Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:06:
[...]

Sorry mannen. Ben dan veels te fanatiek en ik stoor me dan aan mezelf. Probeer me in te houden maar is verdomde lastig. Zal dan voortaan ook gewoon mijn mic uitzetten en als dat niet helpt join ik wel een andere sessie. Excuses voor mijn geklaag. :$ :$ :$
Ik heb het gemist (zal wel na mijn bedtijd zijn geweest) maar ik kan me zo voorstellen dat ik dat wel kan waarderen.....

Ik heb gisteren nog even de kat uit de boom gekeken (eerste keer enzo, eng ;) ) vooral omdat ik mijn headset van mijn telefoon gebruik (Oordoppen met mic), dus nog aan testen maar ik zal me in het vervolg ook mengen in het gelul.

Gisteren wel een interessant gesprek beluisterd over headsets en die nu in de PS4 geplugd moest worden enz enz.

Nog bedankt voor de headsup voor de proxy mine bij Simeone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Christian schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:52:
[...]
Ik heb gisteren nog even de kat uit de boom gekeken (eerste keer enzo, eng ;) ) vooral omdat ik mijn headset van mijn telefoon gebruik (Oordoppen met mic), dus nog aan testen maar ik zal me in het vervolg ook mengen in het gelul.
Ik vind eigenlijk dat iedereen gewoon z'n mic aan moet zetten, je krijgt er inmiddels een bij je PS4 dus geen excuus om hem niet te gebruiken :p

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Noctonix schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:59:
[...]

Ik vind eigenlijk dat iedereen gewoon z'n mic aan moet zetten, je krijgt er inmiddels een bij je PS4 dus geen excuus om hem niet te gebruiken :p
Ik heb ook 1 woord gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Noctonix schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:59:
[...]

Bij mij komt dat niet altijd even lekker uit.
Schaam me dood als ik tegen m'n tv zit te praten :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kjid schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:04:
[...]

Ja 't ergste zijn die lui met een zwaar Limburgs accent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar Limburgers zijn buitenlanders, die hoor je niet te verstaan :P

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:44:
[...]

Lol ja klopt maar ik blijf gewoon een looser. Doorzettingsvermogen is niet echt een kwaliteit van mij...

btw ik merk gewoon dat de meesten onder ons echt veel beter zijn geworden met tdm afgelopen maand. Veel easy targets zitten er dan ook niet meer tussen. Ik hoop alleen dat NiQo niet zo goed wordt met TDM-en als met racen of is ie dat al :o :o
Ik heb je ff een friend request gestuurd, ben ook niet zo'n ster :D

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop niet dat je loser bedoelt want vuileharrie is momenteel top 3 met de TDM challenge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Kju schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:42:
Hoop niet dat je loser bedoelt want vuileharrie is momenteel top 3 met de TDM challenge ;)
Haha nee vind mezelf meer een loser in dat spel, ik zoek medestanders ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauzer schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:46:
[...]

Haha nee vind mezelf meer een loser in dat spel, ik zoek medestanders ;-)
Welkom :) Heb je geaccepteerd, kunnen we samen als losers TDM-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:59:
[...]

Welkom :) Heb je geaccepteerd, kunnen we samen als losers TDM-en :)
haha hierboven wordt nog gezegd dat je wel goed ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GOTP vs FOK rematch (non-contact)?
Ja ja na het kansloze verlies willen de tweakers een herkansing. Aanstaande Zondag 1 februari om 21.00 gaat het plaats vinden. De playlist bestaat uit 3 of 4 fok! races en 3 of 4 Twerkers races. Alle races non contact om geen huilbuien ,kapotte controllers of ddos aanvallen op fok! uit te lokken bij de tegenpartij.

minimaal 5-maximaal 8 :

1. Pico
2. Panini
3. Raze
4. Kami
5. Forzadennis
6. budddje
7. Luuklaaf
8. dacas
9. BonJovi
Als je er niet tussen staat maar wel mee wilt doen, even het lijstje kopiëren en je naam er bij zetten ^O^

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
_Xenad_ schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:57:
[...]

Was een pijnlijke (lees te voorzichtige) laatste bocht. Dacht even dat ik hem had vanaf de laatste start plek,maar ene Mistral moest dat weer voorkomen. Ach netjes gereden en druk hoog gehouden. Doet wonderen bij mij. ;)
Goed om te weten })
Dersan schreef op maandag 26 januari 2015 @ 10:09:
[...]

Het is alleen niet aan te raden op zaterdagnacht met een aardig borreltje op de zojuist gekochte minigun uit te testen in een TDM met GOTP :P Mijn excuses nog daarvoor :/
Sjonge wat heb ik je toen uitgescholden zeg :+

[ Voor 35% gewijzigd door MrMistral op 26-01-2015 14:12 ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
The Outlaw schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:10:
GOTP vs FOK rematch (non-contact)?

[...]
Heb ik ook gezien maar kan er op Tweakers niets van terug vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christian schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:12:
[...]

Heb ik ook gezien maar kan er op Tweakers niets van terug vinden
Vreemd wel. Zouden de FOK!kers in de overtuiging zijn dat er een crew vs crew aan zit te komen?

Op de Tweakscrew-crewvscrew pagina ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
The Outlaw schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:14:
[...]

Vreemd wel. Zouden de FOK!kers in de overtuiging zijn dat er een crew vs crew aan zit te komen?

Vreemd inderdaad! Weet ook van niets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A. Ze kwamen zelf vorige week.
B. We hebben eerder nog niets bekend gemaakt aangezien we eerst concreet alle afspraken rond wilden maken (jullie kunnen je vast wel herinneren hoe de vorige keer steeds e.e.a. moest worden aangepast) en dat was pas vanmorgen.

Vanmiddag komt er een topic op de crewwebsite. We hebben 5 tot 8 deelnemers nodig, niet iedereen kan meedoen. We willen wel een eerlijke selectieprocedure maar daar moet dan wel skill bij komen kijken. Een gezelligeidsevent tegen Fok zal niet gezellig zijn dus gaan we voor winst. Het zal a.s. zondagavond om 21.00 uur gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kju schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:22:
A. Ze kwamen zelf vorige week.
B. We hebben eerder nog niets bekend gemaakt aangezien we eerst concreet alle afspraken rond wilden maken (jullie kunnen je vast wel herinneren hoe de vorige keer steeds e.e.a. moest worden aangepast) en dat was pas vanmorgen.

Vanmiddag komt er een topic op de crewwebsite. We hebben 5 tot 8 deelnemers nodig, niet iedereen kan meedoen. We willen wel een eerlijke selectieprocedure maar daar moet dan wel skill bij komen kijken. Een gezelligeidsevent tegen Fok zal niet gezellig zijn dus gaan we voor winst. Het zal a.s. zondagavond om 21.00 uur gebeuren.
Ah oke. Is dit ook weer te volgen via een stream? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:14:
[...]

Jawel zit nog in de pijpleiding (er is nog overleg gaande welke tracks en welke crewmembers). Denk dat er vandaag meer informatie gepost zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik ga liever tdmen! :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:08
Waarom een crew vs crew spelen als er geen uitdaging en geen gezelligheid in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is er nu wel uitdaging. Ze kwamen zelf en boden zelf aan om alles op non-contact te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:32:
Misschien is er nu wel uitdaging. Ze kwamen zelf en boden zelf aan om alles op non-contact te spelen..
Zal wellicht een addertje onder 't gras zitten.... Mss hebben ze inmiddels een Pinas 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel ik niet de beste racer ben wil ik de uitdaging wel aan gaan! Gewoon niet moeilijk doen en racen voor wat je waard bent, dan zien we vanzelf wat er uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks het advies van vele crewmembers om vooral de Fok-crew te joinen vanwege mijn beukgedrag, zie ik toch af van deelname. 'T is immers toch non-contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

01-02-2015 GOTP VS FOKF: RACEN!

