Aboshop / custom css

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:23
Goedemorgen,

Ik heb zitten denken op een tweakers abo te nemen, niet zo zeer met de rede om bannervrij te zijn. Maar om de simpele rede dat ik custom css weer wil gebruiken maar niet genoeg karma heb.

Valt dit ook onder een abonnement of kan ik dit alleen behalen met reageren e.d.

Indien dit niet zo is, is het wellicht zinvol om te overwegen ook de dingen die met Karma verdiend kunnen worden ook betaalbaar beschikbaar te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:47

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Voor zo ver ik weet, is het Clear abonnement enkel om de banners uit te kunnen schakelen. Karma-store features zijn juist allemaal uit de abonnementen gehaald om ze aan een breder publiek beschikbaar te maken.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
Ja, maar zo als jij het nu vertelt is het noodzakelijk om reacties e.d. te geven terwijl ik dat niet vaak doe/wil, maar wel bereidt ben om daarvoor te betalen.

@tweakers.net Wellicht kunnen jullie extra inkomsten genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Wie weet. Tweakers Free to Play. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Custom CSS kost 500 karmapunten en je hebt er ruim 8000, dus ik zie het probleem niet zo? :o Kun je het niet gewoon activeren?

[ Voor 32% gewijzigd door NMe op 02-09-2013 13:49 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

NMe schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:48:
Custom CSS kost 500 karmapunten en je hebt er ruim 8000, dus ik zie het probleem niet zo? :o
Die 500 punten moeten wel in het afgelopen halfjaar behaald zijn.. ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
NMe schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:48:
Custom CSS kost 500 karmapunten en je hebt er ruim 8000, dus ik zie het probleem niet zo? :o Kun je het niet gewoon activeren?
Dat klopt, maar custom css krijg je voor 500 karmapunten in het afgelopen half jaar. Afgelopen half jaar heb ik maar 78 punt gekregen.

Even snel rekenen leert mij dat ik er ongeveer 422 te kort kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Vooralsnog kan je het inderdaad alleen behalen met reageren e.d. Maar in die "e.d." zitten wel een paar die veel harder gaan dan reageren, met name het schrijven van een productreview (zo'n uitgebreide) gaat hard. Zeker als ie dan ook nog eens een hoge waardering door andere gebruikers krijgt (maar dat is niet strict noodzakelijk, een +1 doet het ook al leuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
Het verplicht mij dus tot dingen die ik eigenlijk niet graag wil, maar de commerciële mogelijkheden wil tweakers blijkbaar niet zien.Terwijl er wel aan allerlei kanten advertentie's e.d. getoond worden.

Daarnaast ben ik er van overtuigd dat ik niet de enige ben die voor custom css gewoon wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
Sorry, dubbelpost

[ Voor 94% gewijzigd door josvane op 03-09-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:57

rob_erwt

What does this button do?

josvane schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:55:
Het verplicht mij dus tot dingen die ik eigenlijk niet graag wil, maar de commerciële mogelijkheden wil tweakers blijkbaar niet zien.Terwijl er wel aan allerlei kanten advertentie's e.d. getoond worden.

Daarnaast ben ik er van overtuigd dat ik niet de enige ben die voor custom css gewoon wil betalen.
De feature is bedoelt als stimulans voor users om die dingen juist wel te doen: op die manier bedanken we users voor hun bijdrage aan de community waardoor Tweakers een nog betere site wordt.

Hoewel een flink aantal users dat anders lijkt te denken, draait ook weer niet alles om geld bij Tweakers. We willen ook nog gewoon de beste community (site) van Nederland zijn en daarbij zijn de activiteiten van onze gebruikers onontbeerlijk.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
josvane schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:55:

Los van wat Rob_erwt zegt (en ik graag ondersteun), zo commercieel interessant is dat niet hoor. Het volume wat we zouden omzetten aan 'cash for karma' om dingen te kopen is waarschijnlijk minder dan de kosten voor betaalinfra en beheer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wat is precies het probleem om het wel beschikbaar te maken voor betalende gebruikers? Dus alle abo alle karma-features standaard geven?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
We hebben er juist voor gekozen om alle features beschikbaar te maken voor iedereen. Als we het alleen voor betalende gebruikers doen, dan wordt het wel erg beperkt. Abo's zijn vervangen voor reclame vrij only en de oude abo's kregen alle features 4 life. :)

Ik ga eens kijken of die 6 maanden termijn eruit te slopen is. Wie voldoende karma heeft moet dat gewoon kunnen uitgeven. Of het nou 3 maanden of 3 jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Je begrijpt me verkeerd zeef. Ik snap het voor niet betalende gebruikers (dat die ook features mogen hebben), alleen zou ik willen zien dat je als betalende gebruiker niet meer hoeft te betalen met karma, maar dat alle features dan gratis zijn.

Dan is er ook nog een incentive om een abo te nemen voor die features, ook voor mensen zoals de topicstarter. Als je dan perse een feature heel prettig vind kan dat met een abo.

[ Voor 6% gewijzigd door Hooglander1 op 03-09-2013 13:17 . Reden: zinsconstructieverbeteringen ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Oh zo, ja, dat is ook een idee. Zal er eens over nadenken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
@zeef, wat hooglander zegt is ook een idee, het zou ook een optie kunnen zijn om karmapunten te kopen.

Daarnaast de betaal infrastructuur heb je, lijkt mij weinig moeite om dat aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

josvane schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:58:
@zeef, wat hooglander zegt is ook een idee, het zou ook een optie kunnen zijn om karmapunten te kopen.
Ik heb nog wel wat karmapuntjes in de verkoop 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
josvane schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:58:

Daarnaast de betaal infrastructuur heb je, lijkt mij weinig moeite om dat aan te passen.
Ik ben dan wel een beetje bang voor de wederkerigheid, mensen die hun karma willen verkopen. En dat wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
Ow, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat je voor bijvoorbeeld voor € 10,- 500 karma punten kan komen. Het nadeel daarvan is dan weer dat de karmagrafiek van iemand behoorlijk kan vertekenen.

Beter zou dan zijn om dit om te draaien. Een karma punt is € 0,01 cent waard. Je kunt custom css kopen voor € 5,- per half jaar. Maar dan zullen mensnen dit ook voor cash willen inruilen wat natuurlijk niet wenselijk is.

Kortom een of functie lijkt mij het beste, of betalen met karmapunten of gewoon met euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat dat véél lastiger is dan nodig is en je veel sneller bereikt wat je wil door de beperking van "alleen karma van het afgelopen halfjaar telt mee" eraf te slopen. Jij kan dan de complete karmastore leegkopen, en in feite kan iedereen die hier ook maar een klein beetje gepost heeft datzelfde binnen no time. En dat voor iets wat waarschijnlijk een 5-minutenfix is, tegenover de uren devtijd die een karmapunten-store waarschijnlijk zou kosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
NMe schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 23:32:
Ik denk dat dat véél lastiger is dan nodig is en je veel sneller bereikt wat je wil door de beperking van "alleen karma van het afgelopen halfjaar telt mee" eraf te slopen. Jij kan dan de complete karmastore leegkopen, en in feite kan iedereen die hier ook maar een klein beetje gepost heeft datzelfde binnen no time. En dat voor iets wat waarschijnlijk een 5-minutenfix is, tegenover de uren devtijd die een karmapunten-store waarschijnlijk zou kosten. ;)
Dat idee heb ik vanmiddag ook ingeschoten. Een puntenkoopmodule ontwikkelen is duur en absoluut niet rendabel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Bedoel je € 0,01 of bedoel je 0,01 cent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

pffff karma is a bitch zeiden ze toch.

Ik snapte dat half jaar gedoe ook al niet.

Ach en anders greasemonkey ofzo daar fix je ook wel het een en ander mee

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
zeef schreef op woensdag 04 september 2013 @ 01:02:
[...]

Dat idee heb ik vanmiddag ook ingeschoten. Een puntenkoopmodule ontwikkelen is duur en absoluut niet rendabel. :P
:) _/-\o_

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Karma-veilinghuis waar gebruikers hun teveel aan karmapunten kunnen aanbieden en waar Tweakers.net 30% van de inkomsten opstrijkt.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Waarom doen jullie allemaal zo ontiegelijk moeilijk?

Genoeg karma verdient met reacties, reviews etc? Dan kun je bepaalde dingen activeren, dit moet je in mijn ogen blijven verdienen, dus elke 6 maanden vervalt de rest.

Koop je een abbo dan krijg je sowieso alle features uit de karmashop onafhankelijk van je karma + natuurlijk reclamevrij.

Tadaa!

p.s. je zou ook kunnen zeggen dat als iemand minstens 5k/10k/15k (wat dan ook) heeft verdiend dit genoeg is om je besteerdbare karma wel te laten blijven staan (dus niet laten vervallen na 6 maanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Even oprakelen :>

Ik zou wel graag (alvast) wat foto's willen stallen of extra T.net schijfruimte willen hebben. Helaas moet ik hier nog op wachten tenzij ik het zou kunnen afkopen natuurlijk.

Omdat er geen andere optie is om T.net te ''sponsoren'' dan een banner free abbo af te sluiten, welke ik niet nodig heb omdat ik zeer tevreden ben met de manier waarop T.net omgaat met reclame uitingen, en de Tweakgear shop er helaas niet meer is (Ik wil nog steeds een t.net koffiemok :X ) zou ik het handig vinden om hier mijn geld aan te kunnen spenderen.

Bv Het betalen is dan voor de eenmalige shortcut naar een feature of eenmalige uitbreiding van ruimte.

Ik denk win win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je bent recent aardig actief geweest en hebt bovendien ruim 9000 karmapunten. Dat zou toch genoeg moeten zijn voor een fotoalbum met wat storage? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
NMe schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:08:
Je bent recent aardig actief geweest en hebt bovendien ruim 9000 karmapunten. Dat zou toch genoeg moeten zijn voor een fotoalbum met wat storage? :o
Fotoalbum is vanaf 10.000 punten zie ik in de karmastore staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

^^ Dat.

Het karma systeem snap ik wel en werkt denk ik ook best goed, maar
  • Ik heb niet zoveel hardware om te reviewen.
  • Mainstream hardware heeft vaak al meerdere reviews.
  • Modereren op de fp is niet mijn ding.
  • Nuttig reageren op de fp is ook een opgave soms.
  • Ik periodes heb waarin ik stukken minder actief ben.
Ik voel me niet gedwongen om de karma- prostituee uit te hangen en ik voel me niet zielig omdat ik nog geen foto's kan stallen maar bovenstaande zorgt ervoor dat ik er al twee jaar mee bezig ben om aan die 10k karma te komen terwijl ik bereid ben om er iets voor te betalen maar dat helaas niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Haal de half jaar restrictie eruit en geef abo's "gratis" alles wat nu 'x / half jaar' kost.

Makkelijk voor lurkers, leuk voor sommige abo's, heb je het idee dat het meer is dan "afkopen van reclame (of schuldgevoel want adblocker)" of "laat ik die mannen/vrouwen eens wat toeschuiven, ze bouwen iets waar ik plezier aan beleef". Hoewel de abo-opbrengsten waarschijnlijk op de grote hoop eindigen ipv in de personeels-fooienpot voor de borrels, uitje(s?) en taart voor bij rondleidingen van langskomende users...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Door een andere feature "duurder" te maken stoot je vast mensen tegen de schenen die juist voor die feature aan het sparen waren. Dan zie ik persoonlijk eerder iets in het domweg goedkoper maken van die feature. 10k is best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 13:12:
We hebben er juist voor gekozen om alle features beschikbaar te maken voor iedereen. Als we het alleen voor betalende gebruikers doen, dan wordt het wel erg beperkt. Abo's zijn vervangen voor reclame vrij only en de oude abo's kregen alle features 4 life. :)

Ik ga eens kijken of die 6 maanden termijn eruit te slopen is. Wie voldoende karma heeft moet dat gewoon kunnen uitgeven. Of het nou 3 maanden of 3 jaar oud is.
Extreem grote schop ik weet het, maar kan eigenlijk geen ander, recenter, topic vinden waar het besproken wordt en hier staan al best wat standpunten. :)

Er Is toendertijd over nagedacht om alle karma vrij besteedbaar te maken, sommigen waren het hier mee eens, sommigen niet, maar ik lees niet echt een uiteindelijke beslissing zogezegd. Inmiddels Is het nog niet gebeurd, mag ik hieruit opmaken dat de beslissing is genomen om dit niet te doen of Is het onder op de stapel gekomen en daarna simpelweg vergeten? :)

Persoonlijk heb ik zoiets van: je hebt die karma toch verdiend? Waarom zou je die niet mogen uitgeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een schopje? :$ kan hier iets over gezegd worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Voorlopig geen tijd beschikbaar voor deze plannen.

[ Voor 36% gewijzigd door zeef op 03-02-2016 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 23:55:
Voorlopig geen tijd beschikbaar voor deze plannen.
Duidelijk. :) Maar het staat nog wel ergens op een To do list? :? Het plan is er dus nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Plannen genoeg. Devtijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan ik mij heel goed voorstellen. :Y maar juist daardoor zie/hoor je vaak dat oudere plannen waar al even niet meer over gesproken is onder alle andere plannen versneeuwen, dus vandaar dat ik het even weer omhoog schopte. :) ik weet voldoende, bedankt zeef. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
No problem. d:)b
Pagina: 1