Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:45

AzzKickah

06-CENSORED

falcon123 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:28:
[...]

Dan moet je wel de juiste persoon quoten ;)

Wel blijven opletten he :+ >:)
Ik twijfelde nog of ik jou of hem zou quoten, en besloot jou te doen om mijn post als aanvulling op die van jou te laten zijn die 2e regel dan tegen die ander.

Maw: blablablablabla, je hebt gelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Ik wilde vandaag maar eens die video editor van GTA 5 uitproberen. Daarvoor heb ik besloten mijn vlieg skills te filmen. Het werkt best goed en kan leuke beelden opleveren. Ik heb een beetje gespeeld met de camera controls, het is nog een beetje wennen. Hier het resultaat:

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Mitchell-CWD schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:39:
[...]

Laatste reminder. Heb nog niet heel veel reacties gehad! Zal morgen definitieve datum posten!
Ergens 's avonds is wel het beste denk ik :). I'm in!

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Ik zoek een aantal mensen die met mij de Finale van Pacfic willen spelen... tot nu toe met randoms geprobeerd maar dat wordt hem niet..... ik wil hem op hard spelen en de bike route achterom nemen over de railroad. takers? ik speel voornamelijk s'avonds vanaf een uur of half 10.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
[...]

Laatste reminder. Heb nog niet heel veel reacties gehad! Zal morgen definitieve datum posten!
Klinkt tof! Afhankelijk van de datum/tijd wil ik zeker mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 16:29
killbillfast schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:12:
Ik zoek een aantal mensen die met mij de Finale van Pacfic willen spelen... tot nu toe met randoms geprobeerd maar dat wordt hem niet..... ik wil hem op hard spelen en de bike route achterom nemen over de railroad. takers? ik speel voornamelijk s'avonds vanaf een uur of half 10.
Helpt als je het platform erbij zet. PC gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 14:16

ErA

Als je op de PC speelt Zijn er meer dan genoeg gegadigden op Teamspeak aanwezig om je hierbij te helpen, maak je daar maar geen zorgen over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

ErA schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:21:
[...]

Als je op de PC speelt Zijn er meer dan genoeg gegadigden op Teamspeak aanwezig om je hierbij te helpen, maak je daar maar geen zorgen over :)
Het is inderdaad op PC, welke teamspeak praat je over? ik heb zover alleen die van "nofearzzgaming"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

killbillfast schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:32:
[...]

Het is inderdaad op PC, welke teamspeak praat je over? ik heb zover alleen die van "nofearzzgaming"..
De teamspeak uit de topicstart:

Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is tot nader orde aangewezen: 37.187.17.214 (GoT Dota 2)

Erg gezellig altijd, en iedere avond genoeg spelers online. En als je dan ook nog eens zegt dat je de pacific standard final hebt, dan joined iedereen direct :P. Dan kan men je direct even uitleggen hoe je het echt makkelijk kan doen, namelijk met de kuruma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

ErA schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:35:
[...]

De teamspeak uit de topicstart:

Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is tot nader orde aangewezen: 37.187.17.214 (GoT Dota 2)

Erg gezellig altijd, en iedere avond genoeg spelers online. En als je dan ook nog eens zegt dat je de pacific standard final hebt, dan joined iedereen direct :P. Dan kan men je direct even uitleggen hoe je het echt makkelijk kan doen, namelijk met de kuruma.
Dat is toch een glitch om bij iemand in zn appartement te gaan? ik hou zelf niet zo van glitchen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
killbillfast schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:37:
[...]

Dat is toch een glitch om bij iemand in zn appartement te gaan? ik hou zelf niet zo van glitchen.....
Dat is geen glitch.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Daarnaast... P staat toch niet voor pussy bij PC? :+

Hier het lukte ons hier zelfs met een 77 jarige team member.. vuileharrie FTW _O-

[ Voor 18% gewijzigd door Kju op 13-05-2015 09:50 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
[...]

Is geen glitch :-)

Koop dit appartement:
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/717541025835684867/19E50A0A93CBF438223BF2F95DF773BF3C194C09/

Als je bij de motoren bent, ga er dan alle 4 op zitten, stap daarna weer af en volg deze route:
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/717541025835685127/747E1CB95C6A79F4169FE7AF6FE072185FAD5218/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/717541025835685356/33E067A1249958F0B0D768C8FC53DB2EEAE11701/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/717541025835685500/FCA316A00B09D4E1464EBE7D448D66E4CAEFB81F/

Daar kun je dan mensen in je safehouse inviten en vervolgens in je garage. Daar moet je dan een Armored Kuruma of Insurgent hebben staan om naar de boot te rijden :-)

Tip; laat 1 iemand al het geld pakken en bescherm die persoon zo goed mogelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

kipusoep schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:47:
[...]

Is geen glitch :-)

Koop dit appartement:
[afbeelding]

Als je bij de motoren bent, ga er dan alle 4 op zitten, stap daarna weer af en volg deze route:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Daar kun je dan mensen in je safehouse inviten en vervolgens in je garage. Daar moet je dan een Armored Kuruma of Insurgent hebben staan om naar de boot te rijden :-)

Tip; laat 1 iemand al het geld pakken en bescherm die persoon zo goed mogelijk _/-\o_
bedankt voor de mooie guide! 2 vragen: wat kost dat appartement? en kun je gewoon normaal naar binnen lopen tijdens de heist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
killbillfast schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:10:
[...]

bedankt voor de mooie guide! 2 vragen: wat kost dat appartement? en kun je gewoon normaal naar binnen lopen tijdens de heist?
Volgens mij $126.000,- dit is hem: http://gta.wikia.com/0604_Las_Lagunas_Boulevard
Hier is nog een walk-through: https://www.reddit.com/r/...st_best_route_100_payout/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:54
Sir_Hendro schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 00:36:
Ik wilde vandaag maar eens die video editor van GTA 5 uitproberen. Daarvoor heb ik besloten mijn vlieg skills te filmen. Het werkt best goed en kan leuke beelden opleveren. Ik heb een beetje gespeeld met de camera controls, het is nog een beetje wennen. Hier het resultaat:

[video]
Dat flightskills. Supernice gevlogen en leuk gefilmd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:47:
[...]

Daarnaast... P staat toch niet voor pussy bij PC? :+

Hier het lukte ons hier zelfs met een 77 jarige team member.. vuileharrie FTW _O-

[video]
lol was een heist om niet snel te vergeten

[video]
nice! Doe ik je niet na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]
Leuk gedaan! Ben benieuwd naar de editor mogelijkheden voor de consoles. :)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Het enige wat ik niet kon vinden in de editor was hoe je stukjes kan wegsnijden van een opname. Ik heb uiteindelijk dan maar alleen camera instellingen gedaan en alle clips achter elkaar gezet. Stukjes die weg moesten aan het begin en eind dan maar weg gehaald met Sony Vegas waar ik tevens nog wat extra sounds effect aan het begin bij de Hydra heb toegevoegd evenals de muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 08:49
Beste Tweakers,

Ik heb een zoontje van 12 die graag en niet onverdienstelijk online speelt op de PS4, voornamelijk GTA 5 maar ook Plants vs Zombies, Destiny, CoD Advanced Warfare en Evolve. Hij heeft zat "vriendjes" op PSN alleen dat gaat niet altijd even goed. Dit komt omdat hij een broodje speciaal is en daarom ook speciaal onderwijs volgt. Hij heeft een vorm van autisme, maar is niet sociaal gehinderd, soms een beetje hyper maar geen ADHD. Dat resulteert nog wel eens in een conflict met mede-spelers waarvan hij vindt dat ze maar moeten begrijpen wat hij doet en vooral ook wil. Gebeurt dat niet dan is de wereld even te klein en gaat hij even door het lint.

Toch zie ik dat hij enorm geniet van online gamen. Voorwaarde is dat er mede-spelers zijn die hem "door hebben" qua gedrag en beleving en daardoor op zijn gemoedstoestand in kunnen praten of duidelijk uitleggen waarom iemand het anders doet dan hij denkt dat het zou moeten gaan. Daarbij kun je best "grote mensentaal" gebruiken want slim en uitgekookt is hij zeker, vooral verbaal (is hij ook succesvol op getest).

Nu kan ik zelf en een aantal van mijn vrienden niet altijd spelen met hem. Dus denk jij dat je pedagogisch verantwoord met een tof ventje met handleiding kunt gamen, dan mag je zijn vriendje op PSN worden (en bij voorkeur ook met mij, ik blijf toch een zorgzame ouder). Zijn PSN is tygoboy1 en die van mij Sleurhutje.

Namens zoonlief alvast bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Sleurhutje schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:38:
Beste Tweakers,

Ik heb een zoontje van 12 die graag en niet onverdienstelijk online speelt op de PS4, voornamelijk GTA 5 maar ook Plants vs Zombies, Destiny, CoD Advanced Warfare en Evolve. Hij heeft zat "vriendjes" op PSN alleen dat gaat niet altijd even goed. Dit komt omdat hij een broodje speciaal is en daarom ook speciaal onderwijs volgt. Hij heeft een vorm van autisme, maar is niet sociaal gehinderd, soms een beetje hyper maar geen ADHD. Dat resulteert nog wel eens in een conflict met mede-spelers waarvan hij vindt dat ze maar moeten begrijpen wat hij doet en vooral ook wil. Gebeurt dat niet dan is de wereld even te klein en gaat hij even door het lint.

Toch zie ik dat hij enorm geniet van online gamen. Voorwaarde is dat er mede-spelers zijn die hem "door hebben" qua gedrag en beleving en daardoor op zijn gemoedstoestand in kunnen praten of duidelijk uitleggen waarom iemand het anders doet dan hij denkt dat het zou moeten gaan. Daarbij kun je best "grote mensentaal" gebruiken want slim en uitgekookt is hij zeker, vooral verbaal (is hij ook succesvol op getest).

Nu kan ik zelf en een aantal van mijn vrienden niet altijd spelen met hem. Dus denk jij dat je pedagogisch verantwoord met een tof ventje met handleiding kunt gamen, dan mag je zijn vriendje op PSN worden (en bij voorkeur ook met mij, ik blijf toch een zorgzame ouder). Zijn PSN is tygoboy1 en die van mij Sleurhutje.

Misschien stating the obvious maar ik vindt (als ook een zorgzame ouder van 2 dochters) dat je kinderen onder de 18 GTA5 zeker NIET moet laten spelen! er zit ook niet voor niets een 18+ sticker op....
ik wil je niet aanvallen hoor maar ik moest dit wel even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
killbillfast schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:48:
[...]
Misschien stating the obvious maar ik vindt (als ook een zorgzame ouder van 2 dochters) dat je kinderen onder de 18 GTA5 zeker NIET moet laten spelen! er zit ook niet voor niets een 18+ sticker op....
Snap ik helemaal en heb ik ook begrip voor. Echter, hij kijkt nieuws, leest de krant en ziet op internet de nodige dingen die gewoon bij het dagelijks leven horen. Het besef dat de inhoud van en het doel in games ver van de realiteit staat, is er dan ook zeker (meneer loopt een aantal jaar voor op school voor de duidelijkheid). Maar spelen met Lego of voetballen vindt hij ook leuk. Kinderen kun je niet afschermen voor wat er is, dan spelen ze het bij een vriendje of zien van alles op YouTube. Dat maakt het alleen maar spannender om het stiekem te doen. Beter is dan praten over dingen, realiteitsbesef kweken en gewoon samen spelen. Vroeger deed je ganzenborden, nu met zijn drieën online GTA, PvZ of whatever. Tijden veranderen. ;)

Nogmaals respecteer ik zeker meningen over het wel of niet. Dit is ook zeker een overwogen keuze en geen gemakzucht, bepaalde dingen mag hij zeker niet omdat ik daarvan weet dat de uitdaging te groot is om het verkeerd te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
killbillfast schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:48:
[...]

Ga ik toch even op inhaken: Ik als ouder van een kiddo van 7, ben ook van mening dat hij pas zo laat als mogelijk is aan dit soort games gaat beginnen. Maar terugdenkend aan mijn eigen jeugd, ik was ook geen 16 of 18 toen ik Carmageddon tot het bot (letterlijk) speelde..
Ik gok dat jij ook niet op je 18e verjaardag een serie spellen kreeg die je toen pas mocht spelen?

Trust me (en absoluut no offense!): ik snap je redevoering, maar is het niet een beetje hypocriet wat je zegt? Of ben ik in dit geval in gebreke, omdat ik jouw niet opgevoed heb? ;)

En ff offtopic:
Zo ook het nieuws vanmorgen op RTL: die gast in A'dam die is neergeschoten. Een mooi shot van de auto met stoffelijk overschot in beeld. Om kwart voor 7 in de ochtend.... :F
Ik had liever gehad dat m'n zoon dat ook niet zag, maar niet uit de weg kan gaan..

[ Voor 12% gewijzigd door Macchill op 13-05-2015 13:35 ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Macchill schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:32:
[...]

Ga ik toch even op inhaken: Ik als ouder van een kiddo van 7, ben ook van mening dat hij pas zo laat als mogelijk is aan dit soort games gaat beginnen. Maar terugdenkend aan mijn eigen jeugd, ik was ook geen 16 of 18 toen ik Carmageddon tot het bot (letterlijk) speelde..
Ik gok dat jij ook niet op je 18e verjaardag een serie spellen kreeg die je toen pas mocht spelen?

Trust me (en absoluut no offense!): ik snap je redevoering, maar is het niet een beetje hypocriet wat je zegt? Of ben ik in dit geval in gebreke, omdat ik jouw niet opgevoed heb? ;)

En ff offtopic:
Zo ook het nieuws vanmorgen op RTL: die gast in A'dam die is neergeschoten. Een mooi shot van de auto met stoffelijk overschot in beeld. Om kwart voor 7 in de ochtend.... :F
Ik had liever gehad dat m'n zoon dat ook niet zag, maar niet uit de weg kan gaan..
Natuurlijk is het hypocriet wat ik zeg, ik speelde ook carmageddon toen ik 16 was, maar mijn mening is dat ik nu de kans heb om ze nog even weg te houden van dit soort dingen zo goed als mogelijk is uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Uniciteit op 14-05-2015 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
killbillfast schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:44:
[...]

Natuurlijk is het hypocriet wat ik zeg, ik speelde ook carmageddon toen ik 16 was, maar mijn mening is dat ik nu de kans heb om ze nog even weg te houden van dit soort dingen zo goed als mogelijk is uiteraard...
Helemaal eens! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

Even voor de goede orde. Als we gamen op de PC maken we dus geen gebruik van de ingame voice? Maar zitten we dus op TeamSpeak? Gevalletje alt tabben totdat je met de juiste crew in een channel zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Rrrrd_ schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:48:
Even voor de goede orde. Als we gamen op de PC maken we dus geen gebruik van de ingame voice? Maar zitten we dus op TeamSpeak? Gevalletje alt tabben totdat je met de juiste crew in een channel zit?
Ik interpreteer je laatste zin alsof het heeeel veeel moeite kost, maar ik kan er naast zitten?

Het kost in ieder geval compleet geen moeite :)

Meestal is er een verzamelbak waarin iedereen smalltalk houdt en kleine dingen samen doet. Op het moment dat er een heist worden gedaan gaan deze spelers naar een apart kanaal om daar goed te kunnen coordineren.

Ingame voice zet ik in ieder geval in elke game direct uit

[ Voor 3% gewijzigd door ErA op 13-05-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

ErA schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 14:52:
[...]

Ik interpreteer je laatste zin alsof het heeeel veeel moeite kost, maar ik kan er naast zitten?

Het kost in ieder geval compleet geen moeite :)

Meestal is er een verzamelbak waarin iedereen smalltalk houdt en kleine dingen samen doet. Op het moment dat er een heist worden gedaan gaan deze spelers naar een apart kanaal om daar goed te kunnen coordineren.

Ingame voice zet ik in ieder geval in elke game direct uit
Oh nee zeker niet zo bedoeld! Ik had vroeger een PC waar je eerst 3 boeken kon uitlezen als je alt tab drukte, vandaar. Kan me voorstellen dat het voor sommige mensen een probleem kan zijn.

Ok klinkt goed. Ik ben vrijdag de hele dag van de partij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
En ik gebruik bijvoorbeeld altijd de in-game chat, waarom zou je TS nodig hebben, in-game werkt perfect :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kipusoep schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:01:
En ik gebruik bijvoorbeeld altijd de in-game chat, waarom zou je TS nodig hebben, in-game werkt perfect :-)
same here...

Ik heb het geloof ik staan op crew en vrienden...

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-05-2015 15:09 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-07 22:36
Sleurhutje schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:38:
Beste Tweakers,

Nu kan ik zelf en een aantal van mijn vrienden niet altijd spelen met hem. Dus denk jij dat je pedagogisch verantwoord met een tof ventje met handleiding kunt gamen, dan mag je zijn vriendje op PSN worden (en bij voorkeur ook met mij, ik blijf toch een zorgzame ouder). Zijn PSN is --- en die van mij Sleurhutje.

-De game is 18+, gelukkig voor jou is GTA softer geworden omdat het visueler is geworden, missies als kaap een bus, pik mensen op die de bus willen nemen in vijandig gebied, stuur de volle bus naar de vleesfabriek en maal ze om tot hot dogs, ga nu die hotdogs gaan verkopen in datzelfde vijandig gebied kom ik niet meer tegen (GTA2). Maar in de story mode ga je wel iemand folteren, prostitutie en sex komt ook letterlijk in beeld.

-Hij is 12 jaar, dat hij het wil spelen snap ik maar dat je dit als ouder promoot en nog voor mensen gaat zoeken om het met hem samen te spelen snap ik niet. Dat een puber het speelt en je het toelaat kan ik nog inkomen maar aan 12 jaar is hij dat nog niet.

-De combinatie van ADHD en slim gekookt ken ik, in grote mensentaal moeten uitleggen en ze niet onderschatten ken ik ook. Verbaal sterk staan hoort daar bij maar daar hoort nog iets anders bij, problemen met realiteit en fictie uit elkaar halen. Aangezien hij "getest" is zou men je dit verteld moeten hebben.

-De reden dat tweakers samen hokken om samen te spelen is omdat ze met volwassen mature mensen willen spelen. Neem het aub niet persoonlijk op maar gaan babysitten op minderjarige spelers die dan ook hun eigen wil willen opleggen (en daar hebben ze helemaal geen ADHD voor nodig) is net hetgeen wat we willen vermijden. CoD is trouwens typisch een spel dat door minderjarige gespeeld word en veel volwassen gamers niet willen spelen omdat er teveel minderjarigen dit spelen => kunnen moeilijk tegen hun verlies, spelen vaak niet in team samen en ragen komt dan ook continu voor als in de trend "je moeder is een ..." of iedereen uitmaken voor noobs, niet iets wat de volwassen gamers doorgaans lusten.

-Je gooit de PSN naam van een 12 jarig kind publiekelijk op het internet (mod, pas dit aan aub) met daarbij nog heel interessante achtergrondinformatie. Dat druist zowat in met wat we de meeste kinderen proberen uit te leggen: post geen informatie over jezelf online. Zeker op die leeftijd. Met die achtergrondkennis is het vrij simpel om hem te manipuleren.

-Ik begrijp wel dat je hem wilt helpen met online gaming dat door zijn achtergrond wat moeilijker loopt maar zet hem dan samen in dezelfde ruimte met zijn vrienden en laat ze gezamenlijk gamen. Blijf erbij en als het fout ga neem hem dan uit de kamer en leg hem uit waar hij fout gaat. Leg hem ook uit waarom je hem uit de kamer hebt gehaald en waar zijn gedrag ontoelaatbaar was. Leg hem ook uit als hij niet wilt luisteren of zijn gedrag aanpassen dat hij voor bepaalde tijd niet meer online mag gamen. Zo een kind heeft in mijn ervaring nood aan duidelijke grenzen waar je in tegenstelling tot andere kinderen nooit van mag afwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
_/-\o_

[ Voor 90% gewijzigd door plofkip op 13-05-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij een discussie voor een ander topic. Ik ken mijn kinderen het beste, ik neem aan hij ook. Als hij vind dat zijn zoon het kan spelen dan moet het kunnen. Tenminste weet Sleurhutje wat GTA is en kan hij het omkaderen en controle uitoefenen. Er zijn zoveel ouders die niet eens weten wat hun kroost speelt of online uitspookt terwijl ik juist hier de indruk krijgt dat hij er grip op wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Overigens, ik ben vanavond online en zou je graag willen helpen met de finale :-) Voeg me maar toe op SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

kipusoep schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:38:
[...]

Overigens, ik ben vanavond online en zou je graag willen helpen met de finale :-) Voeg me maar toe op SC.
Je zit al in mn friendslist op socialclub, mijn RSC is EvilBilliam. Speel zo'n beetje elke avond, ik zal vanavond ook TS aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Sleurhutje. Geloof me met sommige members wil je je kind geeneeens mee laten gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:07
kipusoep schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:01:
De reden dat ik TS3 gebruik is meer als 'verzamelplaats'. Als ik mn PC aan heb start ik niet automatisch GTA V. Soms twijfel ik of ik wil gaan spelen of soms start ik het spel en is er bijna niemand online om mee te spelen (met randoms vind ik het niet zo leuk).

Wel zet ik gelijk TS3 aan en join ik de GTA channel. Als ik zie dat mensen een heist gaan opzetten en ik kan jonen: mooi! Op die manier gebruik ik het meer als toegankelijkere lobby dan de hele game opstraten, 3x laden en erachter komen dat er niet veel te doen is.

off-topic / het 18+ verhaal: mijn menig valt er beetje tussen, 12 vind ik zeker te jong, 16 zou ik dan weer geen problemen mee hebben.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
sprankel schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:17:
[...]
-De reden dat tweakers samen hokken om samen te spelen is omdat ze met volwassen mature mensen willen spelen.
Lang verhaal kort: Dit is een wel overwogen (woord)keuze. Ik daag je uit om hem zover te krijgen ook maar iets toe te kennen aan jou of wie dan ook. Ik kan je garanderen dat hij nog eerder informate van de ander los weet te krijgen dan jij van hem. Daarnaast zal ik nagenoeg altijd erbij zijn. We zijn op zoek naar medespelers die wat meer begrip kunnen opbrengen voor zijn reacties op bepaalde situaties, geen babysitters zoals jij ze noemt. Het is geen "kleuter" die blind overal op af gaat en tot vervelens toe neergemaaid wordt of die je alles uit moet leggen. Daar heb ik/hebben wij echt een pesthekel aan. Om die reden dus de vraagstelling.
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:49:
@ Sleurhutje. Geloof me met sommige members wil je je kind geeneeens mee laten gamen ;)
Klopt, maar wel of niet accepteren op PSN als vriend of kicken is een keuze die zelf te conroleren is. 99% van de vriendschapverzoeken wordt sowieso al geweigerd. Je krijgt er altijd genoeg van puberale schreeuwlelijken als je een handje vol DM/LTS/Missies hebt gedaan.
Kju schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:32:
Lijkt mij een discussie voor een ander topic. Ik ken mijn kinderen het beste, ik neem aan hij ook. Als hij vind dat zijn zoon het kan spelen dan moet het kunnen. Tenminste weet Sleurhutje wat GTA is en kan hij het omkaderen en controle uitoefenen. Er zijn zoveel ouders die niet eens weten wat hun kroost speelt of online uitspookt terwijl ik juist hier de indruk krijgt dat hij er grip op wil houden.
Zo is dat. Ik heb me in de Crew aardig opgewerkt in een paar weken speln (in de top 50 in ieder geval). Veel van wat verdient is, is samen met zoonlief gedaan.

Kortom:
Geen zin in het goed of niet goed van moraalridders dus meer. Ik besef de vraagstelling, sta hier ook volledig achter en vraag hier niet om adviezen. Wil je niet meespelen, reageer je niet. PUNT.

[ Voor 19% gewijzigd door Sleurhutje op 13-05-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Sleurhutje schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 16:12:
[...]

Kortom:
Geen zin in het goed of niet goed van moraalridders dus meer. Ik besef de vraagstelling, sta hier ook volledig achter en vraag hier niet om adviezen. Wil je niet meespelen, reageer je niet. PUNT.
Zo gaan we denk ik niet met elkaar om, komt namelijk niet netjes over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje
kipusoep schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 16:46:
[...]Zo gaan we denk ik niet met elkaar om, komt namelijk niet netjes over...
Ik vind het teleurstellend dat mij de les gelezen wordt, daar heb ik niet om gevraagd. Ik stel een normale vraag maar wordt verweten een slechte ouder te zijn etc. etc. Zo gaan we inderdaad niet met elkaar om. Wie die discussie wil voeren, doet dat via PM en niet op het forum, lijkt me heel normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Sleurhutje schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:00:
[...]

Ik vind het teleurstellend dat mij de les gelezen wordt, daar heb ik niet om gevraagd. Ik stel een normale vraag maar wordt verweten een slechte ouder te zijn etc. etc. Zo gaan we inderdaad niet met elkaar om. Wie die discussie wil voeren, doet dat via PM en niet op het forum, lijkt me heel normaal.
Ik begrijp je gevoel, maar ik denk niet dat je 'de les gelezen wordt'. Tenminste zo wordt het niet bedoeld in mijn ogen.
Dat je er reactie op zou krijgen wist je van tevoren al, dus daar kun je nu moeilijk over 'vallen'.
"Slechte ouder" heb ik hier niet voorbij zien komen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig speelt hij op de PS4 en niet op de PC :) Kan me overigens om andere dingen drukker maken dan een ouder die naar mijn inzicht juist kan beslissen of zijn kind GTA mag spelen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Ik heb me gisteravond ook aan gemeld in de crew, gbietje is ingame name en speel op de pc.

[ Voor 11% gewijzigd door MeneerKrab op 13-05-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:42
P33R schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:23:
[...]

Ik voeg je toe dan zien we wel
Hmm ik heb geprobeerd een playlist aan te maken met alleen criminal records. Kan alleen slechts één keer die toevoegen. Iemand suggesties voor korte tracks die snel te spelen zijn?

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Klopt kan maar 1x criminal in een pls sinds de heists update....
weet niet of je m nog wel kan replayen, duurt ietsje langer maar dan kan je oneindig door.....

[ Voor 42% gewijzigd door HardHouse op 13-05-2015 21:00 ]

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
MeneerKrab schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:09:
Ik heb me gisteravond ook aan gemeld in de crew, gbietje is ingame name en speel op de pc.
Ja nog bedankt voor het neerstorten met m'n Merryweather heli :F _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Veel belangrijker nog, waarom kon ik vanaf geen enkel van jouw invites joinen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patricks8 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:34:
[...]

Hmm ik heb geprobeerd een playlist aan te maken met alleen criminal records. Kan alleen slechts één keer die toevoegen. Iemand suggesties voor korte tracks die snel te spelen zijn?
probeer deze :)

http://socialclub.rocksta...st/26BdcQ3R8kaTyCJJydXFYQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 13:02
[...]

Ik probeer ook zeker aanwezig te zijn! (Liefst wel avond rond 20.00 uur)

Denk overigens dat het wel leuk is om custom maps van de social club website af te plukken. Zitten vaak wel leuke en bizarre maps tussen waar de lol niet op kan :p

[ Voor 22% gewijzigd door DutchOx op 14-05-2015 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
[...]

Goeie actie!!

Ik kan in principe bijna elk avond wel. Vanaf een uur of 7. ik houd de boel in de gaten! Ik wil wel meedoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-04-2020
Hallo,
ik ga vandaag(14-05-15) proberen om de Criminal Mastermind Challenge(The bonus for completing all heist setups and finales, in order, with the same team and without losing any lives is $10,000,000) te doen met een vriend. We willen het liefst zo snel mogelijk beginnen aangezien de heists ongeveer 8-9 uur totaal duren en we dan redelijk op tijd klaar zijn.

Aangezien je met de heist 4 mensen nodig hebt zoeken we dus nog 2 personen(heb er al 1) om te helpen.
Eisen:
- Alle heists al minimaal 1x gehaald
- Je bent geen rushende idioot en weet hoe je niet dood gaat (cover,snacks,armors)
- mic. is een pré (en het liefst de baard al in de keel :) )

heb je intresse? voeg dan jeweet11 en soviet_phinal(met hem zal je de eerste 2 player heist moeten doen) toe.
(PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:42

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
kevinr schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:29:
Hallo,
ik ga vandaag(14-05-15) proberen om de Criminal Mastermind Challenge(The bonus for completing all heist setups and finales, in order, with the same team and without losing any lives is $10,000,000) te doen met een vriend. We willen het liefst zo snel mogelijk beginnen aangezien de heists ongeveer 8-9 uur totaal duren en we dan redelijk op tijd klaar zijn.

Aangezien je met de heist 4 mensen nodig hebt zoeken we dus nog 2 personen(heb er al 1) om te helpen.
Eisen:
- Je bent geen rushende idioot en weet hoe je niet dood gaat (cover,snacks,armors)

heb je intresse? voeg dan jeweet11 en soviet_phinal(met hem zal je de eerste 2 player heist moeten doen) toe.
(PS4)
Veel success. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 05:14
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:36:
Gelukkig speelt hij op de PS4 en niet op de PC :) Kan me overigens om andere dingen drukker maken dan een ouder die naar mijn inzicht juist kan beslissen of zijn kind GTA mag spelen of niet
Inderdaad dat zal mij ook een worst wezen. En als er mensen zijn die met de zoon van sleurhut willen gta spelen dan moeten ze dat ook gewoon doen.

We hebben wel de afspraak dat de crew 18+ is. Voor mij persoonlijk vind ik dat redelijk belangrijk. Ik heb totaal geen zin in puberaal gedrag in de game online. Daar hebben we vuileharrie wel voor. :p

[ Voor 3% gewijzigd door AtlAntA op 14-05-2015 13:51 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
AtlAntA schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:41:
[...]

Inderdaad dat zal mij ook een worst wezen. En als er mensen zijn die met de zoon van sleurhut willen gta spelen dan moeten ze dat ook gewoon doen.

We hebben wel de afspraak dat de crew 18+ is. Voor mij persoonlijk vind ik dat redelijk belangrijk. Ik heb totaal geen zin in puberaal gedrag in de game online.
Nee want wij zijn altijd heel volwassenen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Eisen:

(PS4)
Ai niks voor mij :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jertyrano
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:35

Jertyrano

PSN: Jertyrano

(PS4)
Ik en en vriend van mij (miuas_zijn_cool) zijn ook van plan deze challenge te gaan doen, alleen gaat dat hem pas worden zodra de zomervakantie is begonnen voor mij (over 6 weken), want ik ben nog druk met de laatste tentamens. Dus als je niet genoeg mensen vindt voor die tijd, mischien iets om met zijn vieren te proberen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
NiQo schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:51:
[...]

Nee want wij zijn altijd heel volwassenen :Y
Hihi Nee dat niet maar je begrijpt wat ik bedoel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:19:
[...]

Hihi Nee dat niet maar je begrijpt wat ik bedoel. :p
Was in ieder geval ouderwets gezellig gisteren/vanochtend met je!!!! Jammer van die beukende randoms :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christian schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:09:
[...]

Veel belangrijker nog, waarom kon ik vanaf geen enkel van jouw invites joinen??
Dat weet ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:29:
[...]

Was in ieder geval ouderwets gezellig gisteren/vanochtend met je!!!! Jammer van die beukende randoms :+
Die randoms moet je de volgende keer gewoon kicken wat Atlanta al voorstelde 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:32:
[...]

jij was host! Moet zeggen de lobby is wel altijd snel vol in Project Cars! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:29:
[...]

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:32:
[...]

Ja dat dus! Was wel erg leuk trouwens. Ook erg laat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:35:
[...]

[...]

Ja dat dus! Was wel erg leuk trouwens. Ook erg laat. ;)
Carl Ferlatte heette die! De smeerlap!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Blijkbaar bevat de angry planes en de noclip mod malware en een keylogger: het is verstandig om je wachtwoorden te veranderen voor te zekerheid, maar dan wel op een apparaat waarvan je zeker bent dat er daar niet op staat of waar je geen GTA V met of zonder mods op hebt gespeeld.

http://www.reddit.com/r/G...rms_noclip_mod_and_angry/

Go to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon and look at the Shell string en kijk of daar fade.exe in staat.

Het aparte is dat ik de angry planes 1.2 mod ook heb gebruikt, maar ik vind helemaal niets van fade.exe of init.exe

Alle GTA V mods heb ik wel al verwijderd.

Algemene malware removal guide:
http://www.reddit.com/r/t...al_malware_removal_guide/

Ik heb dit al in diverse andere GTA topics geplaatst, maar hoe meer hoe beter :)

[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 14-05-2015 17:29 . Reden: fixed links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Ik weet niet of het nodig is, maar ik heb me zojuist aangemeld voor de xbox one crew. Merk toch dat het wel handig is online ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Heb ik me opeens een lelijke en totaal getunede Panto in mijn collectie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:07
Wybo schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:54:
Duidelijk snelste auto uit het spel! Wees blij! 8)7

Waar blijft die foto? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mitchell-CWD op 14-05-2015 21:54 ]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 16:43
Heeft iemand zin om mij te helpen met human raid setup deliver EMP(PS3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Wybo schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:54:
Glitch plannen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ik ook niet ;)

vandaag maar weinig invites van crew gezien. Dus maar een potje irritante lui knallen met Klussertt, telkens maar weer die kut helicopter met explosive rounds erbij halen.

Ik zag net overigens nog twee gasten van 1000+ level en die waren me toch een partij slecht..... Eindstand 3-15 (in mijn voordeel). Zullen wel niet helemaal jofel aan hun level zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mitchell-CWD schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:54:
[...]

Duidelijk snelste auto uit het spel! Wees blij! 8)7

Waar blijft die foto? :P
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/lZizHUFHBkybwr7qQpNZBQ_0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
kipusoep schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:52:
[...]

Ja nog bedankt voor het neerstorten met m'n Merryweather heli :F _O-
sorry man, was niet de bedoeling. Ik was ook echt in de veronderstelling dat je er al in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:24

OzzieMann

PSN: OzzieMann

[PS4]Vanavond 21:00 uur contact racing

We gaan vanavond weer lekker contact racen! Er is plek voor 30 man dus iedereen is welkom!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:54
harmz schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:22:
Heeft iemand zin om mij te helpen met human raid setup deliver EMP(PS3)?
Jammer dat ik dit nu pas lees. Inmiddels gelukt?

Ik ga ergens in de middag de pacific standard heist opstarten. We zullen de kuruma methode proberen, die een paar pagina's terug is beschreven. Ik heb het gister met Galerius en SingleMaltBart geprobeerd. Als zij er ook zijn, heb ik nog een plaatsje over...

PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
nickvanozzie schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:21:

We gaan vanavond weer lekker contact racen! Er is plek voor 30 man dus iedereen is welkom!
Ik hoop er weer bij te zijn. Contact racen met de crew is stiekem toch wel leuk. Kan ik weer laten zien waarom ik Buts word genoemd. >:)

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
MeneerKrab schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:13:
[...]

sorry man, was niet de bedoeling. Ik was ook echt in de veronderstelling dat je er al in zat.
Haha no prob ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Loev schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:30:
[...]

Hej! Die heb ik ook! :+
Ik dacht nog heel origineel te zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masegate schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:32:
[...]

Ik hoop er weer bij te zijn. Contact racen met de crew is stiekem toch wel leuk. Kan ik weer laten zien waarom ik Buts word genoemd. >:)
Racen met crewleden is altijd gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:59:
[...]

Racen met crewleden is altijd gezellig :)
Zeker, zeker... Maar contact racen gebeurt niet zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Top! Ben er bij! 8)

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masegate schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:24:
[...]

Zeker, zeker... Maar contact racen gebeurt niet zo vaak.
Gebeurd wel degelijk vaak, je moet alleen net weten wie contact races host ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:41:
[...]

Gebeurd wel degelijk vaak, je moet alleen net weten wie contact races host ;)
Wie doet dat dan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het staat zelfs op Twitter :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C9NX5zh.png

(Twitter, Foto van Kkrisman)

Valt het zo wel meer op? Kan je eigenlijk wel tweets embedden op GOT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Ik lees ergens over nieuwe verified tracks. Iemand al geprobeerd? Benieuwd of ze leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
NiQo schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:59:
Ik lees ergens over nieuwe verified tracks. Iemand al geprobeerd? Benieuwd of ze leuk zijn.
Nog niet geprobeerd, wel filmpjes gekeken. Zag er geinig uit, maar niets speciaals. Al weet je dat natuurlijk pas als je het racet :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Assassins8913 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:44:
[...]

Mistral kan ook joinen via friends hoor 😁
En is uiteraard gewoon welkom vanavond.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
MrMistral schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:09:
[...]

Nog niet geprobeerd, wel filmpjes gekeken. Zag er geinig uit, maar niets speciaals. Al weet je dat natuurlijk pas als je het racet :+
Wellicht leuk om ze na de playlist van ozz ff te checken? Als ozzie ze nou even allemaal in ee ln PL gooit kan die die er gelijk achteraan hosten.

Weet overigens nog niet of ik erbij kan zijn, maar dat zien we vanavond wel weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleurhutje

Nou, zal de aanhanger maar thuis laten. Toch maar eens kijken hoe en wat. PSN verzoek verstuurd, zie de invite wel verschijnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
NiQo schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:00:
[...]

Wellicht leuk om ze na de playlist van ozz ff te checken? Als ozzie ze nou even allemaal in ee ln PL gooit kan die die er gelijk achteraan hosten.

Weet overigens nog niet of ik erbij kan zijn, maar dat zien we vanavond wel weer :+
Als jullie nou allemaal even tijd rekken tot een uur of 3 dan haak ik ook nog even aan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

NiQo schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:59:
Zit ook een track bij van gunit. Daarnaast ook wat tracks van andere Nodo en Sweatbuckets leden.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Assassins8913 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:44:
[...]

Mistral kan ook joinen via friends hoor 😁
_Xenad_ schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:50:
[...]

En is uiteraard gewoon welkom vanavond.
Precies. En thnx ;)
NiQo schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:00:
[...]

Ja goed idee! Weet zelf trouwens ook nog niet of ik übehaupt thuis ben haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik was net bezig met een extra playlistje waarin ook de vriefied tracks voorbij komen. Aangevuld met wat meer van de makers van deze verified bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

nickvanozzie schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:23:
Ik was net bezig met een extra playlistje waarin ook de vriefied tracks voorbij komen. Aangevuld met wat meer van de makers van deze verified bende.
Die playlist is ook gemaakt. Zit 1 job van 8 man in. Deze heb ik als eerste gezet zodat die maar voorbij is.
Vanavond een open playlist, wie mee wil doen mag mee doen. Dus nodig vrienden ook uit, laten we het gezellig maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:21:
[...]

Die playlist is ook gemaakt. Zit 1 job van 8 man in. Deze heb ik als eerste gezet zodat die maar voorbij is.
Vanavond een open playlist, wie mee wil doen mag mee doen. Dus nodig vrienden ook uit, laten we het gezellig maken!
edit:censuur vanwege frustpost 2

Btw niet verstandig om een job van 8 erin te zetten ookal zet je hem vooraan. T joinen van een playlist als ie eenmaal aan de geng is is vaak een ramp.
AtlAntA schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:15:
[...]

Als jullie nou allemaal even tijd rekken tot een uur of 3 dan haak ik ook nog even aan! ;)
ik ben er wss nog wel Atlanta :) maar denk dat je liever een potje PC speelt?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2015 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Rukstar moet geen 8 man jobs verified maken. Das gewoon ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
nickvanozzie schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:03:
Rukstar moet geen 8 man jobs verified maken. Das gewoon ruk.
Ik vraag mij überhaupt af wat de criteria zijn om een job voor verified in aanmerking te laten komen 8)7

Pagina: 1 ... 142 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com