Beste crewmembers,

Het is weer zo ver. A.s. zondag zullen we om 21.00 uur racen tegen de FOK!Crew.

Hun tracks:
Grand Tour (SUV, non contact)
Muscle in (2 laps Muscle, non contact)
rattlesnake run (3 laps, sports, non contact)
Down the drain (4 laps super, non contact )(yeah, I know)

Onze tracks
Dipping in – 3 laps non contact – Supercars
Stock Market Crash – 4 laps non contact – Sportcars
Under The Wing – 5 laps non contact – standaard Kroket
Holy Drift Mountain – 3 laps – Motor – contact.

Hoe we de deelnemers gaan selecteren?
F1- puntentotaal op deze twee tracks van de ingeschreven deelnemers
Rattlesnake Run: 1 lap, sports, non-contact
Holy Drift Mountain: 2 laps, motor, non-contact

Degenen die zich aan hebben gemeld en de meeste punten hebben behaald doen mee. Het aantal deelnemers is nog niet bekend, Fok verwacht 5 tot 8 deelnemers. Ik ga ervan uit dat ze nu voorbereid komen en dat we ze niet moeten onderschatten.

Tijden tot as. vrijdagavond om 20.00 ochtend om 08.00 uur tellen we mee.

Waarom 1 lap voor de kwalificatie op Rattlesnake Run? daar waren nog geen tijden op met supers of motoren en 4 laps duurt te lang :P Holy Drift Mountain lijkt me logisch :)

Aanmelden en discussie hier

Edit: tijden tot vrijdagochtend om 8.00 uur tellen we mee, daarna z.s.m. de selectie bekend maken.
Edit 2: misverstand over uiterste kwalificatietijdstip gecorrigeerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Kju op 26-01-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Afgelopen weekend weer eens met de PS3 crew (Jeroen, Graaf_Gerard en Katja) wezen racen en knallen.

Wat is dat toch weer mooi met headset en goed teamwork. Vooral de survival op Boneyard was episch. Samen met Graaf_Gerard een mooi plekkie gevonden waarbij de spawngolven recht op je af komen lopen. Vervolgens met de Combat MG complete magazijnen in 1 rits op manual aim ingezoomd leeggeschoten op de mannetjes die achter de bus lopen. Leek wel zo'n zombiegame. Hierdoor elke wave gemiddeld 21 kills vs max 10 van de anderen (die op andere plekken zitten). Om dit plekje (de houtstapel naast de bouwkeet) te kunnen gebruiken moet je echter wel gedekt worden door iemand die zich verschuilt bij de bouwkeet, anders wordt je vanaf je linkerhoek geflanked en vanuit de schuur (daar let je immers niet op, omdat je manual aim ingezoomd bent op het straatje achter de bus, door mij 'Slaughter Alley' gedoopt :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barriie, bij mij is het altijd Barrie of Barriie. Lekker makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK, ik heb je een invite gestuurd. Je profiel was niet toegankelijk en requests zonder NL of BE vlaggetje accepteer ik niet (gelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:32:
[...]

Barriie, bij mij is het altijd Barrie of Barriie. Lekker makkelijk.
Behalve bij je got username. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Laatst online: 13-09 19:06
Shadow_Agent schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:33:
Ik heb sterk het idee dat de PS3-crew gezelliger is :D O+
:)
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:53:
Zijn er ook spelers hier op het forum actief uit de PS3 crew? Ik kijk hier dagelijks en vind het vermakelijk, maar weet niet van alle namen of ze PS3/4 dan wel XBone/360 spelen. Misschien is het mogelijk een subforum op tweakscrew.net te maken voor PS3?
Ja hoor :) Voorstel voor aparte crew secties per console is al gedaan ;)
Pyrone89 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:23:
Afgelopen weekend weer eens met de PS3 crew (Jeroen, Graaf_Gerard en Katja) wezen racen en knallen.

Wat is dat toch weer mooi met headset en goed teamwork. Vooral de survival op Boneyard was episch. Samen met Graaf_Gerard een mooi plekkie gevonden waarbij de spawngolven recht op je af komen lopen. Vervolgens met de Combat MG complete magazijnen in 1 rits op manual aim ingezoomd leeggeschoten op de mannetjes die achter de bus lopen. Leek wel zo'n zombiegame. Hierdoor elke wave gemiddeld 21 kills vs max 10 van de anderen (die op andere plekken zitten). Om dit plekje (de houtstapel naast de bouwkeet) te kunnen gebruiken moet je echter wel gedekt worden door iemand die zich verschuilt bij de bouwkeet, anders wordt je vanaf je linkerhoek geflanked en vanuit de schuur (daar let je immers niet op, omdat je manual aim ingezoomd bent op het straatje achter de bus, door mij 'Slaughter Alley' gedoopt :D )
Altijd gezellig :)

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:41:
OK, ik heb je een invite gestuurd. Je profiel was niet toegankelijk en requests zonder NL of BE vlaggetje accepteer ik niet (gelijk).
Ahaa, excuses. Doe niet zo veel met mijn profiel.
AtlAntA schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:53:
[...]

Behalve bij je got username. :p
Oeps.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Hey een oude bekende crew leader ! Welkom terug !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog even de PS4 opgestart om wat missies te hosten. Dat waren wat snelle dollars en RP Amoebe, X73ImpalaCustom en roflmannetje! Dank voor de snelle missies en sorry dat ik ineens weg moest :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om wat missies te doen op de PS4 met mij en een maatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Min eerste TDM gewonnen O+

Oh en volgens mij heeft een crewlid vanavond een duplicate-glitch ontdekt.
Ik zag eentje telkens met dezelfde auto naar LSC rijden en de auto verkopen :D

[ Voor 94% gewijzigd door ManiacScum op 26-01-2015 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Christian schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:40:
Min eerste TDM gewonnen O+

Oh en volgens mij heeft een crewlid vanavond een duplicate-glitch ontdekt.
Ik zag eentje telkens met dezelfde auto naar LSC rijden en de auto verkopen :D
Meer info please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Over de glitch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Komt vast niet mede door mijn toedoen gisteren. Het wou voor absoluut geen meter. Moet toegeven dat sommige maps me beter liggen dan andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoGinryuGo
  • Laatst online: 18:00
AtlAntA schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 06:29:
[...]

Komt vast niet mede door mijn toedoen gisteren. Het wou voor absoluut geen meter. Moet toegeven dat sommige maps me beter liggen dan andere.
Heb ik ook zon last van. Ik kom het beste uit de verf in maps van 4 vs 4 lijkt het wel. 8 vs 8 begint het al sterk minder te worden. Gewoon meer oefenen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 15:22
AtlAntA schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 06:29:
[...]

Je had mij wel een aantal keer goed door nog net voor je dood een rpg te schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Utoka schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:14:
[...]

Je had mij wel een aantal keer goed door nog net voor je dood een rpg te schieten!
Ja dat is ideaal als iemand achter een muurtje oid zit. Of zoals bij jou een paar keer als ik bijna geen health meer heb en ik van te voren weet dat ik de stand off zal verliezen.

Het gebruik van rpg is imho minder bevredigend dan een shotgun oid maar je kan je team best nog goed tactisch helpen doordat door de explosie de auto aim zijn lock verliest. Zeer frustrerend vind ik dat als dat bij mij gebeurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste TDM waar ik mee kon doen was The Getaway. Nou vind ik het sowieso niet de meest ideale map (op z'n zachtst gezegd) maar zat ik ook nog eens in hetzelfde team als Pinas en Manders met als gevolg dat er geen kills overbleven :+

Daarna nog met randoms Canals en FIB Building gedaan. Canals ging goed, positieve KD, meer dan 10 kills (wat niet slecht is met 4 tegen 4). FIB Building was 2 tegen 2, een 130 en ik tegen twee gasten met 80 en 85 maar ook met een railgun. Desondanks kregen ze toch een pak rammel ;) (en dat ondanks dat ik eigenlijk niet heel goed ben in close combat maps)

26k+ kills en een top 100 plek is wel netjes jongens, verschil met de top 50 is minder dan 15k...

[ Voor 5% gewijzigd door Kju op 27-01-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging gisteren harstikke ruk. Loop veel te veel alleen en als je dan niet al afgeschoten wordt door Manders, Pinas of Dylan dan wel door één of andere hoek, toren of dakneuker.

Dat is dan ook gelijk een nadeel van de challenge. Iedereen wil zo veel mogelijk kills maken, maar echte teamplay is er weinig. Gisteren bij farmhouse fracas ging t samen met Stensie, fifasucks en Niqo een stuk beter omdat er meer samengewerkt en gecommuniceerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de TDM challenge moeten we maar eens tactical training gaan doen in TDM's. Als je de goede TDM'ers op twitch/yt bekijkt zie je dat teamplay echt het volgende niveau is: elkaar dekking geven en tegenstanders flanken in plaats van als kip zonder kop (of als harrie zonder truus) rond te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Lol dat wordt wat. Soms ben ik zo geconcentreerd dat ik er enkel wat oerwoud geluiden uit krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach jongens, de eerste horde is genomen, een groot aantal crew members is meer gaan TDM'en. Next up, teamplay en routine en als dat loopt gaan we de maps goed leren kennen ;)
Crew vs crew racen is leuk maar voor mijn gevoel is het teamaspect minder aanwezig (tenzij je tactisch gaat beuken met contact) en is het grootste nadeel dat er maar weinig crews zijn die tegen andere crews willen racen, of er uitdaging is is dan nog de vraag.
TDM kunnen we minimaal 1, misschien zelfs 2 keer per week crew vs crew doen en daar komt dan wel echte teamplay bij kijken en aangezien een hoop van ons nog de skills, ervaring en routine missen ligt volgens mij ook daar de echte uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met Vuileharrie, Stensie, Ozzie en volgens mij Fifasucks

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RMHYdrcW_fk]

Mooi ook hoe Fifasucks op 2:15 Ozziemann de vangrail in wil rijden maar Ozzie het goed opvangt :-)

Die TDM's moet ik volgens mij ook ergens hebben. Kijk later vandaag wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Fe® schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:34:
[...]

Hey een oude bekende crew leader ! Welkom terug !
Arnold Schwarznegger stem: I AM BACK :+

Lijkt mij leuk om met de PS3 crew ook meer TDM te doen, dat is echt vet met headsets. Doet me terugdenken aan mijn BF2 tijd.

[ Voor 23% gewijzigd door Pyrone89 op 27-01-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Oh die motorrace van gisteren....... wat een drama ben ik toch op de motor. Hence de DNF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:35:
Met Vuileharrie, Stensie, Ozzie en volgens mij Fifasucks

[video]

Mooi ook hoe Fifasucks op 2:15 Ozziemann de vangrail in wil rijden maar Ozzie het goed opvangt :-)

Die TDM's moet ik volgens mij ook ergens hebben. Kijk later vandaag wel even.
Dat ben ik niet hoor op 2:15... heb een hele lelijke groene entity. Had wel een keer pech met Ozziemann want ik zag op het laatste moment een mogelijkheid om een jump te ontwijken, maar dat had ik beter niet kunnen doen want Ozzie raakte ik hierdoor.

Heb nog wel een mooi filmpje van een andere race, ga deze even uploaden vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:23

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Was tof inderdaad Pyro _O_ Drie keer Boneyard gedaan, met een rambo kerel die iedere keer doodging, wij tweeën en nog een derde random die ook goed was. Heerlijk!!

Enne ja dat plekje op Boneyard is briljant, zeker zoals je zegt met nog iemand die links van je staat achter die keet om de flank te dekken. Heb Boneyard ook wel eens solo gespeeld en survived :*)

Processed is ook goed te doen met twee man.

Industrial plant is erg lastig, Sawmill ook i.v.m. de hoogteverschillen (met randoms niet verder dan wave 7 gekomen). Maze bank is irritant maar achter/in die hotdogkraam prima te doen. Sandy Shores geldt hetzelfde voor, ook een leuke. Nog een erg gemakkelijke is Del Pierro Pier. Die anderen weet ik zo niet uit m'n hoofd :P Volgens mij is railyard de enige die ik niet gespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Pyrone89 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:35:
[...]

Lijkt mij leuk om met de PS3 crew ook meer TDM te doen, dat is echt vet met headsets. Doet me terugdenken aan mijn BF2 tijd.
Ik doe graag mee! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik heb zo juist aangemeld voor de PS 3 crew. Profile name in Social Club is Dutch0903.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:08
The Outlaw schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:42:
Dan schuif ik Vuileharrie naar voren als mogelijke dader. Harrie!
Volgens mij is dat een Adder met Harry er in inderdaad, die dingen zijn moeilijk de weg af te krijgen volgens Ozzie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Analoge schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:02:
Ik heb zo juist aangemeld voor de PS 3 crew. Profile name in Social Club is Dutch0903.
Als het goed is heb ik je zojuist toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow_Agent schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:44:
[...]

Als het goed is heb ik je zojuist toegevoegd.
Zal ik vanavond ook doen!
Pyrone89 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:35:
[...]

Heb een verse headset sinds gisteren dus laat maar komen! Wat is je PSN? Zal kan ik je toevoegen (ik = mvbokhor)
Shadow_Agent schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:46:
[...]

Was tof inderdaad Pyro _O_ Drie keer Boneyard gedaan, met een rambo kerel die iedere keer doodging, wij tweeën en nog een derde random die ook goed was. Heerlijk!!

Enne ja dat plekje op Boneyard is briljant, zeker zoals je zegt met nog iemand die links van je staat achter die keet om de flank te dekken. Heb Boneyard ook wel eens solo gespeeld en survived :*)

Processed is ook goed te doen met twee man.

Industrial plant is erg lastig, Sawmill ook i.v.m. de hoogteverschillen (met randoms niet verder dan wave 7 gekomen). Maze bank is irritant maar achter/in die hotdogkraam prima te doen. Sandy Shores geldt hetzelfde voor, ook een leuke. Nog een erg gemakkelijke is Del Pierro Pier. Die anderen weet ik zo niet uit m'n hoofd :P Volgens mij is railyard de enige die ik niet gespeeld heb
Railyard is heel goed te doen. Zijn een aantal plekken, ten eerste het open treinstel (laadbak) in de loods kun je inzitten en heb je goede bescherming aan alle kanten. Daarnaast kun je met z'n tweeen op en achter een container gaan staan, beide zijden zijn dan gedekt. Al 3-4 keer wave 10 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wil iedereen trouwens die Schafter zo graag hebben? Is is zoveel sneller dan andere sedans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel fijn dat er weer beweging komt op PS3. Stiekem heb ik toch wel een beetje heimwee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Outlaw schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:42:
Dan schuif ik Vuileharrie naar voren als mogelijke dader. Harrie!
Volgens mij is er onvoldoende bewijs dat ik hierbij betrokken was......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:00:
[...]

We gaan op onderzoek uit! Hoeveel peukjes heb je gisteren gedaan en bij hoeveel races ben je bij de start verschenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 15:22
Nou volgens mij heeft hij meer races uitgereden dan TDM's afgemaakt. Ongeveer de helft van de maps waren niet goed genoeg voor meneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:59:
Waarom wil iedereen trouwens die Schafter zo graag hebben? Is is zoveel sneller dan andere sedans?
Gratis en id de snelste , vrij makkelijk te rijden en LELIJK !

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Btw, had wel meer animo verwacht voor de crew vs crew tegen Fok..

Aanmeldingen tot zo ver
– Kju
– Fonsmeister
– OzzieMann (mits hij op de dag zelf kan)
– Pinas
– NiQo
– ButsMG

Het lijkt er op dat ik mee kan doen zonder dat kwalificatie nodig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Ja, ik weet nog niet 100% zeker of ik kan die avond.

Lijkt me best leuk om mee te doen (weet niet of ik me kwalificeer natuurlijk, maar toch).

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Kju schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:00:
Wel fijn dat er weer beweging komt op PS3. Stiekem heb ik toch wel een beetje heimwee ;)
Die beweging is ingame niet weggeweest hoor :)
Kju schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:42:

Aanmeldingen tot zo ver
– Kju
– Fonsmeister
– Pinas
– NiQo

Nja het gedoe achteraf over fok de vorige keer zal de animo niet verhoogd hebben lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond 20.00 Custom playlist TDM\Race by Harrie

Ik host vanavond omstreeks 20.00 een TDM/Race Playlist met een mix van custom TDM's en vergeten Verified Races. Er is plek voor maximaal 16 members.

Volgende tdm's en races zitten er nu in. Maar suggesties zijn welkom :)

1. FIB floor 47 + 53!!!
2. Operation Metro
3. Nürnburgring
4. In Humane Labs
5. Oink Oink van Manders
6. Casal Dos Ferros Race
7. Yippee-ki-yay, motherf van Manders
8. Paradise Island van vuileharrie
9. High Road
10. Docked Up van Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Sja..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer

Aanmeldingen tot zo ver
– Kju
– Fonsmeister
– Pinas
– NiQo
– ButsMG

Wil best mee doen, maar kan echt niet racen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:04:

Ik host vanavond omstreeks 20.00 een TDM/Race Playlist met een mix van custom TDM's en vergeten Verified Races. Er is plek voor maximaal 16 members.

1. FIB floor 47 + 53!!!
2. Operation Metro
3. Nürnburgring
4. In Humane Labs
5. Oink Oink van Manders
6. Casal Dos Ferros Race
9. High Road
10. Docked Up van Kjujay
Ik probeer iets later nog wel aan te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer ook nog aan te sluiten om een uurtje of 9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Kjid schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:04:
[...]

****** |:( |:( :(

Mijn kat heeft, waarschijnlijk terwijl ik dit bericht op mijn werk typte, gisteren het draadje ps4 koptelefoon kapot gebeten. Daarom zal ik voorlopig helemaal niet praten..

Ik probeer de aansluiting nog te zoeken en als ik hem vind doe ik een poging tot solderen..

Heeft sony ooit nog iets laten weten over bluetooth ondersteuning met andere headsets? Ik heb gewoon die ps3 variant liggen maar krijg die niet werkend met ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum

1. FIB floor 47 + 53!!!
2. Operation Metro
3. Nürnburgring
4. In Humane Labs
5. Oink Oink van Manders
6. Casal Dos Ferros Race
9. High Road
10. Docked Up van Kjujay
Als ik de TV kan bemachtigen vanavond, sluit ik zeker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA

1. FIB floor 47 + 53!!!
2. Operation Metro
3. Nürnburgring
4. In Humane Labs
5. Oink Oink van Manders
6. Casal Dos Ferros Race
9. High Road
10. Docked Up van Kjujay
Ik zal er tegen trappen om op tijd te zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh oh...

ik kreeg zojuist deze foto van mijn vriendin opgestuurt die deze week vrij heeft...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1198148/photo_2015-01-27_15-06-29.jpg

Ik voel snel een tweede PS4 + TV aankomen in huize hopeisdope O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:11:
Uh oh...

ik kreeg zojuist deze foto van mijn vriendin opgestuurt die deze week vrij heeft...

[afbeelding]

Ik voel snel een tweede PS4 + TV aankomen in huize hopeisdope O-)
Is toch juist gezellig :) gaat hier ook prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 17:34

Sevyx

Facta non verba!

Iemand zin om missies te doen op de PS4? Pas mijn tweede dag op GTA online, nog een beetje zoekende wat nu handig is op dit moment.

Add me: Sevyxs

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Als iemand op PS4 nog in de genegenheid is om circa 20 races te verliezen op Criminal Records zou dat heel cool zijn.... Ik heb de meeste upgrades al, maar ik wil compleet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil je best helpen daarmee van de week Christian! Voeg me maar toe op PSN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Christian schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:54:
Als iemand op PS4 nog in de genegenheid is om circa 20 races te verliezen op Criminal Records zou dat heel cool zijn.... Ik heb de meeste upgrades al, maar ik wil compleet zijn.
Er is vast wel iemand die dat wil maar is het niet leuker om gewoon echte races te winnen? Mijn tip: specialiseer je op 1 of 2 races met 1 klasse. Grote kans dat je daarna zomaar 1 van de 2 races wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
AtlAntA schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:59:
[...]

Er is vast wel iemand die dat wil maar is het niet leuker om gewoon echte races te winnen? Mijn tip: specialiseer je op 1 of 2 races met 1 klasse. Grote kans dat je daarna zomaar 1 van de 2 races wint.
Klopt! Wat mij betreft hoef ik ook niet alle 20 te winnen maar een paar upgrades wil ik gewoon snel (ongeduld is biatch ;) )

Het lukt me overigens ook wel om at random wat races te winnen met de huidige settings, zolang het maar geen motor is en de tegenstander ietwat roekeloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral

Aanmeldingen tot zo ver
– Kju
– Fonsmeister
– Pinas
– NiQo
– ButsMG

Zou heel graag willen maar zit die avond in het concertgebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:29

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:00:
[...]

Volgens mij was het een random die meedeed. Die kan en.mag natuurlijk geen eerste worden. Haha

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:01:
[...]

Volgens mij was het een random die meedeed. Die kan en.mag natuurlijk geen eerste worden. Haha
Denk dat ik mijn blauwe adder snel respray..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:29

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:19:
[...]

Denk dat ik mijn blauwe adder snel respray..
Of was het toch Harrie!?!? :) Die rijdt wel als een random :)

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christian schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:54:
kan ik daar compleet afk voor zijn? dan kan ik wel helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Die appartement dm begon wel erg humoristisch alleen jammer dat dat alleen bij de eerste spawn was. Verder was het een best gare playlist. ;)

Die map van Kju leek meer geschikt voor battlefield 32vs32.

[ Voor 19% gewijzigd door AtlAntA op 28-01-2015 04:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook voor 30 man bedoeld. Ik keek mee, met tien man inderdaad veel te groot. En nota bene risi en vuileharrie die een plekje op een dak vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die teambalancing in TDM's is wel heel vern**kt zeg. Ik vond het erg gezellig gisteravond maar dat kwam niet door de goed gebalanceerde teams :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ik merkte wel dat t voor mij nog een lange weg gaat worden om een beetje mee te komen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 07:34:
Die teambalancing in TDM's is wel heel vern**kt zeg. Ik vond het erg gezellig gisteravond maar dat kwam niet door de goed gebalanceerde teams :p
Valt an sich wel mee hoor. Zelfs vuileharrie, risifran, manders etcetera hebben wel eens slechte dagen of potjes dus winnen kan altijd. Het valt mij op dat als je eenmaal bij bepaalde personen in zit je er de daar op volgende potjes waarschijnlijk ook bij in zit. Zo zat ik eergisteren de hele avond bij OzzieMann in.

Pagina: 1 ... 104 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com