Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logitech Cordless Navigator Duo toestenbord en Windows 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een logitech Cordless Navigator Duo y-rj21 muis/toetsenbord combinatie van zolder gehaald, en wil deze graag op windows 8 gebruiken. Het typen gaat goed, maar volume knoppen, en andere sneltoesten op het toetsenbord werken niet. Zijn er ergens drivers voor (heb al gezocht, maar niks gevonden). Of kan ik in Windows 8 soms ergens iets openen, net zoals in een game dat je een toets indrukt, en dan zelf een functie toewijst?

Al ik nu de volume + toets gebruik, opent windows de mail applicatie. Niet bepaald de bedoeling dus.

Hulp gewenst.

Bvd.

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:26

Koenvh

Hier tekenen: ______

Probeer Logitech Setpoint eens te installeren
http://www.logitech.com/n...=downloads&osid=14&bit=64

Hiermee zijn de extra toetsen in te stellen.

🠕 This side up

Verwijderd

Topicstarter
Koenvh schreef op zondag 08 september 2013 @ 20:33:
Probeer Logitech Setpoint eens te installeren
http://www.logitech.com/n...=downloads&osid=14&bit=64

Hiermee zijn de extra toetsen in te stellen.
Bedankt voor de reactie. Echter detecteert het programma het logitech toetsenbord niet. Wel een andere logitech muis die ik gebruik. Helaas.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:37
Hoi welkom op tweakers...

Wat heb je zelf al ondernomen? Minste wat je kan doen is zelf even bij Logitech gaan kijken hoe het zit met die set, het forum is geen dumpbak voor vragen zogezegd. Dat wordt toch eigenlijk wel van je verwacht voor dat je vragen stelt... niet om lullig te doen, maar om het leuk te houden voor de personen die willen helpen.

Ik dacht ik leg het je even uit want gezien je profiel ben je vrij nieuw... OH beleid Via die link vind je alle informatie wat betreft de do's and don't op het forum.

http://www.logitech.com/n...=downloads&softwareid=646

Ik zie al snel op de site van Logitech dat er sinds Vista geen support meer is voor die set, er zit dus geen ondersteuning voor die set in de laatste versie van Setpoint... en heeft ook blijkbaar nooit in Setpoint gezeten. Er staat ook nog een handige link met informatie naar de compatibiliteit van oudere modellen met Windows 8... en daar hebben ze niet eens de moeite genomen om de set nog in het lijstje op te nemen... het is dan ook al een best oud setje, al zeker 10 jaar oud. Ik ben dus bang dat het moet doen met een standaard windows driver... je zou bij configuratiescherm nog eens kunnen kijken of via de standaard driver het toetsenbord nog is in te regelen, want de knoppen doen blijkbaar wel wat... maar meer is er niet mogelijk ben ik bang.

Verwijderd

Topicstarter
MicGlou schreef op maandag 09 september 2013 @ 08:40:
Hoi welkom op tweakers...

Wat heb je zelf al ondernomen? Minste wat je kan doen is zelf even bij Logitech gaan kijken hoe het zit met die set, het forum is geen dumpbak voor vragen zogezegd. Dat wordt toch eigenlijk wel van je verwacht voor dat je vragen stelt... niet om lullig te doen, maar om het leuk te houden voor de personen die willen helpen.

Ik dacht ik leg het je even uit want gezien je profiel ben je vrij nieuw... OH beleid Via die link vind je alle informatie wat betreft de do's and don't op het forum.

http://www.logitech.com/n...=downloads&softwareid=646

Ik zie al snel op de site van Logitech dat er sinds Vista geen support meer is voor die set, er zit dus geen ondersteuning voor die set in de laatste versie van Setpoint... en heeft ook blijkbaar nooit in Setpoint gezeten. Er staat ook nog een handige link met informatie naar de compatibiliteit van oudere modellen met Windows 8... en daar hebben ze niet eens de moeite genomen om de set nog in het lijstje op te nemen... het is dan ook al een best oud setje, al zeker 10 jaar oud. Ik ben dus bang dat het moet doen met een standaard windows driver... je zou bij configuratiescherm nog eens kunnen kijken of via de standaard driver het toetsenbord nog is in te regelen, want de knoppen doen blijkbaar wel wat... maar meer is er niet mogelijk ben ik bang.
Hoi,

Uiteraard had ik zelf al gezocht. Verschillende instelllingen gewijzigd, maar zonder restultaat. Ik werd maar niks wijzer, en er was vanuit mijn kennis/het internet niets nuttigs meer te vinden :'( .

Bedankt voor de reactie. Ik zal met logitech zelf nog eens contact openmen.

De download link is ook verouderd/werk niet op windows 8. Jammer.