[oplichting] Mijngratisbox actie

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
citaat:

"Mijngratisbox.nl is een nieuw initiatief om producenten en eindgebruikers op een vriendelijke manier bij elkaar te brengen.
Laagdrempelig, eenvoudig, doeltreffend, doelgroep en feedback, zijn de sleutelwoorden van dit concept.

Producenten leveren een nieuw of bestaand product, wij verzenden, de eindgebruiker ontvangt en geeft zijn mening… Simpel.
In de vorm van een zeer gevulde, nette box vol voordeel. Collectief in 1 box geeft de aanbieder mogelijk meer response.
Consumenten genieten een voordeel, producenten weten wat de bevindingen zijn bij een bepaalde doelgroep, categorie, leeftijd, etc.

Een mooi initiatief als je het ons vraagt in tijden van recessie, zeker nu net het school- en sportseizoen weer aanvangt.
Onze eerste 3 maandelijkse BOX staat dan ook in het teken van de student en/of scholier M/V en de sporters onder ons M/V

Veel mooie, handige en lekkere producten zullen wij de komende weken verdelen naarmate de bestellingen binnenkomen.
Gezien het feit dat er 12 verschillende boxen worden aangeboden, op maat samengesteld, en we niemand willen teleurstellen hebben we een bestelperiode van 6 weken nodig tot de dag van levering. Vrouwen met scheerschuim en mannen met lipstick werkt natuurlijk niet.

Nogmaals, dit is de pilot. Na september zullen we komen met een wintereditie. (wie had dat gedacht?) Wellicht zullen we na de eerste studenten/sporters box e.e.a. aan moeten passen qua hoeveelheid, samenstelling, etc. Daarover later meer.

Ditmaal is de insteek, 3 boxen in 4 categorieën.
Student Man, Student Vrouw, Sporter Man, Sporter Vrouw.

Ieder keus uit 3 boxen:

Box 1 is bij elke categorie gratis, je betaalt enkel de verzendkosten van € 6,75 incl. btw (let wel, elke box is minimaal 10 kilogram, deze verzendkosten kregen we helaas niet gesponsord)

Box 2 is ook bij elke categorie gratis, alleen is hiervan de opbouw anders.
In principe betaal je ook hier alleen de verzendkosten van € 6,75 incl. btw, echter bevindt zich in de box een 2 tal streepjescodes met een volledige restitutie, van het reguliere aankoopbedrag, op je bankrekening, na het inzenden ervan. (tevens in een porto-vrije enveloppe) Totaal is dit € 11,35 + € 6,75 = € 18,10
(je ontvangt € 11,35 terug op je bankrekening)

Box 3, zelfde opbouw als box 2.
In principe betaal je ook hier alleen de verzendkosten van € 6,75 incl. btw, echter bevindt zich in de box een 4 tal streepjescodes met een volledige restitutie, van het reguliere aankoopbedrag, op je bankrekening, na het inzenden ervan. (tevens in een porto-vrije enveloppe) Totaal is dit € 20,69 + € 6,75 = € 27,44
(je ontvangt € 20,69 terug op je bankrekening)

Prijsopbouw reguliere winkelwaarde:
Box 1 - € 87,85 incl. btw
Box 2 - € 124,28 incl. btw
Box 3 - € 171,55 incl. btw

Je betaalt dus echt voor elke box, enkel de verzendkosten
van € 6,75 incl. btw
Het maximum aantal te bestellen boxen per adres is 5 stuks (willekeurig)
Voor bedrijven, clubs en verenigingen is het maximum 7 x 15 = 105 stuks per adres.

Voor ieder wat wils, aarzel niet en bestel een box die het beste bij jou past.

Deze actie loopt van zaterdag 27 juli 2013 t/m zaterdag 7 september 2013.
De boxen worden allen uitgeleverd in week 38, van ma. 16 september 2013 t/m za. 21 september 2013 (zowel in Nederland als in België)

Bestel niet overhaast, maar wie te lang wacht heeft pech.
Want op = op. (beperkt maximum aantal per box beschikbaar)

Boxen met alcoholische dranken worden NIET uitgeleverd aan personen jonger dan 18 jaar.
Peildatum 16 september 2013

(deze personen ontvangen na controle de box zonder alcohol, hiervoor komt er een alternatieve vulling van gelijke waarde)"

Zie: http://www.mijngratisbox.nl/

Wat vinden we hiervan?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:03

TDB

too good to be true?

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Het zijn geen verrassingboxen er staat op de site wat er precies inzit

Voor 7 euro iig het proberen waard

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Sporters box 3 voor de man:
BBQ

Grote kolen BBQ op 3 poten, zwart
BBQ tangenset

Tang, Borstel en een vleesvork
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:03
Ik snap niet zo goed waarom ze de boxen dan niet meteen gratis toezenden. Geld overmaken kost ook tijd (=geld). En hoe kunnen ze dit allemaal gratis weggeven? Wordt alles gesponsord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:34

mrsar

waar een sar is,is een wodka

kom niet echt rare dingen tegen in de voorwaarden etc....
lijkt erop dat ze de spullen gesponsord krijgen en men hoopt daar dan een review van te krijgen....of iets in die trant....snap inderdaad nog niet het idee erachter (behalve je naam koppelen aan de aangevraagde box/producten o.a. door het sturen van de cashback ;) )

*** Er zijn erg veel verschillende verdienmodellen voor een bedrijf.

Wij genereren omzet met een toekomstige commerciële uitbreiding van onze site.

Denk hierbij aan betaalde voordeelboxen, reclame op onze site, reclame in onze nieuwsbrief, en reclamemateriaal in de box.

Er blijft in de toekomst wel altijd een gratis box te kiezen.

Tevens ontvangen wij van alle sponsoren een bijdrage voor deelname.

[ Voor 110% gewijzigd door mrsar op 03-09-2013 16:12 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 08:45
Alles in mijn lijf zegt dat dit een scam is om eerlijk te zijn, maar ik heb geen feiten waarop ik dit baseer. De site ziet er amateuristisch uit, ze maken bijzonder veel reclame voor de boxen op radio en verschillende sites, maar ik mis volledig een verdienmodel. Soortgelijke actie's via Veronica Magazine en SBS6 kosten vaak 10 tot 15 euro ex verzendkosten en ik zie niet in waarom deze nu gratis is. Ze hebben enorm veel betaalmogelijkheden, wat het qua administratie erg lastig maakt. Het enige wat ik niet snap is waarom er ook Paypal bijzit, dat is toch altijd 100% levergarantie of geld terug?

Ik bestel het niet, ik geloof niet dat ze gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerst je geld maar eens terug zien te krijgen :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:43
Ik heb 'm vorige week besteld. Als het een scam is, ben ik m'n 6,75 kwijt :')

majah t is t risico! Ik wil gewoon een strandbal!

