Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Bug] Zoeken forum stuk

Pagina: 1
Acties:

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Het zoekbalkje hierboven werkt niet meer. Ik krijg:
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens (503)
Request ID: Plutus_32443_5215f7e2bf1938.18213087

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kan je wat specifieker zijn? Waar zoek je op en is dit op GoT of een van de fora, of zelfs in een topic? Welke browser. Je mist praktisch alle informatie waar om gevraagd wordt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Daos
  • Niet online
Hero of Time schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:51:
Je mist praktisch alle informatie waar om gevraagd wordt.
Waar wordt wat gevraagd? Ik zie geen beleid in Lieve Devvers. Edit: Staat in de FAQ
Hero of Time schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:51:
Kan je wat specifieker zijn? Waar zoek je op en is dit op GoT of een van de fora, of zelfs in een topic? Welke browser.
Ik zocht bijvoorbeeld op "heb je iets nieuws", wat deze link genereert: http://gathering.tweakers...eyword=heb+je+iets+nieuws

Deze link geeft een serverfout (503) in Chrome Versie 28.0.1500.95 m, IE 9, Opera 12.16 en Firefox Nightly 26.0a1. Allen draaiende op Windows Vista.

[ Voor 6% gewijzigd door Daos op 22-08-2013 15:07 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik kan 'm iig bevestigen, die link geeft hier ook zo'n fout, FF23.0.1 in 7x64. Niet meteen overigens, FF lijkt ergens op te wachten en dan ineens
Request ID: Phobos_16948_52160c3f104901.99810333

[ Voor 56% gewijzigd door Raven op 22-08-2013 15:04 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 17:59
Raven schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:03:
Ik kan 'm iig bevestigen, die link geeft hier ook zo'n fout, FF23.0.1 in 7x64. Niet meteen overigens, FF lijkt ergens op te wachten en dan ineens

[...]
Same here met Chrome. Lijkt echt een stukje script dat kapot is.
Request ID: Pontus_12846_52160e16aaebe2.96544039

[ Voor 16% gewijzigd door MuddyMagical op 22-08-2013 15:13 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Of is dit weer zo'n cryptische weergave van een timeout? [forum] Error bij zoeken
ACM schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 21:54:
Blijkbaar duren die zoekopdrachten te lang (wellicht door het aantal resultaten), waardoor onze code er niet meer op wil wachten... En daarom krijg je na een paar seconden een timeout (en dus in jullie geval een vrij onduidelijke foutmelding :P )

[ Voor 63% gewijzigd door Raven op 22-08-2013 15:21 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:32

crisp

Devver

Pixelated

Ja, lijkt mij een timeout error :)

Intentionally left blank

• Daos
  • Niet online
Raven schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 21:59:
En waarom krijgen wij een cryptische melding in plaats van een veel duidelijkere time-out? ;)
Ze hebben geluisterd en de melding veranderd :P

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
^^

zoeken op 'de het een' geeft dezelfde fout (IE8)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daos schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:32:
[...]

Ze hebben geluisterd en de melding veranderd :P
Niet dat ie er duidelijker op is geworden :+

Oscar Wilde

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Zolang ik niet meer dan 1 spatie in een zoekopdracht heb zitten lijkt het te werken :9

Desktop | Server | Laptop

• Hero of Time
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Rupie schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:00:
Zolang ik niet meer dan 1 spatie in een zoekopdracht heb zitten lijkt het te werken :9
Dat is niet waar. Zoek op hero of time heeft 2 spaties en werkt prima bij mij. Zelfs zoeken naar "hero of time en rupie" is binnen een seconde klaar.

Het gaat pas fout als je zoekt met woorden die heel vaak voorkomen. De eerder aangehaalde "de het een" is een perfect voorbeeld.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan wordt het dus tijd dat wij geen cryptische melding meer krijgen maar een melding dat de gebruikte zoektermen zoveel resultaten opleveren dat de zoekmachine het voor gezien houd :P

Oscar Wilde

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Raven schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:31:
Dan wordt het dus tijd dat wij geen cryptische melding meer krijgen maar een melding dat de gebruikte zoektermen zoveel resultaten opleveren dat de zoekmachine het voor gezien houd :P
Ik vond mijn oplossing beter ;)
Namelijk ervoor zorgen dat die zoekopdrachten minder tijd kosten (de zoektijd van dit soort lange resultaten is meer dan gehalveerd) gecombineerd met langer wachten (5 ipv 2 seconden) op de zoekopdrachten.

A.s. dinsdag komt dat live.

Overigens blijft de melding dan cryptisch, dus wellicht moet daar ooit alsnog wat mee gebeuren, mocht het toch nog te vaak voorkomen :/

[ Voor 11% gewijzigd door ACM op 23-08-2013 17:24 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik deed net een test op 'test' (zou je verwachten dat er veel van zijn), die werkt gewoon.

Maar daarna op 'mare' (email van T.net :P), daar kwam wel een foutmelding.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1