Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] Aantal berichten per (mobiele) pagina apart instellen

Pagina: 1
Acties:

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-11 19:09
Wat me het meest irriteerde aan een bezoek aan Tweakers.net vóórdat ik het responsive design mocht testen, is ook nu nogsteeds het geval;

Op mijn desktop/laptop (met muis en toetsenbord) vind ik het heerlijk als het aantal berichten per pagina (op GoT) zo groot mogelijk is, zodat ik zo min mogelijk op 'volgende pagina' hoef te drukken. Deze staat dan ook ingesteld op de maximale waarde, zodat ik in een vloeiende lijn naar beneden kan lezen.

Op een mobiel (touch) device is dit natuurlijk onwerkbaar, als ik een topic open moet ik eerst honderd(en) berichten naar beneden 'swipen' voordat ik het laatste bericht kan lezen.

Wens: Maak het in voorkeuren mogelijk om apart de waarde voor het aantal berichten bij desktop- en/of mobiele weergave in te stellen.

(Zie ook: [Suggestie] Forum, laatste post van topic) :)

[ Voor 13% gewijzigd door Torrentus op 02-09-2013 15:59 ]

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 16:34
Jup, dat zou heel mooi zijn en hebben we ook al over nagedacht.

Onlangs hebben we de sessiecode gerefactored en hiermee is ook de mogelijkheid ontstaan om per user meerdere 'settingprofielen' te creëren waarmee we dit in de toekomst kunnen implementeren.

De prioriteit zal in eerste instantie liggen op het daadwerkelijk live krijgen van het responsive design, maar dit staat zeker op de lijst.

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
JoostBaksteen schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 19:20:
Jup, dat zou heel mooi zijn en hebben we ook al over nagedacht.

Onlangs hebben we de sessiecode gerefactored en hiermee is ook de mogelijkheid ontstaan om per user meerdere 'settingprofielen' te creëren waarmee we dit in de toekomst kunnen implementeren.

De prioriteit zal in eerste instantie liggen op het daadwerkelijk live krijgen van het responsive design, maar dit staat zeker op de lijst.
Oeh dat klinkt mooi. Betekent dat ook dat de tracker per sessie in- of uitgeklapt kan gaan worden?

Bla bla bla...

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 16:34
Elfjes schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:59:
[...]

Oeh dat klinkt mooi. Betekent dat ook dat de tracker per sessie in- of uitgeklapt kan gaan worden?
Theoretisch is het nu mogelijk om elke setting per device verschillend in te stellen.

Of dat ook daadwerkelijk mogelijk wordt, of dat dit bijvoorbeeld alleen voor bepaalde functionaliteit mogelijk wordt is nog niet besloten. Daar wordt naar gekeken op het moment dat de feature echt geïmplementeerd gaat worden :)

/edit: zelf denk ik dat dit het makkelijkst werkt als je gewoon meerdere setting profielen aan kan maken in je voorkeuren waartussen je kan switchen. Dan zou je bijvoorbeeld een 'pc', 'phone' en 'tablet' settingprofiel aan kunnen maken. Als je dan inlogt op je phone geef je aan dat je je 'phone' instellingen wilt laden. Zo kan je dan eenvoudig per device andere settings gebruiken. Maar zoals gezegd, dit heeft momenteel nog niet hele hoge prio. Misschien dat het via de memberspick wat sneller prio kan krijgen, maar dat zal de community moeten doen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door JoostBaksteen op 04-09-2013 19:54 ]