Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Als je die updates zo ziet ben ik blij met mijn 120mbit lijntje, niet wachten op updates :)

Changelog btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Schway schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:30:
Als je die updates zo ziet ben ik blij met mijn 120mbit lijntje, niet wachten op updates :)

Changelog btw
Ehhmmm die heb ik ook hoor.... + de rest. Zit op 200mbit maar daar heb je bar weinig aan als de download traag wordt aangeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christian schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:36:
[...]

Ehhmmm die heb ik ook hoor.... + de rest. Zit op 200mbit maar daar heb je bar weinig aan als de download traag wordt aangeleverd.
gewoon je ps4 ff restarten en voila je download gaat veel sneller :) Werkte bij mij althans.

O ja PS4!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
Beide gedaan overigens..... geen soelaas.

Maakt ook niet uit, heb de update al binnen en kon mooi voetbal kijken

[PS4]

[ Voor 42% gewijzigd door ManiacScum op 22-04-2015 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MULTI Tweakscrew update

Beste crewmembers,

Naar aanleiding van de opmerkingen/suggesties/discussies/kritiek die de afgelopen dagen over de website http://tweakscrew.net/ zijn geplaatst heb ik overleg gehad met de crew leaders van x360, xbone en PC. Het verzoek van Speedfight om het forum op te delen per platform is doorgevoerd. Tot nader orde zullen Arno, risifran en ik zorgdragen voor het beheer en het beleid van de website.

Het doel van de website, centraal overleg en het organiseren van events, is in ieder geval voor de PS4 geslaagd. Voor alle andere Tweakscrews: Als de behoefte er zou zijn bied de website voldoende faciliteiten voor centraal overleg met de hele crew en (door bijvoorbeeld via een apart topic) events te regelen. Rockstar Social Club is te beperkt, het topic op GOT is veel te druk om een event te regelen, een vraag of oproep sneeuwt vaak heel snel onder. Het is niet noodzakelijk om de website dagelijks of regelmatig te bezoeken als je je tenminste inschrijft voor de voor jou relevante fora (bijvoorbeeld de algemene sectie en de sectie van je eigen crew) of topics zodat je, als er iets nieuws is per e-mail een notificatie ontvangt.

Naast het reguliere forum is er voor elke crew een besloten groep met eigen forum ingericht voor overleg. Iedere crew leader is admin van z'n eigen sectie en kan members toevoegen of verwijderen. De PS4 crew voert al geruime tijd gezamenlijk overleg met lieutenants, commissioners en crew leader over bijvoorbeeld hosten en het coordineren van events. Het PM systeem van GOT was helaas te beperkt om met 17 man te kunnen overleggen ;)
De groepen zijn te vinden op http://tweakscrew.net/groups/, er zal nog een linkje worden geplaatst in het menu boven de header.

I.v.m. de groepen moesten wij het friend connectionsysteem aanzetten, je kan nu dus vriendjes worden op de website, en omdat dan gelijk alle opties aangevinkt zouden staan hebben we ook maar het berichtensysteem aangezet, we kunnen nu dus ook PM'en.

De opzet is redelijk flexibel. Crews die helemaal compleet invite only een groep met eigen forum willen hebben, dat is ook mogelijk. Is er een werkgroepje onstaan over een bepaald thema, daar is ook iets voor te regelen, al dan niet openbaar.
Degenen die daar interesse in hebben, wij hebben een groep voor overleg m.b.t. de website. Als je toegang wil om mee te helpen, stuur mij dan even een PM.

Edit:
Doordat topics zijn verplaatst moet je je mogelijk opnieuw inschrijven voor mailnotificaties. Hou hier rekening mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 22-04-2015 15:46 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb mij van de week geprobeerd te registreren en toen een r teveel toegevoegd aan mijn mailadres. Is er iemand van de crew die die laatste r kan verwijderen en dan alsnog een activatie naar die mail kan sturen?
Ik dacht dat hij na een paar dagen wel vrij zou vallen vanwege het niet activeren. Maar nu is mijn nick nog steeds niet vrij, vandaar :)

Nick: Wybo76, mailadres geef ik liever niet en publique, maar het gaat om de r na wyborowa

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wybo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:56:
Ik heb mij van de week geprobeerd te registreren en toen een r teveel toegevoegd aan mijn mailadres. Is er iemand van de crew die die laatste r kan verwijderen en dan alsnog een activatie naar die mail kan sturen?
Ik dacht dat hij na een paar dagen wel vrij zou vallen vanwege het niet activeren. Maar nu is mijn nick nog steeds niet vrij, vandaar :)

Nick: Wybo76, mailadres geef ik liever niet en publique, maar het gaat om de r na wyborowa
Is gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Laatst online: 16-09 08:00
Oh, dan zitten we elkaar in de weg... Wybo, stuur Kju en mij ff via een PM je juiste e-mailadres, dan weten we zéker dat het in in orde is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
NoGinryuGo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:08:
[...]

