Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-10 19:36

Jack V

Snappie?

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik wil graag een subwoofer voor mijn studentenkamer.
Situatie is nu:
2x Boston Acoustics 25 gestuurd door een Marantz 1602.
Zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519439

Ik ben nu een jaartje verder en heb weer wat geld, dus tijd om hem 2.1 te maken en een slechte huisgenoot te worden >:)
Budget is wat rekbaar, maar naar rond de 300,- gaat mijn voorkeur uit (goedkoper is altijd beter) ;)
Mijn kamer is niet zo groot: ietsjes groter dan 16m2 (plaatsing wordt ook nog een uitdaging). dus mijn voorkeur gaat uit naar een niet zo'n grote sub (binnen 400x400x500 mm L,D,H). Mijn kamer is echter wel hoog: 3,2 m.

Ik gebruik mijn opstelling ongeveer zo: 70% muziek, 30% film en series. Dus mijn voorkeur gaat uit naar een strakke muzikale sub zonder basreflex (of anders af te sluiten, schijnt ook soms te kunnen)
Mijn voorselectie is tot nu toe:

Rel Quake mkII
BK Gemini II

Iemand nog een aanvulling voor dit lijstje? Wat is jullie advies?
Tweedehands is voor mij geen probleem. Eventuele op- en aanmerkingen zijn zeer welkom.

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:23

JT

VETAK y0

Ik zou, zeker met zo een budget, voor tweedehands kijken.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-10 19:36

Jack V

Snappie?

Topicstarter
Is er naast de Rel Quake en de BK gemini of XLS200 (laatste heeft mn voorkeur natuurlijk) nog een ander goed merk voor onder de 300,- die ik in mn set-up kan gebruiken en waar ik dus naar kan zoeken? En die ook een beetje binnen de afmetingen blijft van die subwoofers? Heb tot nu toe een beetje naast het net gevist qua tweedehands. Zeker de BK's zijn zeldzaam en snel weg.

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

• yep123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11 08:59
wat betreft de Bk's

Kijk eens op de het HT forum, daar staan ze regelmatig te koop. De importeur is forumsponser

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-10 22:07
Dat geldt ook voor de REL importeur. :)

Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar de BK: meer voor minder.