Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Voorheen nooit last van gehad. Wellicht heeft het met iteratie #39 te maken?
[ Voor 71% gewijzigd door MueR op 30-08-2013 10:30 ]
Edit: op 2 verschillende systemen overigens, wel beide W7.
[ Voor 43% gewijzigd door _Mystikal_ op 30-08-2013 01:54 ]
Intentionally left blank
Toevallig recent iets gewijzigd in #forumdays en/of .forum_actions? Als ik de bottom margin voor 1 van die 2 op 0px zet lijkt het probleem opgelost (IE9).crisp schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:55:
Ik zie niet zo heel veel wijzigingen in de markup of css in de afgelopen iteratie, maar blijkbaar triggeren de kleine wijzigingen dan toch een bug in IE... Ik zal eens kijken of ik het kan reproduceren (helaas geen win8 voorhanden nu) en er een workaround voor kan vinden...
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Nee, die margins waren er al. Voor zover ik kon zien is alleen de styling van de select veranderd, en dat wil ik sowieso eerst terugdraaien.Tribits schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 06:05:
[...]
Toevallig recent iets gewijzigd in #forumdays en/of .forum_actions? Als ik de bottom margin voor 1 van die 2 op 0px zet lijkt het probleem opgelost (IE9).
Intentionally left blank
Ik heb hier een screenshot van. Heb alleen even geen idee waar de image te laten. (niet genoeg karma

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Irritant is het wel, je moet steeds 2x klikken...
Draai Windows 7 x64 + IE10.
In Chrome geen last van.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.