Toon posts:

Wijziging feedback

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat problemen zijn ontstaan tussen mij en een andere tweaker. Heb een onterechte negatieve review ontvangen. Maar goed, daar gaat het mij niet om gezien hij vrij staat mij te beoordelen zoals hij wil.

Wel wil ik dan graag dat het correct word gedaan. En gezien ik hem niets geleverd heb kan hij mij dus ook niet een beoordeling kan geven bij "aflevering". Vreemd genoeg geeft hij mij daar een "goed" voor.

Als ik het beoordelingssysteem verkeerd begrijp mag dit als ongeschreven beschouwd worden. Anders graag aanpassen.

Het betreft de feedback van Str41n. Hij heeft helaas geen behoefte om dit anders op te lossen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet zozeer om het verwijderen of aanpassen van de review. Het gaat er om dat het verkeerd is mij punten te geven voor aflevering gezien ik niets geleverd heb.

Titel van het topic kan ik niet meer veranderen, en de persoon in kwestie is op de hoogte maar heeft geen behoefte aan een oplossing dus...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:34

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done :).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!