Wauw, interessant ontwerp!
Succes met de build en bookmarked!
Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput
Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Danku!
masauri schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:48:
nice, ziet er goed uit, deze ga ik ook zeker volgen
Zerfox schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:50:
Wauw, interessant ontwerp!
Mijn dank is groot! Heb er veel zin in hahaConsigliere schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:56:
Hey Modwithme ! nice nice even volgen !
Succes mannen !
Haha, sja... we hadden ook wat met olie gewerkt... bleek dat je daar vette vingers van krijgt xDSir_Markus schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:56:
Ziet er goed uit, behalve al die vingerafdrukken op de laatste foto dan
Thanks!Essox_Kill8ox schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:28:
Bookmarked!
Ik wil het zien als die klaar is ,maar tot zo ver ziet het heel goed uit.
Waaar heb jij dat eerder gezien dan? Ben even benieuwd naar haha
Binnenkort weer meer. Bedankt voor de reacties iedereen!
ModWithMe - Custom SCIFI gaming rigs
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
LOL, ja dat ken ik maar al te goed!millman schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:54:
Lekker zo'n cnc... Ik ben nu met de hand een frontpanel aan het vijlen... wat een K*T werkMaargoed, mooie build, lekker bezig!
Het is niet mijn arm die super ontwikkeld is hoorEn je vrienden je maar vreemd aankijken met die ene superontwikkelde arm ..
[ Voor 22% gewijzigd door millman op 28-08-2013 15:29 ]
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Dan maar hopen dat ze het verhaal van het vijlen gelovenAsphiax schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:19:
[...]
LOL, ja dat ken ik maar al te goed!
En je vrienden je maar vreemd aankijken met die ene superontwikkelde arm ...
LOL ja idd!Consigliere schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:20:
[...]
Dan maar hopen dat ze het verhaal van het vijlen geloven![]()
Ianovski schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:41:
Bedankt iedereen! En Sander en Consigliere, zo'n arm heb ik ook hoor van het ... schuren/vijlen enzo... XD
Stoer filmpje ! echt gaaf ! Succes met The Cube !Ianovski schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:49:
Hier nog even een leuke video van in de werkplaats! Enjoy!![]()
[video]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Thanks man!Consigliere schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:54:
[...]
[...]
Stoer filmpje ! echt gaaf ! Succes met The Cube !
Zeer goeie keuze van je!Robskow schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 21:03:
Wat een baze film. Mooie muziek ook!
Thanks!
Ahh ik heb zo mijn best gedaan xD Toch maar stage in Engeland zoeken dan haha.
[ Voor 19% gewijzigd door Ferry H. op 02-09-2013 22:05 ]
We gaan beide Cubes wit maken. Op de foto waren de vingerafdrukken natuurlijk heel erg haha maar we hadden die dag ook gewerkt met olie voor het tappen van de gaten. Dit maakte het echt extreem! Maar als ze eenmaal wit zijn gespoten valt dit denk ik wel mee en anders veel schoonmaken...Ferry H. schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:04:
Hoe ga je de kras en vette vinger gevoelingheid aanpakken? Ik neem aan dat het alu/metaal van de zijkanten van de kast best snel krassen
En er komen nog meer geweldige boosts aan! Maar daar binnenkort meer over, dus houdt je vastConsigliere schreef op maandag 02 september 2013 @ 22:09:
Hele mooie Sponsoringen Jongens !! geweldige boost voor de build !
Denk dat dat als je je cube helemaal ready hebt je er niet steeds aan gaat zitten en dus 1 x goed reinigd met alu / rvs reiniger..
Thanks a lot man! Gewoon lekker zelf ook beginnen haha, wat een mooie hobby tochShillen schreef op woensdag 04 september 2013 @ 12:32:
Geweldige build zover! Zeer leuk ontwerp! Krijg al de kriebels om zelf met een nieuwe mod te beginnen als ik deze zo zie ;-)
We hebben de voeding ook zo laag mogelijk in de Cube gedaan in de hoop dat dit gaat werken maar we zullen zien! Het wordt geen succes zonder vallen en opstaan maar we komen er ooit wel!Consigliere schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:57:
Heb nog wel mijn bedenkingen met en hoe je hem gaat bevestigen op je standaard. en hoe je hem evenwichtig krijg. aangezien je PSU en je RAD het zwaarst zijn zullen die het concept uit zijn verband rukken en blijft je Cube nooit staan.
