Toon posts:

Mobo vervangen na crash

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Als complete noob heb ik mijn moederbord dmv een mislukte BIOS-update laten crashen.
Bios resetten, cmos batterij eruit, niks werkte. Uiteindelijk is mijn mobo dood verklaard door het plaatselijke IT-bedrijfje.

Ik heb de volgende pc: pricewatch: Medion Akoya P7364 D
Daarnaast heb ik nog ooit een nieuwe grafische kaart erin gestopt, deze: http://nl.msi.com/product/vga/R5670-PMD1G-OC.html

Nu is mijn vraag: is dit moederbord (pricewatch: Asus P7P55-M) een goeie vervanging?

Daarnaast: raden jullie aan om dit zelf te vervangen (YouTube zegt dat t niet moeilijk is...)

Ik hoor graag van jullie!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarschijnlijk is die P55 een van de weinige vervangingen die je nog gaat vinden, vanwege het feit dat socket 1156 al behoorlijk oud is.

Een moederbordje is heel simpel zelf te vervangen (ik zou Youtube niet zomaar serieus nemen, genoeg mensen die niet weten waar ze het overhebben).

Voor het uitzoeken van een bord kun je *Algemeen Advies* Welk moederbord moet ik kopen? eens doornemen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviessubfora. Als je daar een kijkje neemt vind je inderdaad meer info, zoals *Algemeen Advies* Welk moederbord moet ik kopen? . Het is voorbarig om een topic te openen voor je de beschikbare info doorgenomen hebt, dus ik ga dit topic alvast sluiten.

Move PMG -> CAA en slotje.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.