Hackintosh problemen

Pagina: 1
Acties:

• KlautePool
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-12-2022
Hey tweakers,

ik heb alle componenten voor een Hackintosh en, eenmaal in elkaar gezet, start hij ook mooi op. Hierna wilde ik Unibeast draaien, maar die faalde steeds om een normale boot USB te maken, waardoor ik toevallig op MyHack kwam. Dit programma heeft zelfs ondersteuning voor OS X 10.9 (Mavericks) en kreeg wel de USB aan de praat. Deze kwam in een infinite loop met Lion en toen probeerde ik Mountain Lion via MyHack.

Nu boot hij, maar krijg ik een verboden toegangteken boven het Apple logo. HELP?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 11:25

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ben je niet beter af op fora van websites die daar speciaal voor zijn? Ik weet niet eens of dit wel legaal is en/of niet in strijd is met de regels hier en licenties van OS X.

• BluRay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-10 11:52
Je kan het hier proberen: http://www.hackintosh.nl/...191dc32e5335e843e93d49165
Ook op tweakers is er een OSx86 Topic: [OSx86] Installatie ervaringen & discussie

Om je een zetje in de goede richting te geven: Je moet opstarten in verbose mode zodat je kan zien waar de machine vastloopt.
http://www.macbreaker.com...intosh-boot-flags_29.html

EDIT: Als je op het type moederbord + daarachter hackintosh op google zoekt krijg je meestal topic's te zien van mensen die het al eerder hebben gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door BluRay op 29-08-2013 11:42 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Voor OSX hebben we een apart gedeelte: Apple Talk. Ik zet dit topic daarom die kant op. In NOS hebben we het over andere besturingssystemen dan Windows en OSX.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 15:47
Ik heb zelf naast mijn macbook air ook een hackintosh. ik had dan een gigabyte moederbord die draaide ook niet in in een keer, ik moest ook in verbose(-v bij bootloader) booten om te zien wat er aan de hand was. Wat vaak ook helpt is 1 scherm + toetsenbord en alle overige hardware die er extern aanzit er even uit halen.