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ahum, onder KvK-nummer 24339800 (zoals op de site staat) staat ingeschreven:

SMART CONNECT SERVICES
SMART SCHILDERWERKEN

Het verrichten van graafwerkzaamheden, alsmede het verrichten van werkzaamheden (ondergronds en bovengronds) voor het aanleggen van telecom- infrastructuur en het verlenen van adviezen op dit gebied. Schilderwerkzaamheden, renovatie en onderhoud.

Adres
WEEGSCHAALSTRAAT 3
5632 CW, EINDHOVEN Nederland
Oprichtingsdatum
31-10-2002
Rechtsvorm
Besloten vennootschap
BTW nummer
NL810997356B01

Ik weet het niet hoor....

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Enige goeie box is de iBood box, de rest zijn boxen vol kansloze rotzooi. Ik snap dan ook niet dat mensen nog hun geld hieraan gaan uitgeven?

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 03-09-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-06 01:57
ik vind het een erg vage constructie. Het is echter redelijk veilig om dit te doen indien je betaalt via Paypal, aangezien je anders je geld gewoon terug kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:22
The_Zohan schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:45:
ik vind het een erg vage constructie. Het is echter redelijk veilig om dit te doen indien je betaalt via Paypal, aangezien je anders je geld gewoon terug kunt krijgen?
Alleen als Paypal het geld terug kan krijgen.

Deze toko vraagt een royale termijn om te kunnen leveren. Alle tijd om zoveel mogelijk lage bedragen bij elkaar te sprokkelen en dan met de noorderzon te vertrekken. Als Paypal niets kan claimen gaat Paypal het volgens mij niet uit eigen zak vergoeden...

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Freekers schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:39:
Ahum, onder KvK-nummer 24339800 (zoals op de site staat) staat ingeschreven:

SMART CONNECT SERVICES
SMART SCHILDERWERKEN

Het verrichten van graafwerkzaamheden, alsmede het verrichten van werkzaamheden (ondergronds en bovengronds) voor het aanleggen van telecom- infrastructuur en het verlenen van adviezen op dit gebied. Schilderwerkzaamheden, renovatie en onderhoud.

Adres
WEEGSCHAALSTRAAT 3
5632 CW, EINDHOVEN Nederland
Oprichtingsdatum
31-10-2002
Rechtsvorm
Besloten vennootschap
BTW nummer
NL810997356B01

Ik weet het niet hoor....
"Ergens op de site staat ook dat dit oude informatie is (en dus niet meer klopt) :j In ieder geval heb ik zoiets gelezen toen"

Bron: http://www.bokt.nl/forums...843a806403ac87e#p86370956

Vreemd hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:29
Op voetbalzone.nl zie ik er al n paar dagen allerlei advertenties over, ook in de vorm van artikelen op de site. Neem aan dat ze daar dan in ieder geval wat onderzoek gedaan hebben voordat ze een artikel plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Dit zit op het bijbehorende adres. Staat geen Smart-wat-dan-ook tussen. Als je het niet vertrouwd zou ik met een ander bedrijf uit dat pand even contact opnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
coyote1980 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:47:
[...]

Alleen als Paypal het geld terug kan krijgen.

Deze toko vraagt een royale termijn om te kunnen leveren. Alle tijd om zoveel mogelijk lage bedragen bij elkaar te sprokkelen en dan met de noorderzon te vertrekken. Als Paypal niets kan claimen gaat Paypal het volgens mij niet uit eigen zak vergoeden...
en creditcard? Dan loop je zeker geen risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
The_Zohan schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:50:
[...]

en creditcard? Dan loop je zeker geen risico
Alle betaalmethoden lopen naar een of andere vage pagina met een melding over cookies. Ik vraag me af of je écht met creditcard kunt afrekenen... :P

edit: lol, hun FAQ is er zelfs al op voorbereid:
Ik heb besteld, maar mijn gekozen betaalmethode kan ik niet meer gebruiken. Wat nu?

*** Als je een bestelling hebt geplaatst, maar niet hebt kunnen afrekenen. Om welke reden dan ook.
Dan kun je 2 dingen doen…

*1* Bestel opnieuw en betaal met de methode naar keuze.
Vul dan bij klantopmerking in: Graag vorige order annuleren.
Van deze annulering ontvang je dan van ons binnen 48 uur een bevestiging.

*2* Maak het bedrag over naar ons bankrekeningnummer. Alle gegevens vind je bij “contact”.
Binnen 48 uur na ontvangst van je betaling ontvang je automatisch een status update van je bestelling naar BETAALD.

LET OP: Dit kan in totaal dus ongeveer 4 dagen duren, afhankelijk van het land, welke bank en de dag waarop je betaal i.v.m. het weekend.

[ Voor 58% gewijzigd door coyote1980 op 03-09-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:42
Ooow, de Tweakert mag de doos naar mij opsturen indien het niet bevalt. Bedrijvenpand "De Ring" is 2 minuten lopen voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Tjeerdtq schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:52:
Ooow, de Tweakert mag de doos naar mij opsturen indien het niet bevalt. Bedrijvenpand "De Ring" is 2 minuten lopen voor mij :P
Moet je wel eerst een box binnen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik vind hun argument wat betreft de betrouwbaarheidsvraag wel interessant:
We kunnen niet anders melden, dan dat we de afgelopen maanden een screening hebben doorlopen bij 12 landelijke radiostations, meerdere financiële instellingen, 15+ toonaangevende websites etc.etc.
Is er iemand die ervaring heeft met reclame op de radio, en kan zeggen dat daarvoor inderdaad een bepaalde vorm van screening plaatsvind? En zo ja, hoe ver dat dan gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:42
Patriot schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:54:
Ik vind hun argument wat betreft de betrouwbaarheidsvraag wel interessant:

[...]

Is er iemand die ervaring heeft met reclame op de radio, en kan zeggen dat daarvoor inderdaad een bepaalde vorm van screening plaatsvind? En zo ja, hoe ver dat dan gaat?
Ik heb 'm gezien op Fok.nl onder een recent nieuws artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Mja, dat bewijst weer alleen dat ze geld uitgegeven hebben om advertenties te laten plaatsen. Voor zover was ik ook wel overtuigd. Waar ik nog niet 100% van overtuigd ben, is dat ze de boel niet alsnog gaan oplichten.

Ik weet dat de financiële instellingen (waarschijnlijk doelen ze op de betaalmethodes) uiteindelijk geen boeiende screening plaats laten vinden. Van de websites weet ik het niet zeker, maar betwijfel ik het. Alleen van de radio heb ik geen flauw idee hoe reclames worden gekocht en welke screening daaraan vooraf gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe ver, zover als 'niet'? :P

Ze kijken enkel of er geen direct gelinkte zut tussen zit en of er geen 'zwarte lijst' is of dergelijke. Financieel plaatje of papieren, onwaarschijnlijk.

Is dit ook niet gewoon zo'n faillissementopkoper geweest of zo'n promotiemiddel-handelaar?

De prijzen van postNL (6,75) zijn enkelvoudige 'standaard'prijzen, met een contract zit je al lager. Geen idee hoe ze verder het financieel rond krijgen, maar met 2-3 euro per pakket ga je het denk ik ook niet redden.

Daarnaast:
echter bevindt zich in de box een 4 tal streepjescodes met een volledige restitutie

Ik denk hier automatisch: verkoop van klantengegevens, daar zit ook nog wel wat handel in en bij het terugsturen/kopen ga je akkoord dat ze je mogen bellen ofzo?

Edit, zie dat bokt ook al lucht heeft van de site, bestellingen zullen ws erg hard gaan.
Daar staat lijst met inhoud, meeste lijkt op promotie-artikelen.

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 03-09-2013 17:09 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-06 21:41
Patriot schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:58:
Ik weet dat de financiële instellingen (waarschijnlijk doelen ze op de betaalmethodes) uiteindelijk geen boeiende screening plaats laten vinden. Van de websites weet ik het niet zeker, maar betwijfel ik het. Alleen van de radio heb ik geen flauw idee hoe reclames worden gekocht en welke screening daaraan vooraf gaat.
Ook niet hoor. Twee jaar geleden o.i.d. iPads voor heel goedkoop, een dag aangeboden in alle kranten, op alle radiostations en daarna met de noorderzon vertrokken. http://nos.nl/artikel/224...ng-met-goedkope-ipad.html

Anyway, dit lijkt me behoorlijk fishy.

[ Voor 3% gewijzigd door creator1988 op 03-09-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Niet online
Aan de ene kant is het apart dat ze geinvesteerd hebben in reclames, maar daar tegen staat wel weer dat er geen enkele "Thuiskoop Waarborg" achtig iets geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Ik zou er geen cent aan spenderen, er is geen telefoonnummer bekend, tussen de huurders in dat pand staan ze niet, de teksten op de site getuigen niet van professionaliteit, iets met toeters en alarmbellen :P

Thuiswinkel waarborg zullen ze er niet opzetten, iets te makkelijk te controleren voor iedereen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Er wordt enkel gescreened op zwarte lijsten. En als jij je buurman inzet dan komt die nergens op een zwarte lijst voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Laatst online: 14:02

painkill

Pain(k)(ill)

Welke fabrikanten geven nou zoveel producten weg om te laten testen?
Zeker als het zo vrijblijvend is als het gaat om het terugsturen van de enquête.

Alle alarmbellen moeten afgaan, en de mensen die hier serieus op ingaan gaan straks een goede les leren.
Laat ze eerst maar eens wat fabrikanten noemen..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

painkill schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:07:
Alle alarmbellen moeten afgaan, en de mensen die hier serieus op ingaan gaan straks een goede les leren.
Laat ze eerst maar eens wat fabrikanten noemen..
Kijk nu eens naar de gedachte erachter.

Meeste zeggen 'ach het is maar 6,75, wat kan er nu mis gaan?!'.

En daarna doodleuk email, adres én telefoonnummer invullen, en achteraf maar piepen dat ze spam krijgen en overal hun gegevens worden opgeslagen.

Als jij voor een 'habbekrats' (per saldo verdienen ze hier wel aan) honderden, danwel duizenden gegevens kan binnenhalen, kan je weer aardig wat voor vangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De boxen worden allen uitgeleverd in week 38, van ma. 16 september 2013 t/m za. 21 september 2013 (zowel in Nederland als in België)
Dat wordt dus 15 september er snel vandoor met het geld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
  • Laatst online: 05-05 16:42
Dit kwam ik nog op gratis.startpagina.nl
Een check gedaan op de kredietwaardigheid van het bedrijf, dat viel me nog niet tegen, tot hetgeen ik verwacht had, het bedrijf is "gevestigd" in bedrijfsverzamelgebouw de ring in Eindhoven, zie www.dering.nl, Dat valt me dan weer wel wat tegen. Ik proef een beetje dat ze een nieuw concept willen neerzetten waarvan het verdienmodel zich in de praktijk nog niet bewezen heeft.
Het bedrijfsverzamelgebouw de Ring doet ook in telefoon en post- en vestigingsdiensten. M.a.w. op de ring kun je je bedrijf laten vestigen (KvK) zonder dat je er ook zit.
Op het adres van de ring staan 6 paginas bedrijven, en deze passen zeker niet in het gebouwtje (zie google earth). Zitten ze er ook fysiek? of is het anders. Ik denk het laatste.

De laatst bekende cijfers zijn van 2011, en deze fluctueren over de jaren, niet bijzonder sterk, ook niet bijzonder zwak, balans totaal is circa 300k waarvan veel vlottend is. In 2007 stelde het bedrijf niks voor. Daarna groiei naar huidige omvang.

Mogelijk willen de medewerkers van het bedrijf of de directeur de heer J Donkervoort reageren of een nadere toelichting geven over hun concept. Ik vind het tot nu toe te mager om er verder mee door te gaan.
en dit
Nog ff verder gezocht, de KvK gegevens zijn op 1 aug 13 gewijzigd, vestigingsadres, postadres, gsm nrs, Het is van Westervoort naar Eindhoven gegaan,.
Voor heen was de website smartschilderwerken.nl . Voor de die het echt willen weten ff zoeken onder J.P. Donkervoort en Westervoort, en je hebt het voormalig vestigingsadres en ff kieken op google earth.

Its verder up to iedereen persoonlijk, succes ermee

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Laatst online: 14:02

painkill

Pain(k)(ill)

Het bedrijfsverzamelgebouw waar ze zitten heeft er ook weinig vertrouwen in:
Beste,

Dat klopt dat is sinds kort.
Echter, we hebben onze bedenkingen en gaan deze maand besluiten of dit bedrijf bij ons gevestigd kan blijven.
Inmiddels is er al een melding gedaan naar Politie en Kamer van Koophandel.
Mocht blijken dat het bedrijf geen goede bedoelingen heeft zullen wij maatregelen nemen.
Dus totdat het onderzocht wordt door een partij welke er geen geld aan verdient zou ik er zo ver mogelijk van weg blijven.
Want zoals eerder is gebleken stellen die controles door radiostations en sites weinig voor.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-06 13:05
ik denk dat het gedoe achteraf je die flutproducten niet waard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 10-06 08:03
Ik zou de link in de FiPo even weghalen. Lijkt me nogal vreemd dat wij hier direct doorlinken naar één of ander malafide bedrijf, wat er alle schijn van heeft gezien het bovenstaande. Ik heb zelf net ook op de link geklikt, zonder eerst het hele topic te lezen. Of in ieder geval een duidelijkere warning in het topic zelf.

Edit: Helaas is hun Paypal account niet direct te zien, pas nadat je betaald hebt waarschijnlijk. Ik had een melding willen maken bij Paypal.

[ Voor 18% gewijzigd door Royeboi op 04-09-2013 20:41 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Royeboi schreef op woensdag 04 september 2013 @ 20:37:
Edit: Helaas is hun Paypal account niet direct te zien, pas nadat je betaald hebt waarschijnlijk. Ik had een melding willen maken bij Paypal.
Daar heb ik nu juist een ticket voor aangemaakt, buiten dat je dat dus niet kan zien, is het ook niet zichtbaar welk soort betaling dit is. Diensten en 'gifts' vallen namelijk niet onder buyersprotection, dus je kan zelfs 'als je safe denkt te spelen', nog genaaid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:31
Wat mij de alarmbellen doet rinkelen is dat deze week er geld wordt geïncasseerd. De daarop volgende weken wordt er pas uitgeleverd en ik verwacht dan ook dat je niets meer hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Laatst online: 17-06 21:09

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Bij "Over" op hun Facebook-pagina staat een telefoonnummer: 06 45931046. Heeft iemand dit al gebeld?

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-06 21:41
Ulster Seedling schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:35:
Bij "Over" op hun Facebook-pagina staat een telefoonnummer: 06 45931046. Heeft iemand dit al gebeld?
Hier staan nog wat telefoonnummers... http://m.openingstijden.c...schaalstraat-3-eindhoven/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik had er nog enigszins vertrouwen in, totdat ik bij box 2 en hoger ging kijken. Blijkbaar betaal je hier ook alleen de verzendkosten, echter moet je wel eerst de box betalen waarna je met bepaalde 'kaartjes' je geld terug kan krijgen (los van verzendkosten). Nja zo'n rare opzet snap ik niet, en het nut van zo'n 'cashback' ontgaat mij ook behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:52
Als jullie bedenkingen hebben, zou ik eens contact opnemen met de hostende partij 'SEOSHOP.NL'. Wellicht dat zij iets kunnen betekenen, uiteindelijk kunnen zij die website ook gewoon afsluiten. Heb er zelf ook een webshop toevallig.

Ik geloof er niet in. Erg amateuristische website ook.

Of het bedrijf de radiocommercials volledig betaald heeft is ook maar de vraag. Ze zouden best iedereen kunnen oplichten, zelfs de crediteuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:02
De actie loopt zogenaamd al sinds eind juli, maar had er iemand al voor deze week van gehoord?
Volgens mij zijn de reclames pas deze week begonnen!
Lijkt me dat dit niet in de haak is, ik zou hier echt niet mee in zee gaan.
Als mensen graag 6,75 weggooien, dan wil ik mijn rekening ook wel open zetten hoor. ;)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Exar schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:12:
De actie loopt zogenaamd al sinds eind juli, maar had er iemand al voor deze week van gehoord?
Volgens mij zijn de reclames pas deze week begonnen!
Lijkt me dat dit niet in de haak is, ik zou hier echt niet mee in zee gaan.
Als mensen graag 6,75 weggooien, dan wil ik mijn rekening ook wel open zetten hoor. ;)
3 weken terug al reclames op radio van gehoord, kan wel kloppen dat het al een maand bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Laatst online: 17-06 21:09

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Als het om een scam gaat, dat zou het heel slim zijn als ze binnenkort zo'n 20 boxen uitleveren. Er zullen dan vast wel een aantal gebruikers van GoT/FOK!/Bokt.nl bij zitten, waarna er berichten op het forum volgen. Dan zullen een stuk meer mensen bestellen en kunnen ze alsnog met de winst ervandoor gaan.

Met andere woorden: ik zou blijven oppassen, zelfs als er positieve verhalen verschijnen!

Hopelijk breng ik ze nu niet op ideeën :+

[ Voor 9% gewijzigd door Ulster Seedling op 04-09-2013 23:19 ]

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom zou het eigenlijk dubieus zijn dat dit bedrijf pas is overgeschreven naar een bedrijfspand? Voorheen stond de KvK registratie op een woonhuis. Wil je een professioneler voorkomen hebben dan is een bedrijfspand een betere optie én ook heb je dan geen last dan eventuele ontevreden klanten die je thuis komen lastigvallen. Wat ook nog zou kunnen is dat het bedrijf is overgenomen en daarom is veranderd van locatie.

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-06 16:15

Stekeltje

Nothing to see here move along

detulp050 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:12:
Alles in mijn lijf zegt dat dit een scam is om eerlijk te zijn, maar ik heb geen feiten waarop ik dit baseer. De site ziet er amateuristisch uit, ze maken bijzonder veel reclame voor de boxen op radio en verschillende sites, maar ik mis volledig een verdienmodel. Soortgelijke actie's via Veronica Magazine en SBS6 kosten vaak 10 tot 15 euro ex verzendkosten en ik zie niet in waarom deze nu gratis is. Ze hebben enorm veel betaalmogelijkheden, wat het qua administratie erg lastig maakt. Het enige wat ik niet snap is waarom er ook Paypal bijzit, dat is toch altijd 100% levergarantie of geld terug?

Ik bestel het niet, ik geloof niet dat ze gaan leveren.
Je hebt Payment service providers die ervoor zorgen dat je al het geld als 1 batch krijgt. Hierdoor voorkom je een hoop administratieve rompslomp. Het is ook erg gemakkelijk om boekhoud pakketten te koppelen waardoor je administratief weinig werk hebt!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:33
Behalve lucht en de zon bestaat gratis niet. Je zou je dus af moeten vragen waarom voorgedaan wordt van wel. Bij mij knetteren alle alarmbellen en waarschuwingslampen bij dit soort advertenties in ieder geval :)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• DarKHunteR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-06 13:16
Dit lijkt mij idd een scam:
- Ze hebben erg veel verschillende boxen. Als dit een pilot is, dan is het niet makkelijk om direct veel adverteerders te krijgen, lijkt me dus dat ze het dan eerst met één box zouden testen.
- Verschillende prijzen zodat mensen die meer risico willen nemen ook meer geld binnen brengen.
- Een dubieus kvk nummer en postadres.
- Er staat bij dat ze de verzendkosten niet gesponsored krijgen, en dat de boxen minimaal 10kg zijn, maar toch hoef je maar 6,75 te betalen. Lijkt me dat ze snel failliet zijn als ze voor elk pakket 12,40 moeten betalen en maar 6,75 krijgen ;)
- Radio reclame is best prijzig, zonder goed verdienmodel kunnen ze die kosten er dus nooit uithalen, waarschijnlijk gaan die radiostations dus ook nooit hun geld zien.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:26

-tom-562

Oliesjeik

creator1988 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 17:02:
[...]