Dankje! Ik denk verder niet dat we veel last gaan hebben van vette vingers zodra de witte verf erop zit.Robbie521 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:00:
Wat heel goed werkt om iets vettenvinger vrij te houden is een olie houden middel. Dit gebruiken wij op werk bij RVS rittal kasten het is WD 40. Flink erop spuiten en dan uitsmeren tot het niet meer zichtbaar is. je kan er dan gewoon aanzitten zonder vlekken.
De kast zier super uit .
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Volgende week gaan we weer verder! Ahhh kan nu al niet wachten man haha. Ook voor jouw Cube gaan we prachtige hardware zoeken!Robskow schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:42:
Zeker toffe foto's. Kan niet wachten totdat we hem kunnen bewonderen in je cube hehe. ^^
Danku! Haha ik zei al tegen Sander, "Ik zaag ongetwijfeld mijn hang eraf"Consigliere schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:59:
Hey Damn !! mooie hardware van Asus! kijk je wel uit.. op vrijdag de 13de...
Succes !
Haha, ik vind persoonlijk dat ze wel eens wit met zwart mogen gaan doen, zijn meer mogelijkheden mee. Maar het is werkelijk perfect voor deze Cube!Phaerion schreef op donderdag 05 september 2013 @ 00:09:
Idd..dat spul van Asus blijft er el vet mooi uitzien.....Wat vooral door het kleurschema komt. Het ziet er zo lekker bruut uit, en ergens heeft het ook wel weer iets subtiels. Ik volg deze build ook mar eens.
Het is inderdaad een losse geluidskaart. Deze steek je in een paar pinnen (zie foto hieronder) en dan zet je hem vast met een schroefje. Aangezien ze het bordje klein wilden houden zijn ze de hoogte in gegaan.DeerDitch schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:19:
Mooi spul hoor! Voor een mooie build ook btw!
Zit dat geluidskaartje er los bij ofzo? Heb dat nog nooit eerder gezien. Hoe werkt dat dan, want hij kan niet op een PCI slot!?
Dankje! Mooie plek bij Sander eh?Consigliere schreef op donderdag 05 september 2013 @ 16:35:
Vandaag even gespiekt bij de Cube ! ziet er goed uit mannen !
Dankje! Ik doe erg mijn best op de foto's! Ik hoop dat ik binnenkort een close-up lens aan kan schaffen met misschien een iets betere camera. En de hardware is inderdaad heerlijk. Ik kan het niet uitdrukken in woorden hoe blij ik ben met deze prachtige sponsors!Fordox schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:32:
even wat anders: wat een prachtig kwaliteit van de foto's zeg
even wat gewoons: wat een heerlijke combi aan hardware prop je in die cube
https://www.facebook.com/DutchLionCustomising
Tim, sssst! Sluik reclameHukkel80 schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:27:
Ziet er helemaal top uit Ian!
Alleen jammer van die vreselijke sticker op je Cube![]()
Ik kan niet wachten tot je er spullen in gaat stoppen. Snel weer een afspraak maken bij MWM voor het afmaken van de cubus zelf in ieder geval!
EY! GRRRR ... lolHukkel80 schreef op zondag 15 september 2013 @ 15:27:
Alleen jammer van die vreselijke sticker op je Cube![]()
[ Voor 16% gewijzigd door Falqoon op 25-09-2013 08:30 ]
Haha, die foto had ik nog niet gezien xDFalqoon schreef op woensdag 25 september 2013 @ 08:29:
Hey Ian, je Cube ziet er echt goed uit, keep it up!
[afbeelding]
^ Ian aan het werk in de ModShop van Sander!
Er komt binnenkort weer een kleine update van een nieuwe sponsor. Verder staat de laatste update van het bouwen er al op, moet weer een afspraak maken met Sander maar ben een beetje druk haha. Maar wees niet bang, binnenkort komt weer meer en als hij eenmaal in elkaar zit gaat hij mee naar huis. Dan komen de updates wat sneller want kan ik er hopelijk meer aan werken.Consigliere schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:20:
Ian.. update?
Heb de Cube maandag gezien geknuffeld en overgerold met Sander.. zie alleen nog geen update:)
Haha inderdaad, even geduld! Ben al bezig met de nieuwe update maar eerst ff lekker mountainbikenShillen schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:02:
Nog even geduld.. ;-) Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet met de hardware erin.
