De platen zijn even weggelaten in deze tekeningen. Het idee is om deze een stukje uit te zagen in de hoeken zodat deze rond om de cilinder vallen. Hoe ik dit precies ga uitrekenen weet ik nog niet precies haha.
Ik volg je project al een tijdje en vind m echt heel vet!
Als je een kubus in een 3d pakket (inventor bijv.) met de afmetingen maakt. Vervolgens onder de juiste hoek een cirkel extruderen en daarvan een 2D tekening maak, kan je ongeveer de radius bepalen.
Ik kan het ook wel even voor je tekenen als je de afmetingen van de cubus, diameter van van de buis DM naar mij. 5 minuten werk denk ik
Da base lijkt stevig genoeg, ook doordat de buis op twee punten word ondersteunt. Hoe ga je de cube vast maken aan de buis?
Als je een kubus in een 3d pakket (inventor bijv.) met de afmetingen maakt. Vervolgens onder de juiste hoek een cirkel extruderen en daarvan een 2D tekening maak, kan je ongeveer de radius bepalen.
Ik kan het ook wel even voor je tekenen als je de afmetingen van de cubus, diameter van van de buis DM naar mij. 5 minuten werk denk ik
Da base lijkt stevig genoeg, ook doordat de buis op twee punten word ondersteunt. Hoe ga je de cube vast maken aan de buis?
Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory
nee, want nu kan de standaard "door" de case heen zegmaar.. als je de beplating erop hebt zal de gleuf een hele andere form moeten hebben.arjan445 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:33:
[...]
Als je gewoon een paar mm meer pakt passen de ijzeren platen er ook in toch?
Dankje, ben blij dat je hem vet vindt! Ik zal je binnenkort even een PM sturen met de maten! Bedankt dat je dat wilt doenMarinusvw schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:59:
Ik volg je project al een tijdje en vind m echt heel vet!
Ik wil hem vast gaan maken door middel van schroeven o.i.d. Maar dat gaat vast wel goed komen.
Precies, zodat het frame vast zit aan de standaard.P. Herz schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 01:40:
[...]
nee, want nu kan de standaard "door" de case heen zegmaar.. als je de beplating erop hebt zal de gleuf een hele andere form moeten hebben.