Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[forum] Error bij zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 527 views

• eM.
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-10 10:44
Wanneer je zoekt op het forum, en het woord "kans" komt er in voor, dan krijg je een foutmelding. :?

Zie:
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/find?keyword=kans

[ Voor 4% gewijzigd door eM. op 22-07-2013 10:31 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Error
Onbekende fout opgetreden tijdens de pageview
Request ID: Plutus_32102_51ecf07fc5b559.79095211

De fout komt niet meteen, Firefox probeert eerst even de pagina te laden en lijkt ergens op te wachten en dan komt de fout ineens.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Of deze error: Request ID: Pontus_11774_51ecf1ec100985.07853139

• eM.
Ja, het is een Request ID, dus dat zal wel elke keer anders zijn:P

• eM.
Ik heb er nog een:

code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/find?keyword=uit

Verzamel ze allemaal! :P

Verwijderd

Errors:
keyword=op
keyword=over
keyword=in

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat zijn toch het soort woorden waar de meeste forum-zoekmachines van over de zeik gaan omdat ze te kort zijn en omdat ze te vaak voorkomen? :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Ik snap ook niet waarom je überhaupt op die woorden zoekt, daarom zijn ze ook redelijk te achterhalen en kan ik je een hele lijst geven :P
Ze, Te, en Ik geven ook errors b.v.

Ik ben geen developer maar zal denk ik te maken hebben met de hoeveelheid aan resultaten o.i.d.?
Ik zie er i.i.g. niet echt een bug in.

• eM.
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:00:
Ik snap ook niet waarom je überhaupt op die woorden zoekt, daarom zijn ze ook redelijk te achterhalen en kan ik je een hele lijst geven :P
Nee, het is ook niet logisch dat mensen daar op zoeken. Maar hij gaat ook over de zeik als je een aantal van die woorden achter elkaar plaatst. Lijkt me in ieder geval niet wenselijk.

code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/find?keyword=kans+dat+ik+uit+ga

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Blijkbaar duren die zoekopdrachten te lang (wellicht door het aantal resultaten), waardoor onze code er niet meer op wil wachten... En daarom krijg je na een paar seconden een timeout (en dus in jullie geval een vrij onduidelijke foutmelding :P )

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En waarom krijgen wij een cryptische melding in plaats van een veel duidelijkere time-out? ;)

Oscar Wilde

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.