Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wiens kont moet ik schoppen om een verlopen domein te kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Er is een domein waarvan de eigenaar vermoedelijk een aantal jaar geleden is overleden.

Een jaar geleden was de hosting verlopen. In ruil voor wat dollars wilde de hoster (niet de eigenaar) de inhoud nog weer even online zetten zodat we een image konden maken.

Vervolgens verliep het domein en veranderde het in zo'n advertising portal. Daarna werd het een andere advertising portal. En nog steeds is het domein bezet.

Ik wil graag dit domein kopen om de oude inhoud in ere te herstellen. Maar hoeveel grappen en portals komen er nog voordat het domein weer beschikbaar is? Is er ook een andere manier om er achter te komen wie het domein (al dan niet als goed bedoelde service) na het verlopen nog bezet houdt?
  • Registered.
  • Verlopen.
  • Grace period. Niets aan de hand. (1 maand)
  • Redemption period. Domein is een advertisement portal geworden. (3 maanden)
  • ???. Domein is een andere advertisement portal geworden. <- hier zijn we nu.
  • Released? Auctioned?
Ik heb geen flauw idee hoe dit proces verloopt. Kan ik ergens vinden wie dit gaat auctionen of releasen? Kan ik een mail-alert krijgen? :P
Created On:16-Jun-2004 19:24:00 UTC
Last Updated On:23-Jul-2013 08:34:53 UTC
Expiration Date:16-Jun-2014 19:24:00 UTC
Sponsoring Registrar:OnlineNIC Inc. (R64-LROR)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Neen het domain is opgekocht door iemand op het moment dat het vervallen was. Op het moment dat het weer vrijkomt kan jij het registeren. Wat waarschijnlijk nooit is. Ze willen er geld voor vangen ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8