Beste Tweakers,
Aangezien mijn MSI gx620 laptop uit elkaar valt en het niet meer kan bijbenen wil ik een desktop game systeem samenstellen. Ik heb onderaan deze post al wat voorgesteld maar ik wil graag weten of het beter of goedkoper kan. Ik heb voornamelijk onderdelen uit de high end BBG van juli gepakt aangezien ik graag wil kunnen upgraden als het nodig is. In dit geval kan ik er bijvoorbeeld over een jaar een tweede videokaart bijplaatsen. Expres gekozen voor een grote ssd aangezien ik voldoende opslag heb op mijn NAS. Word vrijwel zeker niet overgeklocked.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (shooters, rpg's), fotobewerking/photoshop etc etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Logitech g700 muis, logitech g110 toetsenbord
Eventueel een bejaarde monitor (LG flatron l240wt) maar ik wil gaan gamen op mn Panasonic TXP42ST50 plasma tv.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet nieuw systeem, alleen randaparatuur is aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel haswell cpu
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Bij voorkeur lekker stil maar dit is geen harde eis.
Aangezien mijn MSI gx620 laptop uit elkaar valt en het niet meer kan bijbenen wil ik een desktop game systeem samenstellen. Ik heb onderaan deze post al wat voorgesteld maar ik wil graag weten of het beter of goedkoper kan. Ik heb voornamelijk onderdelen uit de high end BBG van juli gepakt aangezien ik graag wil kunnen upgraden als het nodig is. In dit geval kan ik er bijvoorbeeld over een jaar een tweede videokaart bijplaatsen. Expres gekozen voor een grote ssd aangezien ik voldoende opslag heb op mijn NAS. Word vrijwel zeker niet overgeklocked.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (shooters, rpg's), fotobewerking/photoshop etc etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Logitech g700 muis, logitech g110 toetsenbord
Eventueel een bejaarde monitor (LG flatron l240wt) maar ik wil gaan gamen op mn Panasonic TXP42ST50 plasma tv.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet nieuw systeem, alleen randaparatuur is aanwezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel haswell cpu
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Bij voorkeur lekker stil maar dit is geen harde eis.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 204,90 | € 204,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87X-D3H | € 122,50 | € 122,50 |
| 1 | Gigabyte GV-N770OC-2GD | € 358,- | € 358,- |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 61,99 | € 61,99 |
| 1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 37,- | € 37,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Seasonic G-Serie 650Watt | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 133,- | € 133,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.075,39 | |