CaptainPanda schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:59:
[...]
Volgens mij heb ik ook alleen maar gewonnen omdat je geen snellere tijd meer had neergezet. Denk dat die seconde er zeker nog wel in zat; op het rechte stuk tussen Arena en Brooklands zat ik ook ongeveer 0.8-1.0 s in het groen, waar uiteindelijk nog maar 0.1 van is overgebleven.
Het was wel mijn strategie, niet meteen al mijn kruit verschieten maar nog wat speling overlaten, niet vermoedende dat jij daar in de laatste minuut nog overheen komt denderen.

Maar dan nog, sneller was haalbaar maar 't moet eerst nog wel even gedaan worden uiteraard, en op lange circuits is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Hele mooie livery ook op de 370Z, hoe heb je het voor elkaar gekregen om zo gedetailleerd dat logo na te maken?
Thanks.
De tools die ik gebruik zijn:
- Color Detector (om de RGB-waardes van de originele kleuren te weten.)
- Feewhee (vast al bekend uit de TS van 't andere topic, anders
hier nogmaals de info.)
- Helaas blijft 't zelfs met Feewhee een gepiel om 't precies te krijgen, dus gebruik ik daarvoor simpelweg de magnifying tool van Windows zelf. Sindsdien kan ik bijna tot op de pixel nauwkeurig werken.
Maar de Styling Suite blijft een draak van een programma, je moet niet licht ontvlambaar zijn zeg maar. Zo heb ik de livery van m'n Focus RS zonder dollen zeven keer from scratch moeten maken omdat de Styling Suit/Unity Player of ACR weer eens tegenwerkte.