Inleiding
Hallo allemaal!
Na even heel erg druk te zijn geweest met een nieuwe baan, en ik ben naar Turkije geweest voor een heerlijke vakantie is het nu eindelijk weer mod time!
Bij deze begin ik ook gelijk met een nieuwe mod. Deze zal ik naast Project Stealth doen. Deze heeft wat meer prioriteit om dat deze op korte termijn af moet zijn.
Zoals de naam al heeft verklapt word deze gebaseerd op de Ford Mustang (BOSS 302).
De kleuren
De kleurstelling van de mod zal zwart, blauw, wit en het carbon patroon zijn.
Wat word er gemod?
De case de gemod zal worden is een BitFenix Ghost, een zeer mooie en strakke case van BitFenix. Bedankt voor de BitFenix spullen Michel!
Het plan
Zoals ik eerder aan heb gegeven zal de case in de stijl van de Ford Mustang BOSS 302 worden gemaakt. Er zal een mooi zijpaneel in de case komen, en er worden custom stickers geplaatst. Deze zijn nog in de ontwikkeling, maar zullen binnenkort getoond worden. Wel is er al een kleine mockup gemaakt:
(klik thumbnail voor een grote versie)

Dit is het uitgangspunt waar ik naar toe wil. De grill word echter mooier naar de style van de Mustang BOSS 302, welke je in de volgende screenshots ziet op een 3d schema. Deze grill zal worden verzorgd door Sander a.k.a. Asphiax van ModWithMe. Bedankt Sander!

Sponsoren:
- BitFenix
- Logitech
- Cooler Master
- MWM
- Plakjesuf
Hieronder de hardware die momenteel klaar staat voor de mod:
De fotoshoot is gedaan door mijn schoonvader, mocht je een foto in betere detail willen zien/hebben kun je me even een berichtje sturen.
Welke hardware was te zien?
- BitFenix Ghost
- BitFenix Spectre Black
- BitFenix Recon
- Logitech G27 Racing wheel
- Cooler Master Seidon 240M
- Cooler Master Silent Pro M2 620W
De aankomende week (vanaf maandag 9 september):
- Afplakken zijpaneel en frontpanel om cutouts te maken voor window en grille
- Cutouts maken in zijpaneel en frontpanel
- Sticker design final maken
- Mustang schaalmodel voor in de case stickeren naar de looks van de case
- Sleeving van de PSU
- Covers aan de binnenkant
- Mustang schaalmodel voor in de case netjes vastmaken
- Carbon wrappen van verschillende covers
- Binnenkant stickeren
Ik heb er ontzettend veel zin in en mijn handen jeuken als een gek om er mee aan de slag te gaan. Ik hoop dat de moeite die ik er al in gestoken heb (fotoshoot, prework etc) genoeg is om het topic alvast aan te maken.
Tot snel, en bedankt voor het lezen van alvast de eerste post!
Sponsored by: