Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• smash016
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-12-2020
Alle MP3-spelers op mijn Galaxy S2 (Android v4.1.2) vertonen dezelfde problemen:

- de speler loopt vast bij het begin van het volgende nummer, de voortgangsindicator is dan ergens halverwege het vorige nummer blijven hangen;

- "bestandsformaat wordt niet ondersteund" terwijl het MP3'tje na een reboot van de telefoon wel gewoon wordt afgespeeld;

- onverklaarbaar geskip binnen een nummer.

Dit gebeurt bij de native Android-speler, Winamp Pro, en nog wat andere spelers. Lijkt me dus geen softwareprobleem... Het gebeurt redelijk random, al lijken sommige nummers vaker de pineut te zijn.

Ik zou zelf zeggen dat mijn geheugenkaartje gammel is, maar dit is moeilijk te checken want er gaan soms ook uren voorbij zonder enige problemen.

Herkenbaar en/of suggesties? Dank!

(Ga vandaag op vakantie en wil aldaar graag ongestoord van mijn muziek kunnen genieten...)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:08
als je denkt dat het je kaartje is, kan je dan niet eens beginnen met een ander kaartje testen.. zou namelijk best kunnen.

Wat ook een mogelijkheid is, misschien is je library/index corrupt, er loopt periodiek een media scanner die kijkt of er nieuwe muziek, foto's, films op je geheugen staan. Deze worden dan automatisch toegevoegd aan je muziek speler en galerij etc.
Je kan eens kijken of je het helpt om het kaartje te formateren, of de data van "Media opslag" kan wissen (gegevens verwijderen in instellingen/apps/alle apps/media opslag)

Strava

• smash016
Ik zeg dus dat het lastig te checken is omdat hij soms ook uren zonder problemen functioneert. M.a.w., een paar liedjes op een ander kaartje of via het interne geheugen proberen biedt weinig zekerheid.

Formatteren heb ik al eens gedaan, dat werkte hooguit tijdelijk. Dus misschien is het inderdaad een indexprobleem.

• Prulleman
sja.. als je het op wilt lossen, dan zul je misschien toch meer moeten doen dan een paar liedjes van een ander kaartje spelen. Dan moet je misschien wel een boel liedjes lang van een ander kaartje spelen... Soms lossen problemen zichzelf op, maar meestal moet je er wat moeite voor doen ;)

Strava

• smash016
Dat snap ik, maar ik ga dus vandaag last-minute op vakantie, vandaar dat ik hier postte... Heb wel wat meer te doen dan de hele dag muziek luisteren. ;)

Het zou zomaar kunnen dat iemand zegt: "O, dat is dit of dat en los je zus of zo op." Je bent nu net m'n vriendin die zegt dat ik zelf moet zoeken terwijl zij mij mogelijk meteen kan vertellen waar iets ligt. ;) Vragen staat vrij, toch?

• Prulleman
ja hoor, maar er wordt hier wel wat eigen initiatief verwacht, zoals vaak wordt gezegd, we zijn hier geen helpdesk.

Maar heb je die media storage al gecleared? zoals ik net al zei, het lost zich waarschijnlijk niet vanzelf op.

Strava

• smash016
Je hoeft jezelf niet te herhalen, daarmee los je ook niks op.

• Prulleman
succes met je probleem dude, misschien dat een andere tweaker je wilt helpen :/

(als je ergens haast mee hebt dan is het wellicht handig om feedback te geven op de hier aangedragen suggesties, maar dat mag je uiteraard helemaal zelf bepalen)

;w ;w

Strava

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
smash016 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:55:
Je hoeft jezelf niet te herhalen, daarmee los je ook niks op.
Je kan hem ook bedanken voor zijn inzet en begrip tonen voor zijn antwoord. Met dit soort antwoorden worden we niet warm en dan gaan we je zeker niet helpen.

Succes ;w

[ Voor 13% gewijzigd door Quadradial op 03-09-2013 12:03 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• Momus
  • Laatst online: 14-01-2019
Lastig man. Als ik op vakantie ga, wil ik altijd lekker muziek kunnen luisteren. Mooi klote als het dan steeds crasht.

• smash016
Wat een gezellige kliek hier.

Misschien heb ik geen tijd om alles wat me wordt opgedragen pronto uit te voeren? Krijg nog niet de kans om e.e.a. uit te proberen of er wordt me al verweten dat ik lui ben en wat niet meer.

Als je geen fatsoenlijke tips hebt of niet bereid bent iemand die niet bij de lokale incrowd hoort te helpen, reageer dan gewoon niet. Ik werd pas vervelend toen meneer zelf begon te zieken, stelletje kontenkruipers.

Verwijderd

als je gewoon netjes reageert krijg je ook netjes antwoord smash.

• Quadradial
  • Laatst online: 07-11 11:45
Voor iemand van bijna 30 die een psychologie studie doet/deed let je waarschijnlijk niet zo goed op in de les.

eerste hit op google: link

Wat heb je uitgesloten?
Welke Android versie?

[ Voor 9% gewijzigd door Quadradial op 03-09-2013 12:29 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Als je een topic start dan verwachten we wat eigen inzet maar ook de wil om oplossingen te proberen die andere users aandragen. Wil je niets proberen, open dan ook geen topic.
Ik snap dat het prettiger is als iemand een probleemoplossing heeft in hapklare brokken maar zo werkt het niet. Jij hebt het toestel dus jij zult het uiteindelijk zelf (eventueel met hulp van hier als iemand er nog zin in heeft) moeten doen.

Een vriendelijke benadering werkt beter.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• smash016
Ik reageerde netjes tot aan mijn laatste post.

Ik vroeg of iemand hier ervaringen mee had, of het wellicht een bekend probleem is.

Zo niet, reageer dan niet. Dan weet ik ook genoeg.

Laat maar, jongens. Dit kost veel te veel tijd op deze manier. Kan het beter zelf proberen op te lossen.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Als je het zelf beter op kunt lossen (dat schijn je nu ineens blijkbaar wel te kunnen) dan kan hier een slotje op.

Mocht je wat hebben dat je zelf niet op kunt lossen, open dan gerust een topic. Kun je iets wel oplossen, doe het dan en open geen topic.

Verdere discussie hoort thuis in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

[ Voor 16% gewijzigd door janvanduschoten op 03-09-2013 13:01 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.