Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Livescribe SmartPen

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views

• Dedier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11 21:53
Hallo iedereen,

Ik zit er aan te denken om voor mijn studie een Livescribe SmartPen te kopen. Ik weet alleen niet of dit product een goede aankoop is. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze smartpen? Wat zijn nou de grote voordelen en nadelen. Zijn er nog dingen waarbij je rekening moet houden?

Alvast bedankt voor de reacties.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:07

Garyu

WW

Er zijn wel wat topics over zulke pennen, al wat langer geleden:
Livescribe pen

Ik heb het nog nooit gebruikt, maar het lijkt me nog steeds wel een redelijk goed idee, vooral de sync met dingen als Evernote etc. lijkt me een goede toevoeging.

[ Voor 13% gewijzigd door Garyu op 01-09-2013 14:21 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 18:59
Ik heb het half jaar dat ik gestudeerd heb een dergelijke pen gebruikt. Geniaal, alle lessen stonden erop en ik deed wel een paar dagen met een accu, en daar komt direct het nadeel: Accu leeg = niet meer opnemen wat je schrijft.

Verder was het heel praktisch want ik deed alle lessen gewoon door elkaar in mijn notebook en sorteerde ze op mn pc op datum en tijd :)

De pen is dikker, zwaarder dan een normale pen en op sommige momenten greep ik graag even terug naar een "normale" pen :).

Over het algemeen echt een dikke aanrader (voor mij persoonlijk). Ieder moment kon je snel even terugpakken en luisteren wat er gezegd werd.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Tenzij je van plan bent 'em open te schroeven, heeft dit vrij weinig met EL te maken. Schopje naar OH toe.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En in Overige Hardware geldt:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Geen vraag is te simpel voor GoT, maar we vragen wel dat je zelf de moeite doet voordat je een topic opent - en dat dat in je topicstart terug te lezen is. Dat is hier niet het geval, je geeft niets aan over wat je zelf al bekeken hebt, geeft geen links naar gevonden informatie en zegt niets over waarom dat wel of niet voor jou van toepassing is.

Sowieso: als je op GoT ervaringen zoekt doe je dat met de search, niet met een eigen topic. Daarom gaat deze ook dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.