Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BE tweedehands auto

Pagina: 1
Acties:

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:57
Aangezien mijn vriendin en ik uit elkaar gaan en zij de auto had, ben ik genoodzaakt om een auto te kopen. Waarom? om boodschappen te kunnen doen, naar de rugby trainingen (30 km enkele reis) en matchen (tussen 30 en 200 km enkele reis) te kunnen doen. Ook familie e.d. zitten niet bij de deur, dus daarmee.

Maar mijn budget? rond de 2000 a 3000 euro. Liefst niet te oud of te versleten, want ik wil er wel een paar jaar in rijden (ong 15K a 20K per jaar).

Ik heb al veel gezocht, maar ik ben ITer, geen autokenner. Wat is nu best wel een goede auto voor dit aankoop bedrag, eentje waar je weinig problemen mee hebt en niet al te dorstig is. Op welke zaken moet je op letten? Dat soort dingen.

Als er mensen zijn die mij hiermee vooruit kunnen helpen, of modellen oid te helpen kiezen, feel free!

verder probeer ik toch naar de courante merken te kijken kwestie van iets gemakkelijker onderhoud, maar ook dacia e.d. vallen hieronder voor mij.

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:40

Bommes

Capo del formaggio

Bekend met dit topic:
\[C-BBG] Eerste auto voor starter met klein budget
Misschien niet de erste auto die je aanschaft maar met jouw budget val je wel in die doelgroep.

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
Ik zat met hetzelfde budget. Heb een Yaris uit 99 gekocht.
hij is goedkoop in onderhoud, verbruik en wegenbelasting (in nederland dan, vanwege het lage gewicht. weet niet hoe dat in BE zit).

Het enige nadeel so far is dat hij niet heel comfortabel zit als je lange stukken snelweg rijdt. Maar dat heb je bij alle kleine zuinige auto's.

In het topic dat Bommes noemt staan alle tips waar je op moet letten. De auto's die ze daar noemen zijn voor een lager budget, maar alle tips bij het kopen van een oudere auto blijven gelden.

TheS4ndm4n#1919