Toon posts:

Internet delen, pls hlp

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een netwerk tussen mn PIII 550 en een 486, nu wil ik ook internet daarop maar dat lukt niet. de P3 draait ME en de 486 op w95
BVD

Verwijderd

Sorry hoor, maar ik kan niemand iets mee. Meer info graag.

Maar ik raad je toch aan om eerst eens de FAQ lezen, staat dit nl. stap voor stap uitgelegd: [topic=152460]

Verwijderd

Topicstarter
nou, we hebben dus een netwerk, we kunnen elkaar hd's zien, maar als we op de p3 een internetverbinding maken kunnen we niet internetten op de 486., alles geprobeerd maar lukt niet, iemand nog suggesties

Verwijderd

www.sygate.com

is niet zo moeilijk :) Maar ik gok dat deze ook wel in bovengenoemde FAQ staat :)

Daar kan je alles rustig nalezen, over hoe het moet enzo, en als je er dan nog niet uit komt, stel dan nog maar een vraagje hierzo, ok? :)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

nou, we hebben dus een netwerk, we kunnen elkaar hd's zien, maar als we op de p3 een internetverbinding maken kunnen we niet internetten op de 486., alles geprobeerd maar lukt niet, iemand nog suggesties
Zo simpel is Windows nou ook weer niet :) .

Je moet je internet verbinding delen, het beste kan je dat doen met Sygate (makkelijk) en WinRoute (wat moeilijker).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

WinRoute Werkt Prima ff downloaden van Tinysoftware.com deze versie is 30 dagen maar ff crack zoeken bij http://gathering.tweakers.net/forum/faq
In winroute ff port 80 defineren als internet poort en ip adres van pc met internet aankoppelen dan bij DHCP een iprange opgeven voor de clients.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 11:05 schreef MicroSofty het volgende:
WinRoute Werkt Prima ff downloaden van Tinysoftware.com deze versie is 30 dagen maar ff crack zoeken bij astalavista.box.sk
In winroute ff port 80 defineren als internet poort en ip adres van pc met internet aankoppelen dan bij DHCP een iprange opgeven voor de clients.
Port 80 als internetpoort ?? wat bedoel je daar mee ?? :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sygate gedownload maar hoe moet ik nu verder

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

Eh, als je echt niks wilt doen, download dan winroute light. (of mail me >:) )
hierbij hoef je alleen te installeren en klaar.

wbu@chello.nl

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Er zitten toch docs bij ????????

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
het kan nog veeel makkelijker, download gewoon winproxy, draai je op de pc met internetverbinding, en bij de andere pc hoef je alleen het ip-adres van die pc in te tikken als proxy server bij je browser...

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 18:24 schreef AMDude het volgende:
het kan nog veeel makkelijker, download gewoon winproxy, draai je op de pc met internetverbinding, en bij de andere pc hoef je alleen het ip-adres van die pc in te tikken als proxy server bij je browser...
En dan gelijk de rest van internet je IP ook gebruiken :)

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op woensdag 06 juni 2001 18:26 schreef gelly het volgende:

[..]

En dan gelijk de rest van internet je IP ook gebruiken :)
stom |:(
maarja, ik draai hier winroute (lite), en dat draait hier goed...

Verwijderd

Ik denk dat ruben12 de moeite niet eens wil nemen om zelfs de docs van winroute lite te openen

Verwijderd

Topicstarter
oh jawel hoor maar als ik winroute installeer en ik start de volgende keer mijn pc krijg ik 2 x een eeroer dat ie een file niet kan vinden k ben nu sygate aant downen en k zal winproxy ook ff proberen maar hoef jedan alleen maar een inbel acount aan te maken en daar als proxy dat adres in zetten of moet je een andere tcp/ip protocol aanmaken

Verwijderd

waarom lees je de HANDLEIDING niet ?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu via win proxy een internet deling
ik kan nu perfect internetten maar ik kan nu op de computer die via het netwerk internet (de 486) geen msn gebruiken weet iemand hoe ik dit wel kan

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 14:52 schreef ruben12 het volgende:
ik heb nu via win proxy een internet deling
ik kan nu perfect internetten maar ik kan nu op de computer die via het netwerk internet (de 486) geen msn gebruiken weet iemand hoe ik dit wel kan
Lees &(*$^@(*&^@*&^ die fucking faq eens. Je had het probleem al 6 keer kunnen oplossen.
Sjeezus man, flikker die plank voor je kop eens weg. |:(

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

je moet bij msn ook een proxy opgeven dacht ik...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Die FAQ van netwerk troubleshooting had je probleem idd al 60 keer kunnen oplossen. Gebruik wat leestekens, dat maakt het ietwat overzichterlijker.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dan ga je lekker naar de msn page en kijk je bij troubleshooting :r

OF:

Je huurt iemand hier in en geeft em een paar centen aangezien je alles graag door een ander gedaan wilt hebben

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Nivo van dit topic is duidelijk te laag. Lees de FAQ even door, en als je concretere vragen hebt kun je een nieuw topic aanmaken, met specifieke vragen, en meer info. Nogmaals, lees eerst de FAQ even door.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.