Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Krachtige Laptop met SSD?

Pagina: 1
Acties:

• Crystalyzer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-10 07:12
Over een niet al te lange tijd begin ik aan de opleiding Megatronica, in Venlo.
Deze opleiding is een combinatie van Informatica, Werktuigbouwkunde, Elektrotechniek en veel projecten, wat waarschijnlijk wel een beetje grafische vormgeving en uiteraard programmeren zal bevatten.

Nou is Programmeren niet het punt, maar naast het 3D ontwerpen zal ik ook simulaties uitvoeren.

Ik ben op zoek naar een een 15,6 Inch Laptop met een 4de generatie Intel-Core i7 Processor. 8 gb geheugen zal genoeg zijn, en een SSD i.p.v. HDD is ook een eis. Een grafische kaart met voldoende geheugen (minstens 1 gb) en een goede toekomst-bestendigheid moet er ook in kunnen.

De laptop zal ik niet gaan gebruiken voor Games of opslag, omdat ik ook nog een flinke Desktop heb staan. Draagbaarheid is wel fijn, maar accu maakt me niet veel uit. De prijs hangt rond €1.700,-

Als iemand weet van een site waar zo'n Laptop samengesteld kan worden, of zelfs een kant en klare gevonden heeft, zou ik het graag zien.

Thx in advance.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

En wat heb je zelf gezocht?
Als je even zoekt, hier op Tweakers of via Google...
Vind je zo [Ervaringen] xnotebooks of [Ervaringen] BTO notebook / laptops

Dan heb je nog Dell... Voor de rest zie ik geen uitgebreide specs dus ga ik ook niks uitzoeken :)

Je TS is zeg maar nogal summier... Er staat wat in, maar geen resolutie, geen merkenvoorkeur, geen door jou gevonden laptops met plus- en minpunten, geen grootte van de SSD enzovoort enzovoort. Zo kun je voor de prijs beter zelf een losse SSD kopen en die zelf monteren (kwestie van een paar minuten en twee schroefjes)

Zelf heb ik een Xnotebooks Destiny IV15 (Ivy Bridge platform) maar nu is er de HA15 (Haswell platform)
Specs daarvan staan in m'n signature en dat is een beest van een apparaat in jouw budget en met jouw eisen.
Eerst had ik nog de SA15 (Sandy Bridge platform) en daarvan 'n review geschreven: CLB in "[Ervaringen] xnotebooks" M'n ervaringen van de IV15 staan: CLB in "[Ervaringen] xnotebooks" hier beschreven! Succes!

Als je geen goede GPU vereist (schrijf je) kun je af met een goedkoper model zonder high-end GPU!

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 08-09-2013 22:05 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit