Geen reacties op topic, verkeerd geplaatst?

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45
Ik heb een topic geopend in de sectie "Componenten Aankoopadvies" maar ik krijg hier geen reacties op. Ik begrijp dat dit topic verkeerd geplaatst is. Waar moet dit topic geplaatst worden en kan dit eventueel voor mij gedaan worden?

Het gaat om het volgende topic: Geschikte NAS voor gebruik met Boxee gezocht

Alvast bedankt
Hans

PS: Ik hoop dat ik dit niet (ook) verkeerd heb geplaatst, Ik heb wel het "Lieve Adjes beleid" doorgelezen. Ik vindt mijn weg nog een beetje in en rondom het forum.

[ Voor 4% gewijzigd door Sneek op 29-08-2013 20:36 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het is in ieder geval niet de bedoeling je topic te kicken binnen 24 uur, wat je in dat topic wel 2 keer hebt gedaan. Soms duurt 't gewoon even; geef het even de tijd. Of je topic in dat forum goed staat weet ik niet (ik kom niet veel in die hoek) maar daar kun je een Topic Report voor indienen (klik op 'Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif rapporteer' bovenaan een topic) dan kunnen lokale moderators er naar kijken.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45
Excuus voor het 'kicken'. Heb mijn topic gerapporteerd.

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Ik zal je topic wel eens bekijken. Heb jij je eerste reactie oOo

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie geen verdere noodzaak tot 't open houden van dit topic; het werkt enkel bovenstaande reacties in de hand... Edusch gaat hier een slotje op :Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.