Oh, dan zitten we elkaar in de weg... Wybo, stuur Kju en mij ff via een PM je juiste e-mailadres, dan weten we zéker dat het in in orde is :+
Heb hem naar jou gestuurd, krijg een foutmelding als ik twee keer hetzelfde bericht stuur ;)

Nogmaals bedankt (beiden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Laatst online: 16-09 08:00
Wybo schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:13:
[...]

Heb hem naar jou gestuurd, krijg een foutmelding als ik twee keer hetzelfde bericht stuur ;)

Nogmaals bedankt (beiden)
Wybo,

zie PM voor wachtwoord. Wel even zelf aanpassen, want het wachtwoord dat je nu van mij hebt gekregen is veuls te ingewikkeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:28:

MULTI Tweakscrew update

Beste crewmembers,
Leuke opzet, maar is het niet beetje overkill geworden? Er zouden 500+ totaal members nu ergens zijn, maar activiteit op dat forum is nu niet echt in lijn met die aantallen, maar is inmiddels opgezet als complete vervanging. PC houd voorlopig vast aan de slowchat (wat wil je anders met PC), XBO last-gen wordt ook met de dag rustiger. En uiteindelijk komt het grote nieuws alsnog weer in dit topic (logo, race, etc), waar zit dan nog de precieze meerwaarde buiten de PS4 mensen?

Leuk idee, nofi, ik kom zelf nooit op die site, maar voelt nu als dubbelop wat alsnog z'n doel voorbij schiet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:00

OzzieMann

PSN: OzzieMann

SinergyX schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:24:
[...]

Leuke opzet, maar is het niet beetje overkill geworden? Er zouden 500+ totaal members nu ergens zijn, maar activiteit op dat forum is nu niet echt in lijn met die aantallen, maar is inmiddels opgezet als complete vervanging. PC houd voorlopig vast aan de slowchat (wat wil je anders met PC), XBO last-gen wordt ook met de dag rustiger. En uiteindelijk komt het grote nieuws alsnog weer in dit topic (logo, race, etc), waar zit dan nog de precieze meerwaarde buiten de PS4 mensen?

Leuk idee, nofi, ik kom zelf nooit op die site, maar voelt nu als dubbelop wat alsnog z'n doel voorbij schiet.
Kennis van bovenstaande genomen, verwerkt en gearchiveerd.
Als we toch alles in dit topic zullen neerplempen in plaats van daar, loop je daarover ook weer te peeuwen want 'het is hier zo onoverzichtelijk'.

[ Voor 7% gewijzigd door OzzieMann op 22-04-2015 13:37 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickvanozzie schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:35:
Kennis van bovenstaande genomen, verwerkt en gearchiveerd.
Als we toch alles in dit topic zullen neerplempen in plaats van daar, loop je daarover ook weer te peeuwen want 'het is hier zo onoverzichtelijk'.
[...]
Ik heb nooit iets gezegd over 'onoverzichtelijk', buiten dat dramagejank van de PS4 mensen, 'jullie' willen zo graag je eigen forum, hou het dan lekker daar. Maargoed, topic was toch al niet zo boeiend meer, tijd om de anderen te volgen :)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 22-04-2015 13:40 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:55

Acradavos

Poetsfanaat

Ik heb me ook maar aangemeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:55

Acradavos

Poetsfanaat

PC, vanwege het feit dat ik geen console heb. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vat het op als positieve kritiek. Laten we niet weer een platform discussie houden. Die site kwam omdat wij voor PS4 centraal overleg nodig hadden en events wilden organiseren. Deels omdat het hier niet lukt omdat het ondersneeuwt maar ook om de ergernissen vanuit de andere crews te verminderen. Wij weten heus wel dat PS4 heel actief is in dit topic.
De kleinere crews hebben dat forum niet nodig, eens. De PC crew heeft naar mijn mening wel baat bij overzichtelijk een eigen centraal hoekje, al is het alleen om partners te zoeken voor een heist of om een leuk race event te organiseren en iedereen centraal aan te laten melden in plaats van dat ze dat hier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liever een TR dan een reactie er op
Kju schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:43:
Ik vat het op als positieve kritiek. Laten we niet weer een platform discussie houden. Die site kwam omdat wij voor PS4 centraal overleg nodig hadden en events wilden organiseren. Deels omdat het hier niet lukt omdat het ondersneeuwt maar ook om de ergernissen vanuit de andere crews te verminderen. Wij weten heus wel dat PS4 heel actief is in dit topic.
Bedoel het ook absoluut niet negatief, het zal met de tijd allemaal wel z'n plek vinden, zeker voor de PC is het door het gemis van een party/friend systeem een aardige toevoeging, alleen nu daar gros van de discussie nog over specs en PC tuning gaat, bedoelde ik daarbij dat het mogelijk z'n doel voorbij zou schieten. Maargoed, ik was klaar :)

[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 25-04-2015 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
SinergyX schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:49:
[...]

zielig hoor, dat moddergooien
Ga door, heb namelijk net popcorn gemaakt :+

OT: dit topic werd gewoon onoverzichtelijk. Platforms door elkaar is gewoon niet te doen!

Btw, in het weekend wil ik heists doen een groep. Misschien wel allemaal voor die 1mil bonus. Dit is voor de PC! Mijn GTA5 naam is hetzelfde als mijn tweakers-id :)

[ Voor 26% gewijzigd door Michielodc op 22-04-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo lang je niet meer PC members op de website krijgt gaat dat ook niet werken. Bij ons werkt het omdat in ieder geval de regulars en veel lowlevels (omdat ze bij het lid worden erop worden gewezen) wel tenminste voor e-mailnotificaties in zijn geschreven op de topics.

PC members: http://tweakscrew.net/members/?s=PC

In ieder geval al 20 23 man, is al meer dan genoeg voor een heist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Attentie TweakscrewPS4

Door het wijzigen van de forumstructuur op de website kan het zijn dat je je per topic opnieuw moet inschrijven voor mailnotificaties. Bijvoorbeeld het Dagelijkse Activiteitentopic of het PS4 Updates topic.
Zenety schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:45:
Aangemeld voor de crew en op de website. Ben benieuwd :) (PC)
Welkom!

[ Voor 19% gewijzigd door Kju op 22-04-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:52
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:05:
Huh GTA is toch 18+....

Vanavond ga ik eens op zoek naar wat GoT ers op de ps4 heb er nog niet 1 ontmoet.
Weet nog niet wat heists of beetje klooien in snipers vs stunters....
Er zijn er meestal genoeg online op de PS4. De luitenants of hoger hosten meestal wel wat missies/heists/races/tdm's/playlists

Je kunt voor het echte crew geweld dus het beste 1 van de volgende namen joinen: Vuileharrie, Blondetruus, Risifran, Niqo90, MrMistral, Atlanta, Ozziemann, MaRkIeS, fonsmeister, Xenad, Logwfg en a_manders.(in willekeurige volgorde) .

Als jij bijvoorbeeld een specifieke heist wil doen kun je altijd hier of op tweakscrew.net een oproep plaatsen. Meestal is het dan 'kinderlijk' eenvoudig om 4 man bij elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een beetje t stoeien met het logo van de tweakscrew.net site. Beetje feedback is welkom :)

logo 1:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpt1/v/t34.0-12/11160121_1575206416085800_790506680_n.jpg?oh=9a6c4a9aee7492658fc76bcb0d523f7e&oe=553B2E57&__gda__=1429877796_6d9e620f8f9479148eb963a490743dd5

logo 2:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpt1/v/t34.0-12/11124085_1575373979402377_1546643200_n.jpg?oh=5034414136d3379c6253662df2ba5657&oe=553A5203&__gda__=1429888424_88529a372a690b242d8c6fc3ba953df0

logo3 het huidige logo.
Afbeeldingslocatie: http://tweakscrew.net/wp-content/uploads/2014/12/tweakscrew_logo_2.png

Reageren kan hier:
http://tweakscrew.net/forums/topic/ps4-tweakscrew-emblemlogo

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2015 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Is het nog een beetje te doen, heists met een PC waarop GTAV gemiddeld op 10 FPS draait? :+ Even kijken of het het waard is om aan te melden, of gewoon rustig doorgaan met singleplayer...

[ Voor 34% gewijzigd door Jeoh op 23-04-2015 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 13:02
Mij zonet ook even aangemeld op tweakcrew.net. Hoop dat het daar wat duidelijker is, vind dat dit topic best wel druk is met alle platforms door elkaar.

(ben trouwens niet meer zo actief op XBONE, wel op PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:00

OzzieMann

PSN: OzzieMann

[MULTI]Race Challenge April 2015

Ik heb een update geplaatst met o.a. de tijden. Zie Tweakscrew website!

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DutchOx schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:41:
Mij zonet ook even aangemeld op tweakcrew.net. Hoop dat het daar wat duidelijker is, vind dat dit topic best wel druk is met alle platforms door elkaar.
fijne - ligt dus niet aan mij :X best onoverzichtelijk zo

iemand tips voor guide/ebookje? ben aan zoeken naar wat (standaard) handleiding/tips, maar vind voornamelijk gta-4 content

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOx schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:41:

(ben trouwens niet meer zo actief op XBONE, wel op PC)
Welkom (terug?)! Dit topic is inderdaad te druk en is eigenlijk alleen nog geschikt voor het delen van informatie en ervaringen. Echt overleg of afspreken is inderdaad niet mogelijk. De PS4 crew probeert dat zoveel mogelijk op de crew website te doen (ook al zijn er sommigen die helaas nog steeds discussie hier naar toe halen). De PC crew, lijkt van een nog grotere omvang te worden dan PS4, en zodra de discussie over specs minder word en het meer richting gameplay gaat zal het hier wellicht nog drukker worden.
himlims_ schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:10:
[...]

fijne - ligt dus niet aan mij :X best onoverzichtelijk zo

iemand tips voor guide/ebookje? ben aan zoeken naar wat (standaard) handleiding/tips, maar vind voornamelijk gta-4 content
Volgens mij dekt de omschrijving hier onder algemeen de lading wel: klik en anders zijn er genoeg walkthroughs te vinden over missies.
Voor heists hebben we hier tips verzameld: klik

[ Voor 27% gewijzigd door Kju op 23-04-2015 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

was zojuist het heist-document aan doornemen, te vinden op de tweakcrewpageclub-ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Attentie PS4, ik herhaal PS4 *

Vanavond ga ik hosten zie activiteitentopic voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:50

The_Worst

Unox

Speel sinds een paar dagen weer een beetje GTAV en ik moet zeggen het nieuwe crewlogo ziet er goed uit!

Heb nog geen enkele heist gedaan, ga daar dit weekend eens mee beginnen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:29
ik ben de 400e member van de PC crew.. krijg ik nu een presentje? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
snowD schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 10:01:
ik ben de 400e member van de PC crew.. krijg ik nu een presentje? :D
Een paar kogels in je lichaam online :$ En welkom! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Zenety op 24-04-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Binnenkort eens een meeting of een raceavond of iets dergelijks voor de PC?
Helaas ben ik zelf niet in staat om het te organiseren, maar zou wel graag meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het meest praktische is om een datum te kiezen op een redelijk tijdstip (zowel op PS3 als later PS4 waren er 30+'ers die eerst kids naar bed willen brengen, denk niet dat PC heel anders zal zijn), bijvoorbeeld starten om 21.00 uur en dan iedereen een week lang laten aanmelden. Reclame maak je door hier af en toe iedereen te irriteren door te spammen met je event en op RSC. Zodra je weet of je 16 man passeert dan kan je je playlist samenstellen. Dan doe je bijvoorbeeld 6 of 8 races en 2 of 3 tdm's voor de afwisseling.
Een beetje dit idee: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27

Race Playlist *contact* edition

[PS4]
Vanavond om 20.30 uur de race competiton playlist! Voor iedereen die een poging wil doen tot clean racen of juist wil beuken tot de eerste plek!

Invités worden verstuurd om 20.30 uur. Tot vanavond!

Link: http://socialclub.rocksta...st/PEfZguUqwUGd1IgKULuKfQ

[/PS4] out

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even n.a.v. de wijzigingen op de website: Door het verplaatsen van het dagelijkse activiteitentopic naar de PS4 sectie ontvang je mogelijk geen mailnotificaties meer. Als je die wel wil ontvangen moet je je uitschrijven en opnieuw inschrijven op dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
NiQo schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:07:

[PS4]
Vanavond om 20.30 uur de race competiton playlist! Voor iedereen die een poging wil doen tot clean racen of juist wil beuken tot de eerste plek!

[/PS4] out
Probeer hopelijk later aan te sluiten :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
NiQo schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:07:

[PS4]

[/PS4] out
Zit er bijna in. Mag ik een invite?

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

De laatste tijd is er veel slowchat. Probeer dit tot een minimum te beperken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Aaah hellno dat die Truus er met de winst vandoor gaat!!!
[YouTube: http://youtu.be/T7Vdb0H8A78]

fijne Fok actie van skillz ook :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:22:
[video]

I have learned from the master himself (vuileharrie/blondetruus) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:27:
[...]

I have learned from the master himself (vuileharrie/blondetruus) _/-\o_
Ken niet, ik rij nooit tegen t verkeer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:21:
[...]

Ken niet, ik rij nooit tegen t verkeer in
Are you taking me in the maling?
Je wou toch proberen om te winnen? :?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:23:
[...]

Are you taking me in the maling?
Je wou toch proberen om te winnen? :?
voor slowchat verwijs ik je naar www.tweakscrew.net en/of andere topics hier.
In dit topic mag dat niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 15:46:
[...]

voor slowchat verwijs ik je naar www.tweakscrew.net en/of andere topics hier.
In dit topic mag dat niet!
Dat wist ik niet....
Bedankt voor het melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:19
Wou vorige week toch maar eens aan een heist gaan beginnen...

Heist 1:Setup, medespelers gaan dood, na een restart zelfde verhaal
Heist 2: eerste setup behaald, tijdens loading screen crasht GTA #nerdrage
Heist 3: Setup, medespelers gaan continue dood, na restart zelfde verhaal
Heist 4: Setup, moesten alleen nog even de vuilniswagen afleveren... leaved iemand. Heel toepasselijk was zijn naam ook iquit!

Misschien toch maar eens met een groepje (PC) een heist gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorpesch
  • Laatst online: 28-06-2023
Wil bij mij ook niet echt vlotten met random spelers dus ik zie het ook wel zitten met een groepje van hier een heist te doen. Anders voeg mij even toe mijn social club is Belaric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
jorpesch schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 17:20:
Wil bij mij ook niet echt vlotten met random spelers dus ik zie het ook wel zitten met een groepje van hier een heist te doen. Anders voeg mij even toe mijn social club is Belaric.
Ga ik doen.

Vanavond een verjaardag, dus zal waarschijnlijk morgen zijn. Heel misschien na de verjaardag.. Maar dan wil je geen heist met mij doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorpesch
Zijn er voor morgen nog 2 liefhebbers voor een heist groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
jorpesch schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 19:35:
Morgen gaat denk ik niet lukken, maar eventueel een andere keer, graag. Heist met communicatie is wel zo handig.
JaJa_jr social club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoe speel je met crew members?
Zit in de groep, zie memberlist, maar niet wie wel/niet online is, en hoe je bij elkaar komt. In short; is er meerwaarde of handigheid met crews afgezien van RH?

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 26-04-2015 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:50
Op PC? Ik wel. Wat voor tijdstip zit je aan te denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

NiQo schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:22:
[video]

Goh wat zal die Truus gescholden hebben lol
Mooie actie maar zag ik het nu goed Niqo reedt jij verkeerd 8)7 :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:04
Hoe vind je elkaar als je afspreekt voor een heist? Moet je dan eerst vrienden worden? Er is geen irc channel oud zeker om af te spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorpesch
spokje schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:51:
Hoe vind je elkaar als je afspreekt voor een heist? Moet je dan eerst vrienden worden? Er is geen irc channel oud zeker om af te spreken?
Denk dat het makkelijkste is via social club. van rockstar mijne is: belaric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ik heb helaas alleen geen microfoon tot mijn beschikking. Maar ik luister, en typ mee wat dat betreft.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 32% gewijzigd door R0y. op 26-04-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Gisteren met wat crewmembers missies gedaan, was erg leuk! Ook ik herken de de hoeveelheid moeite die het kost om een leuk clubje te vinden om wat missies mee te doen.
Voeg me dus vooral toe aan Social Club, altijd wel in voor wat samenspel!

kipusoep

edit:
Haha dit hielp behoorlijk, GTAO begint nu echt een beetje te leven met GOTP _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door plofkip op 26-04-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Assassins8913 schreef op zondag 26 april 2015 @ 09:50:
[...]

Goh wat zal die Truus gescholden hebben lol
Mooie actie maar zag ik het nu goed Niqo reedt jij verkeerd 8)7 :) :) :)
Tja moest uitwijken voor 1 of andere fok pipo.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Zojuist met een GoT group mijn eerste Heist afgerond. Was top, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorpesch
R0y. schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:18:
Zojuist met een GoT group mijn eerste Heist afgerond. Was top, thnx!
Was idd zeer geslaagde heist jij ook bedankt en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-09 14:40
Vanmiddag wat heists proberen te doen, maar dat is echt onbegonnen werk zonder headset. Net zo'n onbegonnen werk als een bluetooth headset laten werken onder windows 7.

Beetje aan het twijfelen om windows 10 op de game pc te zetten, maar dan ben ik weer een dag bezig met downloaden enz.. Wellicht een optie als het morgen echt zo'n kutweer wordt tijdens koningsdag ;(

[ Voor 37% gewijzigd door Bastard op 26-04-2015 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Bastard schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:40:
Vanmiddag wat heists proberen te doen, maar dat is echt onbegonnen werk zonder headset. Net zo'n onbegonnen werk als een bluetooth headset laten werken onder windows 7.

Beetje aan het twijfelen om windows 10 op de game pc te zetten, maar dan ben ik weer een dag bezig met downloaden enz.. Wellicht een optie als het morgen echt zo'n kutweer wordt tijdens koningsdag ;(
Voor een heist is een headsetje inderdaad echt wel noodzakelijk. Misschien als je met leden speelt die de heisten al heel vaak gedaan hebben en iedereen zich goed aan zijn taken houd.
Vandaag is het mooi weer tenminste hier wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

kipusoep schreef op zondag 26 april 2015 @ 13:30:
Gisteren met wat crewmembers missies gedaan, was erg leuk! Ook ik herken de de hoeveelheid moeite die het kost om een leuk clubje te vinden om wat missies mee te doen.
Voeg me dus vooral toe aan Social Club, altijd wel in voor wat samenspel!

kipusoep

edit:
Haha dit hielp behoorlijk, GTAO begint nu echt een beetje te leven met GOTP _/-\o_
Fun was het wel..
Sta nu ook weer als mijn username hier bekend

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mij aangemeld voor de tweakscrewpc.

mijn ign is pirader.

mensen mogen mij gerust toevoegen om samen wat te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
Iemand zin in (crew)heists ? :)

[ Voor 10% gewijzigd door NomadTitan op 27-04-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangemeld voor PC crew, ign is Achelois :)

Wanneer online, altijd in voor Heists!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Mocht er momenteel iemand op de Xbone aan het spelen zijn, ik kom graag de sessie in.

Kom echter standaard de crewsessie niet in terwijl Tweakersxbone mijn active crew is, ook niet als ik crewleden als Fdisk en CryingOdin02 probeer te joinen die vrienden zijn op Xbox.
Als ik crewsessie kies krijg ik alsnog de 'invite only' melding van Rockstar of ik dat nu vanuit offline of online kies, het resultaat is hetzelfde. Mijn NAt settings zijn open, alle poorten die nodig zijn voor GTA en Xboxlive ook.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pietert schreef op maandag 27 april 2015 @ 18:18:
Mocht er momenteel iemand op de Xbone aan het spelen zijn, ik kom graag de sessie in.

Kom echter standaard de crewsessie niet in terwijl Tweakersxbone mijn active crew is, ook niet als ik crewleden als Fdisk en CryingOdin02 probeer te joinen die vrienden zijn op Xbox.
Als ik crewsessie kies krijg ik alsnog de 'invite only' melding van Rockstar of ik dat nu vanuit offline of online kies, het resultaat is hetzelfde. Mijn NAt settings zijn open, alle poorten die nodig zijn voor GTA en Xboxlive ook.
Kan zijn dat de crew sessie van crew naar invite gegaan is. Is een irritant "foutje". Als iemand een crew sessie start en erna bijvoorbeeld een missie in gaat. Na de missie weer terug de freeroamm, dan is de crew sessie, een invite sessie geworden. Soms kan je dan wel joinen, maar soms is het echt invite geworden. Vraag 1 van de leden die online zijn voor een uitnodiging en je kan erbij.

Ik ben zelf later op de avond aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 22:40
Hallo allemaal, bij deze heb ik mij aangemeld voor de PC Crew ;w

Mijn ingame naam: BigOpti
Huidige lvl: 28?
Heist: Prison Break

Graag zou ik met mensen online jobs willen doen en natuurlijk gewoon veel fun beleven.
Ik word namelijk helemaal gek van al die random figuren die joinen maar er niks van bakken.

Zit je in deze crew (pc) voeg me dan aub toe als friend ^^,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[PS4] Crew Creations Verzameltopic.

Ideetje om voortaan alle nieuwe crew created maps/tracks te verzamelen en becommentariëren in een apart topic.

http://tweakscrew.net/for...-creations-verzameltopic/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pietert schreef op maandag 27 april 2015 @ 18:18:

Wat wel wil helpen is om de Xbox party te joinen (mits deze niet vol is, huidige limiet is 8 ) van de vrienden die GTA spelen. Op deze manier kun je vanuit het party menu wel invite only sessies van crew members joinen. Zoals Pannekoek81 al aangaf is dit een vervelende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Ik heb me zojuist ook aangemeld voor de TweaksCrew! Ben nog wel een noob, zaterdagmiddag begonnen :) Maar wellicht dat ik een keertje met wat van jullie een heist oid kan doen.

ign is Dr.Doctrine btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Vorige week na het uitspelen van GTA V begonnen met GTA Online. Inmiddels level 14 :) Erg gaaf als je een leuke crew hebt gevonden. Wanneer online, ben ik altijd wel te porren voor een heist. Ben geen ster in vliegen maar rijden en een potje knallen kan ik zeker wel :)

Nickname: Loevie

Ik zit al in de PC crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Loev schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:56:
Ben geen ster in vliegen maar rijden en een potje knallen kan ik zeker wel :)
Misschien even met je character de flight school doorlopen? Die zit bij t vliegveld in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:48

OMD

Ook aangemeld voor PC crew. Ga straks even een headset halen dan kan ik ook is een heist completen. Ik heb nu onegever 15 keer de prisonbreak gespeeld als member maar geen één!! keer gehaald :(

OMD1983 is de naam :)

[ Voor 6% gewijzigd door OMD op 28-04-2015 13:18 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
AMD1800 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:03:
[...]

Misschien even met je character de flight school doorlopen? Die zit bij t vliegveld in de stad.
Weet ik ;) Ik kan ook prima vliegen maar bijvoorbeeld niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:14
Gisteren met een aantal Tweakers zitten gamen :) Was echt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
  • Laatst online: 28-03 10:35
spokje schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:51:
Wat wij deden is een pm-conversatie starten hier op tweakers en daar ook PSN's uitwisselen zodat iedereen elkaar in de lijst heeft staan.

De eerste die online is start vervolgens een invite only sessie en nodigt de overige 3 uit zodra ze online komen (invite only sessie = minste kans op connection issues).

Wij zijn ondertussen halfweg Criminal Mastermind Challenge. Wij zijnde ik, Levik, TheWayJay en Breznikov (Brasher hier).
Fleeca was echt en hel, de eerste setup was bugged en het heeft 3u geduurd vooraleer we die alle 4 afgerond hadden met 1/26 op de CM-award... Gelukkig bedacht Levik op een gegeven moment de workaround die ook Harry op de site gezet heeft nadien, waarbij je ombeurten als passagier moet finished en de driver dan GTA afsluit... Eens de bug voorbij ging het lekker.
Ook Prison break ging prima, net zoals de eerste 3 setups voor Humane labs. Vanavond verder met Humane labs en hopelijk ook Series A funding afwerken, en dan donderdag de grote finale.

Denk dat we een goed team hebben, met veel variatie in skills. Zo ben ik een behoorlijk goede vliegtuigpiloot, wayjay is een goede helipiloot, breznikov deed prima werk als copiloot in de valkerie en levik knalt gewoon alles af wat beweegt 8)7 (saved my ass tijdens prison break :-D )

[ Voor 6% gewijzigd door massis op 28-04-2015 14:15 ]

PSN: massis87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:04
Klinkt goed man, ik wil ook zo'n team :D lekker geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonder vooraf afspreken heeft het eigenlijk helemaal geen zin om aan de heists te beginnen. Met randoms is dat echt niet te doen. Op PS4 spreken we online af of plaatsen we een oproep hier of op de website in het dagelijkse activiteitentopic.
Het viel me op dat iemand van de PC crew hier ook nog een heist crew zocht: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Kju schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:37:
Zonder vooraf afspreken heeft het eigenlijk helemaal geen zin om aan de heists te beginnen. Met randoms is dat echt niet te doen. Op PS4 spreken we online af of plaatsen we een oproep hier of op de website in het dagelijkse activiteitentopic.
Het viel me op dat iemand van de PC crew hier ook nog een heist crew zocht: klik
Ben ik niet helemaal met je eens, heb met random mensen ook leuke ervaringen, ook i.c.m. heists :-)
En natuurlijk zitten er ook rotte appels tussen en is het leuker om met wat GOTP mensen samen te werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:37:
Zonder vooraf afspreken heeft het eigenlijk helemaal geen zin om aan de heists te beginnen. Met randoms is dat echt niet te doen.
Hee das niet waar!!! Kan me nog ene Dannyboy1938 herinneren die ons door de Pacific Heist loodste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Zo nu en dan wilt het wel eens lukken met randoms, gisteren ook weer!

Was net opzoek voor een TDM, zie ik ineens links onder 999$ and 999 RP HACK 4/16.. Snel geleaved, weet niet of dat nu vals alarm was of niet :9

Vraagje, heb hem ook al in het online gedeelte gesteld. Ik moet dus een TDM doen voor de daily assignement. Die heb ik gedaan maar nog steeds is hij niet afgevinkt? De andere 2 dingen zijn wel gelukt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 18:56:
Was net opzoek voor een TDM, zie ik ineens links onder 999$ and 999 RP HACK 4/16.. Snel geleaved, weet niet of dat nu vals alarm was of niet :9
Niet joinen!!! Zijn meestal kiddies die ergens in een TDM een tank ofzo verstopt hebben en jou dan tig keer kunnen afknallen. Heel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

hallo ik heb pas de tweakscrew PC gejoined, is er een teamspeak of iets dergelijks waar jullie heists afsrpeken ofzo? ik ben nog redelijk nieuw in het hele crew gebeuren dus ik zocht op de tweakscrew website naar een uitleg maar kon die nog niet echt vinden....

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
killbillfast schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:48:
hallo ik heb pas de tweakscrew PC gejoined, is er een teamspeak of iets dergelijks waar jullie heists afsrpeken ofzo? ik ben nog redelijk nieuw in het hele crew gebeuren dus ik zocht op de tweakscrew website naar een uitleg maar kon die nog niet echt vinden....
Er is TS, maar gebruik ik tot nu toe nog niet, gewoon de in-game voice chat.
Afspreken voor een heist heb ik eigenlijk ook nog niet gedaan; ik zie wel wie er online is en dan stuur ik uitnodigingen, of ga in op iemand anders' uitnodiging.

Tip: probeer veel vrienden toe te voegen, dit helpt echt met het vinden van leuke missies/medespelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:38:
[...]

Niet joinen!!! Zijn meestal kiddies die ergens in een TDM een tank ofzo verstopt hebben en jou dan tig keer kunnen afknallen. Heel frustrerend.
Dat, of je komt in zo'n kansloze fistfight :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
Gisteren weer met ons team (WayJay, Breznikov, Levik7 en ik) stevig doorgebuffeld op de Criminal Mastermind.

Iedereen heeft ondertussen wel al een scaremomentje gehad met weinig health, maar we zijn er nog.
Morgen nog de Bikes setup van Pacific Standard, en dan de grote finale, spannend!

Zijn er overigens na "Team Yellow" nog andere crews die 'm al gehaald hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

massis schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:26:

Ja team black, white, purple, pink, green en blue hebben hem ook gehaald, maar verbleven liever in de anonimiteit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:48:
[...]

Ja team black, white, purple, pink, green en blue hebben hem ook gehaald, maar verbleven liever in de anonimiteit....
Pretty much iedereen dus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

massis schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:48:
[...]

ja allleen team brown nog niet, die hebben te veel schijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:14

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

massis schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:26:
Gisteren weer met ons team (WayJay, Breznikov, Levik7 en ik) stevig doorgebuffeld op de Criminal Mastermind.

Iedereen heeft ondertussen wel al een scaremomentje gehad met weinig health, maar we zijn er nog.
Morgen nog de Bikes setup van Pacific Standard, en dan de grote finale, spannend!

Succes alvast! d:)b

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
massis schreef op woensdag 29 april 2015 @ 12:48:
[...]

Alleen Team Black voor zover ik weet. Team Yellow heeft sowieso gecheat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Al die andere zogenaamde "teams" zijn gewoon jaloers!!

Team Yellow FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:06:
[...]

Alleen Team Black voor zover ik weet. Team Yellow heeft sowieso gecheat...
Gecheat? Team Yellow is en blijft t enige team dat de mastermind direct in één keer gehaald heeft. Team black is de eerste keer de mist in gegaan bij de prison break :F
NiQo schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:11:
Al die andere zogenaamde "teams" zijn gewoon jaloers!!

Team Yellow FTW
Precies krijgen dagelijks aanmeldingen van mensen die ook lid willen worden van Team Yellow, maar we hebben strenge toelatingseisen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:12:
[...]

Gecheat? Team Yellow is en blijft t enige team dat de mastermind direct in één keer gehaald heeft. Team black is de eerste keer de mist in gegaan bij de prison break :F
Cheater :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Zijn er nog mensen met een adder die ik vanavond even kan dupen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:13:
Zijn er nog mensen met een adder die ik vanavond even kan dupen?
Ik doe niet aan glitchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:12:
[...]

[...]

Precies krijgen dagelijks aanmeldingen van mensen die ook lid willen worden van Team Yellow, maar we hebben strenge toelatingseisen.
Tja wij zijn ook moeten "herbeginnen" door die bug met de garagedeur in "Scope Out". We waren al aan de tweede setup van prison break toe vooraleer we toch echt wel vonden dat de heist award op meer dan 0/26 moest staan.

Maar technisch gezien waren we toen dus nog niet begonnen, en is dit nog steeds onze eerste keer O-)

Pagina: 1 ... 138 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com