Ook niet hoor. Twee jaar geleden o.i.d. iPads voor heel goedkoop, een dag aangeboden in alle kranten, op alle radiostations en daarna met de noorderzon vertrokken. http://nos.nl/artikel/224...ng-met-goedkope-ipad.html

Anyway, dit lijkt me behoorlijk fishy.
Dit is ook het eerste waar ik aan moest denken. Grote advertenties e.d. zeggen wat dat betreft niks.

Vaak bu'j te bang!

• SpecialJ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06 09:37
Hmm, zie ook de algemene voorwaarden:

2.3 De Organisator mag een inschrijving weigeren, een deelname diskwalificeren en een verzending van de gratisbox annuleren, zonder daarvoor een reden te hoeven geven. De deelname zal in ieder geval worden beëindigd als de Organisator van mening is dat de deelnemer één van de actievoorwaarden heeft overtreden of onvolledige of onjuiste informatie heeft verstrekt.

Er staat niets over eventuele vergoeding van je eventuele betaalde verzendkosten/box, dus kunnen ze wel innen, en dan annuleren zij voor je de box.

Nee dank u, dan koop ik de spullen wel

• Sjoerdbaltjes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-10-2023
Ulster Seedling schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:18:
Als het om een scam gaat, dat zou het heel slim zijn als ze binnenkort zo'n 20 boxen uitleveren. Er zullen dan vast wel een aantal gebruikers van GoT/FOK!/Bokt.nl bij zitten, waarna er berichten op het forum volgen. Dan zullen een stuk meer mensen bestellen en kunnen ze alsnog met de winst ervandoor gaan.

Met andere woorden: ik zou blijven oppassen, zelfs als er positieve verhalen verschijnen!

Hopelijk breng ik ze nu niet op ideeën :+
Oftewel, stel je koopt nu ben je misschien een van die eerste mensen.

Voor mij is het enige riskante je gegevens zomaar weggeven, verder stel je gooit die 6,75 weg heb je in ieder geval GoT gewaarschuwd en weet de rest ook meteen dat ze het maar niet moeten doen. Verder moet je overigens wel lef hebben als je iets wilt faken en het dan op zo'n grote schaal doet, maarja.
Zo'n beetje de beste optie is wachten tot één van de eerste dozen zijn opgestuurd, dan de fabrikanten van de producten in de doos vragen of ze werkelijk deze actie ondersteunen.

Oftewel, wacht gewoon op de eerste paar dozen, vraag de fabrikanten erin of ze de actie echt ondersteunen en dan is er in ieder geval al wat meer zekerheid

• Richard89
Ik zou gewoon helemaal de gok niet wagen hoor.. als het al zo onduidelijk is wil ik niet weten waar mijn gegevens allemaal naar toe zouden gaan..

hebben er mensen van GoT een box besteld dan?

• Sjoerdbaltjes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-10-2023
Als je terug gaat naar de eerste pagina hebben er geloof ik meerdere personen eentje besteld.

EDIT: Oh, één iemand geloof ik. Nou ja, en anders zal je buiten Tweakers ook nog wel wat kunnen vinden

[ Voor 36% gewijzigd door Sjoerdbaltjes op 05-09-2013 13:18 ]

• Richard89
Sjoerdbaltjes schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:17:
Als je terug gaat naar de eerste pagina hebben er geloof ik meerdere personen eentje besteld.

EDIT: Oh, één iemand geloof ik. Nou ja, en anders zal je buiten Tweakers ook nog wel wat kunnen vinden
ah, ok..

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:32
Hmmm, mijn inziens is het allemaal weggeef rotzooi wat erin zit, en geen € 6,75 waard.

Sowieso is het verdienmodel erachter zeer lucratief (denk maar eens aan e kosten voor de administratieve afhandeling, deze moeten ook betaald) of scam.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 05-09-2013 13:27 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Treur
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:20
Voordat ik dit topic tegen kwam had mijn vader al een tweetal dozen besteld. 8)7
Zijn dan wel de 'gratis' boxen waarbij alleen verzendkosten betaald hoefde te worden.
Zal jullie op de hoogte houden als er wat binnenkomt en wat erin zit!
Al begin ik nu ook sterk te vermoeden dat hij blij gemaakt is met een dooie mus :+

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

Ik ben zeer benieuwd wat hier uit komt, het ziet er allemaal erg shady uit inderdaad :+

• The_Zohan
ik was zo stom om met mijn slaperige kop die box te bestellen. Kreeg er na de berichten van de laatste dagen toch mijn twijfels bij, dus heb ik een paypal geschil geopend om mijn betaling terug te draaien (2x 6,75 is niet veel, maar toch.. :P). Direct netjes reactie via het geschil met een annulering van mijn bestelling en de bijbehorende terugbetaling op mijn account (gestart door mijngratisbox, niet gedwongen door Paypal zelf).
Doe met deze ervaring wat je wilt, het heeft mij achteraf iets meer vertrouwen gegegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 12-06 08:47
Bestel je weer opnieuw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
The_Zohan schreef op donderdag 05 september 2013 @ 22:25:
ik was zo stom om met mijn slaperige kop die box te bestellen. Kreeg er na de berichten van de laatste dagen toch mijn twijfels bij, dus heb ik een paypal geschil geopend om mijn betaling terug te draaien (2x 6,75 is niet veel, maar toch.. :P). Direct netjes reactie via het geschil met een annulering van mijn bestelling en de bijbehorende terugbetaling op mijn account (gestart door mijngratisbox, niet gedwongen door Paypal zelf).
Doe met deze ervaring wat je wilt, het heeft mij achteraf iets meer vertrouwen gegegeven.
Als je kwaad in zin hebt is het verstandig zolang je nog nieuwe kopers wilt trekken bedenkers meteen hun zin te geven lijkt me dus betwijfel of dit veel zegt.

Overigens: volgens de website "verlengt" t/m donderdag 12 september.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09-2024
Vandaag kwam ik via een andere advertentie op de site. Direct besteld zonder echt na te denken. (dom...)
Vanmiddag geannuleerd en via paypal een geschil geopend. Nog niets vernomen ook al heb ik via de volgende wegen contact gezocht..

Via het 06 nummer bekend bij paypal, via facebook, via contactformulier op site en via ticket op de site.

Ik hoop dat ze zo snel mogelijk terugstorten zoals hierboven vermeld staat maar ik vertrouw het niet meer.

Probleem is alleen dat ik weet dat paypal geen geld reserveerd voor claims. Als het bedrijf dus gewoon al het geld van paypal afhaalt en daarna de rekening dicht gooit krijg je nooit je geld terug. Iemand ervaringen mee ? schijnveiligheid dat paypal.

Detail: Rechtsonder de site staat dat ze 650 likes hebben maar op de facebookpagina zelf hebben ze maar 244 likes.

[ Voor 18% gewijzigd door zero_cool89 op 09-09-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Vooraf dacht ik, seems legit. Een box en je weet de inhoud. Daarnaast een koopje, en dan beland je hier. En eigenlijk, waarom had ik dit zelf niet kunnen bedenken? Blij dat ik nu nog ff wacht en niet wéér als 1 van de enige hier op de site mijn geld weggooi aan een flut box. Afwachten.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 18:12

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

zero_cool89 schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:39:
Vandaag kwam ik via een andere advertentie op de site. Direct besteld zonder echt na te denken. (dom...)
Vanmiddag geannuleerd en via paypal een geschil geopend. Nog niets vernomen ook al heb ik via de volgende wegen contact gezocht..
Maar wat is je geschil? Jij koopt iets en jij bedenkt je dezelfde dag. Het bedrijf heeft nog geen tijd gehad om het product bij je af te leveren. Het bedrijf heeft dus nog niks verkeerds gedaan?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zero_cool89 schreef op maandag 09 september 2013 @ 17:39:
Heb je dat email al gechecked van Paypal? Als je wil betalen krijg je dat niet te zien, dat was voor mij alarmbel nr 1.

(ik heb zelf nog geen reactie gekregen van Paypal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09-2024
@Gizz, als ze via de website niet een annuleer button of normale contactoptie weergeven dan moet het maar via Paypal.

@SinergyX, Ik krijg dit e-mail te zien: info@mijngratisbox.nl

EDIT: Zojuist mijn geld terug via paypal. Ik hoop oprecht dat jullie allemaal een mooi gevulde box tegemoet zien :)

[ Voor 24% gewijzigd door zero_cool89 op 09-09-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik had even wat random gegevens in gevuld, en ging toen door naar de paypal betaling. Daar heb ik gewoon op annuleren gedrukt om eens te zien hoe het eruit zag. Uiteindelijk had ik wel een fatsoenlijk email adres ingevuld.

Krijg ik vandaag opeens deze mail:
OORKOM € 32,24 INCASSOKOSTEN EN BETAAL VOOR DONDERDAG 12 SEPTEMBER 2013

Geachte heer, mevrouw pieter jansse,

LAATSTE MOGELIJKHEID TOT BETALEN!

VOORKOM € 32,24 INCASSOKOSTEN EN BETAAL VOOR DONDERDAG 12 SEPTEMBER 2013

Hartelijk dank voor uw bestelling bij mijngratisbox.nl. Uit onze boekhouding is gebleken dat uw bestelling tot op heden niet is betaald. Wij verzoeken u vriendelijk dit alsnog te doen. Wij zullen voor een snelle toezending van de goederen zorgdragen.

Veelgestelde vragen staan op: "vraag en antwoord"

Bij "over ons" vindt u tevens veel informatie.

Heeft u besteld, maar niet kunnen betalen? Kijkt u dan even bij "vraag en antwoord" alvorens geld over te maken.

U kunt uw betaling richten aan:

Smart Connect Service BV te Eindhoven

ING 655032436
IBAN NL35INGB0655032436
BIC: INGBNL2A

Na ontvangst van uw betaling versturen wij de goederen op de afgesproken termijn.

Vriendelijke groet,

mijngratisbox.nl
Let ook even op de Na ontvangst van uw betaling versturen wij de goederen op de afgesproken termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelvern
  • Nu online
Lol, heb hetzelfde mailtje gehad, maar wel mijn echte gegevens ingevuld... Haakte af toen ik niet met creditcard kon betalen, maar alleen met paypal. Ik wacht wel die incasso af :p Heb de orders trouwens helemaal niet bevestigd, dus dit mag helemaal niet. Nu vertrouw ik het al helemaal niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Kelvern op 10-09-2013 21:37 ]

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:45

migros

Nooit meer een Samsung

Incassokosten voor nog niet geleverde diensten is onmogelijk. Wat een prutsers, gelukkig dat ik er niet ingetrapt ben :)

Leuk man gatheren

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Ik zie dat je ook voor een grotere box eerst dient te betalen. Deze kosten worden later weer teruggestort op je rekening. Het verdien model hierachter is, allemaal geld op de bank laten staan hierover rente trekken = omzet voor hen? :)

Wel gaaf initiatief, ik ga hier zeker gebruik van maken!

EDIT:
Betaalmethoden

iDEAL PayPal MasterCard Visa American Express Bank transfer Maestro Bancontact / Mister Cash Discover Card Wallie Paysafecard.....

Ik zie vorige posts, waardoor ik nu dus even geen gebruik ga maken van dit ''leuke'' initiatief. Ik vraag mijzelf af, hoelang het gaat duren voordat deze site een 404 error gaat krijgen. Tweakers, die wil je niet oplichten :p Stom van ze, als dit een hoax is 8)7 en stom dat we er dan allen ingetuind zijn |:(

Kom het toevallig door het googlen van mijngratisbox.nl hoax op het forum van:
http://forum.dutchbodybui...box-nl-347594/index3.html

Tegen dat dit een scam is.Gelukkig zijn zij er wel gelijk ingetrapt. Dit bespaart ons dus weer een hoop gezeik >:)

@ Tweakers, please verwijder dit topic voordat mensen spullen gaan bestellen zonder eerst het topic door te lezen! :)

[ Voor 68% gewijzigd door Dr.Root op 11-09-2013 10:52 ]

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:40
@ Boeles: Ik denk dat het juist heel goed is dat dit topic hier staat om juist mensen ervoor te beschermen om geen gebruik van deze scam te maken. Als je het topic verwijdert raak je ook deze informatie kwijt. Dat zou zonde zijn.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En daar komt dus ook 'trucje' nr 2 en 3, mailtje zag ik ook langskomen, krijgen binnenkort aantal mensen het 'incassokantoor' op hun dak voor die extra 32 euro, wil je bellen mag je naar dure 0900 bellen, daar komt dus hun 'winst' uit. Je hebt altijd idioten die zonder nadenken die 32 gaan overmaken, zeker met bestelde aantallen zoals deze.

• Dizzy01
  • Laatst online: 11-05 20:31
Nu ben ik wel benieuwd of ze uiteindelijk nou wel of niet meer geleverd gaan worden.

• merkens11
  • Laatst online: 17-06 13:41
Is er een mogelijkheid om te achterhalen wie er precies achter deze BV zit?

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 03:27
*spam* en dat had je kunnen weten

[ Voor 107% gewijzigd door gambieter op 11-09-2013 14:49 ]

• TwiSteD1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:10
eehbiertje schreef op woensdag 11 september 2013 @ 12:47:
*is een referal link van mij maargoed het idee is hetzelfde :)
Staat duidelijk in het beleid :X
Het plaatsen van referrals is nergens op GoT toegestaan, dus ook niet in dit forum

• Dr.Root
Remmetje schreef op woensdag 11 september 2013 @ 11:24:
@ Boeles: Ik denk dat het juist heel goed is dat dit topic hier staat om juist mensen ervoor te beschermen om geen gebruik van deze scam te maken. Als je het topic verwijdert raak je ook deze informatie kwijt. Dat zou zonde zijn.
Ik begrijp de waarde van het Topic. Echter zoals ik eerder aangaf, kan het zo zijn dat mensen al gelijk iets gaan bestellen op de site, zonder het topic verder door te nemen..

• Royeboi
  • Laatst online: 10-06 08:03
boeles schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:53:
[...]

Ik begrijp de waarde van het Topic. Echter zoals ik eerder aangaf, kan het zo zijn dat mensen al gelijk iets gaan bestellen op de site, zonder het topic verder door te nemen..
Ik heb dit ook al gemeld, maar er wordt niets aangepast. Een simpele titelwijziging naar: (Waarschuwing: onbetrouwbaar?) zou al voldoen naar mijn mening.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:45

migros

Nooit meer een Samsung

boeles schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:43:

Tegen dat dit een scam is.Gelukkig zijn zij er wel gelijk ingetrapt. Dit bespaart ons dus weer een hoop gezeik >:)

@ Tweakers, please verwijder dit topic voordat mensen spullen gaan bestellen zonder eerst het topic door te lezen! :)
Zeker aandelen in de zaak !!!

Zeker niet doen!

Leuk man gatheren

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

boeles schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:53:
Tja, we zitten hier op een forum waar enig inzicht en kennis wordt verwacht, dat je zo blind en naïef bent om meteen te bestellen..

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:10

Rmg

boeles schreef op woensdag 11 september 2013 @ 10:43:
Ik zie dat je ook voor een grotere box eerst dient te betalen. Deze kosten worden later weer teruggestort op je rekening. Het verdien model hierachter is, allemaal geld op de bank laten staan hierover rente trekken = omzet voor hen? :)
Het verdien model is dat er waarschijnlijk een binnen x aantal dagen je de streepjes code moet invullen wil je je geld krijgen. En veel mensen slopen die box open, zijn blij dat ze spullen 'gratis' krijgen en vergeten dan die code/enquete in te vullen of doen dat niet omdat ze er gewoon geen zin in hebben :O

+ dat het terugsturen van de enquete je direct aanmeld bij hun sponsoren :X

[ Voor 6% gewijzigd door Rmg op 11-09-2013 14:24 ]

• Dr.Root
Rmg schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:21:
[...]

Het verdien model is dat er waarschijnlijk een binnen x aantal dagen je de streepjes code moet invullen wil je je geld krijgen. En veel mensen slopen die box open, zijn blij dat ze spullen 'gratis' krijgen en vergeten dan die code/enquete in te vullen of doen dat niet omdat ze er gewoon geen zin in hebben :O

+ dat het terugsturen van de enquete je direct aanmeld bij hun sponsoren :X
Nog beter dus 8)7

• Dr.Root
SinergyX schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:15:
[...]

Tja, we zitten hier op een forum waar enig inzicht en kennis wordt verwacht, dat je zo blind en naïef bent om meteen te bestellen..
Ben het er niet mee eens.

Ik vind dat er wel gewaarschuwd mag worden binnen het begin topic (lijkt nu wel een marketing verhaaltje namelijk). Met naïviteit heb je namelijk te maken met houdingen als degene die vragen stelt om inzicht te verkrijgen of andere (mede Tweakers) tot inzicht te brengen. Dus begin het topic gewoon met (dit is een scam, als dit een succesvolle scam is zullen er meerdere volgen. Dus degene die heeft ingezien dat dit een scam is, zal het patroon in het vervolg herkennen. Niet iedereen moet eerst zijn vingers branden toch?). Zo kunnen we elkaar nog helpen ook.

Overigens is het een aanname dat iedereen die zich hier op het forum bevind, daadwerkelijk kennis en inzicht heeft (mensen met weinig levenservaring en nog in het goede van bedrijven / mensen geloven). Dit forum is er ook op gemaakt om ervoor te zorgen dat mensen kennis en inzicht tot zich kunnen nemen toch?

Begrijp je mijn punt?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Begrijp het ook, maar zolang er geen zwart/wit bevestiging is van oplichting in dit geval, lijkt mij dit nog geen waarschuwing waardig. Zelfde geld is het volledig legitiem en maken wij met een topic hier het hele bedrijf zwart (lijkt me niet, maargoed).

Anoniem: 80487

Ik zou alleen al niets bestellen op basis van de layout van die site. Ik krijg spontane flashbacks naar 1998. ;/

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb voor alle zekerheid een TopicWaarschuwing toegevoegd, dat mensen het topic moeten lezen voor men tot bestelling overgaat. Er blijft een stuk eigen verantwoordelijkheid bij zitten :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Dr.Root
gambieter schreef op woensdag 11 september 2013 @ 15:34:
[mbr]Ik heb voor alle zekerheid een TopicWaarschuwing toegevoegd, dat mensen het topic moeten lezen voor men tot bestelling overgaat. Er blijft een stuk eigen verantwoordelijkheid bij zitten :) [/]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De gratis boxen zijn niet meer te koop, de cashback boxen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ze zijn ook wel erg van hun woord.
U KUNT NOG BESTELLEN T/M ZO. 15 SEPTEMBER 2013 24.00 UUR (OP=OP)
:')

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravocs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-06 10:01
Het is ook wel opvallend dat de gratis boxen 'op' zijn en de betaalde boxen niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Maar hoe winstgevend kan een eventuele scam nou zijn, vrij veel reclame gemaakt op grote en bekende websites. Meerdere reclames op verschillende bekende radio zenders. Als iemand zou bestellen, neemt een gemiddeld iemand slechts 1 'gratis' box van 6.75euro. Geen idee wat reclame kost, maar stel ze verkopen +/-10k boxen ?. Incl het risico om gepakt te worden, al zal daar wel over nagedacht zijn.
Benieuwd of daadwerkelijk deze week boxen verzonden worden, of dat het wel een scam is.

[ Voor 16% gewijzigd door shameblaster op 17-09-2013 09:37 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

shameblaster schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:16:
Maar hoe winstgevend kan een eventuele scam nou zijn, vrij veel reclame gemaakt op grote en bekende websites. Meerdere reclames op verschillende bekende radio zenders. Als iemand zou bestellen, neemt een gemiddeld iemand slechts 1 'gratis' box van 6.75euro. Geen idee wat reclame kost, maar stel ze verkopen +/-10k boxen ?. Incl het risico om gepakt te worden, al zal daar wel over nagedacht zijn.
Benieuwd of daadwerkelijk deze week boxen verzonden worden, of dat het wel een scam is.
ja of je steelt een broek bij de H&M of je doet een 'scam' op deze manier. Volgens mij waren die gasten van zo'n Ipad (of weet ik veel wat het was) ook nooit opgepakt.
In ieder geval levert dit zeker wel wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Laatst online: 16:48
Die radioreclame kost natuurlijk een klap met geld. Maar wie zegt dat ze die rekening gaan betalen...

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:03

krietjur

Where am I?

Ravocs schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:26:
Het is ook wel opvallend dat de gratis boxen 'op' zijn en de betaalde boxen niet..
Hoezo is dat opvallend? Toch logisch dat iets wat "gratis" is eerder op raakt? Als ik een gokje zou wagen bij die toko had ik ook eerder eeng ratis box besteld dan een betaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intGod
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

intGod

Ars non postulat causam

Kijk, jij denkt als een eerlijk mens. Bij een oplichter gaat het als volgt.

- Koop een BV op van iemand met weinig geld en betaal cash. Dat bedrijf laat je vervolgens op naam zetten van iemand met een schoon verleden. Als mensen je bedrijf opzoeken komen er rare gegevens naar voren, maar een schoon kredietverleden.
- Koop vervolgens advertenties in. Die betaal je "op factuur" omdat je bedrijf al langer dan 2 of 3 jaar bestaat. Die facturen betaal je natuurlijk nooit.
- Verzin iets waar mensen voor een betaalbaar bedrag in willen investeren.
- Take the money and run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:28
Op het dutch bodybuild forum lees ik het volgende:
Alle boxen worden landelijk geleverd in week 38 vanaf Ma. 16 september t/m Za. 21 september 2013.
Hoeveel hiervan waar is zal de komende paar dagen blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 23:43
Lang geleden is er een tv programma geweest. Mensen die onder valse voorwaarden hun gegevens gaven aan "vrienden" of collegae zodat het bedrijf van deze vriend/collegae even op een andere naam gezet kon worden of omdat deze vriend of kennis tijdelijk in problemen zat en zo op een nieuwe naam een doorstart kon maken.

Deze vrienden/collegae zijn net loverboys in een manier.
Eerst pappen en vriendelijk, hulp bieden of het "grijze muisje" uit de groep halen, geld en rijkdom beloven. Als ik mijn bedrijf op jou naam mag zetten, of als we samen het bedrijf opstarten op jou naam, dan verdienen we geld, dan lossen we onze schulden in, dan zijn we eindelijk vrij van de baas en hebben alles zelf onder controle (en verzin al die andere redenen maar!)

Zodra het bedrijf op naam staat, aan de slag met geld innen en zodra de wereld de scammer door krijgt, is ie weg.
De rekening van de radio, de rekening van de hosting, de clames en alle andere onkosten, staan dus op de naam van deze onschuldige persoon. Die zich goed heeft laten verleiden en misschien zelfs wel onder druk is gezet. (nogmaals, het loverboy verhaaltje)

En mensen zijn ziek genoeg om dit te doen (lees de scammers)
Elke keer dat als ik op marktplaats kijk en twijfelachtige advertenties zie, meld ik dit ook, en hoe vaak ik al advertenties heb laten sluiten (en nee, vraag geen schouder klopje) Gelukkig zijn er mensen die dingen opvallen, zo was ik al wantrouwend vanaf de eerste radio commercial. Zonder dat ik dit topic kende of de site gezien had.

Mensen zijn ziek genoeg om anderen op te lichten, iemand dood is een anders brood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
En mensen zijn stom genoeg, en genoeg op hun achterhoofd gevallen, om hier 6,75 euro in te stoppen.

• hey
  • Laatst online: 16-08-2023

hey

Website down for maintenance .. jaja :)

http://www.mijngratisbox.nl/

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 23:43
Hij doet het weer :-(
Gisteren gelijk maar en mailtje de deur uit gedaan naar vrienden en familie die ik wel inschaal dat ze het willen proberen. Linkje van dit topic erbij.

Toch erg veel mensen zeiden de reclames gezien en gehoord te hebben. Alleen gelukkig was er nog bij niemand daadwerkelijk interesse gekomen, dit omdat de meeste radio reclames specifiek over de studenten box praten (wat ik heb gehoord)

• Klaas333
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-02-2021
Ook ik ben zo stom geweest om zelfs 2 boxen te bestellen. Vertrouwde het concept in principe wel, op de slechte website en het ontbreken van contactgegevens na. Omdat ik benieuwd was of anderen de box al ontvangen hebben heb ik vandaag even op internet gezocht, ik kwam toen hier en elders terecht en las allerlei alarmerende berichtjes. Maar even gezocht of ik toch iets van gegevens kon achterhalen, en daar werd ik niet blij van. Het kamer van koophandel nummer is gelinkt aan een adres waar tig bedrijven op geregistreerd staan, je betaald zo'n 60 euro per maand en dan kun je dat adres gebruiken om je bij de kamer van koophandel in te schrijven (brievenbusfirma's) Het adres wat ze gebruiken behoort toe aan postadres.nl (google maar op Weegschaalstraat 3 te Eindhoven, daarop staan ze geregistreerd)

Een Postadres aanvragen bij Postadres.nl
Indien u nog geen behoefte heeft aan dure kantoorruimte kunt u bij ons een postadres aanvragen welke u kunt gebruiken als huurovereenkomst of correspondentieadres voor de Kamer van Koophandel. Wij bieden postadressen aan in Eindhoven en Amsterdam.

Freelancers, ZZP-ers en andere thuiswerkende ondernemers werken vaak vanuit hun privé-adres. Een postadres is een zeer betaalbare oplossing om uw bedrijf een zakelijke en professionele uitstraling te geven.

Dus mocht dit inderdaad oplichting zijn dan is het enige aanknopingspunt om via postadres.nl te achterhalen wie het voor hun beheert (het moet op iemands naam staan, en die persoon moet toch tenminste een link hebben met de jongens van mijngratisbox) Maar daar kunnen ze ook wel iets op bedacht hebben, en het 06 nummer waarop ze ingeschreven staan zal wel een prepaid zijn. Maar iedereen maakt fouten, ze zijn vast wel traceerbaar.

Nog maar even deze week afwachten maar ik ga er stiekem al vanuit dat ik opgelicht ben (die kans acht ik nu toch wel vrij groot) Ik heb box 1 en daarna box 2 besteld dus het gaat toch om 17 euro. Die geef ik niet zomaar weg, alleen al uit principe dus enige actie lijkt me wel gepast mocht dit nep zijn (minimaal aangifte). En al gaat het 'maar' om 6,75, dan hebben ze bij 10.000 stuks toch al 67.500 verdiend, en dat is wel een minimum, misschien zijn er door die radiospotjes wel 50.000 mensen die 'm besteld hebben, dat lijkt me vrij reëel. Nou nog 3 dagen wachten, ik hoop van harte dat ik 't mis heb!
Pagina: 1 2 3 Laatste