Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Videoreview Total War: Rome II

Pagina: 1
Acties:

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Wat mij op viel is dat de onderdelen die besproken worden niet gelijk lopen met het beeld. Wanneer er over provincie management gesproken wordt zien we een stuk diplomatie terwijl juist een minuut eerder wel de provincie management interface in beeld was. Het lijkt mij handiger het, zeker bij dit soort spellen, zo te matchen dat de video content klopt met het onderwerp dat besproken wordt.
Zo wordt daarna weer een stuk diplomatie besproken en het zichtbaar maken van onderlinge relaties terwijl we op dat moment enkel wat gescroll in de diplomatielijst zien, niet de daadwerkelijke onderlinge relaties. Dan lijkt het mij handiger om het eerdere beeld, waar je dit wel ziet, op die plek te plaatsen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• JeffreyvMaurik
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06 17:32
Hey Tsurany,

Wij proberen altijd zoveel mogelijk ondersteunende beelden op de juiste momenten te plaatsen in onze producties. Dat is, zoals je terecht hebt geconstateerd, in het geval van de Videoreview van Total War: Rome II niet helemaal goed gegaan. De verklaring hiervoor is dat Total War: Rome II natuurlijk een vrij complexe game is en de editor in dit geval niet over de kennis van de game beschikte. Door tijdsgebrek heeft de gamesredacteur ook geen kans meer gezien om tijdig aan te geven dat de beelden niet in lijn waren met de inhoud.

Onze excuses hiervoor en ik zal erop toezien dat dit in de toekomst niet of nauwelijks meer zal gebeuren. Het doel is in ieder geval altijd om ondersteunend beeldmateriaal te geven, in welke video dan ook.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Aanvullend op...

Ik heb dit keer inderdaad per gecapturede video een titel meegegeven van wat er in de video zit, maar door tijdsgebrek kon ik er niet zelf bij zijn toen de editor gamebeelden in de videoreview ging verwerken. En aangezien ik ongeveer 140GB aan beelden had gegeven kan ik me inderdaad goed voorstellen dat het bij een complexe game als Rome even mis gaat.

Zoals Jeff al zei, volgende keer zullen we er weer wat scherper op zijn.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Dat is goed om te horen, thnx voor de reacties :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Hele andere vraag:

Hoe komt het dat ik niet de optie krijg om boogschutters/Archers te kunnen bouwen. Krijg wel de andere opties om soldaten aan te maken? Iemand?

Thanks

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Die vraag kan je beter in het Rome 2 topic stellen: Total War: Rome II

Pagina: 1