|2600k|Asus 290|
Met die insteek zijn we begin mei ook samen aan ACR begonnen...Bullus schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 01:42:
Natuurlijk niet onder haar naam zelf rijden, met begeleiding/tips/instructies..
| 02:55:007 | Roeldegekste | Squat| VW Golf R | Circuit de Spa Francorchamps | Toetsenbord |

Weer een paar tienden gevonden maar dit is het wel zo'n beetje voor mij.
http://forums.eutechnyx.c...4-New-track-coming-to-ACR!
|2600k|Asus 290|
Mijn bedroevende tijden liggen niet aan een gebrek aan tips/begeleiding...meer een onvermogen om dat in de praktijk toe te passen. Had gehoopt dat inmiddels wél te kunnen maar de tijdsverschillen lijken alleen maar groter te worden. Misschien moet ik het idee om te racen maar laten waaien...Al vind ik het echt leuk, ik kan er gewoon niks van.Bullus schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 23:39:
..kom op Geleihoofd help je vriendin/vrouw eens
Geleihoofd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 02:48:
[...]
Met die insteek zijn we begin mei ook samen aan ACR begonnen...

Ah kop op, je had me in wk 2 wel verslagen en de rest scheelde soms een paar tienden duss, gewoon meedoen. Lange/open tracks kan de tijd vaak meer oplopen, dan shorttracks.Boesjeude schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:11:
[...]
Mijn bedroevende tijden liggen niet aan een gebrek aan tips/begeleiding...meer een onvermogen om dat in de praktijk toe te passen. Had gehoopt dat inmiddels wél te kunnen maar de tijdsverschillen lijken alleen maar groter te worden. Misschien moet ik het idee om te racen maar laten waaien...Al vind ik het echt leuk, ik kan er gewoon niks van.
|2600k|Asus 290|
Finally. Brands Hatch Indy is mijn favoriete baan dus laat maar komen!Bullus schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:43:
Vandaag of morgen een nieuwe track erbij: Brand Hatch

| 02:54:191 | Tackleberry | Tackleberry| VW Golf R | Circuit de Spa Francorchamps | Gamepad |

Resultaat van drie rondjes Spa.
Bullus schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:43:
Vandaag of morgen een nieuwe track erbij: Brand Hatch
[ Voor 43% gewijzigd door Tackleberry op 09-10-2013 22:10 ]
Ik zou willen dat mijn vriendin af en toe iRacing deed. Of in ieder geval doen alsof ze het leuk vind.Boesjeude schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:11:
[...]
Mijn bedroevende tijden liggen niet aan een gebrek aan tips/begeleiding...meer een onvermogen om dat in de praktijk toe te passen. Had gehoopt dat inmiddels wél te kunnen maar de tijdsverschillen lijken alleen maar groter te worden. Misschien moet ik het idee om te racen maar laten waaien...Al vind ik het echt leuk, ik kan er gewoon niks van.
Oh ik blijf gedurende de competitie wel achter jullie aan rijden hoor... Ik denk alleen niet dat ik beter zal gaan presteren.Bullus schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:12:
Ah kop op, je had me in wk 2 wel verslagen en de rest scheelde soms een paar tienden duss, gewoon meedoen. Lange/open tracks kan de tijd vaak meer oplopen, dan shorttracks.
Het heeft Geleihoofd ook de nodige inspanning gekost om me aan (racing) games te krijgen, dus wie weet gebeurt het jouw vriendin ook nog eens...Niellie41 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:22:
[...]
Ik zou willen dat mijn vriendin af en toe iRacing deed. Of in ieder geval doen alsof ze het leuk vind.
[ Voor 18% gewijzigd door Bullus op 10-10-2013 20:29 ]
|2600k|Asus 290|
Van de vijf of zo.Bullus schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:20:
ik zag al dat geleihoofd de snelste tijd heeft
Brands Hatch
Met ruim 2.5sec
is Geleihoofd wederom de winnaar

Eindtotaal

|2600k|Asus 290|
En nu, de baan die je wist dat zou komen:
- VW Beetle 2.0 TSi
- Brands Hatch Indy Circuit
Succes!
Dank je, ik zal het nodig hebben!
Dank je.Boesjeude schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 00:37:
Gefeliciteerd
Ranking
| 00:59:102 | Roeldegekste | Squat | VW Beetle 2.0 TSi | Brands Hatch Indy Circuit | Toetsenbord |

| 00:59:985 | sloth | slth | VW Beetle 2.0 TSi | Brands Hatch Indy Circuit | Xbox 360 Controller |

En wederom bedankt Roeldegekste.SquatRS schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:24:
Wederom gefeliciteerd Geleihoofd!
Ranking
| 00:58:436 | Geleihoofd | Bonerfart | VW Beetle 2.0 TSi | Brands Hatch Indy Circuit | Xbox 360 |

| 00:59:669 | Tackleberry | Tackleberry | VW Beetle 2.0 TSi | Brands Hatch Indy Circuit | Gamepad |

Valt nog wel wat te halen, nog geen rondje op de limiet gereden.
Weight Reduction 1
Weight Reduction 2
ECU Remap
Turbocharger
Short Ratio Gearbox
Die gebruik ik ook.Tackleberry schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:26:
Weight Reduction 1
Weight Reduction 2
ECU Remap
Turbocharger
Short Ratio Gearbox
|2600k|Asus 290|
Nou ja, snel...Bullus schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:04:
Zo boesjeude, je prestaties gaan er snel op vooruit...
Sinds een paar dagen aan het trainen met licenses in Gran Turismo 5. (alweer een tip van Geleihoofd) Ik probeer alle licenses in zilver te behalen en het gaat me nu een heel klein beetje dagen...en het scheelt natuurlijk een hoop dat het hier een langzame auto betreft he. Ik verwacht nog wel ingehaald te worden door jullie, maar deze tijd telt voor mij in ieder geval als een persoonlijk succesje!
| 00:58:886 | Tackleberry | Tackleberry | VW Beetle 2.0 TSi | Brands Hatch Indy Circuit | Gamepad |

Er zit nog wel wat rek in, maar ben tevreden met deze rondetijd. Bijna 0.8 seconde er vanaf weten te snoepen.
| 00:59:503 | sloth | slth | VW Beetle 2.0 TSi | Brands Hatch Indy Circuit | Xbox 360 Controller |

[ Voor 4% gewijzigd door sloth op 19-10-2013 17:26 ]
| 00:59:590 | bullus | bullus | VW Beetle 2.0 TSi | Brands Hatch Indy Circuit | Xbox 360 Controller |

|2600k|Asus 290|
| 00:59:336 | sloth | slth | VW Beetle 2.0 TSi | Brands Hatch Indy Circuit | Xbox 360 Controller |

Om de competitie wat meer gelijk te trekken (oa. weekje (of twee?) afwezigheid van CaptainPanda) én om de uitslagen minder saai te maken
Wat betreft de volgende track/autokeuze:
Mocht ik deze week winnen dan laat ik die keuze aan de nummer twee, anders duurt 't wel tot morgenavond voordat jullie verder kunnen met week 9.
Alvast veel succes!
En de winnaar van week 8 is Geleihoofd

Totale klassering na week 8

|2600k|Asus 290|
En dan nu in spanning afwachten op hetgeen Tackleberry uitkiest...
Ranking
| 01:46:741 | Roeldegekste | Squat | Renault Mégane R.S. 250 Cup | Hockenheimring Touring | Toetsenbord |

[ Voor 3% gewijzigd door SquatRS op 21-10-2013 13:56 ]
Ik vind hem ook heerlijk rijden. Kan ook zijn omdat ik zelf Mégane rij...SquatRS schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:45:
Lekker bakkie die Mégane
Ranking
| 01:46:741 | Roeldegekste | Squat | Renault Mégane R.S. 250 Cup | Hockenheimring Touring | Toetsenbord |
[afbeelding]
Dank je. Kan ik jou volgende week feliciteren?
....Ummm....Geleihoofd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:42:
[...]
Dank je. Kan ik jou volgende week feliciteren?

| 01:46:857 | Tackleberry | Tackleberry | Renault Mégane R.S. 250 Cup | Hockenheimring Touring | Gamepad |

Had misschien plek 2 nog kunnen halen, maar ik hou het hier bij. Rij veel te wisselvallig.
| 01:47:474 | Bullus | Bullus | Renault Mégane R.S. 250 Cup | Hockenheimring Touring | Xbox 360 |

|2600k|Asus 290|
Ranking
| 01.47.740 | CaptainPanda | Renault Mégane R.S. 250 Cup | Hockenheimring Touring | G25 |

Naja, geen probleem en natuurlijk groot gelijk. Hopelijk heb ik de komende week weer wat meer tijd om te ACR'en.
En we hebben een keer een nieuwe winnaar
:RoeldeGekste

Total score na wk9

[ Voor 3% gewijzigd door Bullus op 26-10-2013 22:23 ]
|2600k|Asus 290|
Je staat ertussenCaptainPanda schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:19:
Maar, maar....het was toch wintertijd?![]()
Naja, geen probleem en natuurlijk groot gelijk. Hopelijk heb ik de komende week weer wat meer tijd om te ACR'en.
|2600k|Asus 290|
We gaan het komende week proberen met de 2012 Ford Focus ST op Lakeside Italia Inferno Azzurro
Iedereen succes met de laatste race van de competitie
Van harte Roeldegekste!Bullus schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:20:
En we hebben een keer een nieuwe winnaar
:RoeldeGekste
![]()
...minder punten ik krijg voor het niet deelnemen.
Inprinciepe kun je eigenlijk gewoon je tijd posten, we weten toch al wie de nr 1 wordt...
|2600k|Asus 290|
Ranking
| 00:52:021 | Bullus | Bullus | 2012 Ford Focus ST | Lakeside Italia Inferno Azzurro | Xbox 360 |

|2600k|Asus 290|
Nu kijken of ik CaptainPanda in de totale ranking nog in kan halen.....
| 00:51.539 | Bullus | Bullus | 2012 Ford Focus ST | Lakeside Italia Inferno Azzurro | Xbox 360 |

|2600k|Asus 290|
I know, maar ter compensatie van de gemiste weken van de nr. 2 leek me dit wel zo eerlijk.Bullus schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:00:
Inprinciepe kun je eigenlijk gewoon je tijd posten
Was alleen verrast om te zien dat ik toch 2 puntjes erbij had.
Dit was (één van de weinige
Ranking
| 00:51.721 | Roeldegekste | Squat | 2012 Ford Focus ST | Lakeside Italia Inferno Azzurro | Toetsenbord |

Ga nog even prutsen met SC en TC...

Denk met wat meer tc dat ik weer in de buurt kom.
Bedankt voor de info , ik zal de puntentelling ff nachecken, standaard geeft ie iedereen in de top 10 8 punten. Ff wat dingen aanpassen zodat iemand zonder tijd ook geen punten krijgt. Geld ook voor een paar weken terug..dus hou er rekening mee dat de puntentelling nu anders worden.
edit
Heeft meer te maken met degene die geen tijd hebben gezet, maar toch punten kregen.
[ Voor 11% gewijzigd door Bullus op 28-10-2013 10:40 ]
|2600k|Asus 290|
It's not a bug, it's a feature!SquatRS schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:49:
Mmmm... Na de laatste update resulteert een wall collision niet meer in een invalid lap..
Patch Notes [24/10/13]
Changes:
- Automatic lap invalidation for touching a wall is being taken away. All the current track penalties are staying the same.
Bullus schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:51:
Bedankt voor de info
Ik was er eindelijk aan gewendGeleihoofd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:33:
It's not a bug, it's a feature!
Patch Notes [24/10/13]
Changes:
- Automatic lap invalidation for touching a wall is being taken away. All the current track penalties are staying the same.

|2600k|Asus 290|
[ Voor 5% gewijzigd door Bullus op 02-11-2013 20:59 ]
|2600k|Asus 290|
En de winnaar van wk 10 is :
BULLUS

Eindscore na 10 weken

|2600k|Asus 290|
Van harte Bullus!

Ik wil graag mijn ouders, familie en vrienden Bullus bedanken voor de wekelijkse inspanning om deze competitie eerlijk en goed te laten verlopen en ook CaptainPanda verdient een eervolle vermelding voor het maken van de GoTcompo-spreadsheet!

Bullus ook nog gefeliciteerd met je overwinning, keer op keer beet ik me stuk op je strakke tijd
Geleihoofd: proficiat met de eindoverwinning, meer dan verdient
Bullus en CaptainPanda, bedankt!

En uiteraard alle deelnemers aan de competitie bedankt voor hun eigen bijdrage, tips en inzet. Dankzij jullie toch weer nieuwe ervaringen opgedaan.
Thanks y'all...
Met de excel sheet was het qua bijhouden een stuk minder, thanks Captainpanda.
Het was leuk en mede door deze compo speelde ik acr toch nog.
Bedankt iedereen voor de bijdrage.
|2600k|Asus 290|
En een grote felicitatie aan Geleihoofd voor het verdedigen van de met recht verdiende titel!

Verwijderd

Jammer dat ik halvewege af heb moeten haken. Ik ben erg benieuwd waar ik uiteindelijk geëindigd zou zijn. Voor een volgende competitie ben ik in ieder geval weer van de partij. Ik zal ACR op korte termijn ook weer gaan oppakken. Ben benieuwd wat er in de tussentijd allemaal is veranderd.

Echter laat ik de mogelijkheid op een triple aan mij voorbij gaan, ik zal voor een eventuele editie 3 de eer aan jullie laten om op jacht te gaan naar de titel!
Al zal ik 't vast niet kunnen laten om toch stiekem 'in the background' mee te rijden...
Dat zal vooral afhangen van of er iemand bereid is om in de voetsporen van Bullus te treden als topicauteur en competitieleider. An sich zou ik daartoe bereid zijn, al is 't enkel om de competitie in leven te houden, maar sta aan de vooravond van een aantal hectische maanden dus te weinig tijd helaas.sloth schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:03:
Komt er nog een derde editie?

Geleihoofd: heb je ook geen tijd meer om zelf mee te rijden?
Tijd voor een paar rondjes per week moet nog wel lukken maar de kans is aanwezig dat ik in de komende maanden 't een tijdje zonder internet zal moeten stellen dus dan heb ik ook niet zoveel aan tijd helaas.sloth schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:26:
Geleihoofd: heb je ook geen tijd meer om zelf mee te rijden?
Ook ik ga overstappen naar een andere autoclub. Bij GoTspeed is het wel een komen en gaan van mensen, maar de race-activiteit blijft minimaal. Ik blijf wel actief (zodra het kan; de omstandigheden van Geleihoofd gelden uiteraard ook voor mij en bovendien kamp ik ook nog eens met een lichte blessure) maar ik hoop iedereen toch weer eens online bij acr of in een 3e editie tegen te komen.
Met dank aan alle GoTspeeders en veel succes en plezier gewenst!
Boesjeude