Dankje! Krachtig worden ze zeker haha!TecHHeaD schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:06:
Klein dondersteentje word deze CM!
Krachtige & prachtige hardware van Asus, past perfect bij elkaar!
De platen zitten vast met HELE sterke dubbelzijdige tapeBob Oorprop schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:26:
Hoi, ik vroeg me af hoe die platen op positie blijven op de CNC. Op de foto's lijken ze gewoon los op dat stuk MDF te liggen.
Lijkt nu net of je de nadruk wil leggen op dat het nu niet zo is.WackoSonic schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:06:
Hahaha, goede oplossingvoor verdere projecten is het misschien aan te raden dat jullie een bedrijf benaderen met een waterstraalmachine. Kun je mooie vormen uit plaat mee snijden, zoals logo's of namen. Veel succes er nog mee.
Haha ik dacht al, hij zal toch verdomme geen aluminiummagneet hebbenIanovski schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:30:
[...]
De platen zitten vast met HELE sterke dubbelzijdige tapeAls ze gewoon los zouden liggen dan zou dat niet goed gaan haha
Ik vermoed met VHB tape?? Errug duur, maar dan zit het ook Errug vast.Ianovski schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:30:
[...]
De platen zitten vast met HELE sterke dubbelzijdige tapeAls ze gewoon los zouden liggen dan zou dat niet goed gaan haha
Nvidia GeForce RTX 3080 Ti - Nvidia’s new Ampere leader
WackoSonic schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:06:
Hahaha, goede oplossingvoor verdere projecten is het misschien aan te raden dat jullie een bedrijf benaderen met een waterstraalmachine. Kun je mooie vormen uit plaat mee snijden, zoals logo's of namen. Veel succes er nog mee.
Och, dit werkt toch prima? Maar in de ModWithMe shop staat nu ook een lasercutter, alleen daar kun je volgens mij geen metaal mee snijden.Consigliere schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:43:
[...]
Lijkt nu net of je de nadruk wil leggen op dat het nu niet zo is.
Het is allemaal in de ModWithMe shop gedaan, ikzelf heb helemaal niks haha, naja een ijzerzaagje dan!Bob Oorprop schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 19:18:
[...]
Haha ik dacht al, hij zal toch verdomme geen aluminiummagneet hebben
Geen idee welke tape het is, zou je even bij Sander aka Asphiax moeten zijn.johnnyvd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:07:
[...]
Ik vermoed met VHB tape?? Errug duur, maar dan zit het ook Errug vast.
Staat bij ons op de zaak bekend als "olifantentape" plak je een olifant mee aan de muur
Ik hoop dat we volgende week weer tijd hebben, we hebben dan namelijk vakantie. Beetje druk de afgelopen tijd, zowel met school als met mijzelf.
Thanks Tim! En 512GB moet genoeg zijn voor alle games toch?Hukkel80 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:04:
Goed bezig met Plextor Ian.
Gewoon strak, geborsteld alu. En 512GB. Kun je wel even mee vooruit!
Oei, eindresultaat... Dan kan nog wel eens even duren. Maar volgende week hopelijk de Cubes zo maken dat ze mee naar huis kunnen en dan kan ik wat vaker een update gevenCasejunky schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:06:
Ik zag een update/post en ik dacht JAAAA eindresultaat maar nee..
blijf hem volgen
[ Voor 4% gewijzigd door Ianovski op 23-10-2013 23:34 ]
Sja in hoe hij er nu uit ziet zit ongeveer 30 uur werk... maar dat hij is het helemaal waard hoor! Ik geniet er van!Hukkel80 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:10:
Ziet er goed uit Ian!
Ja veel mensen beseffen niet hoeveel tijd het kost om voor zoiets gaten te boren en tappen en meten en passen en meten en passen en meten..enfin je begrijpt het.
Kan niet wachten tot de volgende update.
Het hele PSU/HDD gebeuren komt met de rubberen ringetjes vast te zitten. Eventueel komen die ook nog tussen de HDD's en de panelen. Gewoon om eventuele nare trillingen enzo te voorkomen.P. Herz schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:06:
je gaat rubberen ringetjes gebruiken om trillingen op te vangen voor minder geluid neem ik aan.
echter bij de drivebay heb je niet echt iets wat trillingen opvangt. vaak zie je dat mensen hardeschijven ophangen met elastiek o.i.d. om dat tegen te gaan.
laat je het gewoon zo of ga je daar ook iets toepassen?
Thanks!Ircghost schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:15:
Gaaf hoor! Goed bezig en succes ermee, ik hou het topic in de gaten
[ Voor 8% gewijzigd door Ianovski op 24-10-2013 18:16 ]
Thanks, ben ik ook benieuwd naar maar komt vast goed!redbullet schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:59:
casemod vs je toekomst, keuze is snel gemaakt dan
succes met je studie en ik ben benieuwd wat er van je casemod terecht komt.
Thanks!Luukwa schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:52:
Succes met je studie ;)!
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door S3nz op 17-05-2014 09:48 ]
FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)
To be honest, geen idee... Mocht het echt problematisch worden dan kan ik er wel iets van rubber tussen doen.P. Herz schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 23:20:
is die witte fan niet een erg luidrugtige fan? aangezien hij direct op het metaal gemonteerd zit? lijkt mij aardig door te trillen dan.
Haha, nee kwam een beetje allemaal tegelijk! Maar I'm back indeed!Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 23:41:
Zo, het zat ook niet mee zeg... Ach gelukkig ben je nu weer lekker aan het modden, ziet er goed uit!!!
Haha, was om te testen. In de volgende updates is het goedS3nz schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 09:48:
nu heb je allemaal intake fans, lijkt me geen goede combinatie
Dankjewel!knarfi2 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 10:15:
Gefeliciteerd met je toelating!
En ik vind dit er erg gaaf uit zien, been heel benieuwd hoe het eruit gaat zien wanneer hij af is.
Dit topic staat dus in me bookmarks
Show me your moves.
Thanks! Ik vrees dat ik niet ga winnen maar alsnog bedankt haha!Koninkje schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:47:
Super gave mod! Ik heb meteen even gestemd op de Cube op Bit-tech!
KUTGW!
Och, niet alles had de perfect fit dus dan moet je het creatief oplossen ehTimSeve schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:32:
Heul vette mod! Er zit wel wat speling in de dwarsbalken van links naar rechts he?
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Sja, en dan zou je ook nog moeten betalen voor al die emotionele waardeDJ Viem schreef op zondag 08 juni 2014 @ 16:03:
Wow!
Eerlijk gezegd zou ik 'm alleen al voor de fans en het design alleen willen hebben ook al is dit inclusief de prijs van alle hardware, helaas heb ik niet zoveel geld.
Thanks Peter!l3p schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:11:
Ziet er goed uit Ian!
[ Voor 20% gewijzigd door P. Herz op 23-06-2014 17:26 ]
Als je gewoon een paar mm meer pakt passen de ijzeren platen er ook in toch?P. Herz schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:24:
misschien in gedachten houden dat je cube dicht is ipv alleen een frame, doordat hij dicht is past hij niet in die uitsnijdingen van de standaard
of is de cube niet volledig dicht? want dan zit ik er naast natuurlijk XD
Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory
nee, want nu kan de standaard "door" de case heen zegmaar.. als je de beplating erop hebt zal de gleuf een hele andere form moeten hebben.arjan445 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:33:
[...]
Als je gewoon een paar mm meer pakt passen de ijzeren platen er ook in toch?
Dankje, ben blij dat je hem vet vindt! Ik zal je binnenkort even een PM sturen met de maten! Bedankt dat je dat wilt doenMarinusvw schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:59:
Ik volg je project al een tijdje en vind m echt heel vet!
Als je een kubus in een 3d pakket (inventor bijv.) met de afmetingen maakt. Vervolgens onder de juiste hoek een cirkel extruderen en daarvan een 2D tekening maak, kan je ongeveer de radius bepalen.
Ik kan het ook wel even voor je tekenen als je de afmetingen van de cubus, diameter van van de buis DM naar mij. 5 minuten werk denk ik
Da base lijkt stevig genoeg, ook doordat de buis op twee punten word ondersteunt. Hoe ga je de cube vast maken aan de buis?
Precies, zodat het frame vast zit aan de standaard.P. Herz schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 01:40:
[...]
nee, want nu kan de standaard "door" de case heen zegmaar.. als je de beplating erop hebt zal de gleuf een hele andere form moeten hebben.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq