ik heb een netwerk tussen mn PIII 550 en een 486, nu wil ik ook internet daarop maar dat lukt niet. de P3 draait ME en de 486 op w95
BVD
BVD
Verwijderd
Verwijderd
Zo simpel is Windows nou ook weer nietnou, we hebben dus een netwerk, we kunnen elkaar hd's zien, maar als we op de p3 een internetverbinding maken kunnen we niet internetten op de 486., alles geprobeerd maar lukt niet, iemand nog suggesties
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Verwijderd
Port 80 als internetpoort ?? wat bedoel je daar mee ??Op woensdag 06 juni 2001 11:05 schreef MicroSofty het volgende:
WinRoute Werkt Prima ff downloaden van Tinysoftware.com deze versie is 30 dagen maar ff crack zoeken bij astalavista.box.sk
In winroute ff port 80 defineren als internet poort en ip adres van pc met internet aankoppelen dan bij DHCP een iprange opgeven voor de clients.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Verwijderd
En dan gelijk de rest van internet je IP ook gebruikenOp woensdag 06 juni 2001 18:24 schreef AMDude het volgende:
het kan nog veeel makkelijker, download gewoon winproxy, draai je op de pc met internetverbinding, en bij de andere pc hoef je alleen het ip-adres van die pc in te tikken als proxy server bij je browser...
stomOp woensdag 06 juni 2001 18:26 schreef gelly het volgende:
[..]
En dan gelijk de rest van internet je IP ook gebruiken
Verwijderd
Verwijderd
Lees &(*$^@(*&^@*&^ die fucking faq eens. Je had het probleem al 6 keer kunnen oplossen.Op donderdag 07 juni 2001 14:52 schreef ruben12 het volgende:
ik heb nu via win proxy een internet deling
ik kan nu perfect internetten maar ik kan nu op de computer die via het netwerk internet (de 486) geen msn gebruiken weet iemand hoe ik dit wel kan
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Aannames zijn fataal.
Dit topic is gesloten.
![]()