Beste Tweakers,
Ik wil graag een subwoofer voor mijn studentenkamer.
Situatie is nu:
2x Boston Acoustics 25 gestuurd door een Marantz 1602.
Zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519439
Ik ben nu een jaartje verder en heb weer wat geld, dus tijd om hem 2.1 te maken en een slechte huisgenoot te worden
Budget is wat rekbaar, maar naar rond de 300,- gaat mijn voorkeur uit (goedkoper is altijd beter)
Mijn kamer is niet zo groot: ietsjes groter dan 16m2 (plaatsing wordt ook nog een uitdaging). dus mijn voorkeur gaat uit naar een niet zo'n grote sub (binnen 400x400x500 mm L,D,H). Mijn kamer is echter wel hoog: 3,2 m.
Ik gebruik mijn opstelling ongeveer zo: 70% muziek, 30% film en series. Dus mijn voorkeur gaat uit naar een strakke muzikale sub zonder basreflex (of anders af te sluiten, schijnt ook soms te kunnen)
Mijn voorselectie is tot nu toe:
Rel Quake mkII
BK Gemini II
Iemand nog een aanvulling voor dit lijstje? Wat is jullie advies?
Tweedehands is voor mij geen probleem. Eventuele op- en aanmerkingen zijn zeer welkom.
Ik wil graag een subwoofer voor mijn studentenkamer.
Situatie is nu:
2x Boston Acoustics 25 gestuurd door een Marantz 1602.
Zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519439
Ik ben nu een jaartje verder en heb weer wat geld, dus tijd om hem 2.1 te maken en een slechte huisgenoot te worden
Budget is wat rekbaar, maar naar rond de 300,- gaat mijn voorkeur uit (goedkoper is altijd beter)
Mijn kamer is niet zo groot: ietsjes groter dan 16m2 (plaatsing wordt ook nog een uitdaging). dus mijn voorkeur gaat uit naar een niet zo'n grote sub (binnen 400x400x500 mm L,D,H). Mijn kamer is echter wel hoog: 3,2 m.
Ik gebruik mijn opstelling ongeveer zo: 70% muziek, 30% film en series. Dus mijn voorkeur gaat uit naar een strakke muzikale sub zonder basreflex (of anders af te sluiten, schijnt ook soms te kunnen)
Mijn voorselectie is tot nu toe:
Rel Quake mkII
BK Gemini II
Iemand nog een aanvulling voor dit lijstje? Wat is jullie advies?
Tweedehands is voor mij geen probleem. Eventuele op- en aanmerkingen zijn zeer welkom.
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.