Gezien de animo zo op het laatste moment gaan we ervan uit dat er plek is voor 30. Als vlak voor 21.00 uur blijkt dat we toch met max 16 man zitten starten we alsnog de playlist voor 16 man.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:53:
Als er nog plek is in die 16 persoons playlist, wil ik ook wel eens een keertje meedoen en de playlist afmaken
Let op: Klussertt is de host voor vanavond
PSN: Kjujay
Uitslag round 5 & eindstand!
Hierbij de uitslag van de laatste ronde en meteen de eindstand:

Verassende winnaar weer
Vond het erg leuk om te doen. De races waren toch zowel voorin als achterin erg spannend.
Even een bocht te langzaam en je was gauw 2 plekken kwijt. Het niveau was toch erg hoog.
Ik zal de komende tijd een stuk minder in GTA racen (voor zover ik dat al niet deed) om meer tijd in Pcars te stoppen. Op den duur zou het mooi zijn om ook daar een competitie in te creeeren.
Iedereen bedankt voor jullie deelname!
https://untappd.com/user/OzzBier
PSN: MrMistral
en man, man, man....wat een chaos als 20 man als eerste de bocht wil halen,
en je rempunten zijn anders (Of niet Impala
PSN: Klussertt (GTA V)
Maar zeer leuke playlists samengesteld Klussert
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Of met 20 man tegelijk een schans proberen te nemen met contact aan.... 10 minuten verder ben je nog bezig met pogingen.goherjo schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 07:47:
Iedereen bedankt voor het joinen....
en man, man, man....wat een chaos als 20 man als eerste de bocht wil halen,
en je rempunten zijn anders (Of niet Impala)
Ik zeg vaker!!!! Ik vond alleen de GTA race bij het stadion dikke prut, niet qua race opzet maar qua uitvoering van sommige deelnemers.
Ik ging te snel zeker? Ik had zeker uit moeten stappen en mee moeten knallen?Christian schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:34:
[...]
Ik zeg vaker!!!! Ik vond alleen de GTA race bij het stadion dikke prut, niet qua race opzet maar qua uitvoering van sommige deelnemers.
Ik heb in ieder geval Ozzie afgeknald vlak voor de finish...
PSN: ButsMG
Ik was ook 1 van die mensen die uitstapte om te schieten maar had niet veel keus als ik drie keer achter elkaar ge-spawnkilled werd en bij de volgende checkpoint komen te voet ook moeilijk is als je vanuit auto's beschoten word. Maar ik heb er niet zo'n moeite mee, hoort een beetje bij GTA racemode...
Maareh, die laatste race was wel legendarisch te noemen...
Nee juist niet, ik vind (en dat is geheel persoonlijk) dat je juist zoveel mogelijk moet blijven zitten en alles vanuit de auto of voertuig moet doen.Masegate schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:46:
[...]
Ik ging te snel zeker? Ik had zeker uit moeten stappen en mee moeten knallen?
1 keer heb ik totaal geen moeite mee, soms is er geen andere optie maar als ik 1 checkpoint probeer te passeren en dan 8!!! keer wordt afgeknald door 1 persoon is de lol er af.nickvanozzie schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:11:
Denk dat maniacscum de mensen bedoelde die uitstappen en gaan schieten. Zou een optie in moeten zitten dat je alleen maar mêlee wapens hebt als je uitstapt
lol, ik moest de frustratie van al die races even kwijtChristian schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:07:
[...]
1 keer heb ik totaal geen moeite mee, soms is er geen andere optie maar als ik 1 checkpoint probeer te passeren en dan 8!!! keer wordt afgeknald door 1 persoon is de lol er af.
Volgens mij was jij dat niet..... ik kan ook niemand kapot schelden, want ik weet het niet meer.Utoka schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:12:
[...]
lol, ik moest de frustratie van al die races even kwijt
Ach volgende normale races maak ik jullie helemaal met de grond gelijk als het om snelheid en behendigheid aankomt.
Je wist wat er ging komen hè... bij de "Kraziey Fun" playlist.
Die reacties ook van sommige wanneer ze dan eindelijk op die schans reden en er weer afgebeukt werden.....
Doe nou ff niet!😤 tuurlijk....😆
10 Juni en vermoedelijk Double XP & $GTA erachteraan.
[PS4]Custom Race Challenge Juni 2015
Deze maand is het Dockyard Autocross geworden, klik hier voor meer info.https://untappd.com/user/OzzBier
Verwijderd
ach gewoon quitten, doe ik ook. Schandalig mensen die zich schuldig maken aan spawnkillenChristian schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:07:
[...]
1 keer heb ik totaal geen moeite mee, soms is er geen andere optie maar als ik 1 checkpoint probeer te passeren en dan 8!!! keer wordt afgeknald door 1 persoon is de lol er af.
Je snapt dat dit gewoon een simpel topic is? In-game is waar je moet zijn om actie te vinden, niet hier...Masegate schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:27:
Wow, het is echt helemaal gedaan met GTA he? Zowel Tweakscrew.net als dit topic liggen compleet op hun gat. Ik ga dan pCars maar vragen voor vaderdag...
Vanavond is iedereen in LS om de nieuwe auto's te testen. En het topic hier ligt een beetje op z'n gat omdat een hoop PS4 members vinden dat zij niet meer welkom zijn in dit topic.Masegate schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:27:
Wow, het is echt helemaal gedaan met GTA he? Zowel Tweakscrew.net als dit topic liggen compleet op hun gat. Ik ga dan pCars maar vragen voor vaderdag...
In de tussentijd zijn veel ook nog uitgestapt naar andere games maar ze komen heus wel terug
http://tweakscrew.net/for...entopic/page/3/#post-4951
Sinds een maand weer begonnen met spelen. Natuurlijk voor de update van vandaagMasegate schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:27:
Heej, als hier eerst meerdere posts per dag zijn en nu ineens in 2 dagen geen posts meer, dan is het toch niet zo gek om te denken dat GTA wat minder actief gespeeld wordt? Ik zie het ook in mijn vriendenlijst. No need for thekipusoep schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:30:
[...]
Je snapt dat dit gewoon een simpel topic is? In-game is waar je moet zijn om actie te vinden, niet hier...
Voorheen waren er altijd wel dingen te doen en nu lijkt dat een stuk minder. Is verder ook niet erg.
Dat sommige PS4-leden hier tegenwoordig bewust wegblijven, dat verklaart ook al een hoop.
Ik was die update van vanavond alweer vergeten. Zal er dus vanavond ook weer zijn.
maar ook vanavond ben ik er weer bij!
http://tweakscrew.net/for...entopic/page/3/#post-4954
En ik vind het fantastisch dat dat goed werkt voor jou!kipusoep schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:02:
Als ik game dan is het spontaan en log ik gewoon in op GTA:O om te zien wat er te doen valt. Krijg vanzelf wel een heist verzoek of iets dergelijks.
Maar voor mij werkt het dus niet zo...
Maar vanavond en het komende weekend zal het wel druk zijn vermoed ik..
[ Voor 17% gewijzigd door Kju op 10-06-2015 10:28 ]
maar dat event begint dan volgens mij weer pas de 12enickvanozzie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:18:
Vrijdagavond vanaf uiterlijk 21:00 uur zou ik het leuk vinden om met zoveel mogelijk Tweakers op de PS4 te profiteren van de doubel GTA$ en double RP. We zien die avond wel hoe het loopt!
Deze man heeft de DLC al. Kan alleen niet online.
Als het niet te warm is, present, anders ben ik aan het bierennickvanozzie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:18:
Vrijdagavond vanaf uiterlijk 21:00 uur zou ik het leuk vinden om met zoveel mogelijk Tweakers op de PS4 te profiteren van de doubel GTA$ en double RP. We zien die avond wel hoe het loopt!
Heists..... wat een drama gisteren zegP33R schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 09:59:
mja of het op zijn gat ligt... dunno. had zaterdag avond ook een oproep gedaan voor wat actie maar geen reactie helaas. gisteren daarin tegen toch in-game 4 gotp bij elkaar kunnen krijgen voor wat heists
maar ook vanavond ben ik er weer bij!
Iedereen ging wel een keer dood
Overigens net online lijstje met prijzen van nieuwe voertuigen gezien, misschien interessant :
Luxor deluxe 10.000.000
Swift deluxe 5.150.000
Osiris 1.950.000
Stirling gt 975.000
Virgo 195.000
Windsor 845.000
[ Voor 4% gewijzigd door KiDoNL op 10-06-2015 12:48 ]
Ben benieuwd naar de patch notesKiDoNL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:45:
Ik heb net m'n update mogen starten, heeft even geduurd maar zit nu op 50% :-)
Overigens net online lijstje met prijzen van nieuwe voertuigen gezien, misschien interessant :
Luxor deluxe 10.000.000
Swift deluxe 5.150.000
Osiris 1.950.000
Stirling gt 975.000
Virgo 195.000
Windsor 845.000
Ik ook! Jammer dat hij de update niet zo snel binnenhaalt als normaal. Begon met 21Mbit/s en zakte op een geven moment terug naar 2Mbit/s.. Normaal is dat 120Mbit/s XDThe Outlaw schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:53:
Ben benieuwd naar de patch notes
[ Voor 3% gewijzigd door KiDoNL op 10-06-2015 12:59 ]
Hoe groot is de nieuwe update dan?The Outlaw schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:00:
Ik kijk hier ook al tegen een wachttijd van 30 min aan
[ Voor 56% gewijzigd door The Outlaw op 10-06-2015 13:03 ]
Ik moest 2,5gb downloaden op de X1, net klaar en verder geen extra dingen hoeven downloaden in de game. Wel een groot verschil 2,5GB tegenover 6GB dan..The Outlaw schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:03:
2GB op de PS4. Maar hij telt vanaf de 4GB tot 6
Verwijderd
Ik ben vanavond wel present, ook met een biertjeChristian schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:06:
[...]
Als het niet te warm is, present, anders ben ik aan het bieren
Ben benieuwd naar de update.
Vanavond mogelijk wel present, moet eerst nog 2,5 uur sturen om thuis te komenVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:16:
[...]
Ik ben vanavond wel present, ook met een biertje![]()
Ben benieuwd naar de update.
2,5 uur GTA style, zal het misschien interessanter maken
Ik heb het ook over vrijdagavondP33R schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:31:
[...]
maar dat event begint dan volgens mij weer pas de 12e
Verwijderd
Als jij erbij bent is het altijd interessantChristian schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 13:43:
[...]
Vanavond mogelijk wel present, moet eerst nog 2,5 uur sturen om thuis te komen![]()
2,5 uur GTA style, zal het misschien interessanter maken
Er kan dan van alles gebeuren
De verzekering van de Osiris kost 24K. Zal Vuileharri vast leuk vindenKju schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:12:
Als het goed is is mijn update vanavond binnen want PS4's staan beiden in rustmodus. Misschien wel leuk om elkaars variaties samen te bekijken in die crew sessie. En degenen die stickies leuk vinden: zorg ervoor dat je eerst alle nieuwe dingen gekocht hebt, anders heb je mogelijk niet genoeg over na het betalen van de premies
Harrie is te druk met Heksen.The Outlaw schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:31:
[...]
De verzekering van de Osiris kost 24K. Zal Vuileharri vast leuk vinden
Nah, de auto's kosten omgerekend 'maar' 3.965.000 dus je bent er al bijna!Kju schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:58:
Nou, met nog maar 3,8 miljoen vermoed ik dat ik een hele garage leeg moet verkopen voordat ik de nieuwe auto's heb..
Tijd voor de Criminal MastermindKju schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:58:
Nou, met nog maar 3,8 miljoen vermoed ik dat ik een hele garage leeg moet verkopen voordat ik de nieuwe auto's heb..
Denk dat je net een Osiris kan kopenKju schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:58:
en dan de upgrades nogKiDoNL schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:06:
[...]
Nah, de auto's kosten omgerekend 'maar' 3.965.000 dus je bent er al bijna!
PSN: fonsmeister
Zou het voor de zekerheid gelijk even checken als je thuis bent, volgens mij worden updates alleen 's nachts binnen gehaald namelijk..Kju schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:12:
Als het goed is is mijn update vanavond binnen want PS4's staan beiden in rustmodus. Misschien wel leuk om elkaars variaties samen te bekijken in die crew sessie. En degenen die stickies leuk vinden: zorg ervoor dat je eerst alle nieuwe dingen gekocht hebt, anders heb je mogelijk niet genoeg over na het betalen van de premies
Deze update is wrs verschenen nadat je playstation heeft gecheckt of er updates beschikbaar waren.
PSN: fonsmeister
Verwijderd
208.67.222.222
208.67.220.220
Geld is nooit een issueThe Outlaw schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:31:
[...]
De verzekering van de Osiris kost 24K. Zal Vuileharri vast leuk vinden
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2015 15:45 ]
Vanilla Unicorn dancers are now topless for private dances on Xbox One and PS4 in GTA Online.
Verwijderd
ook niet na een ps4 restart daarna?patricks8 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:51:
Ik hoop dat ik er straks bij kan zijn... Mijn download is verschrikkelijk traag... Zelfs met andere DNS instellingen zoals harrie zei
ps4 in restmode zetten schijnt soms ook te werken, maar als 10 miljoen mensen tegelijk beginnen te downloaden kan ik mij voorstellen dat het heel traag wordpatricks8 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:51:
Ik hoop dat ik er straks bij kan zijn... Mijn download is verschrikkelijk traag... Zelfs met andere DNS instellingen zoals harrie zei
Staat al sinds half 6 in restmodeUtoka schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:59:
[...]
ps4 in restmode zetten schijnt soms ook te werken, maar als 10 miljoen mensen tegelijk beginnen te downloaden kan ik mij voorstellen dat het heel traag word
patricks8 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:51:
Patrick idd wat harry zegt, heb het net gedaan en het lijkt sneller te gaan, tijd liep iig terug van resterend 3 naar 2 uur!
Ik ben rond 9 uur online...
Heb ik ook geprobeerdP33R schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:22:
[...]
[...]
Patrick idd wat harry zegt, heb het net gedaan en het lijkt sneller te gaan, tijd liep iig terug van resterend 3 naar 2 uur!
Ik ben rond 9 uur online...
De GUI werkt net iets vlotter, maar helaas had ik daarnet online al een eternal loading screen + zaten we allemaal eens collectief samen vast in een lobby... dit in 1 uurtje spelen, amper
Blijkbaar zijn nieuwe auto's belangrijker dan echte game breakers ....
Terug naar witcher dan maar voorlopig
[ Voor 4% gewijzigd door SideShow op 10-06-2015 19:56 ]
Waarschijnlijk had je geluk en was je vlak voor de drukte. Ik heb 4 uur gedaan over ~1GB en heb nog 1,5 gb tegoed. Restmode, internet test, andere dns, allemaal geen succes.Kju schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:40:
Internet connection test helpt vaak ook. Ps4 boven had het heel snel binnen vanmiddag. Zag net dat beneden op 12 uur stond en nu na een connection test 62 seconds left
Leuk dat Sony digitaal pusht maar dan mogen ze wel investeren in een betere infrastructuur.
Edit: Schijfruimte vrijmaken en dan herstarten schijnt wel te helpen.
[ Voor 6% gewijzigd door The_Worst op 10-06-2015 20:18 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Nou zoals het nu lijkt ben ik niet eerder dan morgen present..... 8 hours remaining
Nog twee keer herstarten (wat volledig legitiem is natuurlijk) en 45 seconden later de update binnen
[ Voor 17% gewijzigd door ManiacScum op 10-06-2015 20:25 ]
Of ik ben in heel korte tijd heel veel beter geworden, of de wegligging daarvan is ook enorm verbeterd. Ik reed bij 1 van mijn races met wat lastige bochten opeens bijna 10 seconden van mijn personal best af, en de ronde daarna dezelfde tijd. enige verschil tov de vorige keren was wel dat ik er offroadbanden onder heb zitten wat de wegligging ook zou verbeteren.
Maar toen ik die eronder zette had ik niet zo een extreem verschil als wat ik gisteren leek op te merken.
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
nickvanozzie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:18:
PS: PS4
Interessant. Zal hier ook eens naar gaan kijken.Wybo schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 06:53:
Heb je nog gereden met de Zentorno gisteren?
Of ik ben in heel korte tijd heel veel beter geworden, of de wegligging daarvan is ook enorm verbeterd. Ik reed bij 1 van mijn races met wat lastige bochten opeens bijna 10 seconden van mijn personal best af, en de ronde daarna dezelfde tijd. enige verschil tov de vorige keren was wel dat ik er offroadbanden onder heb zitten wat de wegligging ook zou verbeteren.
Maar toen ik die eronder zette had ik niet zo een extreem verschil als wat ik gisteren leek op te merken.
Ik weet nog wel dat ik, toen ik de off-roads er op zette, ook ineens veel sneller was. Dus het zou ook gewoon dat kunnen zijn.
Ik was niet laatste en geen enkele DNF
Het viel me inderdaad op dat je beter reed, TDM ging ook heel goedChristian schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:22:
Ik was gisteren sneller met Sports.... terwijl ik altijd Off-roads had.
Ik was niet laatste en geen enkele DNF
werd je eens een keer niet afgeleid?
Verrek ja, TDM ging ook goed, zelfs een keer 2e en telkens een KD van 1+.Kju schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:26:
[...]
Het viel me inderdaad op dat je beter reed, TDM ging ook heel goed![]()
werd je eens een keer niet afgeleid?
Ik werd inderdaad niet afgeleid
Omdat ik te laat ben, ga ik zelf een heist hosten, wie doet mee??Kju schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:14:
Vanavond wil ik weer een heist spelen, aangezien mijn bankrekening leeg is gaan we voor de pacific standard. Starten om ongeveer 21.00 uur of eerder als we eerder compleet zijn. Ik ben vanaf 20.30 online. Laat even hier weten of je mee wil doen: klik
PS: PS4
http://tweakscrew.net/for...entopic/page/4/#post-4970
Daarnaast: een verschil van 9 duizendste is eerder te wijten aan hemzelf (zelfs Formule 1 coureurs kunnen niet ronde na ronde dezelfde tijd tot op de tiende rijden, laat staan tot op de duizendste).
Mijn Z-Type ga ik wel verkopen en inruilen voor de Sterling GT.
Hoe laat ging je ook alweer starten? Heb ik nog tijd om mijn Osiris te tunennickvanozzie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:16:
Heb voor vanavond een crazy race en adversary playlist in elkaar gedraaid. Max 12 spelers door de adversary mode die erin zitten.
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com