Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Maar sommigen zijn wel erg goed hoor, schiet een half magazijn op ze leeg, hun 1 kogel en weg ben ik... soms best frustrerend

@Atlanta aardige auto had je trouwens, een roze lijkenwagen hahaha

[ Voor 22% gewijzigd door wauzer op 28-01-2015 08:28 ]

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was al ruim level 200 gepasseerd voordat ik iets met DM en TDM begon te doen en dan nog kwam het er niet echt van en bleef ik in gezelligheidslobbies (vnl. racen) hangen. Eigenlijk wel zonde want met TDM kan je net zo snel, zo niet sneller, ranken in vergelijking met missies en de cash is ook lekker en dat voor maar 10 minuten steeds. Met een volle lobby afhankelijk van de map 3-5K RP en 20-30k cash en bij verlies ongeveer de helft daarvan.

Ik ben zeker niet op het niveau wat ik zou willen halen, meestal wel een positief KD maar te weinig kills om het verschil te maken. Wat ik je wel mee kan geven:
- Speel geen TDM zonder helm, ik zie dat nog steeds veel te vaak. Geen helm betekent headshot=dood ongeacht wat je level is, headshot is ook niet heel moeilijk om te maken.
- Ga oefenen met rollen
- Blijf lopen, doe dat wel met beleid. Ben je geen loper, zorg er wel voor dat je direct een ander plekje zoekt zodra je een kill hebt gemaakt.

Verder zou je dit nog kunnen lezen

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:21:
[...]

Valt an sich wel mee hoor. Zelfs vuileharrie, risifran, manders etcetera hebben wel eens slechte dagen of potjes dus winnen kan altijd. Het valt mij op dat als je eenmaal bij bepaalde personen in zit je er de daar op volgende potjes waarschijnlijk ook bij in zit. Zo zat ik eergisteren de hele avond bij OzzieMann in.
Naja zoals Kju heb ik nog weinig met (T)DM gedaan, als je dan tegen 3-4 ervaren TDM'ers komt is er niet veel meer aan hoor :+ Ik stond geloof ik 2-16 op het einde en dat kwam omdat ik geen staan lamen met een RPG :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Die helm hoor ik voor t eerst ja, ga ik vanavond gelijk eens aanschaffen dan..
Dat rollen vind ik bloedirritant, maar maakt idd wel wezenlijk verschil volgens mij. Klote is dat je in GTA niet zo soepel beweegt als bijvoorbeeld COD (al is dat spel verder weer ruk).

Met wat voor gun spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wauzer schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:43:
Die helm hoor ik voor t eerst ja, ga ik vanavond gelijk eens aanschaffen dan..
Dat rollen vind ik bloedirritant, maar maakt idd wel wezenlijk verschil volgens mij. Klote is dat je in GTA niet zo soepel beweegt als bijvoorbeeld COD (al is dat spel verder weer ruk).

Met wat voor gun spelen jullie?
Special carbine en sniper hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+ assault shotgun voor close combat

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 08:49 . Reden: assault ipv heavy shotgun idd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope. Assault shotgun!!!! Weggooien die heavy sg.

en ik wissel veel tussen advanced rifle en de special carbine.

Kan eventueel in een invite only sessie wel eens wat tips doorgeven mbt rollen enzo. Heb ik met NiQo ook wel eens gedaan (niet dat ie er wat van geleerd heeft :+ )

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2015 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Vanaaf die assault shotgun maar eens proberen dan, en zo'n achterlijke helm op mn kop :D

Voetbal is vanavond afgelast "helaas" dus heb weer heel de avond als mn vriendin niet te moeilijk doet haha

@dirtyharry ja das goed, kijken binnenkort wel ff

[ Voor 12% gewijzigd door wauzer op 28-01-2015 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Assault shotgun, special carbine en combat MG. Daarnaast de marksman rifle (zodat je geen tijd verliest met zoomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met of zonder silencers? Je levert damage in voor stealth, maar is dat het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die ik genoemd heb zijn allemaal zonder silencer. Stealth weegt niet op tegen minder damage. Enige wapen met silencer die ik heb is de gewone sniper rifle en wat andere (machinegeweren). Ook de heavy sniper heb ik zonder silencer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Combat MG gebruik ik niet. Veels te log en te lage firerate en damage.

Assault Shotgun en Special Carbine met silencer.
Advanced rifle niet.

En check of je autoaim-settings op "FULL" staat.

