Heb er zin an!nickvanozzie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:16:
Heb voor vanavond een crazy race en adversary playlist in elkaar gedraaid. Max 12 spelers door de adversary mode die erin zitten.
PSN: ButsMG
Heb er zin an!nickvanozzie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:16:
Heb voor vanavond een crazy race en adversary playlist in elkaar gedraaid. Max 12 spelers door de adversary mode die erin zitten.
Indien 9 uur, dan presentnickvanozzie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:16:
Ben erbij (incl Osiris)!nickvanozzie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:16:
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
21:00 gooi ik de invités eruit. Ik heb daarnaast nog een hele zooi niet uitgeprobeerde crazy races in m'n bokkmarks staan dus als er nog genoeg animo is kan il altijd nog FF snel wat in elkaar flansen.NoGinryuGo schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:32:
[...]
Hoe laat ging je ook alweer starten? Heb ik nog tijd om mijn Osiris te tunen
[ Voor 7% gewijzigd door OzzieMann op 12-06-2015 18:45 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Dat wordt weer lang leve de lolnickvanozzie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 18:43:
[...]
21:00 gooi ik de invités eruit. Ik heb daarnaast nog een hele zooi niet uitgeprobeerde crazy races in m'n bokkmarks staan dus als er nog genoeg animo is kan il altijd nog FF snel wat in elkaar flansen.
Vol = vol vanavond. Degene waarvan ik gelezen heb dat ze meedoen krijgen als eerste invite.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Verwijderd
Ach als dat enige was.....Christian schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:12:
Gezellig, krijg de tyfus kloten Rockstar!!! Kan helemaal niet meer online komen.
Iets met saved data en dat ze dat niet uit de cloud servers kunnen krijgen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2015 00:49 ]
Misschien toch iets te vroeg Harri. Z-Type is op het rechte stuk (zoals bij Route 68) nog wel de betere t.o.v de SterlingVerwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 00:43:
[...]
Ach als dat enige was.....Ik weet niet wat er aan de hand is maar de crazy epic super mega irritante troll playlists hebben hier aardig wat aan populariteit gewonnen.
En dat dan afwisselend met campversity kak!!!
Ben van ellende maar gaan racen met randoms, om zo de Stirling en Osiris eens een beetje te testen. Jeetje die stirling is niet normaal. Heb mijn Z-types gelijk verkocht.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Z-types? Als in meervoud?? Met verschillende karakters?Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 00:43:
[...]
Ach als dat enige was.....Ik weet niet wat er aan de hand is maar de crazy epic super mega irritante troll playlists hebben hier aardig wat aan populariteit gewonnen.
En dat dan afwisselend met campversity kak!!!
Ben van ellende maar gaan racen met randoms, om zo de Stirling en Osiris eens een beetje te testen. Jeetje die stirling is niet normaal. Heb mijn Z-types gelijk verkocht.
Nee dat is het niet.Fanta schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:27:
Nou nou, overdrijven is ook een vak.
PSN: MrMistral
Ik heb ze inmiddels allemaal.kipusoep schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:39:
Iemand al een special crate te pakken? Ik heb er eentje, zat o.a. een minigun in en zo'n t-shirt, maar heb in de hectiek niet kunnen zien wat nog meer
[ Voor 16% gewijzigd door Macchill op 13-06-2015 22:31 ]
Cool. Misschien een yt video erbij zodat iedereen z'n ongezouten mening kan geven?Macchill schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:21:
Jeuj, mijn eerste racebaan gemaakt! een trial-course door moedertje natuur. :-)
http://socialclub.rocksta...ob/B0JXBItr5Eef5rio73HFkA
Iemand nog een verbetering tegen gekomen: ik hoor het graag!
(PC)
PSN: Kjujay
Verwijderd
Welkom! Je hebt een PMVerwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:22:
Vorige week een ps4 gekocht en gelijk gta5 erbij natuurlijk, ben eigenlijk een pc gamer dus zo controller is even wennen vooral met schieten is het nog best lastig. Ik heb me gelijk maar even aangemeld voor de Crew, ik heb eigenlijk helemaal geen playstation vrienden en dat maakt missie's spelen best moeilijk ook omdat er best veel zonder mic spelen is het eigenlijk ieder voor zich en dat vind ik wel erg jammer. Natuurlijk ben ik nu nog een complete noob met level 17 maar daar komt wel verandering in.
Naam binnen Gta en ps4 AnonNL
Verwijderd
met ervaring? lolKju schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:30:
[...]
Welkom! Je hebt een PM
Oproepje aan de ps4 crew:
Ik heb vanavond om 20.30 uur nog 1 persoon met ervaring nodig voor een snelle pacific standard Heist
Meld je even hier aan. http://tweakscrew.net/for...entopic/page/4/#post-4978
m/v met relevante vooropleiding inderdaad..
Ik ben online en beschikbaar.. mocht je me nodig hebben doe ik uiteraard graag mee.Kju schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:30:
[...]
Welkom! Je hebt een PM
Oproepje aan de ps4 crew:
Ik heb vanavond om 20.30 uur nog 1 persoon met ervaring nodig voor een snelle pacific standard Heist
Meld je even hier aan. http://tweakscrew.net/for...entopic/page/4/#post-4978
Lol ik stuurde je net een bericht op psn. Ik invite je rond 20.30.P33R schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:55:
[...]
Ik ben online en beschikbaar.. mocht je me nodig hebben doe ik uiteraard graag mee.
Mag ik ook meedoen met mijn Panto?Masegate schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:25:
Mensen op de PS4... mij lijkt het wel leuk om deze week ergens een serieus playlistje te doen om de Osirisen eens wat beter aan de kaak te stellen. Misschien de playlist van de race competitie bijvoorbeeld? Wellicht vanavond (omdat maandag ook de race competitie-avond was)?
En wat als je geen Osiris hebt?Masegate schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:25:
Mensen op de PS4... mij lijkt het wel leuk om deze week ergens een serieus playlistje te doen om de Osirisen eens wat beter aan de kaak te stellen. Misschien de playlist van de race competitie bijvoorbeeld? Wellicht vanavond (omdat maandag ook de race competitie-avond was)?
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Verwijderd
ja! Vind die Zentorno een onding en die Osiris ligt veel fijner op de wegP33R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:16:
mjah,,, haha net of die Osiris mij beter laat rijden...
[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 19-06-2015 09:22 ]
Agree, heb gisteren tijdens Titan of a job op het vliegveld in die van Heico kunnen crossen terwijl hij de Titan weg vloog..... heb gelijk een Vacca en een Comet verkocht om de Osiris te kunnen kopen.Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:26:
[...]
ja! Vind die Zentorno een onding en die Osiris ligt veel fijner op de weg
[ Voor 5% gewijzigd door ManiacScum op 15-06-2015 14:36 ]
Afsplitsing van DDNL http://socialclub.rockstargames.com/crew/nl-deadmatchcrewThe Outlaw schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:37:
Kju, wie is DMNL?
Goed plan! Vanaaf kan niet helaas maar verderop in de week moet wel kunnenMasegate schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:25:
Ik wilde mijn Vacca verkopen, maar krijg die optie niet! Hoe kan het dat jij hem wel kan verkopen dan? Ik denk dat het komt doordat ik een keer een glitch heb gedaanChristian schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:35:
[...]
Agree, heb gisteren tijdens Titan of a job op het vliegveld in die van Heico kunnen crossen terwijl hij de Titan weg vloog..... heb gelijk een Vacca en een Comet verkocht om de Osiris te kunnen kopen.
Helaas kon ik de Adder niet verkopen, dat is toch een onding.
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Damocles.NL op 15-06-2015 15:05 ]
De mijne is inderdaad gewoon gekocht destijds..Damocles.NL schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:05:
[...]
Ik wilde mijn Vacca verkopen, maar krijg die optie niet! Hoe kan het dat jij hem wel kan verkopen dan? Ik denk dat het komt doordat ik een keer een glitch heb gedaan
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2015 11:02 ]
Deze wel eens gereden? http://socialclub.rocksta...st/7zAKKnsJ6USA3PIVIr9zxwNiQo schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:45:
[...]
Goed plan! Vanaaf kan niet helaas maar verderop in de week moet wel kunnen
Miss wat andere races voor de variatie?
Leuk idee, helaas kan ik vanavond ook niet. Wellicht is vrijdagavond een optie? Zijn vaak veel mensen online.Masegate schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:25:
We houden het even op vrijdagavond. Zal morgen nog wel een officiële aankondiging plaatsen.WFG schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:04:
[...]
Leuk idee, helaas kan ik vanavond ook niet. Wellicht is vrijdagavond een optie? Zijn vaak veel mensen online.
Die zien er leuk uit. Ik heb meteen gebookmarked.The Outlaw schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:47:
[...]
Deze wel eens gereden? http://socialclub.rocksta...st/7zAKKnsJ6USA3PIVIr9zxw
Ik ben van de partij vrijdag.Masegate schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:37:
[...]
We houden het even op vrijdagavond. Zal morgen nog wel een officiële aankondiging plaatsen.
Gewoon meedoen met de Zentorno en overtuigd worden dat de Osiris de betere wagen is.
Jazeker!P33R schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:16:
mjah,,, haha net of die Osiris mij beter laat rijden...
[ Voor 53% gewijzigd door OzzieMann op 16-06-2015 09:18 ]
Gisteren was ik meerdere seconden sneller op "Obstacle What?" (Ik weet het niet het meest ideale circuit maar toch). Ik had mijn twijfels maar dat ding is echt snel.
Haha, ik moet eerst sparen aangezien ik nu nog maar 200K heb... En daarbij moet ik alle updates ook nog vrijspelennickvanozzie schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:14:
Gewoon meedoen met de Zentorno en overtuigd worden dat de Osiris de betere wagen is.
Joh als je wilt kan ik je wel aan die 10 overwinningen helpenpatricks8 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:00:
[...]
Haha, ik moet eerst sparen aangezien ik nu nog maar 200K heb... En daarbij moet ik alle updates ook nog vrijspelen.. Nog 10 races te winnen....
Oei, 200K en volgende maand alweer een update!patricks8 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:00:
[...]
Haha, ik moet eerst sparen aangezien ik nu nog maar 200K heb... En daarbij moet ik alle updates ook nog vrijspelen.. Nog 10 races te winnen....
[ Voor 3% gewijzigd door OzzieMann op 16-06-2015 10:07 ]
Verwijderd
Dan moet je wel nog twee anderen vinden die genoegen nemen met 5%. Wil dat ook best doen, heb toch alles wat ik wil hebbennickvanozzie schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:07:
[...]
Oei, 200K en volgende maand alweer een update!![]()
![]()
misschien zijn er 3 gulle gevers waarmee je de Pacific Heist kan spelen? Zij op 5% jij op 85%.
Ik wil dat gerust een keertje doen. Kan hem ook hosten zodat je ook geen kosten hebt.
Vrijdag ben ik helaas niet in staat mee te doen. Ga naar een voorstelling in Almere. Maar heb het sowieso wel druk. Denk dat ik het deze week sowieso wel lastig wordt en dit weekend ook al geen tijd verdernickvanozzie schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:07:
[...]
Oei, 200K en volgende maand alweer een update!![]()
![]()
misschien zijn er 3 gulle gevers waarmee je de Pacific Heist kan spelen? Zij op 5% jij op 85%.
Ik wil dat gerust een keertje doen. Kan hem ook hosten zodat je ook geen kosten hebt.
Kan alleen nog maar vrijdag deze week en dan is de playlist van Buts, misschien daarna? Moet je alleen nog 2 andere gulle gevers regelen
En die 10 overwinningen mag je ook van me hebben hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door patricks8 op 16-06-2015 10:19 ]
Ik wil ook wel meedoen. Laat maar weten wanneer.patricks8 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:16:
[...]
Vrijdag ben ik helaas niet in staat mee te doen. Ga naar een voorstelling in Almere. Maar heb het sowieso wel druk. Denk dat ik het deze week sowieso wel lastig wordt en dit weekend ook al geen tijd verder
PSN: X73ImpalaCustom / Bonneville65
Me too. Laat maar wetenX73ImpalaCustom schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:08:
[...]
Ik wil ook wel meedoen. Laat maar weten wanneer.
Je hoeft het maar te vragen joh. Voor ons ook leuk om een ander te helpen!
Ja. Hoe laat?Christian schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:07:
Nog mensen die woensdag zin hebben om te heisten? The Pacific Rim Job
PSN: X73ImpalaCustom / Bonneville65
[ Voor 28% gewijzigd door ManiacScum op 16-06-2015 12:39 ]
[ Voor 14% gewijzigd door ButsMG op 16-06-2015 15:56 ]
Verwijderd
euh volgens mij werd er geheist? toch? We wilden de minder bedeelden toch helpen aan cash?Masegate schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:50:[PS4] Osiris-Testing Friday
Vrijdag om 21:00 zullen we een playlist met races spelen. We zullen afwisselen met classes, zodat het niet puur en alleen super-races zullen worden. Ik stel voor non-contact, maar hier mag nog over gediscussieerd worden.
Ik zal een playlistje in elkaar flansen en hosten.
Aanwezig zullen zijn:Meer info: http://tweakscrew.net/for...00-osiris-testing-friday/
- Buts
- Ozzie
- X73Impala
- Mistral
Doe ook graag mee.Masegate schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:50:[PS4] Osiris-Testing Friday
...
Verwijderd
ok vind t best.The Outlaw schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:55:
Was dat niet eerder op de avond?
Volgens mij was dat idd voor de heist haha! En de datum stond nog niet vast toch? Haha! Ben iig waarschijnlijk wel later op de avond online. 21u ga ik niet redden.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:54:
[...]
euh volgens mij werd er geheist? toch? We wilden de minder bedeelden toch helpen aan cash?
[ Voor 58% gewijzigd door Kju op 16-06-2015 13:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik stuur Truus wel!Christian schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:21:
Oke volgens mij heb ik vier man voor woensdag:
- P33R
- X73ImpalaCustom
- harri3 (ken hem verder niet zo goed, schijnt n00b te zijn)
Verdikke ik heb een dikke KD man..... 1.4 hoezo laagste??Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:19:REMINDER!!!!!
[PS4] Animocheck 2vs2 GOTP TDM-toernooi
Een ideetje
http://tweakscrew.net/for...k-2vs2-gotp-tdm-toernooi/
10 aanmeldingen op dit moment:
- A_Manders
- Ozziemann
- Skippy
- UsPeerke
- Kju
- blondetruus
- Niqo
- Maniacscum
- risifran
- assassins8913
Op basis van KD (hoogste KD gecombineerd met laagste) zouden volgende teams ontstaan:
Team Kangeroe: Manders en Skippy
Team Happy Campers: Ozziemann en Peerke
Team Struukie en co: Niqo en Maniacscum
Team Truckers: Assassins8913 en Kjujay
Team Statwhores: Risifran en Blondetruus
Nieuwe aanmeldingen kunnen natuurlijk de combi's nog flink in de war schoppen, dus meld je aan!
Ah gelukkig...... uiterlijk telt ook natuurlijk
Ik volg het niet meerKju schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:10:
werd er niet woensdag geheist?
Edit: ik zal m'n best doen maar ik vrees dat het mij vrijdag niet zal lukken
Kju schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:34:28-06-2015 GOTP VS DMNL: RACEN
Beste crew members,
Voordat we de vakantieperiode ingaan doen we in ieder geval nog een crew vs crew. Op zondag 28 juni zullen wij om 21.00 uur racen tegen DMNL. Wij hebben 8 deelnemers nodig plus 2 reserve.
Meld je aan in dit topic. Deelname zal als volgt worden bepaald:
– Degenen die aan de Tweakscrew Race Competition hebben meegedaan krijgen voorrang. Competition deelnemers dienen zich wel uiterlijk op 21 juni aan te melden om voorrang te kunnen krijgen.
– Non-competitie aanmeldingen doen mee naar volgorde van aanmelding voor zo ver er nog plek is
Tracks & details:
– Meer info volgt
Deelnemers:
- Niqo
- LogWFG
- Markies1620
Reserve:
- Kjujay
- Arno
We hebben de mogelijkheid om op een maandagavond nog een crew vs crew TDM te spelen tegen 1 of meer crews. Lijkt het je leuk, laat het dan gelijk ook hier weten.
Peiling TDM deelname:
- Kjujay
- Niqo
- vuileharrie
- Arno
- Ozzieman
Nogmaals: aanmelden en overleg in dit topic
Haha! Ik blijf denk ik wel bij m'n slamvan. De rest gaat te snelVerwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:26:
[...]
Gaat t te snel? Hopelijk tijdens t racen ook
Dan ben ik jarig. Anders was ik erbij geweest. Altijd leuk
[ Voor 29% gewijzigd door MrMistral op 16-06-2015 14:00 ]
Masegate schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:50:[PS4] Osiris-Testing Friday
Vrijdag om 21:00 zullen we een playlist met races spelen. We zullen afwisselen met classes, zodat het niet puur en alleen super-races zullen worden. Ik stel voor non-contact, maar hier mag nog over gediscussieerd worden.
Ik zal een playlistje in elkaar flansen en hosten.
Aanwezig zullen zijn:Meer info: http://tweakscrew.net/for...00-osiris-testing-friday/
- Buts
- Ozzie
- X73Impala
- Mistral
- Struukie (ManiacScum)
Klopt.. Tenzij er zaterdag ochtend nog om 01:00 gespeeld wordtnickvanozzie schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:03:
Skippy ging vrijdag niet redden dacht ik.
Iets met voorstelling en Almere. Kan het me bijna niet voorstellen om in Almere te zijn, maar goed.
Dus als iemand anders een geldboost wil hebben na de race playlist van Buts, laat het ff horen. Mistral, Harrie, Impala en Ozzie (3 daarvan natuurlijk) willen je graag door Pacific loodsen.
Ik denk dat ik hier helaas niet aan mee kan doen. Ik kom die zondag terug van vakantie en weet niet zeker of ik om 21:00 al klaar ben om de PS4 aan te zwengelen.
Als ik de vrouw in de keuken weet te houden doe ik mee!patricks8 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:26:
Nog meer mensen zin om morgen avond een heist te spelen of te racen? Ik ben vanaf 8 uur half9 online
Verwijderd
tie rips?P33R schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:55:
[...]
Als ik de vrouw in de keuken weet te houden doe ik mee!
Jij doet toch al met mania mee?P33R schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:55:
[...]
Ow ja klopt srry, ff vergeten doe idd met mania mee.
TV'tje erbij.P33R schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:55:
[...]
Op batterijen...
Hahaha. Godver ging stuk om deze reactie
Verwijderd
Verwijderd
Klopt. Verschoven door t aantal aanmeldingen. Maar komt goed! We maken ze helemaal af!!!Christian schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:08:
Nu zit ik ineens bij vuileharrie?? Wispelturig hoor....![]()
YFTW!!!
doe je goedVerwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:21:REMINDER!!!!! LAATSTE KANS!!!!! WIE O WIE WIL ER MET ASSASSINS8934234352353?
[PS4] Animocheck 2vs2 GOTP TDM-toernooi
heeeeel veeel wijsheid...
ow...Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:31:
[...]
Klopt. Verschoven door t aantal aanmeldingen. Maar komt goed! We maken ze helemaal af!!!
Verwijderd
Ow niks van die tegenstand gemerkt. Team yellow reed dan ook ver vooraanP33R schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:34:
[...]
doe je goedOzzie en ik waren een maandag avond al een team tegen je tijdens het racen
![]()
nu gaan we wel voor de winst
Oh shit de druk..... de mentale drukVerwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:31:
[...]
Klopt. Verschoven door t aantal aanmeldingen. Maar komt goed! We maken ze helemaal af!!!
Verwijderd
Op basis van beschikbaarheid idd. Op zich hoeft niet al te veel tijd in beslag te nemen.Christian schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:45:
Maar alle gekheid op een stickiewanneer vind dit plaats? Ik kan de datum even niet meer achterhalen.
Of is het op basis van beschikbaarheid en onderling overleg?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq