Als je die updates zo ziet ben ik blij met mijn 120mbit lijntje, niet wachten op updates 
Changelog btw
Changelog btw
Ehhmmm die heb ik ook hoor.... + de rest. Zit op 200mbit maar daar heb je bar weinig aan als de download traag wordt aangeleverd.Schway schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:30:
Als je die updates zo ziet ben ik blij met mijn 120mbit lijntje, niet wachten op updates
Changelog btw
Verwijderd
gewoon je ps4 ff restarten en voila je download gaat veel snellerChristian schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:36:
[...]
Ehhmmm die heb ik ook hoor.... + de rest. Zit op 200mbit maar daar heb je bar weinig aan als de download traag wordt aangeleverd.
PSN: Kjujay
[ Voor 42% gewijzigd door ManiacScum op 22-04-2015 10:32 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 22-04-2015 15:46 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Is gecorrigeerd.Wybo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:56:
Ik heb mij van de week geprobeerd te registreren en toen een r teveel toegevoegd aan mijn mailadres. Is er iemand van de crew die die laatste r kan verwijderen en dan alsnog een activatie naar die mail kan sturen?
Ik dacht dat hij na een paar dagen wel vrij zou vallen vanwege het niet activeren. Maar nu is mijn nick nog steeds niet vrij, vandaar
Nick: Wybo76, mailadres geef ik liever niet en publique, maar het gaat om de r na wyborowa
Oh, dan zitten we elkaar in de weg... Wybo, stuur Kju en mij ff via een PM je juiste e-mailadres, dan weten we zéker dat het in in orde is
Heb hem naar jou gestuurd, krijg een foutmelding als ik twee keer hetzelfde bericht stuurNoGinryuGo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:08:
[...]
Oh, dan zitten we elkaar in de weg... Wybo, stuur Kju en mij ff via een PM je juiste e-mailadres, dan weten we zéker dat het in in orde is
Wybo,Wybo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:13:
[...]
Heb hem naar jou gestuurd, krijg een foutmelding als ik twee keer hetzelfde bericht stuur
Nogmaals bedankt (beiden)
Leuke opzet, maar is het niet beetje overkill geworden? Er zouden 500+ totaal members nu ergens zijn, maar activiteit op dat forum is nu niet echt in lijn met die aantallen, maar is inmiddels opgezet als complete vervanging. PC houd voorlopig vast aan de slowchat (wat wil je anders met PC), XBO last-gen wordt ook met de dag rustiger. En uiteindelijk komt het grote nieuws alsnog weer in dit topic (logo, race, etc), waar zit dan nog de precieze meerwaarde buiten de PS4 mensen?Kju schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:28:MULTI Tweakscrew update
Beste crewmembers,
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kennis van bovenstaande genomen, verwerkt en gearchiveerd.SinergyX schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:24:
[...]
Leuke opzet, maar is het niet beetje overkill geworden? Er zouden 500+ totaal members nu ergens zijn, maar activiteit op dat forum is nu niet echt in lijn met die aantallen, maar is inmiddels opgezet als complete vervanging. PC houd voorlopig vast aan de slowchat (wat wil je anders met PC), XBO last-gen wordt ook met de dag rustiger. En uiteindelijk komt het grote nieuws alsnog weer in dit topic (logo, race, etc), waar zit dan nog de precieze meerwaarde buiten de PS4 mensen?
Leuk idee, nofi, ik kom zelf nooit op die site, maar voelt nu als dubbelop wat alsnog z'n doel voorbij schiet.
[ Voor 7% gewijzigd door OzzieMann op 22-04-2015 13:37 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
Ik heb nooit iets gezegd over 'onoverzichtelijk', buiten dat dramagejank van de PS4 mensen, 'jullie' willen zo graag je eigen forum, hou het dan lekker daar. Maargoed, topic was toch al niet zo boeiend meer, tijd om de anderen te volgennickvanozzie schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:35:
Kennis van bovenstaande genomen, verwerkt en gearchiveerd.
Als we toch alles in dit topic zullen neerplempen in plaats van daar, loop je daarover ook weer te peeuwen want 'het is hier zo onoverzichtelijk'.
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 22-04-2015 13:40 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bedoel het ook absoluut niet negatief, het zal met de tijd allemaal wel z'n plek vinden, zeker voor de PC is het door het gemis van een party/friend systeem een aardige toevoeging, alleen nu daar gros van de discussie nog over specs en PC tuning gaat, bedoelde ik daarbij dat het mogelijk z'n doel voorbij zou schieten. Maargoed, ik was klaarKju schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:43:
Ik vat het op als positieve kritiek. Laten we niet weer een platform discussie houden. Die site kwam omdat wij voor PS4 centraal overleg nodig hadden en events wilden organiseren. Deels omdat het hier niet lukt omdat het ondersneeuwt maar ook om de ergernissen vanuit de andere crews te verminderen. Wij weten heus wel dat PS4 heel actief is in dit topic.
[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 25-04-2015 10:33 ]
Ga door, heb namelijk net popcorn gemaakt
[ Voor 26% gewijzigd door Michielodc op 22-04-2015 13:54 ]
Welkom!Zenety schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:45:
Aangemeld voor de crew en op de website. Ben benieuwd(PC)
[ Voor 19% gewijzigd door Kju op 22-04-2015 15:50 ]
Er zijn er meestal genoeg online op de PS4. De luitenants of hoger hosten meestal wel wat missies/heists/races/tdm's/playlistsVerwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:05:
Huh GTA is toch 18+....
Vanavond ga ik eens op zoek naar wat GoT ers op de ps4 heb er nog niet 1 ontmoet.
Weet nog niet wat heists of beetje klooien in snipers vs stunters....
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2015 08:32 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Jeoh op 23-04-2015 08:35 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
fijne - ligt dus niet aan mijDutchOx schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:41:
Mij zonet ook even aangemeld op tweakcrew.net. Hoop dat het daar wat duidelijker is, vind dat dit topic best wel druk is met alle platforms door elkaar.
Welkom (terug?)! Dit topic is inderdaad te druk en is eigenlijk alleen nog geschikt voor het delen van informatie en ervaringen. Echt overleg of afspreken is inderdaad niet mogelijk. De PS4 crew probeert dat zoveel mogelijk op de crew website te doen (ook al zijn er sommigen die helaas nog steeds discussie hier naar toe halen). De PC crew, lijkt van een nog grotere omvang te worden dan PS4, en zodra de discussie over specs minder word en het meer richting gameplay gaat zal het hier wellicht nog drukker worden.DutchOx schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:41:
Mij zonet ook even aangemeld op tweakcrew.net. Hoop dat het daar wat duidelijker is, vind dat dit topic best wel druk is met alle platforms door elkaar.
(ben trouwens niet meer zo actief op XBONE, wel op PC)
Volgens mij dekt de omschrijving hier onder algemeen de lading wel: klik en anders zijn er genoeg walkthroughs te vinden over missies.himlims_ schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:10:
[...]
fijne - ligt dus niet aan mijbest onoverzichtelijk zo
iemand tips voor guide/ebookje? ben aan zoeken naar wat (standaard) handleiding/tips, maar vind voornamelijk gta-4 content
[ Voor 27% gewijzigd door Kju op 23-04-2015 09:14 ]
was zojuist het heist-document aan doornemen, te vinden op de tweakcrewpageclub-ding
Verwijderd
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Een paar kogels in je lichaam onlinesnowD schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:01:
ik ben de 400e member van de PC crew.. krijg ik nu een presentje?
[ Voor 3% gewijzigd door Zenety op 24-04-2015 10:38 ]
Probeer hopelijk later aan te sluitenNiQo schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:07:Race Playlist *contact* edition
[PS4]
Vanavond om 20.30 uur de race competiton playlist! Voor iedereen die een poging wil doen tot clean racen of juist wil beuken tot de eerste plek!
Invités worden verstuurd om 20.30 uur. Tot vanavond!