@hope. Wat je goed deed is toch gewoon blijven lopen. Van stil staan in een hoekje leer je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Kju schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:05:
Die ik genoemd heb zijn allemaal zonder silencer. Stealth weegt niet op tegen minder damage. Enige wapen met silencer die ik heb is de gewone sniper rifle en wat andere (machinegeweren). Ook de heavy sniper heb ik zonder silencer.
Hmm ik heb juist bijna overal een silencer op. Imo toch een groot voordeel dat mensen je niet zien aankomen.
Gebruik de laatste tijd trouwens steeds vaker de bullpup rifle.
Kan eventueel in een invite only sessie wel eens wat tips doorgeven mbt rollen enzo. Heb ik met NiQo ook wel eens gedaan (niet dat ie er wat van geleerd heeft :+ )
Stfu Harrie:P

[ Voor 16% gewijzigd door NiQo op 28-01-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
NiQo schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:22:
[...]

Hmm ik heb juist bijna overal een silencer op. Imo toch een groot voordeel dat mensen je niet zien aankomen.
Gebruik de laatste tijd trouwens steeds vaker de bullpup rifle.
Ik heb ook de bullpop rifle op voorkeur staan. En heb alles gesilenced. Vooral in de wat grotere maps heb je daar wel degelijk voordeel van. Je geluidsafdruk op de minimap is met sommige wapens een stuk kleiner waardoor je ongemerkt 1 geïsoleerd persoon kan afschieten zonder dat zijn teamleden dat horen en je dus ook nog niet op hun minimap staat. Wat me nog wel opvalt is dat dit nog niet echt consistent werkt dus er zullen meerdere factoren van invloed zijn.

@hopeisdope, ik ben afgelopen zaterdag pas begonnen met tdmen en ik begin het nu al steeds meer onder de knie te krijgen. Als je nog een laag lvl bent probeer dan je health en je strenght te trainen dat helpt aanzienlijk. Heb je de sterkere wapens nog niet dan kan je de host vragen om weapons op forced te zetten.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat wel fijn is is dat je zelfs als lowlevel mee kan komen met TDM omdat je al voldoende hebt aan wat dlc-wapens die je ongeacht je level kan kopen en een helm. Met racen moet je als custom aan staat toch echt alle mods unlocked hebben en het liefst ook de tracks goed kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:34:
[...]

@hopeisdope, ik ben afgelopen zaterdag pas begonnen met tdmen en ik begin het nu al steeds meer onder de knie te krijgen. Als je nog een laag lvl bent probeer dan je health en je strenght te trainen dat helpt aanzienlijk. Heb je de sterkere wapens nog niet dan kan je de host vragen om weapons op forced te zetten.
Ik ben level 130 dus unlocks en stats zijn het probleem niet. Het gaat gewoon om handig worden met TDM'en. Nog even wat streams teruggekeken en bij de ervaren spelers zie je dat bepaalde dingen (om een hoekje schieten, headshots maken en rollen) gewoon vlotter gaan, naast het betere overzicht van de map natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:46:
[...]

Ik ben level 130 dus unlocks en stats zijn het probleem niet. Het gaat gewoon om handig worden met TDM'en. Nog even wat streams teruggekeken en bij de ervaren spelers zie je dat bepaalde dingen (om een hoekje schieten, headshots maken en rollen) gewoon vlotter gaan, naast het betere overzicht van de map natuurlijk.
Ja inderdaad vooral het rollen speelt (jammer genoeg) een grote rol. Wat ik nu wat probeer is een halve seconde te schieten en dan meteen maar te rollen. In veel gevallen ben ik dan al veel minder kansloos dan zonder te rollen. Rollen is ook de enigste beweging die je kan maken om van de autolock af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:40:
Wat wel fijn is is dat je zelfs als lowlevel mee kan komen met TDM omdat je al voldoende hebt aan wat dlc-wapens die je ongeacht je level kan kopen en een helm. Met racen moet je als custom aan staat toch echt alle mods unlocked hebben en het liefst ook de tracks goed kennen.
Nou onder level 70 ben je toch echt flink in t nadeel hoor. Bovendien heb je ook veel minder ammo als lowlevel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:55:
[...]

Nou onder level 70 ben je toch echt flink in t nadeel hoor. Bovendien heb je ook veel minder ammo als lowlevel.
Zolang er een harrie rondloopt met een minigun ben ik altijd in het nadeel :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Ik snap nog steeds niet waarom sommige mensen me met één kogel kapot kunnen schieten... Echt heel frustrerend als je je halve magazijn al in zijn hoofd/helm hebt staan pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Kjid schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:06:
Ik snap nog steeds niet waarom sommige mensen me met één kogel kapot kunnen schieten... Echt heel frustrerend als je je halve magazijn al in zijn hoofd/helm hebt staan pompen.
Dit dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
Even over max. health opgezocht; die is pas maximaal op level 100.

Je kan zelf wel alvast je strength levellen, super saai heel vaak hole 6 op golf in je eentje doen. Dat heb ik een dag gedaan toen ik ziek was, voelde me er niet bepaald beter door maar merkte wel gelijk effect in TDM's.

[ Voor 0% gewijzigd door Kjid op 28-01-2015 11:30 . Reden: typooo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Kjid schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:23:

Je kan zelf wel alvast je strenght levellen, super saai heel vaak hole 6 op golf in je eentje doen. Dat heb ik een dag gedaan toen ik ziek was, voelde me er niet bepaald beter door maar merkte wel gelijk effect in TDM's.
Volgens mij heb ik 2 auto's in elkaar geslagen en was mn strenght op 100. Was op de ps3 dus al ff geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kjid schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:23:

Je kan zelf wel alvast je strenght levellen, super saai heel vaak hole 6 op golf in je eentje doen. Dat heb ik een dag gedaan toen ik ziek was, voelde me er niet bepaald beter door maar merkte wel gelijk effect in TDM's.
Of een missie starten waarbij je geen politie achter je aan krijgt en dan op de boulevard iedereen voor de bek slaan. Vooral met meer personen is dit best leuk om te doen.

Edit @wauzer dit werkt helaas niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door AtlAntA op 28-01-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
eergisteren de 360 weer eens aan geslingerd om een potje gta online te spelen. Weinig crew members tegen gekomen. Wordt er nog een beetje gespeeld op de 360 of is iedereen gevlogen naar nieuwere consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
`He Japstertje, een oude bekende.. Ik ben inmiddels over naar de ps4, stukken bete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Handige tips allemaal, zeker voor een lowlevel :+
En een helm ga ik straks direct aanschaffen haha. Maakt het uit wat voor helm, of volstaan ze allemaal?

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
wauzer schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:36:
`He Japstertje, een oude bekende.. Ik ben inmiddels over naar de ps4, stukken bete
staat bij mij ook nog op de planning. Maar nu ik op mezelf zit werken de financiën niet meer zo mee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
servival7 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:35:
eergisteren de 360 weer eens aan geslingerd om een potje gta online te spelen. Weinig crew members tegen gekomen. Wordt er nog een beetje gespeeld op de 360 of is iedereen gevlogen naar nieuwere consoles?
Wat ik lees word er op de 360 momenteel minder gespeeld. Probeer er zelf weer wat leven in te blazen. De spelers zijn er op zich nog wel. Trek ze weer naar GTA door evenementen te organiseren en doe hier op tweakers en op tweakscrew.net een oproep voor een gezellig avondje rellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Pannekoek81 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:44:
[...]

Wat ik lees word er op de 360 momenteel minder gespeeld. Probeer er zelf weer wat leven in te blazen. De spelers zijn er op zich nog wel. Trek ze weer naar GTA door evenementen te organiseren en doe hier op tweakers en op tweakscrew.net een oproep voor een gezellig avondje rellen.
Jullie hebben niet eens een Crewleader die volledig dedicated X360 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:46
Ik ben een beetje klaar met GTA. Alle missies wel 10 keer gespeeld. Level 250 en 11 miljoen aan geld.. Tijd voor de heists

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Isane schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:46:
Ik ben een beetje klaar met GTA. Alle missies wel 10 keer gespeeld. Level 250 en 11 miljoen aan geld.. Tijd voor de heists
Ik heb echt veel te veel 'ge-free-roamed' Ik had 3-5 miljoen..... nu nog maar 200K

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christian schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:44:
[...]

Jullie hebben niet eens een Crewleader die volledig dedicated X360 is :P
Jullie? Ik zit niet op de 360 meer. Sinds de release op de One ben ik over. Misschien dat servival7 de taak als leider wil hebben
Isane schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:46:
Geld genoeg komt bekend voor, alleen ruimte te kort om het uit te geven. Extra garage nodig. Heists ja zou leuk zijn, komen eraan zeggen ze. Maar goed... zullen er geen 20 zijn. Ik vermaak me nog goed met GTA, bijna iedere avond online. Naast missies doen ook in free roam wat rond karren. Enus Super Diamond slopen van iemand enzo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
nah, Heb het een tijd gedaan maar mijn prio's liggen nu toch meer ergens anders dan bij het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Curva schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 11:38:
Handige tips allemaal, zeker voor een lowlevel :+
En een helm ga ik straks direct aanschaffen haha. Maakt het uit wat voor helm, of volstaan ze allemaal?
Nee je moet echt de bulletproof helmet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:15

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:06:
[...]

Waar koop je die? Ammunation?

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Nee kan je bij de binq store kopen. Misschien ook wel bij de andere kleding winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ieder kledingzaak en dan onder Helmet\Hats ergens onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:45:
[...]

Bij ieder kledingzaak en dan onder Helmet\Hats ergens onderaan.
Zijn wollen mutsjes ook bulletproof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CappieL schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:20:
[...]

Zijn wollen mutsjes ook bulletproof?
Nee maar als je je petje achterstevoren draagt dan is je petje wel bulletproof heb ik van horen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:23:
[...]

Nee maar als je je petje achterstevoren draagt dan is je petje wel bulletproof heb ik van horen zeggen.
Moet mijn gay-poppetje toch maar aan de helm gaan, zal z'n kapsel niet van opknappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
-double post

[ Voor 95% gewijzigd door CappieL op 28-01-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Kan ook bij die mask store bij het strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
[...]

Danku! Die van mij heeft een mooi zwarte nu :+

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:26
Ik dien hierbij een verzoek in tot het degraderen van Dhr. iSkillZZzzz, wegens het hosten van kwalitatief uitermate teleurstellende playlists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:40:
Ik dien hierbij een verzoek in tot het degraderen van Dhr. iSkillZZzzz, wegens het hosten van kwalitatief uitermate teleurstellende playlists.
Eens! Viel gister bijna in slaap van die playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens! Wilde eerst zelf nog ff snel een playlist inelkaar flansen, maar de heer i. Skillzz kon het niet laten mij te crewkillen waardoor ik weer opnieuw moest beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:14:
[...]

Helemaal mee eens! Wilde eerst zelf nog ff snel een playlist inelkaar flansen, maar de heer i. Skillzz kon het niet laten mij te crewkillen waardoor ik weer opnieuw moest beginnen :(
Ik ben ff een tijdje wat minder aanwezig in verband met drukte op het werk en het is meteen een zooitje :+ wel lief spelen jochies! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Na een tijd van afwezigheid ben ik morgenavond weer eens aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:40

Gotiniens

Fairly odd Tim

[...]

Moet je die dan altijd dragen? Heb laatst een helm gekocht, en toen ik in een DM zat, kon ik hem niet via mijn accessoires equippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gotiniens schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:52:
[...]

Moet je die dan altijd dragen? Heb laatst een helm gekocht, en toen ik in een DM zat, kon ik hem niet via mijn accessoires equippen?
Van die bug heb ik ook vaker last. Om dit voorkomen zet ik de helm al voordat ik een sessie join al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar met jouw karakter maakt dat niet uit harrie, die van mij probeert nog een beetje modebewust te doen en dat gaat gewoon niet met dat gedrocht van een helm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:02:
Ja maar met jouw karakter maakt dat niet uit harrie, die van mij probeert nog een beetje modebewust te doen en dat gaat gewoon niet met dat gedrocht van een helm
LoL. Mijn karakters zijn harstikke modebewust. Sterker nog het zijn trendsetters!!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/7599e8fb5bb63512d9ff54b825b559a0.png

Wie is die nummer 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ik kan ineens niet meer online komen :s
Moet eerst die proloog doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
wauzer schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:59:
Even opnieuw opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
@kju SVP saldodipje accepteren in de crew. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauzer schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:59:
Voorbode van de heist update!? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:18:
[...]

Voorbode van de heist update!? :9~
Mwah, die bug hebben ik en anderen ook wel vaker. Gewoon paar keer afsluiten en opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Haha ja hoe vaak dan wel niet?

Ah, 37 keer dus ;-)

[ Voor 29% gewijzigd door wauzer op 28-01-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wauw dat ging superslecht net tussen het hoesten en niezen door :(
Toch nog met fonsmeister kunnen winnen van een level 3368 bommetjesmeneer (en atlanta en soberso) omdat wij gelukkig op het einde ook maar de RPG pakten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kju schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:45:
Wauw dat ging superslecht net tussen het hoesten en niezen door :(
Toch nog met fonsmeister kunnen winnen van een level 3368 bommetjesmeneer (en atlanta en soberso) omdat wij gelukkig op het einde ook maar de RPG pakten..
Alle tdms gingen klote voor mij. Nu eerst wel weer van de tdms genezen voor vandaag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nog xbone mensen zo/vanavond voor races/missies?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X73ImpalaCustom
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-11-2016

PSN: X73ImpalaCustom / Bonneville65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij bent level 500 nogwat toch? Hoeveel heb jij in godsnaam gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:27:
500 is nog niks! Vanmiddag nog 1 gezien van lvl 3600nogwat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZasX
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 23:17
Ik heb weer eens een avondje een verschrikkelijk instabiele verbinding met gta 5 online. Ligt het aan mijn setup, of hebben meer mensen er op dit moment last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Heb me aangemeld voor de PS4 crew maar het lijkt niet te werken? Heb eindelijk een PS4 lol. Wil wel samenspelen met Tweakers :-)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X73ImpalaCustom
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:27:
Klopt. Valt best mee. Als ik online ben, ben ik meestal bezig met missies, dus dan loopt het best vlot op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah! Geinig, vandaar dat je met level 500 gewoon nog mijn titan of a job joinde eergisteren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Mu.siQ schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:36:
Nog xbone mensen zo/vanavond voor races/missies?
Ja laatna 23:30
\

Nette tijd , wereld record ?

[ Voor 110% gewijzigd door Fe® op 28-01-2015 22:19 ]

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X73ImpalaCustom
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:38:
Ah! Geinig, vandaar dat je met level 500 gewoon nog mijn titan of a job joinde eergisteren :9
Precies. Boven de 120 is level niet boeiend, dus dan kun je beter doen wat je leuk vind :)

[ Voor 3% gewijzigd door X73ImpalaCustom op 28-01-2015 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X73ImpalaCustom
[...]
\

[/quote]

Nee, helaas. Wereldrecord is rond de 2.08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

X73ImpalaCustom schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:47:
[...]
\

[/quote]

Nee, helaas. Wereldrecord is rond de 2.08.
Nette tijd hoor. Kan ik weer aan de bak.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Zo even knappe afgang met TDM...... 0 kills en 15 keer gedood.

Ik was afgeleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christian schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:02:
Zo even knappe afgang met TDM...... 0 kills en 15 keer gedood.

Ik was afgeleid
Nee teambalancing was weer eens ruk. Waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
AtlAntA schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:37:
[...]

500 is nog niks! Vanmiddag nog 1 gezien van lvl 3600nogwat.
En jij denkt dat die dat echt bij elkaar gespeeld heeft???

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
HardHouse schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 01:57:
[...]

Nee dat zou zo goed als onmogelijk zijn lijkt me. Dan moet je wel 24/7 hebben gespeeld sinds de release in 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzoek afgewezen :7 .
Als je verder van mening bent dat je een betere playlist kan maken, moet je er zelf één maken :+.
@ Kju
Hierbij het verzoek om Dersan/Stensie te degraderen tot wc juffrouw.
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:14:
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 01:15:
[...]

Nee teambalancing was weer eens ruk. Waardeloos.
Ja dat ook, met Ozzie en Dylan in één team..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 01:57:
[...]

Dan zou hij dat op lastgen bij elkaar geglitched moeten hebben en hebben getransfered want volgens mij kan je dat nog niet doen op currentgen... Zie iig weinig mensen met geglitchde levels op currentgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:29

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Verwijderd schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:25:
[...]

Dan zou hij dat op lastgen bij elkaar geglitched moeten hebben en hebben getransfered want volgens mij kan je dat nog niet doen op currentgen... Zie iig weinig mensen met geglitchde levels op currentgen
Ik kom regelmatig mensen tegen met level 1000+ in races waar randoms joinen. Meestal hebben die gasten ook 20 wins en 50 loss ofzo, als je level 1000+ bent en het echt gespeeld hebt geloof ik niet dat je maar 70 races gedaan hebt. Conclusie, GLITCH!
Meestal verliezen ze van me en dan drukken ze in het eerstvolgende stemscherm netjes op freemode.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Dat moment wanneer je denkt dat je aardig kan racen :') :') :')

[YouTube: http://youtu.be/kI8_NI4PYsg]

[YouTube: http://youtu.be/zUvrzcy6pV4]

Okay, het was heel erg laat, en waarschijnlijk kennen zij de tracks allemaal. Maar ben toch even goed op mijn plaats gezet. :9

Check ook de ronde tijden aan het eind. _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door NiQo op 29-01-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Hey is dat die playlist waar ik ook aan meegedaan heb? Iets met "from ps3 to ps4" ofzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Infernus :F Wist niet wat me overkwam.
Wel mooi om te zien dat even gas los gelijk 2 plekken achteruit betekend.

@Atlanta, heel iets anders maar zaten wel een paar dezelfde bij. Vergeten te bookmarken, heb jij een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
NiQo schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:34:

@Atlanta, heel iets anders maar zaten wel een paar dezelfde bij. Vergeten te bookmarken, heb jij een linkje?
Nee helaas niet. Waren stuk voor stuk leuke races. Misschien kan ik ze nog onder recently played vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 29-01-2015 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Damn, ik denk dat zelfs Pinas daar van zou verliezen. Daar moet je idd die races door en door voor kennen... Respect. :9

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond rond 20.00 Harrie's playlistje V2

SC-link: http://socialclub.rocksta...st/zGKUQDbv40Sf1Uo4NCpiPQ

6 tdm's en 6 races. Let op!! Het versturen van invites gaat niet altijd lekker, dus probeer te joinen via Friends als je geen invite krijgt. PSN: vuileharrie

1. Bahama Mamas:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/2684/YrniFobFG02rHv-_WMmPaQ/2_0.jpg
TDM in de tweede stripclub max. 10 personen!

2. Alamo Grand Prix:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/1214/C18s1YADbECAmA1Oe1asaw/2_0.jpg
Landrace max 14 personen! 1.93 miles

3. Dam Good Map:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/9936/hLLCI3WzNE6HalQ_CsvkUQ/1_0.jpg
TDM op de LS Dam max 14 personen

4. Elephant Grand Prix:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/0825/lJ_-dwut2UGn1HNqjhKGEQ/1_0.jpg
Landrace max 16 personen! 5,29 miles

5. FIB floor 49!!!:
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/5592/uaDFtSoJB0K6_TW3xLInqw/1_0.jpg
TDM in FIB Office max 16 personen

6. Apex Predator
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/2415/qkEXvJKplEOwnr5QEefvlw/1_0.jpg
Landrace max 16 personen 2.62 miles

7. Death's Metro!
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/0969/5mDjXwNKFUK5cKSY1CNtjw/1_0.jpg
TDM in Little Seoul metro station. max 16 personen.

8. Dog Grand Prix
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/7184/RzNJA8Ej6EO2x-vMvJOnwg/1_0.jpg
Landrace max 16 personen 3.58 miles

9. Devin Weston Charter
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/3490/dLx7AM2w00iWkFl04lZyvA/2_0.jpg
TDM bij de LS airport hangar max 16 personen

10.Cheetah Grand Prix
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/7869/jigJJIV4C0GWOYIJE21kGA/2_0.jpg
Landrace max 16 personen 2.43 miles

11. Fancy Alley
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/4999/NHfzvcHwG0iM6NQx4f_hRw/1_0.jpg
TDM van Manders. max 16 personen

12. Cutting Coroners Plus
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5mission/4353/nd75l76WK02nLhRO74dyOg/2_0.jpg
Land Race max 16 personen 1.41 miles

:+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:34:

Bedoel je deze NiQO?

http://socialclub.rocksta...ob/PYhdEFwp5Ue85JN9-ZVX4g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Jullie zijn geweldig! Thnx.
Als Harries playlist is afgelopen host ik deze raceplaylist er nog even achteraan, voor de liefhebbers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is hem.

Volgens mij zijn al die races van albyers051 wel aardig om eens uit te proberen.

http://socialclub.rocksta...rs051/games/gtav/ps4/jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiQo schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:18:
Jullie zijn geweldig! Thnx.
Als Harries playlist is afgelopen host ik deze raceplaylist er nog even achteraan, voor de liefhebbers. ;)
Ok ik doe wel mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 09:47
Harrie ik doe waarschijnlijk wel even mee vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de controller uit de handen van mijn lieve vriendin kan wrikken doe ik ook mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Als ik mag (van de vrouw) doe ik wel mee om jullie KD-ratio op te krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
Ik sla 'm over.. het is beter voor mijn gezondheid dat ik geen TDM's in een gebouw meer doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik haak ook wel even aan als het mag.

Pagina: 1 ... 105 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com