[systeemfout] Bobshop kortingcodes

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2024

mukkel

Dus..... Zodoende

albino71 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:43:
[...]
iets anders...
Ik ben benieuwd hoe snel ik mijn centen terug heb.

Zijn er die daar ervaring mee hebben?
Ik heb betaald met paypal en vanmiddag heb ik m'n geld alweer terug gekregen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
rashnu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:24:
Ik begin hun houding toch wel heel erg vervelend te vinden.
...
Dat apparaat kan me eigenlijk al niks meer schelen maar hoe ze ons behandelen vindt ik Not Done :( .
Dan ben ik toch benieuwd hoe jij ervaart slecht behandelt te zijn? Ik heb gewoon een op tijd mailtje gehad en ik verwacht vandaag of morgen mijn geld terug.

Lijkt mij gewoon behoorlijk en meer of minder kan ik er eigenlijk niet van maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
rashnu schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:24:
Ik begin hun houding toch wel heel erg vervelend te vinden.

Wanneer ik naar hun algemene voorwaarden kijk kan ik niet vinden dat hun orders zomaar mogen annuleren wanneer ze een fout hebben gemaakt. Ze moeten het product leveren voor de prijs die staat aangegeven.
Wanneer een productie niet meer leverbaar is moeten ze een soortgelijk product aanbieden.

Daarnaast wanneer wij als consument naar de geschillencommissie willen gaan, moeten hun hier altijd aan mee werken.

Dat apparaat kan me eigenlijk al niks meer schelen maar hoe ze ons behandelen vindt ik Not Done :( .
Sterker nog, denk eens na wat je tegen zo'n geschillencommissie zou moeten zeggen. "Ik kreeg door een fout op hun site, een ontkalker van 10 euro met een gratis koffiezetter t.w.v. 89 euro, maar ze kwamen daar op tijd achter en nu voel ik mij slecht behandeld."

Sorry dat ik het zo kinderachtig verwoord, maar zo komt het wel over op zo'n bedrijf. Zover ik weet kun je voor een gratis product niet naar de geschillencommissie en heb je eigenlijk ook geen rechten. Hooguit zou je er heen kunnen gaan, omdat ze je geen ontkalker voor 10 euro wilde leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Na op zich is het gewoon een fout van de winkel.
Oke het is te goed om waar te zijn maar toch.

Je levert gewoon een kortingsbon in, er stond niet bij vermeld staat dat het om de specifieke Miele apparatuur gaat. Gewoon op "expresso apparaten" waarvan de phillips van 89 ook hoort :)
Ook geen voorwaarden van "onder behoud van typfouten / prijswijzigingen ect."
Je had gewoon een waardebon van 100,-

Inmiddels hebben ze dat verandert :
Deze actiecode is geldig op een selectief aantal espressomachines. Bij de actiemodellen wordt de actie vermeld onder het product.
Dit stond er voorheen niet bij.

Je hebt in mijn ogen gewoon een koopovereenkomst gesloten, voor een X prijs.
Zwart op wit vastgelegd en betaald.

In the US of A heb je toch ook "couponners" die 600+ dollar boodschappen halen voor totaal <10dollar.
Dus waarom zou dit niet kunnen?

Ach ik had geen apparaat nodig en bestelde meer voor de fun en ik denk als je hierop in gaat dat je nog eens gelijk kan krijgen. Echter heb ik geen zin, tijd en geen screenshot van de onaangepaste voorwaarde.

Daarnaast vind ik dat Mielmania toch wel een arrogant belletje krijgt van Bobshop.
Zo van ga maar niet verder want je "wint" toch niet....

Ze hadden de fout ook kunnen toegeven en het verlies kunnen accepteren.
Zo ging bij de Dell gate ook Dell XPS 17, 2x 512GB SSD voor weinig
1100,- voor een laptopje waarvan destijds alleen de SSD's al 1250+ kostte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pejdref
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 13:36
mukkel schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:21:

Inmiddels hebben ze dat verandert :
Deze actiecode is geldig op een selectief aantal espressomachines. Bij de actiemodellen wordt de actie vermeld onder het product.
Dit stond er voorheen niet bij.
Dit heeft er altijd bij gestaan, bij mij althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mukkel

mukkel

Dus..... Zodoende

Dat heb ik hier niet zien staan en heb daar nog op gelet . Maar daar heb ik zelf geen bewijs van.

Ach ja gelukkig zijn er toch mensen die wel kunnen genieten van hun expresso. :) proost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Pejdref schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:56:
[...]

Dit heeft er altijd bij gestaan, bij mij althans.
Correct, en op de betreffende Espresso stond er geen afbeelding bij met 'Actie' erin wat bij de anderen wel was.
Heb gemaild dat ik er niet mee eens was met de annulering zonder mijn toestemming en dat ik wel graag de espresso wilde ontvangen.
Kreeg als reactie dat ik niet moest zeuren en drommels goed wist dat het niet klopte en dat ze niet leveren.
Prima, met een toko dat zulk taalgebruik heeft wil ik niet eens mee te maken hebben. :r

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Het domme was, ik had een apparaat besteld waar wel een "actie" label omheen zat. Van 308 voor 208 euro. Ik heb nog even om na te denken maar na zo'n dom telefoontje met ja we gaan toch niet meer op je mails reageren krijg ik jeuk.

hoi

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:15:
Ze maken de apparaten gewoon duurder, geven een kortingscode, maar na aftrek van de korting kosten de apparaten meer dan dat ze gisteren zónder korting kostten. Ze beledigen hiermee hun klanten. Ik word er een beetje misselijk van.
Jij vind misbruik maken van een overduidelijke fout wel netjes? :+

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:37
Eindelijk een webshop die het wel snel oplost. Diegene die er doorheen geglipt zijn: gefeliciteerd. Voor de mensen waarbij hun order is geannuleerd: het heeft je niks gekost en wel een hoop spanning en tijdverdrijf opgeleverd ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Mother_lepard op 29-08-2013 11:58 ]

Verwijderd

Mmm, ik kon dus mijn adres niet invoeren en dus niet bestellen maar als ik de reactie van de webwinkel lees wat inhoud betreft ben ik daar niet echt rouwig om :)

Verwijderd

Mother_lepard schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:49:
[...]

Jij vind vindt :+ misbruik maken van een overduidelijke fout wel netjes? :+
Gebruik maken van een dergelijke aanbieding, noem ik geen misbruik. Je moet het niet omdraaien. De fout ligt bij de winkel en niet bij de mensen die gebruik willen maken van een al dan niet foute aanbieding. Daarnaast heeft een winkel een bepaalde verantwoordelijkheid ten opzichte van de klant. Ook in gevallen dat het hen geld kost, zouden ze netjes moeten blijven. In plaats daarvan komen ze met woorden als "die zaak ga je toch niet winnen" en al dat geblaat. Dat is ronduit onprofessioneel.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:50:
[...]

Gebruik maken van een dergelijke aanbieding, noem ik geen misbruik. Je moet het niet omdraaien. De fout ligt bij de winkel en niet bij de mensen die gebruik willen maken van een al dan niet foute aanbieding. Daarnaast heeft een winkel een bepaalde verantwoordelijkheid ten opzichte van de klant. Ook in gevallen dat het hen geld kost, zouden ze netjes moeten blijven. In plaats daarvan komen ze met woorden als "die zaak ga je toch niet winnen" en al dat geblaat. Dat is ronduit onprofessioneel.
Ik vraag me af hoe netjes de meeste mensen blijven, aangezien ik de indruk krijg dat bijna iedereen die hier een klacht van maakt gelijk begint te dreigen met geschillencommissie en de rechter. Ik zou als bedrijf dan ook een punthoofd krijgen van al die zeurende mensen die normaal nooit een koffiezetter zouden kopen, maar omdat het nu gratis kan, zich opeens een goed betalende klant voelen...

De winkel heeft de verantwoordelijkheid om je te informeren, dit hebben ze netjes binnen een dag bekend gemaakt, je hebt je betaling als het goed is netjes terug ontvangen. Sterker nog als klant heb je de verantwoordelijkheid om onderzoek te doen, een gratis koffiezetter, hmmm zal dat wel kloppen? Je behoort dan volgens de wet navraag te doen of het klopt, tenzij het niet gelijk duidelijk is. Maar 0 euro lijkt me vrij duidelijk toch? Kom aub niet aanzetten dat je 9.95 voor een ontkalker hebt betaald :+

Redelijkheid en billijkheid heet dat, zoek maar op ;)

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Hier vandaag het geld terug kregen, wat ik wel raar vindt is dat er helemaal geen communicatie was over het andere artikel? misschien wou ik de usb stick nog wel.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
dennisvdweg schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:30:
Hier vandaag het geld terug kregen, wat ik wel raar vindt is dat er helemaal geen communicatie was over het andere artikel? misschien wou ik de usb stick nog wel.
Ik denk dat ze er gewoon vanuit gaan dat 100% van de bestellers het andere artikel enkel vanwege de werking van de shop besteld heeft.
En ik denk dat ze daar 100% gelijk in hebben. Dus waarom hele discussies gaan starten met "klanten" als niemand het wil hebben/.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Omdat het hier intussen over de afhandeling gaat, en dat het duidelijk een fout in het systeem was, heb ik de titel aangepast en gaat het naar het Shopping Forum :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Shady15 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:26:
[...]
Je behoort dan volgens de wet navraag te doen of het klopt, tenzij het niet gelijk duidelijk is. Maar 0 euro lijkt me vrij duidelijk toch? Kom aub niet aanzetten dat je 9.95 voor een ontkalker hebt betaald :+

Redelijkheid en billijkheid heet dat, zoek maar op ;)
Er waren ook mensen die een duurder model besteld hadden en ook niks hebben gekregen.

Edit: Van de goedkope én de dure nog steeds geen geld terug gekregen trouwens. Dat gaat minder snel. Nu wel :)

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 02-09-2013 19:41 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Ik heb me geld nog steeds niet gehad.... De rest al wel?

hoi

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Zoals bij al deze topics waarbij systeemfouten voorkomen bij de verkoper: laat de ethische discussie svp achterwege. Daar gaan jullie toch nooit uitkomen. Hou het dus bij inhoudelijke bijdragen, geen rants op de winkel of op de kopers.