[2bugs+feats] Modereren reacties >48 uur + erg irritante bug

Pagina: 1
Acties:
  • 385 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
bugs

1) Het is mogelijk om reacties ouder dan 48 uur te modereren.
witeken in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII"
Ik was het profiel van gamesredacteur Jurian aan het bekijken, en wou toen naar zijn recente reacties kijken. Toen ik Tweakjur in 'nieuws: Uitgever PCM, Computer Idee, PC-Active en PU vraagt faillissement aan - update' aan het lezen was, klikte ik, als trouwe moderator dat ik ben :), onbewust op de +2-knop en gaf hem ook die score. Nadat ik een +2 had gegeven besefte ik dat het redelijk vreemd was dat ik zijn reactie kon modereren, aangezien dat nieuwsbericht al een kleine week geleden was geplaatst. Ik probeerde ook een aantal andere reacties in dat nieuwsbericht te modereren en de andere berichten die hij in andere artikels had geplaatst, en dat lukte allemaal.

Anyway, is de moderatielimiet van 48 uur opgeheven, verlengd (zou me wel verbazen aangezien ik reacties die 15+ dagen uit zijn nog steeds kan modereren), of is dit gewoon een bug?
2) Na het laden van forumpagina zoals Geachte Redactie resulteert de eerste klik in een misser omdat het beeld naar onder verschuift. Ik erger me hier mateloos aan :( :N.

Beide bugs zijn volgens mij aanwezig vanaf de laatste iteratie.

feats

Verder heb ik nog een paar suggesties voor belangrijke features:

1) Moar stats
2) Hogere resolutie karmagrafiek of interactief zoals https://www.google.com/finance?cid=284784 (+ meer grafieken)
3) (zowel feat als bug) Ik erger me ook mateloos aan de Youtube-filmpjes die het forum default uitspuwt. Voorbeeld:

Dit filmpje is echt niet gemaakt om in zo'n klein scherm afgespeeld te worden :N :(. Tegenwoordig zijn monitors ook 16:9, niet 4:3 o.i.d. Dit kleine scherm kan je deels oplossen door [video=720] te gebruiken, maar dan schaalt enkel de breedte. [video=800] is nog slechter:

Ziet er belachelijk uit. Dus het zou fijn zijn als jullie, nadat de mogelijkheid om grotere foto's te plaatsen is toegevoegd, ook de video's van die extra plaats default laten profiteren.

EDIT

Als puntjes 1 en 2 van het kopje feat geïmplementeerd zouden worden, zou dit niet nodig zijn, maar ik maak jullie er toch attent op: Bij sommige profielen kan je de karmagrafiek niet goed aflezen door 1 grote piek, die de rest ervan onleesbaar maakt. Voorbeeld: TERW_DAN.

http://tweakers.net/gallery/ wordt niet automatisch bewerkt zodat er 'Gallery' staat o.i.d.

[ Voor 7% gewijzigd door witeken op 30-08-2013 23:52 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:25

crisp

Devver

Pixelated

Het is mogelijk om reacties ouder dan 48 uur te modereren.
Inderdaad; dat is wel een behoorlijke bug. Ik heb een ticket aangemaakt om dat samen met [BUG] ProMods zien boost-spoken nog binnen de lopende iteratie te fixen.
Na het laden van forumpagina zoals Geachte Redactie resulteert de eerste klik in een misser omdat het beeld naar onder verschuift. Ik erger me hier mateloos aan
Je gebruikt IE10? Dan lijkt me dat hetzelfde als \[bug/forum] Forum verspringt bij click (IE10/W8)

Wat betreft je feature-requests; het is handiger om dat soort dingen in aparte topics te doen (voor zover het natuurlijk al niet eens aangevraagd is) :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
Inderdaad die bug.

Waarom moet ik aparte topics maken?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
Ik wil nog een featurerequest doen.

Er is zover ik weet nergens een plaats waar je het nieuws kan zien dat ouder is dan 1 of 2 dagen, en dat het in dezelfde stijl, en vooral dichtheid, wordt gepresenteerd als op de FP. Dus vanboven de datum, en daaronder de titels van de artikels (zonder andere tekst zoals hier), gekleurde bolletjes en andere symbolen, het uur, en aantal reacties. Het zou nog beter zijn als je ook de video's, reviews e.d. kon zien.

Aka de FrontPage, maar dan langer.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 22:58

rob_erwt

What does this button do?

Aparte topics is handig omdat dan het overzicht bewaard wordt en de mensen die het betreft het beter kunnen vinden. De kans is dat verzoeken ondersneeuwen als er meer in één topic te vinden zijn.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:31

Fiber

Beaches are for storming.

En voor die YouTube filmpjes is een heel eenvoudige oplossing...: Even klikken op het 'Full screen' of 'YouTube' knopje onder in de mini player... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
@Fiber: Dat is inderdaad mogelijk, maar geen reden om dit niet op te lossen.

Ik heb nog een featurerequest: het is me een raadsel hoe het komt, maar het is gewoon onmogelijk om, zonder omwegen, een lijst met alle redactionele reviews te krijgen.

http://tweakers.net/reviews/zoeken/

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

witeken schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:44:
Inderdaad die bug.

Zoals rob_erwt ook aangeeft maakt dat het voor ons en voor andere bezoekers van LD overzichtelijker :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 19:35

_David_

FP ProMod

llama llama duck

witeken schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:25:
@Fiber: Dat is inderdaad mogelijk, maar geen reden om dit niet op te lossen.

Ik heb nog een featurerequest: het is me een raadsel hoe het komt, maar het is gewoon onmogelijk om, zonder omwegen, een lijst met alle redactionele reviews te krijgen.

http://tweakers.net/reviews/zoeken/
Artikeltypes -> Review

Lezen is ook een vak..

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

witeken schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:44:
Waarom moet je daar antwoord op hebben vóór je het daadwerkelijk doet?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Beide bugs zijn opgelost, voor eventuele feature requests zie ik graag losse topics tegemoet :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.