Hoe is dit een uitgeklede testcase (waar ik
specifiek om vroeg)? Ik zie niets dan een shitton aan divjes en andere zooi die totaal niet relevant zijn om je probleem te reproduceren.
Dit is een uitgeklede testcase en mensen die je proberen te helpen hoeven zich niet door een oerwoud aan CSS en HTML heen te worstelen om 't eigenlijke probleem te zien.
Overigens: je weet dat je een id maar 1 keer mag gebruiken op een pagina? Als je een stijl op verschillende elementen wil toepassen gebruik je een class, niet een id

Ik zie zo, op 't oog, al meteen dat je topbox, leftbox en circle 3 keer gebruikt. Een id hoort binnen een pagina uniek te zijn.

Daar gaat 't nou toch juist net om? Je ziet in
mijn fiddle toch dat 't werkt? En
in de jouwe werkt 't ook als je de stylesheet er in zet.
En je zit niet naar een cached versie te kijken? Heb je een keer CTRL-F5 gedaan of gewoon je browser cache leeggemaakt? Je weet zeker dat de juiste CSS geladen wordt? Al eens in de developer tools* gekeken?
*
Firebug/
IE F12 Dev.tools/
Chrome Dev.tools/
Safari Dev.tools/
Opera Dragonfly
Je fiddle gaat sowieso natuurlijk niet werken (dat zie je alleen al aan de images die niet laden) omdat je allerlei relatieve paden gebruikt (zoals
font/fontawesome-webfont.eot?v=3.2.1) die op jsfiddle.com natuurlijk niet bestaan. Die bestanden gaan daar natuurlijk niet gevonden worden en dus niet geladen en dus heb je een waardeloze testcase want het toont helemaal niets noch iets dat gelijkend is op je probleem dat je ervaart in je eigen dev/test-omgeving. Maak daar absolute paden van (
http://domein.nl/foo/bar/blaat.css) of gebruik de
CDN zoals in de "
getting started" beschreven staat zoals ik dat doe in
mijn fiddle (kijk onder "external resources" aan de linkerkant).
[
Voor 22% gewijzigd door
RobIII op 30-08-2013 21:47
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij