen voeren naar 16 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:54:

PS4 VIP EVENT 18-01-2016

Aan de nieuwe crewmembers: welkom in de crew, check http://tweakscrew.net voor regels, events en updates en join ons op slack (invite via website) om onzinnig met vuileharrie te lullen.
Aan iedereen op PS4:
Het eerste event voor het nieuwe jaar hebben we gepland op 18 januari! We willen zoveel mogelijk vips en bodyguards in één sessie. Vanaf ca. 20.15 ben ik online in een crewsessie. We starten om 20.30 uur.
Wil je meedoen? Meld je dan aan in dit topic. Aangezien de andere platformen aanmerkelijk minder actief zijn zie ik geen bezwaar om het topic op GOT te gebruiken voor centrale aanmelding.

Deelnemers:
- Kjujay
- a_manders
- butsmg
- iskills
- vuileharrie/blondetruus
- ozziemann
- ManiacsCum
- beginnen01
- rutger
- USP33RK3
- skippy

als het mag:
- risifran

De vipcrews tot zo ver

- Truus' Gangbang (BlondeTruus met beginnen, rutger en iskills)
Ik ben er voor 99% zeker bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:16:
Nou, das al 11 man. Zou wel fijn zijn als we dat op kunnen voeren naar 16 :D
Als ik niet moet overwerken (indirecte brandschade op het bedrijf :'( ) wil ik wel mee doen. Vip nu ook al constant dus dat is alleen maar gezelliger. Ik zit niet meer in de crew (waarschijnlijk door mijn lange zomerbreak elk jaar) , maar dat moet zo op te lossen zijn neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Beakzz schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:34:
[...]

Als ik niet moet overwerken (indirecte brandschade op het bedrijf :'( ) wil ik wel mee doen. Vip nu ook al constant dus dat is alleen maar gezelliger. Ik zit niet meer in de crew (waarschijnlijk door mijn lange zomerbreak elk jaar) , maar dat moet zo op te lossen zijn neem ik aan.
Dat is zeker op te lossen! Er is ergens inderdaad een schoonmaak geweest. Maar de details zijn meegenomen door onze schoonmaakster KjoeDjeej. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:34:
[...]

Uiteraard ben je gewoon welkom. Er zijn ook wat momenten geweest waar we moeste bannen en toen hebben we ook iedereen zonder zichtbare PSN moeten kicken. Het kan zijn dat je daartussen hebt gezeten. Daarom vragen we ook aan iedereen om PSN zichtbaar te maken voor crew+friends op RSC.
Als je mee wil doen: Fijn! Ik zet je alvast op de lijst. Doe je nog ff een request op RSC?

En anders sterkte met overwerken... : :/

[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 13-01-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:47
Ik heb me ook aangemeld voor de crew!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:47
The Outlaw schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:55:
[...]

En op welk platform speel je?
Ps4, excuses :)
Pagina: 1 ... 157 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com