Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

MrMistral schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:23:
[...]

Ik vraag mij überhaupt af wat de criteria zijn om een job voor verified in aanmerking te laten komen 8)7
Als ik de video van GUnit goed begrijp, is zijn track gewoon uitgezocht door Rockstar zelf. Daarnaast heeft rockstart het nog iets aangepast. Er zijn dus niet echt criteria zo lijkt het.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X73ImpalaCustom
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-11-2016
WFG schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:25:
[...]

Als ik de video van GUnit goed begrijp, is zijn track gewoon uitgezocht door Rockstar zelf. Daarnaast heeft rockstart het nog iets aangepast. Er zijn dus niet echt criteria zo lijkt het.

[video]
Heeft er misschien ook mee te maken dat die gasten van Sweat Buckets en Nonchalant Dominance een paar maanden geleden een stream hebben gedaan met Rockstar devs. Het lijkt me geen toeval dat 3 van hun races nu verified zijn.

PSN: X73ImpalaCustom / Bonneville65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X73ImpalaCustom schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:33:
[...]

Heeft er misschien ook mee te maken dat die gasten van Sweat Buckets en Nonchalant Dominance een paar maanden geleden een stream hebben gedaan met Rockstar devs. Het lijkt me geen toeval dat 3 van hun races nu verified zijn.
edit: censuur vanwege frustpost 3

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2015 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Heeft de klaagzang toch geholpen dat er zo weinig échte racetracks door R* werden verified.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

[...]

Dat zou zeker kunnen. Echter de heren waren verre van positief over dat evenement, wellicht een wiedergutmachung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WFG schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:56:
[...]

Dat zou zeker kunnen. Echter de heren waren verre van positief over dat evenement, wellicht een wiedergutmachung.
En dan plots. He een Race DLC? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

The Outlaw schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:57:
[...]

En dan plots. He een Race DLC? :+
Haha, dat zou wat zijn. Zie ik helaas niet gebeuren :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
AMD1800 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:27:
[...]

Jammer dat ik dit nu pas lees. Inmiddels gelukt?

Ik ga ergens in de middag de pacific standard heist opstarten. We zullen de kuruma methode proberen, die een paar pagina's terug is beschreven. Ik heb het gister met Galerius en SingleMaltBart geprobeerd. Als zij er ook zijn, heb ik nog een plaatsje over...

PS3
Jaa ik zit echt al een week vast bij deze setup. Andere mensen ook zin. Dan kunnen we daarna meteen de heist zelf doen.(ps3)

Ik wil ook wel mee spelen in de pacific heist.

[ Voor 4% gewijzigd door harmz op 15-05-2015 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
WFG schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:58:
[...]

Haha, dat zou wat zijn. Zie ik helaas niet gebeuren :-(
Haha! Zou wel lache zijn! Met stock car races net zoals die uit de single player bijvoorbeeld. Genoeg ideeën :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushed
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 17:33
Sinds kort weer begonnen met gta v op ps4. Al geapplied voor de crew maar ondertussen iemand zin in een heist? Heb een microfoon. PS4 - Emptyderp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rushed schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:08:
Sinds kort weer begonnen met gta v op ps4. Al geapplied voor de crew maar ondertussen iemand zin in een heist? Heb een microfoon. PS4 - Emptyderp
Van harte welkom! Naast deze website hebben we ook een crewpagina waar je een oproep kan plaatsen. Als mensen dat topic volgen krijgen ze een notificatie, dus wie weet leest een mede-Heist speler het wel.

Nogmaals welkom en heel veel plezier gewenst in de GOTP PS4 crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:38
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:13:
[...]

edit:censuur vanwege frustpost 2

Btw niet verstandig om een job van 8 erin te zetten ookal zet je hem vooraan. T joinen van een playlist als ie eenmaal aan de geng is is vaak een ramp.

[...]

ik ben er wss nog wel Atlanta :) maar denk dat je liever een potje PC speelt?
Project cars is erg leuk maar ook best intens. (voor mij dan. Ik ben een poessie) soms wil ik tijdens het racen wel op driehoekje drukken om uit te stappen en dan wat banden oid lek schieten.

Maar goed dit is het project cars tweakers crew multi topic niet. ;)

Ik vind dat NiQo en OzzieMann (en andere betrokkenen) goed bezig zijn met deze race challenge championship. Alleen zo zonde dat ik er steeds niet bij kan zijn.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 08:49
Dat racen was een beste uitdaging voor de eerste keer. In het begin was ik echt goed, elke keer eerste!!! Van onderaf, dat dan weer wel. Nu was racen niet mijn ding maar gaande de avond ging het best redelijk. Was erg gezellig mannen, en volgende keer doe ik toch wel weer een paar playlists mee. O-)

In de tussentijd maar eens meer focussen op racen en minder op Heists en Missions. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:24

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Sleurhutje schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 23:44:
Dat racen was een beste uitdaging voor de eerste keer. In het begin was ik echt goed, elke keer eerste!!! Van onderaf, dat dan weer wel. Nu was racen niet mijn ding maar gaande de avond ging het best redelijk. Was erg gezellig mannen, en volgende keer doe ik toch wel weer een paar playlists mee. O-)

In de tussentijd maar eens meer focussen op racen en minder op Heists en Missions. ;)
Probeer eens een tijd neer te zetten op de maand challenge. Paar keer rijden en probeer in de buurt te komen van 4:05 dan ben je al heel redelijk bezig.
http://tweakscrew.net/for...-race-challenge-mei-2015/

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 08:49
nickvanozzie schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:06:
[...]Probeer eens een tijd neer te zetten op de maand challenge. Paar keer rijden en probeer in de buurt te komen van 4:05 dan ben je al heel redelijk bezig.
http://tweakscrew.net/for...-race-challenge-mei-2015/
Hahaha, eerst maar eens de autootjes technisch upgraden in plaats van bij stock. Zal ook uitmaken. Vooral bij het optrekken vanuit de bochten, daar verlies ik gewoon veel tijd. Net even $6M uitgegeven om het wagenpark uit te breiden en op te leuken.

De custom races zal ik komende week een blik op werpen. Rijden in GTA is toch echt anders dan in GT5/GT6 en Driveclub. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Sleurhutje schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:26:
[...]

Hahaha, eerst maar eens de autootjes technisch upgraden in plaats van bij stock. Zal ook uitmaken. Vooral bij het optrekken vanuit de bochten, daar verlies ik gewoon veel tijd. Net even $6M uitgegeven om het wagenpark uit te breiden en op te leuken.

De custom races zal ik komende week een blik op werpen. Rijden in GTA is toch echt anders dan in GT5/GT6 en Driveclub. :9
Tip ala Max Verstappen: probeer bij het uitacceleren de auto sneller 'recht' te hebben, dan kan je veel eerder op het gas en heb je zelfs zonder upgrades een kans op kortere, bochtige baantjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was weer eens ouderwets gezellig gisteren, zeker de TDM Team Yellow versus Tweakers :) was erg spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 00:43:
[...]

Nee je kunt wel de AI voor je laten rijden tijdens een multiplayerrace. Mss handig voor je?
Hmmmpffff en bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27

Scorebord Race Competition

Round 2
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/round2_zps8aqanybm.jpg

Tot maandag maar weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Nee Pinas! 1:14,875 ja? Echt? Ongelofelijk joh...

Alleen... Wil nog wel even bewijs zien. ;)

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:34
Masegate schreef op zondag 17 mei 2015 @ 00:19:
Nee Pinas! 1:14,875 ja? Echt? Ongelofelijk joh...

Alleen... Wil nog wel even bewijs zien. ;)
Het was trouwens 1:14.339, had de verkeerde screenshot gepakt :+

Bewijs komt nog wel, eerst wachten tot NiQo de tijd aanscherpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Lol, niet normaal meer, haha

Is die GT Academy niets voor jou?

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
fonsmeister schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:58:

Haha, heb een paar jaar geleden eens meegedaan met de online kwalificatie. Had één van de toptijden met controller, maar om echt mee te doen heb je een stuurtje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
Met wie heb ik afgelopen week s avonds een keer de freeroam onveilig gemaakt? Ik reed in je insurgent en jij in oe tank. Hingen veel rond op het vliegveld en kilde continue dezelfde lui 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Pinas schreef op zondag 17 mei 2015 @ 12:26:
[...]

Haha, heb een paar jaar geleden eens meegedaan met de online kwalificatie. Had één van de toptijden met controller, maar om echt mee te doen heb je een stuurtje nodig.
Stuurtje kopen dan maar! Als ik zo goed was als jij dan wist ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
fonsmeister schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:59:
[...]

Pff slijmbal! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Drakentrekker :P

[ Voor 10% gewijzigd door fonsmeister op 17-05-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinas
fonsmeister schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:59:
[...]

Hehe, voorlopig hou ik t bij GTA. Heb de tijd maar weer wat aangescherpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
net me verste sniperkill ooit gemaakt denk ik YouTube: Grand Theft Auto V_20150517201806

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
fonsmeister schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:58:

Vergelijk je GT Academy echt met GTA?? :+

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Is wel wat te vergelijken. GTA(cademy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
Grapje zeker lol

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
d:)b

Zaterdagmiddag was ook grappig overigens...... Aardige killingspree.
Helaas moest ik smiddags voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
Christian schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:54:
[...]

d:)b

Zaterdagmiddag was ook grappig overigens...... Aardige killingspree.
Helaas moest ik smiddags voetballen.
5

ja was wel leuk ja. alles ging er aan alleen vonden die gasten het niet zo leuk!.. kreeg melding dat ze me wilden kicken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
haikodelange schreef op maandag 18 mei 2015 @ 02:19:
[...]

5

ja was wel leuk ja. alles ging er aan alleen vonden die gasten het niet zo leuk!.. kreeg melding dat ze me wilden kicken >:)
Pffff watjes :o ....... snappen het idee van GTA niet zo goed + dat er genoeg mogelijkheden zijn om daaronder uit te komen. (Passive, andere lobby of gewoon niet spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik join public lobbies ook alleen maar als ik wil trollen. Voor de rest zit ik in crew sessies.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

HardHouse schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:41:
[...]

Vergelijk je GT Academy echt met GTA?? :+
Nee, ik vraag of de GT Academy iets voor hem is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
als je bij bv de zentorno de turbo upgrade doet is je acceleratie qua balkje gelijk max. heeft de ems upgrade dan nog nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Laatst online: 23:42
P33R schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:56:
als je bij bv de zentorno de turbo upgrade doet is je acceleratie qua balkje gelijk max. heeft de ems upgrade dan nog nut?
Dat vraag ik me ook af... Moet alleen nog even sparen voor die upgrade :P Aangezien ik op dit moment wel 2 K heb :D

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
ik heb er gister maar een turbo op geknald... ging goed dat unlocken maar ik moet er nog heel wat winnen. kan nu stage 2 of 3.... ems kopen.

meen voor bepaalde unlocks nog 20 wins nodig te hebben... dus als iemand nog eens tijd over heeft vd week ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat die balkjes je niet foppen. Er is wel een degelijk verschil tussen fully upgraded of niet. Ik reed gisteren een Zentorno waarvan alleen de EMS upgrade nog niet is gedaan (wacht tot level 61) en voor de rest wel (behalve armor) en mijn eigen Zentorno heeft toch echt wel meer power.
(en Broughy heeft volgens mij ook uitvoerig getest en kwam ook tot dezelfde conclusies)

Die unlocks, joh ik snap wel als je dat met iemand wil swappen maar het leukst is toch wel als je ze zelf wint. De gemiddelde random kan helemaal niet zo goed racen. Als je met matchmaking op open een auto-invite doet zal je in de meeste gevallen slechte racers in je lobby krijgen en kan je heus wel winnen.

[ Voor 29% gewijzigd door Kju op 18-05-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Vanavond weer volgas! Onder wie worden de podium plekken verdeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Kju schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:18:
Laat die balkjes je niet foppen. Er is wel een degelijk verschil tussen fully upgraded of niet. Ik reed gisteren een Zentorno waarvan alleen de EMS upgrade nog niet is gedaan (wacht tot level 61) en voor de rest wel (behalve armor) en mijn eigen Zentorno heeft toch echt wel meer power.
(en Broughy heeft volgens mij ook uitvoerig getest en kwam ook tot dezelfde conclusies)

Die unlocks, joh ik snap wel als je dat met iemand wil swappen maar het leukst is toch wel als je ze zelf wint. De gemiddelde random kan helemaal niet zo goed racen. Als je met matchmaking op open een auto-invite doet zal je in de meeste gevallen slechte racers in je lobby krijgen en kan je heus wel winnen.
Daarbij ben je er nog niet als je alle unlocks hebt. Dan moet je nog leren racen in GTA. Baankennis en weten hoe de auto op bepaalde obstakels/ondergronden reageert zijn enorm belangrijk.

Dus kun je beter gewoon fatsoenlijke races rijden met randoms, in plaats van Criminal Records 300 keer rijden.

Maar goed. Ieder zijn ding natuurlijk. Is maar een tip. Doe er mee wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
Kju schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:18:

Masegate schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:08:
[...]

Daarbij ben je er nog niet als je alle unlocks hebt. Dan moet je nog leren racen in GTA. Baankennis en weten hoe de auto op bepaalde obstakels/ondergronden reageert zijn enorm belangrijk.

Dus kun je beter gewoon fatsoenlijke races rijden met randoms, in plaats van Criminal Records 300 keer rijden.

Maar goed. Ieder zijn ding natuurlijk. Is maar een tip. Doe er mee wat je wilt.
ja das waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Dus vanavond weer aanhaken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
nickvanozzie schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:42:
[...]

Dus vanavond weer aanhaken! :D
zeker wel!

tis niet erg om laatste te zijn ;)

[ Voor 10% gewijzigd door P33R op 18-05-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
NiQo schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:07:
Vanavond weer volgas! Onder wie worden de podium plekken verdeeld?
Ik probeer er ook bij te zijn :)... Hoop voor die tijd nog even 50K te verdienen zodat mijn Zentorno iets beter mee kan komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:33
Als je accelerationbalk helemaal vol is, heeft het dan nog zin om er een turbo op te zetten? (á 50.000 dollar :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

^ ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
spokje schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:29:
Als je accelerationbalk helemaal vol is, heeft het dan nog zin om er een turbo op te zetten? (á 50.000 dollar :X)
ja 100% altijd alles max zetten en offroad bandjes er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ik ben er vanavond niet bij...

Oh ja PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:33
haikodelange schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:34:
[...]

ja 100% altijd alles max zetten en offroad bandjes er op
Offroad gaat ie ook op asfalt beter van rijden? Apart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
spokje schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:50:
[...]

Meer grip levert meer op dan meer snelheid, zeker gezien de tracks die er gereden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

spokje schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:50:
[...]

Christian schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:53:
[...]

Meer grip levert meer op dan meer snelheid, zeker gezien de tracks die er gereden worden.
Maar blijft hoe dan ook apart. Net als dat stoeprandjes mini turbootjes geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racers van vanavond: op verzoek ben ik de host. Vanaf 20.45 uur zit ik in een crew sessie. 21.00 uur starten we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
nickvanozzie schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:49:
[...]

[...]

Maar blijft hoe dan ook apart. Net als dat stoeprandjes mini turbootjes geven.
Vanwege esthetische redenen weiger ik off roads op mijn entity te zetten! Onder een zentorno boeit het niet want die is van nature al lelijk. Ik rij toch meer cockatoes op en neer dan ik race. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:17:
[...]

Vanwege esthetische redenen weiger ik off roads op mijn entity te zetten! Onder een zentorno boeit het niet want die is van nature al lelijk. Ik rij toch meer cockatoes op en neer dan ik race. ;p
Nice ride Atlanta ;)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/102w1z9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
AtlAntA schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:17:
[...]

De Entity is mooi wil je zeggen?

Dat is pas apart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Wie van jullie heeft er al een modded Dubsta gevonden in de pc versie? Er zijn 2 versies, eentje in chroom en de ander in goud, en brengt zo een 23000 dollar op als je ze bij LSC verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo

Stand RC

Snel volk weer gisteren!
Afbeeldingslocatie: http://i180.photobucket.com/albums/x61/NiQo_photos/round3_zps4c1yv10q.jpg
Round 2 moet natuurlijk 3 zijn

Na wat fouten in de 1e lap volgens mij nog nooit zon snelle 2e lap gedaan. Jammer van die paal op het eind.

[YouTube: http://youtu.be/aLHLjq8WxF8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
NiQo schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:06:

Stand RC

Snel volk weer gisteren!
[afbeelding]

Na wat fouten in de 1e lap volgens mij nog nooit zon snelle 2e lap gedaan. Jammer van die paal op het eind.

[video]
Ah jammer geschrapt...... Terecht overigens.

Niet aan mij besteed en als ik telkens wordt onderbroken al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:29

Stand RC

Snel volk weer gisteren!
[afbeelding]

[video]
Hmm weer 9de. Moet toch beter kunnen maar zou niet weten wie van de 8 boven mij ik dan moet inhalen. Was weer een geslaagde avond iig d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Utoka schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:18:
[...]

Hmm weer 9de. Moet toch beter kunnen maar zou niet weten wie van de 8 boven mij ik dan moet inhalen. Was weer een geslaagde avond iig d:)b
Gewoon wachten tot ik weer eens mee doe. Wordt je vast 1 na laatste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Utoka schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:18:
[...]

Ik zou beginnen met diegene boven je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 14:16

ErA

Steffo78 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:13:
Wie van jullie heeft er al een modded Dubsta gevonden in de pc versie? Er zijn 2 versies, eentje in chroom en de ander in goud, en brengt zo een 23000 dollar op als je ze bij LSC verkoopt.
Voor zover ik me heb laten informeren door het internet: Zijn niet meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56

Stand RC

Snel volk weer gisteren!
[afbeelding]

[video]
Zat vaak weer heel erg dicht bij elkaar. Superspannend! Vrij tevreden over deze ronde. 3x tweede achter Pinas :) Zonde van alle palen en raketlanceringen bij HHH :p. Ook fijn dat iedereen gewoon een auto kon kiezen.

Nette lap hoor NiQo. Ik voelde je adem in m'n nek. Laatste paar bochten doorstaan door de mantra "geen risico's, gewoon uitrijden" te blijven zeggen tegen mezelf, haha! :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 15:51

Davidson

Porsche fan

Zonet geaccepteerd voor de TweaksCrew, thanks daarvoor!
Wordt er überhaupt nog wat georganiseerd op de Xbox 360? :P

Ben zo af en toe online, ben niet zo hoog in online rank (13) maar dat moet de pret niet drukken toch?

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Volgens mij is de xbox 360 crew aardig dood. Toen ik daar op speelde waren er nog maar weinig online in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
ErA schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:35:
[...]

Voor zover ik me heb laten informeren door het internet: Zijn niet meer te vinden.
Ze spawnen nog wel bij LSC in de stad en aan de luchthaven, maar dan moet je wel al Dubsta 2 hebben.

Er is iemand op twitch, Darktrine, die regelmatig live streams doet en mensen helpt met het spawnen van de Dubsta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oktopus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:59
Davidson schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 14:06:
Zonet geaccepteerd voor de TweaksCrew, thanks daarvoor!
Wordt er überhaupt nog wat georganiseerd op de Xbox 360? :P

Ben zo af en toe online, ben niet zo hoog in online rank (13) maar dat moet de pret niet drukken toch?
Ik ben ook af en toe online (oktopusnl2) maar zie ook niet veel Tweakscrew leden online.

Object reference not set to an instance of an object

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond wil ik Series A spelen (PS4). Graag in het het dagelijkse activiteitentopic aanmelden als je mee wil doen. Ik ben tussen 20.30 en 21.00 online en wil dan vanaf 21.00 beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:48:
Vanavond wil ik Series A spelen (PS4). Graag in het het dagelijkse activiteitentopic aanmelden als je mee wil doen. Ik ben tussen 20.30 en 21.00 online en wil dan vanaf 21.00 beginnen.
Tip laat Kju niet de trash truck rijden!!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

PS4 Vrijdag 21:00 uur één BENDE ELLENDE!

Morgenavond een playlist met een bende ellende. Bereid je voor op waanzin!
Let op invités van OzzieMann.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
nickvanozzie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:47:

Races? TDM? Is dit de contact race competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ellende? Count me in!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Masegate schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:10:
[...]

Races? TDM? Is dit de contact race competitie?
Het is in elk geval contact. :)
Maar niet de playlist van de afgelopen 2 weken. Even gewoon wat lekker ouderwetse leuke ellende. Mensen kunnen lekker mopperen, en dat is wat ook zeker gaat gebeuren naast het vele lachen morgenavond. :)
Avondje buikpijn, hetzij van het lachen, hetzij van de spijt dat je meegedaan hebt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
nickvanozzie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:50:
[...]

Het is in elk geval contact. :)
Maar niet de playlist van de afgelopen 2 weken. Even gewoon wat lekker ouderwetse leuke ellende. Mensen kunnen lekker mopperen, en dat is wat ook zeker gaat gebeuren naast het vele lachen morgenavond. :)
Avondje buikpijn, hetzij van het lachen, hetzij van de spijt dat je meegedaan hebt. :p
Nou, count me in dan maar, beetje kutzooi roepen kan ik wel :+

[ Voor 0% gewijzigd door goherjo op 21-05-2015 21:53 . Reden: typo ]

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Het was weer gezellig mensen. Eindelijk de Humane Labs Heist af kunnen maken.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Count me in......chaos vink mooi. Snel racen? Not so much

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

GiantLeap schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 23:07:
Het was weer gezellig mensen. Eindelijk de Humane Labs Heist af kunnen maken.
Het was zeker gezellig, blij om je te kunnen helpen met wat Heist progress!

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Gisteren met Kju en USP33R en een random de Series A Heist gedaan. Was leuk.. Vooral de 5x die we over de Thrashmaster setup hebben gedaan :P en P33R die op de O'Neill Brothers Farm iemand in het huis wil afschieten met een RPG door het raam heen :| en zichzelf daarmee afschiet :S

[ Voor 6% gewijzigd door patricks8 op 22-05-2015 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
nickvanozzie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:47:

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patricks8 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:02:
Gisteren met Kju en USP33R en een random de Series A Heist gedaan. Was leuk.. Vooral de 5x die we over de Thrashmaster setup hebben gedaan :P en P33R die op de O'Neill Brothers Farm iemand in het huis wil afschieten met een RPG door het raam heen :| en zichzelf daarmee afschiet :S
Het grappigst vond ik hoe hij in het engels uit ging leggen wat er mis ging... _O-

En nee vuileharrie, ik reed niet :P

[ Voor 5% gewijzigd door Kju op 22-05-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
Kju schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:27:
[...]

Het grappigst vond ik hoe hij in het engels uit ging leggen wat er mis ging... _O-

Dat was zeker grappig inderdaad.

Alleen ik hoorde die andere dude echt helemaal niet. Ja heel zachtjes als er totaal geen omgevingsgeluid was :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
patricks8 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:02:
zeker lekker gespeeld, echter wilde ik de shotgun pakken... dat bleek de bazooka te worden...

ow die train kill was ook wel vervelend zeg ;-)
Kju schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:27:
[...]

lool en ownen met een roze minigun als een baas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Controller opgeladen: check
Zin: check
Supplies: check
Bier: check
Skills: uncheck

4/5 goed genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christian schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:22:
Controller opgeladen: check
Zin: check
Supplies: check
Bier: check
Skills: uncheck

4/5 goed genoeg :P
Skills: Present!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Laatst online: 16-09 08:00
Ikke ook present! Ben beter in chaos dan snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

team yellow present!

edit: team yellow niet meer present!

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2015 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
U was er niet.

Ellende was zwak uitgedrukt overigens als ik zelfs tweede wordt in een race en eerste bij een TDM dan moet het wel hele dikke bagger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG

WFG

LOL! Heb me prima vermaakt met de playlist, paar hoogte punten en zeker een paar diepte punten (loopings die alleen werken voor een entity) :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister

fonsmeister

The Fonz

Wat een bak ellende, maar wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik heb me ook prima vermaakt. Volgende keer maar een afwisselend playlistje maken, ook een paar gewone races/tdm er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Het was zeker humor...... Zo jammer dat na de playlist direct je auto wordt afgeschoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
Goede avond,

ik heb jullie net gejoined! :D

ben helemaal nieuw in het spel.. ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Welkom en veel plezier, welk platvorm?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christian schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:40:
Het was zeker humor...... Zo jammer dat na de playlist direct je auto wordt afgeschoten :P
Kijken wie het snelste reactievermogen heeft 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
The Outlaw schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:10:
[...]

Kijken wie het snelste reactievermogen heeft 8)
Ozzie niet :+
Pagina: 1 ... 143 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com