Link: http://socialclub.rocksta...st/PEfZguUqwUGd1IgKULuKfQ
[/PS4] out
PSN: MrMistral
Zit er bijna in. Mag ik een invite?NiQo schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:07:Race Playlist *contact* edition
[PS4]
Vanavond om 20.30 uur de race competiton playlist! Voor iedereen die een poging wil doen tot clean racen of juist wil beuken tot de eerste plek!
Invités worden verstuurd om 20.30 uur. Tot vanavond!
Link: http://socialclub.rocksta...st/PEfZguUqwUGd1IgKULuKfQ
[/PS4] out
PSN: ButsMG
Verwijderd
I have learned from the master himself (vuileharrie/blondetruus)NiQo schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:22:
Aaah hellno dat die Truus er met de winst vandoor gaat!!!
[video]
fijne Fok actie van skillz ook![]()
Verwijderd
Ken niet, ik rij nooit tegen t verkeer inVerwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:27:
[...]
I have learned from the master himself (vuileharrie/blondetruus)
Verwijderd
Are you taking me in the maling?Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:21:
[...]
Ken niet, ik rij nooit tegen t verkeer in
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2015 14:29 ]
Verwijderd
voor slowchat verwijs ik je naar www.tweakscrew.net en/of andere topics hier.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:23:
[...]
Are you taking me in the maling?
Je wou toch proberen om te winnen?
Verwijderd
Dat wist ik niet....Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 15:46:
[...]
voor slowchat verwijs ik je naar www.tweakscrew.net en/of andere topics hier.
In dit topic mag dat niet!
Ga ik doen.jorpesch schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:20:
Wil bij mij ook niet echt vlotten met random spelers dus ik zie het ook wel zitten met een groepje van hier een heist te doen. Anders voeg mij even toe mijn social club is Belaric.
Morgen gaat denk ik niet lukken, maar eventueel een andere keer, graag. Heist met communicatie is wel zo handig.jorpesch schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:35:
Zijn er voor morgen nog 2 liefhebbers voor een heist groep?
hoe speel je met crew members?jorpesch schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:35:
[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 26-04-2015 00:18 ]
Op PC? Ik wel. Wat voor tijdstip zit je aan te denken?jorpesch schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:35:
Goh wat zal die Truus gescholden hebben lolNiQo schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:22:
Aaah hellno dat die Truus er met de winst vandoor gaat!!!
[video]
fijne Fok actie van skillz ook![]()
Denk dat het makkelijkste is via social club. van rockstar mijne is: belaricspokje schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:51:
Hoe vind je elkaar als je afspreekt voor een heist? Moet je dan eerst vrienden worden? Er is geen irc channel oud zeker om af te spreken?
[ Voor 16% gewijzigd door plofkip op 26-04-2015 15:19 ]
Tja moest uitwijken voor 1 of andere fok pipo....Assassins8913 schreef op zondag 26 april 2015 @ 09:50:
[...]
Goh wat zal die Truus gescholden hebben lol
Mooie actie maar zag ik het nu goed Niqo reedt jij verkeerd![]()
![]()
![]()
Was idd zeer geslaagde heist jij ook bedankt en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft.R0y. schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:18:
Zojuist met een GoT group mijn eerste Heist afgerond. Was top, thnx!
[ Voor 37% gewijzigd door Bastard op 26-04-2015 18:48 ]
Voor een heist is een headsetje inderdaad echt wel noodzakelijk. Misschien als je met leden speelt die de heisten al heel vaak gedaan hebben en iedereen zich goed aan zijn taken houd.Bastard schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:40:
Vanmiddag wat heists proberen te doen, maar dat is echt onbegonnen werk zonder headset. Net zo'n onbegonnen werk als een bluetooth headset laten werken onder windows 7.
Beetje aan het twijfelen om windows 10 op de game pc te zetten, maar dan ben ik weer een dag bezig met downloaden enz.. Wellicht een optie als het morgen echt zo'n kutweer wordt tijdens koningsdag
Fun was het wel..kipusoep schreef op zondag 26 april 2015 @ 13:30:
Gisteren met wat crewmembers missies gedaan, was erg leuk! Ook ik herken de de hoeveelheid moeite die het kost om een leuk clubje te vinden om wat missies mee te doen.
Voeg me dus vooral toe aan Social Club, altijd wel in voor wat samenspel!
kipusoep
edit:
Haha dit hielp behoorlijk, GTAO begint nu echt een beetje te leven met GOTP![]()
Als het echt niet anders kan.....
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door NomadTitan op 27-04-2015 12:41 ]
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Kan zijn dat de crew sessie van crew naar invite gegaan is. Is een irritant "foutje". Als iemand een crew sessie start en erna bijvoorbeeld een missie in gaat. Na de missie weer terug de freeroamm, dan is de crew sessie, een invite sessie geworden. Soms kan je dan wel joinen, maar soms is het echt invite geworden. Vraag 1 van de leden die online zijn voor een uitnodiging en je kan erbij.Pietert schreef op maandag 27 april 2015 @ 18:18:
Mocht er momenteel iemand op de Xbone aan het spelen zijn, ik kom graag de sessie in.
Kom echter standaard de crewsessie niet in terwijl Tweakersxbone mijn active crew is, ook niet als ik crewleden als Fdisk en CryingOdin02 probeer te joinen die vrienden zijn op Xbox.
Als ik crewsessie kies krijg ik alsnog de 'invite only' melding van Rockstar of ik dat nu vanuit offline of online kies, het resultaat is hetzelfde. Mijn NAt settings zijn open, alle poorten die nodig zijn voor GTA en Xboxlive ook.
Verwijderd
Verwijderd
Wat wel wil helpen is om de Xbox party te joinen (mits deze niet vol is, huidige limiet is 8 ) van de vrienden die GTA spelen. Op deze manier kun je vanuit het party menu wel invite only sessies van crew members joinen. Zoals Pannekoek81 al aangaf is dit een vervelende bug.Pietert schreef op maandag 27 april 2015 @ 18:18:
Mocht er momenteel iemand op de Xbone aan het spelen zijn, ik kom graag de sessie in.
Kom echter standaard de crewsessie niet in terwijl Tweakersxbone mijn active crew is, ook niet als ik crewleden als Fdisk en CryingOdin02 probeer te joinen die vrienden zijn op Xbox.
Als ik crewsessie kies krijg ik alsnog de 'invite only' melding van Rockstar of ik dat nu vanuit offline of online kies, het resultaat is hetzelfde. Mijn NAt settings zijn open, alle poorten die nodig zijn voor GTA en Xboxlive ook.
Misschien even met je character de flight school doorlopen? Die zit bij t vliegveld in de stad.Loev schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:56:
Ben geen ster in vliegen maar rijden en een potje knallen kan ik zeker wel
[ Voor 6% gewijzigd door OMD op 28-04-2015 13:18 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Weet ikAMD1800 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:03:
[...]
Misschien even met je character de flight school doorlopen? Die zit bij t vliegveld in de stad.
Wat wij deden is een pm-conversatie starten hier op tweakers en daar ook PSN's uitwisselen zodat iedereen elkaar in de lijst heeft staan.spokje schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:51:
Hoe vind je elkaar als je afspreekt voor een heist? Moet je dan eerst vrienden worden? Er is geen irc channel oud zeker om af te spreken?
[ Voor 6% gewijzigd door massis op 28-04-2015 14:15 ]
PSN: massis87
Ben ik niet helemaal met je eens, heb met random mensen ook leuke ervaringen, ook i.c.m. heists :-)Kju schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:37:
Zonder vooraf afspreken heeft het eigenlijk helemaal geen zin om aan de heists te beginnen. Met randoms is dat echt niet te doen. Op PS4 spreken we online af of plaatsen we een oproep hier of op de website in het dagelijkse activiteitentopic.
Het viel me op dat iemand van de PC crew hier ook nog een heist crew zocht: klik
Verwijderd
Hee das niet waar!!! Kan me nog ene Dannyboy1938 herinneren die ons door de Pacific Heist loodsteKju schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:37:
Zonder vooraf afspreken heeft het eigenlijk helemaal geen zin om aan de heists te beginnen. Met randoms is dat echt niet te doen.
Verwijderd
Niet joinen!!! Zijn meestal kiddies die ergens in een TDM een tank ofzo verstopt hebben en jou dan tig keer kunnen afknallen. Heel frustrerend.R0y. schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 18:56:
Was net opzoek voor een TDM, zie ik ineens links onder 999$ and 999 RP HACK 4/16.. Snel geleaved, weet niet of dat nu vals alarm was of niet
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Er is TS, maar gebruik ik tot nu toe nog niet, gewoon de in-game voice chat.killbillfast schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:48:
hallo ik heb pas de tweakscrew PC gejoined, is er een teamspeak of iets dergelijks waar jullie heists afsrpeken ofzo? ik ben nog redelijk nieuw in het hele crew gebeuren dus ik zocht op de tweakscrew website naar een uitleg maar kon die nog niet echt vinden....
Dat, of je komt in zo'n kansloze fistfightVerwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:38:
[...]
Niet joinen!!! Zijn meestal kiddies die ergens in een TDM een tank ofzo verstopt hebben en jou dan tig keer kunnen afknallen. Heel frustrerend.
Verwijderd
Ja team black, white, purple, pink, green en blue hebben hem ook gehaald, maar verbleven liever in de anonimiteit....massis schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:26:
Zijn er overigens na "Team Yellow" nog andere crews die 'm al gehaald hebben?
Pretty much iedereen dus?Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:48:
[...]
Ja team black, white, purple, pink, green en blue hebben hem ook gehaald, maar verbleven liever in de anonimiteit....
Succes alvast!massis schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:26:
Gisteren weer met ons team (WayJay, Breznikov, Levik7 en ik) stevig doorgebuffeld op de Criminal Mastermind.
Iedereen heeft ondertussen wel al een scaremomentje gehad met weinig health, maar we zijn er nog.
Morgen nog de Bikes setup van Pacific Standard, en dan de grote finale, spannend!
Zijn er overigens na "Team Yellow" nog andere crews die 'm al gehaald hebben?
Do { Ping } while ( LOL )
Alleen Team Black voor zover ik weet. Team Yellow heeft sowieso gecheat...
Verwijderd
Gecheat? Team Yellow is en blijft t enige team dat de mastermind direct in één keer gehaald heeft. Team black is de eerste keer de mist in gegaan bij de prison breakMrMistral schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:06:
[...]
Alleen Team Black voor zover ik weet. Team Yellow heeft sowieso gecheat...
Precies krijgen dagelijks aanmeldingen van mensen die ook lid willen worden van Team Yellow, maar we hebben strenge toelatingseisen.NiQo schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:11:
Al die andere zogenaamde "teams" zijn gewoon jaloers!!
Team Yellow FTW
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2015 13:13 ]
CheaterVerwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:12:
[...]
Gecheat? Team Yellow is en blijft t enige team dat de mastermind direct in één keer gehaald heeft. Team black is de eerste keer de mist in gegaan bij de prison break
Verwijderd
Ik doe niet aan glitchenNiQo schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:13:
Zijn er nog mensen met een adder die ik vanavond even kan dupen?
Tja wij zijn ook moeten "herbeginnen" door die bug met de garagedeur in "Scope Out". We waren al aan de tweede setup van prison break toe vooraleer we toch echt wel vonden dat de heist award op meer dan 0/26 moest staan.Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:12:
[...]
Gecheat? Team Yellow is en blijft t enige team dat de mastermind direct in één keer gehaald heeft. Team black is de eerste keer de mist in gegaan bij de prison break
[...]
Precies krijgen dagelijks aanmeldingen van mensen die ook lid willen worden van Team Yellow, maar we hebben strenge toelatingseisen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq