Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
H92! schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:19:
[...]
Ik ben ook op zoek naar de Poetic case. Heb jij misschien een link waar je het hebt besteld?
Ik heb de zwarte versie bij Amazon UK gekocht, was iets van 22 euro kwijt.

Edit: overigens de 2 magneten editie gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door Frunz op 17-12-2013 13:29 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Deze heb ik besteld, 2 magneten. Topper

http://www.amazon.co.uk/g...Y8U2/ref=aw_cr_item_title

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De poetic case, werkt hij goed met een wireless lader?

Ik heb mijn mirracast tussen Samsung TV en Nexus aan 't werk gekregen. Heb de TV alleen hoeven updaten. Werkt prima, blijf alleen lag houden van circa één seconde. Blijkbaar heeft iedereen dat tot nu toe. Het is daarom niet geschikt voor games met veel beweging. Maar voor de rest is 't zeer fijn!

Nu alleen nog een wireless lader en een mini USB to USB female zodat ik toetsenbord kan aansluiten.

Is iemand trouwens bekend of je de resolutie van TV kan verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:53

Bolletje

Moderator Harde Waren
Klopt, de Nillkin cover is naar mijn mening ook af te raden. Door het opstaande randje van de plastic achterkant kan de flap niet fatsoenlijk dicht. Ook het omvouwen van de drie delen (zodat je zo'n driehoek krijgt wat als standaard kan dienen) werkt niet fatsoenlijk.

Het plastic gedeelte sluit dan wel weer goed aan. Een gemiste kans; als er wel magneten waren toegepast zou de hoes al veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:16
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:39:
De poetic case, werkt hij goed met een wireless lader?

Ik heb mijn mirracast tussen Samsung TV en Nexus aan 't werk gekregen. Heb de TV alleen hoeven updaten. Werkt prima, blijf alleen lag houden van circa één seconde. Blijkbaar heeft iedereen dat tot nu toe. Het is daarom niet geschikt voor games met veel beweging. Maar voor de rest is 't zeer fijn!

Nu alleen nog een wireless lader en een mini USB to USB female zodat ik toetsenbord kan aansluiten.

Is iemand trouwens bekend of je de resolutie van TV kan verhogen?
als je een USB verloop kabel zoekt, kijk dan. Maar USB OTG (on the go). Dat zijn de juist je kabeltjes. Verder is Bluetooth wellicht makkelijker.
Wat betreft je tv resolutie, die gaat alleen omhoog als je een nieuwe tv koopt, maar waarschijnlijk bedoel je wat anders. Volgens mij is slim port output full hd, miracast geen idee

Strava

Verwijderd

Een USB OTG, dat is inderdaad wat ik nodig heb. Thanks, zal er dit weekend een aanschaffen.

Wat ik bedoel met resolutie op TV: als ik mijn tablet nu (via Mirracast) mirror op mijn TV, dan blijft het scherm op tv dezelfde resolutie als mijn tablet (het daadwerkelijke beeld is uiteraard wel vele malen groter). Anders gezegd; met bijvoorbeeld surfen op internet zie ik evenveel van een pagina op mijn tv als op mijn Nexus tablet. Kan ik dit voor de TV veranderen? De output-resolutie ophogen zeg maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Op ebay een heel fraai hoesje gekocht voor nog geen 9 euro incl. verzendkosten: http://www.ebay.nl/itm/251346992147 . Duurde wel 6 weken, maar misschien komt dat door de feestdagen? Werkt verder perfect (magneetje zet het tablet aan en uit) en past ook perfect.

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEDfan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:02
Morgen komt mijn Nexus 7 aan. Ik wil zo snel mogelijk een hoesje en zou graag de poetic case willen. Maar deze wordt zowel op amazon als op ebay niet naar België verzonden. Weet iemand waar je deze in België kan kopen? Of heeft iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:03
ik heb deze: http://www.amazon.de/gp/p...o02_s00_i01?ie=UTF8&psc=1
zit goed, magneetje doet het ook
aardig tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

LEDfan schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:35:
Morgen komt mijn Nexus 7 aan. Ik wil zo snel mogelijk een hoesje en zou graag de poetic case willen. Maar deze wordt zowel op amazon als op ebay niet naar België verzonden. Weet iemand waar je deze in België kan kopen? Of heeft iemand een alternatief?
Doe die van mij het ook niet? Ik kon destijds gewoon met creditcard betalen en afleveren in Nederland. Is niet het zelfde als België, maar toch, je kan het even proberen.

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:54
Deze ook maar besteld voor mijn Nexus 7. (in het zwart). Nu afwachten wat er eerder binnenkomt, de tablet zelf of de cover. :-)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Hebben jullie allemaal een creditcard? Of waar betalen jullie mee de gene die de poetic hebben gekocht?

Veder buiten alle cases, dbrand.com heeft mooie stickers voor je Nexus. Vind het zelf niets, misschien andere wel ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Ttje op 27-12-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ttje schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:03:
Hebben jullie allemaal een creditcard? Of waar betalen jullie mee de gene die de poetic hebben gekocht?

Veder buiten alle cases, dbrand.com heeft mooie stickers voor je Nexus. Vind het zelf niets, misschien andere wel ;)
Veel mensen zullen vast wel een creditcard hebben. Mocht je zelf geen hebben, dan kun je met ideal hier eentje halen (prepaid) https://www.3vcard.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
H92! schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 21:11:
[...]

Veel mensen zullen vast wel een creditcard hebben. Mocht je zelf geen hebben, dan kun je met ideal hier eentje halen (prepaid) https://www.3vcard.nl/
Ik doe het ook op deze manier...werkt perfect moet ik zeggen.

Oh en zojuist deze leather case/sleeve besteld voor eur 17 (incl verz kosten en betaald met Paypal) :

http://www.dockem.com/leather-iPad-Sleeve-p/20009-ipad.htm

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.volusion.com/tuetw.xbexr/v/vspfiles/photos/20009-IPAD-4T.jpg?1370941313

[ Voor 27% gewijzigd door dafmay op 28-12-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Hoe gaat dat dan werken als die hoes ook gemaakt is voor ipad's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Ttje schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 11:37:
Hoe gaat dat dan werken als die hoes ook gemaakt is voor ipad's?
Nah...dat dacht ik eerst ook, maar je kiest het specifieke formaat op de website ("size = Google Nexus 7")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Ik heb uiteindelijk deze gekocht: http://item.mobileweb.eba...witem?itemId=360727470345
Bij eBay kom je uiteindelijk tegen de €50 aan met verzend/invoer kosten.
Maar dit alternatief zou hopelijk niet onderdoen, er zit bovendien een screenprotector en een stylus bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
Ik heb ook wel interesse in de Poetic slimline case. Zijn er nog mensen die de kosten willen delen?
Geen CC hier.

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Maarja, om dan weer 10 euro extra voor de kaart zelf uit te geven vind ik dan wel weer jammer want waarschijnlijk gebruik ik hem maar 1x alleen voor de hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
Idd en die cc voucher is ook niet echt ideaal als je dan geld overhoud op die voucher aangezien je vouchers vanaf een rond bedrag kan kopen..

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Plus dat de vervaldatum van de 3vcard heel kort is, 3 maanden.

Zelf heb ik deze:
http://www.mywirecard.com/nl/mastercard.html

Voordeel is dat de vervaldatum heel ver in de toekomst ligt, de kosten voor saldo overboeken zijn altijd "maar" 1 euro. Nadeel is dat je naar een buitenlandse bank moet overboeken(Duitsland) en dat het daarom 3-4 werkdagen duurt voordat je iets kan kopen met je kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Heb zelf deze:
http://www.geckocovers.nl...-7-2013-beschermhoes.html

Kan ik iedereen aanraden. Niet de dunste hoes, wel hoogwaardig aanvoelende materialen met een perfecte bescherming. Bovendien in NL te bestellen met iDeal en volgende dag geleverd. Had ook zo'n poetic hoes besteld destijds op ebay maar dat kwam niet in de buurt van de kwaliteit van deze cover.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:59:
Heb zelf deze:
http://www.geckocovers.nl...-7-2013-beschermhoes.html

Kan ik iedereen aanraden. Niet de dunste hoes, wel hoogwaardig aanvoelende materialen met een perfecte bescherming. Bovendien in NL te bestellen met iDeal en volgende dag geleverd. Had ook zo'n poetic hoes besteld destijds op ebay maar dat kwam niet in de buurt van de kwaliteit van deze cover.
Werkt daar de sleep wake functionaliteit van de cover goed mee? Wordt het klepje een beetje goed dicht gehouden met een magneetje oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 10:51
Zojuist de premium cover besteld. Je weet wel, waarmee je hem kan flippen in landscape mode.

Kom er alleen achter dat er niet zoals bij de iPad smartcovers magneten in zitten door een patent van de fabrikant van het eerder genoemde product.

Grrrr.....jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:15:
[...]

Werkt daar de sleep wake functionaliteit van de cover goed mee? Wordt het klepje een beetje goed dicht gehouden met een magneetje oid?
Ja, sleep functie werkt prima en hij zit uitstekend dicht.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu toch gegaan voor de Poetic slimline. Leek me een overall strakkere case. Het deels losmaken van de case om hem rechtop te zetten sprak me niet zo aan. Ff 3v card gefixed en voor 22 euro bij Amazon gehaald. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButch
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 11:25
Hoe bestellen jullie hem dan op amazon?
Ik heb .com en .co.uk geprobeerd, maar beide shippen niet naar nl.

Hij is voor mijn vrouw, en die wil de magentahoes, maar dat maakttoch niets uit? Ik zit al sinds 26 dec te proberen, en heb zelfs amazon uk geemailed hierover, maar nog geen bericht terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
MadButch schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:48:
Sommige artikelen kan je bij meerdere resellers kopen. Als je kiest voor Amazon UK "zelf" gaat het meestal wel okay. Plus is het gratis verzenden als je boven de 25 Euro komt of zo. Selecteer zelf altijd eerst links Amazon als reseller en zoek daarna pas op specifieke spullen/prijzen.

Hetgeen inderdaad bij die magenta Poetic wat lastig wordt, zie ook geen NL-shipping seller.

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 31-12-2013 13:56 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Ik neig ook naar de poetic. Alleen ik kan hem nergens krijgen... Iemand die de kosten wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButch
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 11:25
De zwarte is inderdaad gewoon te bestellen op amazon co uk, de magenta niet. Dus ik heb die maar besteld.
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent er hier iemand dat een goede case kent in de aard van Poetic slim of Moko? (ook dus liefst geen hatch.)

Ik kan geen website vinden na amazone die het verkoopt op een redelijke prijs zonder helemaal van Amerika te moeten kopen en dan 20 euro verzending te moete betalen + douane kosten.

Heb hier al een uurtje makkelijk zitte rondzoeke maar vin totaal geen shop die dit niet verkoopt met Paypal ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik denk de kwaliteit daarbij niet erg hoog zal liggen,
En zit er ook geen hatch aan de zijkant als je u tablet erin zet?
Daarom ik Nillkin niet zo erg zie zitte.

En zou liever zo 1 gekocht hebben met een magneet, en ik denk zij een sticker gebruikt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:43
Heb deze zelf ook, niets op aan te merken, kwaliteit is goed, zit gewoon een magneet in die zorgt dat de tablet aan gaat en je kunt hem in diverse standen neerzetten.

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterMaceMichu schreef op zondag 05 januari 2014 @ 12:57:
Heb deze zelf ook, niets op aan te merken, kwaliteit is goed, zit gewoon een magneet in die zorgt dat de tablet aan gaat en je kunt hem in diverse standen neerzetten.
Ik vroeg me af of er een hatch zit langs de zijkant dat de tablet in vast neemt?
Ik persoonlijk zou liever 1 hebben die flush zit, dus dat de case niet hoger komt dan de tablet zelf,
Heb dit met mijn andere case's altijd iritant gevonden.

Als er geen overhang/hatch is zo ik hem misschien nog bestellen, ben nu nog aan het wachte op een veiling website of ik eventueel een andere kan kopen, als ik die niet kan krijgen voor een mooie prijs wordt het waarschijnlijk die dat jij voorstelt.

Alvast al bedankt voor uw hulp en advies je mij hier hebt gegeven!

Edit:
Net een Poetic gekocht voor 19 euro (+ 5 pond verzending)
Best meer dan ik wou uitgeven sinds hij in amazon maar 14 pond is, maar heb geen credit kaart dus jah...

Ze zouden daar Paypal eens moete acceptere..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Vandaag mijn Genuine Inventcase ontvangen. Link: http://m.ebay.com/itm?itemId=360727470345
Erg fijne case, handige sleep/awake functie en het materiaal aan de achterkant is prettig om de tablet in de hand te houden (een soort rubber?). Veder is de kwaliteit prima. Overigens krijg je er ook een stylus en een screenprotector bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescue
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-05 13:10
MadButch schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:48:

Hij is voor mijn vrouw, en die wil de magentahoes, maar dat maakttoch niets uit? Ik zit al sinds 26 dec te proberen, en heb zelfs amazon uk geemailed hierover, maar nog geen bericht terug...
Dat maakt dus wel uit, Navy Blue, White en Black wel (voor 12 pond), ondertussen ook in huis, de andere kleurtjes worden niet geleverd buiten de UK... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 13:44
Ttje schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:02:
Vandaag mijn Genuine Inventcase ontvangen. Link: http://m.ebay.com/itm?itemId=360727470345
Erg fijne case, handige sleep/awake functie en het materiaal aan de achterkant is prettig om de tablet in de hand te houden (een soort rubber?). Veder is de kwaliteit prima. Overigens krijg je er ook een stylus en een screenprotector bij!
Kan de flap aan de voorkant (die over het scherm zit) in zijn geheel naar achteren worden geklapt? Ik heb pas een cover ontvangen waarvan dat niet het geval was... Heel erg irritant bij het vasthouden van de Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

art-core schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:33:
[...]

Kan de flap aan de voorkant (die over het scherm zit) in zijn geheel naar achteren worden geklapt? Ik heb pas een cover ontvangen waarvan dat niet het geval was... Heel erg irritant bij het vasthouden van de Nexus.
Ja dit is mogelijk, houd er wel rekening mee dat als je die flap aan de voorkant naar achter doet dat deze er zo'n 5 cm uitsteekt, niet vervelend ofso, maar ik denk ik zeg het even. In het begin is de hoes wel wat stug maar ik heb hem net 2 dagen dus dit word in de loop van de tijd wel verholpen worden ;)

Had hetzelfde met een hoes van miniinthebox, zo'n stinkend pu leer hoesje :D .
Maar met deze hoes ben ik echt super tevreden, goed alternatief voor de poetic.

[ Voor 11% gewijzigd door Ttje op 09-01-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu n weekje mijn Poetic slimline case. Hoesje voelt premium aan, werkt goed en sluit strak. Toch is er iets wat me niet bevalt. Zeker bij een lichte tablet als de nexus 7 merk je elk beetje extra gewicht. Dat is erg jammer IMO, omdat het hem iets minder slick maakt. Het hele apparaat voelt wel een stuk luxer met de slimline er om heen. In the end is het het gewoon waard om je toestel te beschermen van krassen in ruil voor een beetje extra gewicht, maar het is toch jammer. Het speeltje wordt direct ook dikker. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een sleeve die echt gemaakt is voor de Nexus 7 2013. Deze lijkt me super maar moet helemaal uit China komen. Iemand toevallig een goed adres gevonden waar exact hetzelfde model wordt aangeboden? Of kan ik het hier gewoon bestellen en moet ik gewoon geduld hebben vanwege de lange levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescue
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-05 13:10
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:05:
Heb nu n weekje mijn Poetic slimline case. Hoesje voelt premium aan, werkt goed en sluit strak. Toch is er iets wat me niet bevalt. Zeker bij een lichte tablet als de nexus 7 merk je elk beetje extra gewicht. Dat is erg jammer IMO, omdat het hem iets minder slick maakt. Het hele apparaat voelt wel een stuk luxer met de slimline er om heen. In the end is het het gewoon waard om je toestel te beschermen van krassen in ruil voor een beetje extra gewicht, maar het is toch jammer. Het speeltje wordt direct ook dikker. Wat vinden jullie?
Ik vind die Poetic een echt een perfect hoesje. Nexus kaal is bijna 300 gram, met hoes 400 gram. Het stoort me totaal niet, iets meer body ligt juist wel lekker in de hand. (Bovendien kan ik de volume knoppen met deze hoes weer blindelings vinden en de smart cover is gewoon erg handig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Zojuist deze OTG gekocht: http://www.allekabels.nl/...b-20-a-usb-otg-kabel.html

Zou wel niet de goedkoopste zijn, maar ik wil niet zo'n chinees wegwerp dingetje als je snapt wat ik bedoel :P , bovendien heb ik hem morgen in huis.
Nu nog een HDMI naar USB kabel toch?
Deze wil ik wel in China halen, want in NL zijn ze toch wel best duur, of even een bezoekje aan de Action brengen ;)
Iemand een voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ttje schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:29:
Nu nog een HDMI naar USB kabel toch?
Je bedoelt geen MHL-gebeuren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Mhl was bij de GN, de N4 en N7 2013 hebben slimport

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Prulleman schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:35:
Mhl was bij de GN, de N4 en N7 2013 hebben slimport
Ja da's waar, my bad. Bedoelde eigenlijk dat het niet "gewoon" een USB-HDMI kabeltje is maar er toch een stukje logica (kastje) bij zit. Echt goedkoop zijn die "kabels" dan ook niet (>25 Euro en zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ik heb er 1 van ebay, 12 dollar geloof ik. werkt goed, maar helaas wel lag bij gamen, waardoor een SNES spelletje bv niet lekker speelbaar is, mario springt per definitie te laat :(

heb ergens gelezen dat het te maken heeft de HDMI versie, en dat juist bij oude tv's je minder/geen lag zou hebben

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Prulleman schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:13:
heb ergens gelezen dat het te maken heeft de HDMI versie, en dat juist bij oude tv's je minder/geen lag zou hebben
Komt dat niet door processing van de tv dan? Game-mode wil dan nog wel eens helpen soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Hmm, hoe krijg ik het dan nu voor elkaar om mijn Nexus met de TV te verbinden?
Heb ik dan zoiets nodig: http://m.miniinthebox.com...abel-rood-2m_p670909.html

Of dit:
http://m.miniinthebox.com...-kabel-zwart_p581318.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zijn alle twee hetzelfde, alleen is de ene een volledige kabel, en de andere moet je zelf voor hdmi kabel zorgen.

Maar vzv ik weet is het geen MHL meer, maar zoals eerder aangegeven "slimport"

[ Voor 27% gewijzigd door FreshMaker op 15-01-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Ja klopt, heb al een otg kabel maar moet nog iets kopen zodat er hdmi opkan, iemand ideeën ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Brad Pitt schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:16:
[...]

Komt dat niet door processing van de tv dan? Game-mode wil dan nog wel eens helpen soms.
aja... dat zou best kunnen, straks eens uitproberen, thanks. Als ik het me goed herinner heeft mijn tv dat wel
Ttje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:35:
Ja klopt, heb al een otg kabel maar moet nog iets kopen zodat er hdmi opkan, iemand ideeën ?
Tegelijk gaat niet..., maar slim port dus, eBay staat er vol mee
Prulleman in "Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013)"

[ Voor 7% gewijzigd door Prulleman op 15-01-2014 20:13 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ook maar zo'n slimport ding besteld dan. 9 Euro, incl. verzenden plus waar het apparaat ook meteen mee wordt opgeladen. Leek mij handiger aangezien ik niet denk dat de accu eeuwig vol blijft tijdens streamen :P

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/SSPHDMI001_MAIN.JPGAfbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/SSPHDMI001_PT001.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Game mode op de tv scheelt inderdaad qua lag :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Prulleman schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:24:
Game mode op de tv scheelt inderdaad qua lag :)
Da's tenminste weer iéts :) Jammer van de framerate, maar ja, voor een gimmick niet zo heel erg imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:19:
Ook maar zo'n slimport ding besteld dan. 9 Euro, incl. verzenden plus waar het apparaat ook meteen mee wordt opgeladen. Leek mij handiger aangezien ik niet denk dat de accu eeuwig vol blijft tijdens streamen :P

[afbeelding][afbeelding]
Waar heb je deze gekocht? (linkje)
Ziet er interessant uit! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ttje schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:58:
Waar heb je deze gekocht? (linkje)
Ziet er interessant uit! :9
Hierzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:55

CeesKees

I rest my Kees

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:54:
Ik zoek een sleeve die echt gemaakt is voor de Nexus 7 2013. Deze lijkt me super maar moet helemaal uit China komen. Iemand toevallig een goed adres gevonden waar exact hetzelfde model wordt aangeboden? Of kan ik het hier gewoon bestellen en moet ik gewoon geduld hebben vanwege de lange levertijd?
Vond dit wel een mooie:
http://www.amazon.co.uk/g...psc=1&smid=A2F4X97S1IYW70

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41L5hMYrdzL.jpg

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze gekocht http://www.case2go.nl/tablet/asus/nieuwe-nexus-7/hoes-zwart
De tijd die je moet wachten tot het scherm aangaat nadat je de flap opent verschilt nogal. Soms bijna direct, soms meer dan een minuut. Waar ligt dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
meer dan een minuut??? dat is wel heel vreemd...
maakt het nog uit in welke positie de flap open staat (helemaal naar achter, of in de stand positie?

er zit namelijk ergens een magneetje dit dit regelt...

ooit wel ergens gelezen als wifi lang niet verbonden is dat de auto wake niet werkt, maar dan zou alleen bij de eerste (2?) android release voor de N7 2013 hebben gespeeld, niet bij de latere builds

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja belachelijk lang heh. Die positie moet toch niet veel uitmaken? Als het magneetje weg is moet ie open gaan als je mij vraagt.
Ik heb 4.3, JSS15Q.
Hij gaat terug, hier heb ik niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Update eerst eens naar kit kat.. Wellicht helpt het en misschien is je hoesje niet goed...

[ Voor 27% gewijzigd door Prulleman op 24-01-2014 17:38 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuh, ik zit goed. Ik heb het upgrade systeem gemold, ik wil geen notificaties zien. Ik heb root en ben tevreden zo. Als het daaraan ligt, jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:14
Heb de cover van Gecko besteld. Snelle levering en ik ben erg tevreden. Wilde de cover met name voor op mijn werk, maar vind het thuis toch ook wel prettig dat ik hem rechtop kan zetten. Dit is ook lekker stabiel, dus werkt ook in bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:38
Heb zojuist met de BTW actie van MM de nexus 7 besteld voor mijn dochter. Nu zoek ik een stevig hoesje waarbij de Nexus ook nog enigszins schuin kan staan.

Zie iets staan over een premium case, maar die vind ik aardig aan de prijs. Die poetic lijkt me ook wel wat. Is die alleen via Ebay te verkrijgen? Werken die cases hetzelfde als bij een appel ipad case? Bij openen start die op en bij sluiten gaat die uit?

Of hebben jullie nog andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Brad Pitt schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:19:
Kabeltje net binnen gekomen, meteen even thuis getest. Doet, eigenlijk zoals verwacht, gewoon helemaal niets. Nou ja, als je een beetje schudt zie je soms heel even ruis, dan weer zwart beeld. Verkoper mailen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Brad Pitt schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:43:
[...]

Kabeltje net binnen gekomen, meteen even thuis getest. Doet, eigenlijk zoals verwacht, gewoon helemaal niets. Nou ja, als je een beetje schudt zie je soms heel even ruis, dan weer zwart beeld. Verkoper mailen nu.
Hmm gelukkig had ik deze toch maar niet genomen...
Ik heb deze: http://m.ebay.nl/itm/190958754724?txnId=932684405009
Ik zal mn evaring wel even posten zodra hij binnenkomt (geschatte levering 28 jan - 6 feb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
supercop7373 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 20:36:
Heb zojuist met de BTW actie van MM de nexus 7 besteld voor mijn dochter. Nu zoek ik een stevig hoesje waarbij de Nexus ook nog enigszins schuin kan staan.

Zie iets staan over een premium case, maar die vind ik aardig aan de prijs. Die poetic lijkt me ook wel wat. Is die alleen via Ebay te verkrijgen? Werken die cases hetzelfde als bij een appel ipad case? Bij openen start die op en bij sluiten gaat die uit?

Of hebben jullie nog andere opties?
Ik zit zelf met hetzelfde vraagstuk qua casing alleen vraag ik mij af of de draaibare cases handig zijn of dat het direct allemaal een stuk dikker word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ttje schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:44:
Hmm gelukkig had ik deze toch maar niet genomen...
Weet niet of het door de custom Rom komt hoor... Zet er vanavond een andere op en test het opnieuw :)
Nada. Mag hem terugsturen naar China. Welnu, da's niet écht zinvol :P

[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 31-01-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
Brad Pitt schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:32:
[...]

Weet niet of het door de custom Rom komt hoor... Zet er vanavond een andere op en test het opnieuw :)
Nada. Mag hem terugsturen naar China. Welnu, da's niet écht zinvol :P
Als je hem via Ebay gekocht hebt, kan je het best een geschil aanmaken.
Grote kansd at je dan via Paypal je geld terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Boertje1991 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:55:
Als je hem via Ebay gekocht hebt, kan je het best een geschil aanmaken.
Grote kansd at je dan via Paypal je geld terugkrijgt.
Gekocht via ebay ja. Vind dat wel een beetje sneu eigenlijk, geschil aanmaken. Ik bedoel, als ik iets in een winkel koop en het is kapot moet ik er toch ook gewoon mee terug. Krijg dan ook niet meteen geld retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand ervaring met ASUS Nexus 7 Travel Cover Groen? Kost 20 euro bij de MM. Ik zoek een cover/hoesje waarmee de Nexus7 een val overleeft. Een Otterbox vind ik iets te prijzig, ik zoek dus eigenlijk een nep-Otterbox. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-10-2023
Zucht het is niet mogelijk om een Poetic Slimline af te leveren bij mijn adres. Baal daar wel van, deze kwam toch het beste uit de bus.

http://www.amazon.co.uk/g...Y8U2/ref=aw_cr_item_title

Lees dat andere hem wel hebben kunnen laten bezorgen? Als iemand nog een mogelijkheid heeft om hem te bestellen zou hij daar mij erg bij helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Matthijs89 op 06-02-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Bij mij is de poetic gewoon bezorgd, ook via amazon.co.uk.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Je moet zoeken naar afhandeling via Amazon zelf, de meeste externe sellers versturen niet of heel duur naar het buitenland.
Deze bv.
http://www.amazon.co.uk/g...&sr=8-1&pi=AC_SX110_SY165
(Heb niet het bestel proces doorlopen, maar volgens is deze goed, Sold by Smart Shop Online and Fulfilled by Amazon)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Prulleman schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 23:41:
Je moet zoeken naar afhandeling via Amazon zelf, de meeste externe sellers versturen niet of heel duur naar het buitenland.
Deze bv.
http://www.amazon.co.uk/g...&sr=8-1&pi=AC_SX110_SY165
(Heb niet het bestel proces doorlopen, maar volgens is deze goed, Sold by Smart Shop Online and Fulfilled by Amazon)
Bedankt, ik had hetzelfde probleempje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:38
Ik heb uiteindelijk de Poetic genomen via Amazon. Binnen een week binnen. Past er strak in. Was iets van 22 euro kwijt.

[ Voor 13% gewijzigd door supercop7373 op 09-02-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lydus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 18:44
Paar dagen geleden deze (http://www.ebay.nl/itm/151146951474) Slimport adapter binnen gekregen, zou volgens de beschrijving moeten werken met met de Nexus 7, maar doet het helaas niet. De standaard symptomen doen zich voor, beeld springt in en uit, signaal lijkt compleet weg te vallen, komt weer terug, of verdwijnt helemaal. Ik heb een Panasonic plasma van een jaar of vier oud.

Het lijkt er op dat de adapter kapot is, maar niets is minder waar. Voor de aardigheid ook nog getest met mijn Nexus 5, en tot mijn verbazing geen enkele storing of wat dan ook, werkt perfect (met stroom aangekoppeld). En dat terwijl de adapter wordt verkocht voor de Nexus 4 en 7. Dat was met een HDMI 1.3 kabel, dus voor de zekerheid ook nog met een HDMI 1.4 kabel van de Action geprobeerd, maar met die kabel krijg ik bij de 5 en 7 zwart beeld (de kabel werkt wel normale apparatuur).

Als je problemen hebt met je Slimport adapter kan het dus aan van alles en nog wat liggen. Heeft iemand al succes met een goedkope adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4zzup
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-05 15:36
Lydus schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:55:
Paar dagen geleden deze (http://www.ebay.nl/itm/151146951474) Slimport adapter binnen gekregen, zou volgens de beschrijving moeten werken met met de Nexus 7, maar doet het helaas niet. De standaard symptomen doen zich voor, beeld springt in en uit, signaal lijkt compleet weg te vallen, komt weer terug, of verdwijnt helemaal. Ik heb een Panasonic plasma van een jaar of vier oud.

Het lijkt er op dat de adapter kapot is, maar niets is minder waar. Voor de aardigheid ook nog getest met mijn Nexus 5, en tot mijn verbazing geen enkele storing of wat dan ook, werkt perfect (met stroom aangekoppeld). En dat terwijl de adapter wordt verkocht voor de Nexus 4 en 7. Dat was met een HDMI 1.3 kabel, dus voor de zekerheid ook nog met een HDMI 1.4 kabel van de Action geprobeerd, maar met die kabel krijg ik bij de 5 en 7 zwart beeld (de kabel werkt wel normale apparatuur).

Als je problemen hebt met je Slimport adapter kan het dus aan van alles en nog wat liggen. Heeft iemand al succes met een goedkope adapter?
Heb zelf deze een tijdje geleden gekocht voor mijn Nexus 4 en kan 'm nu dus ook gebruiken voor mijn Nexus 7 2013. Heb af en toe wel last van 1 of 2 tellen lang ruis, dus voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen. Maar bij gebrek aan alternatieven, is dit een prima optie.

Bij mij werkt 't trouwens veel beter op mijn nexus 7 dan op mijn nexus 4... :?

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Heeft iemand ervaring met een Qi charger voor de Nexus 7? Ben er wel nieuwsgierig naar en het lijkt me gewoon makkelijk.

En het geek gehalte is leuk :P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Prulleman
ja.. ik heb een tijd terug deze gekocht (of een variant ervan)
http://www.ebay.com/itm/Q...&var=&hash=item4d129361cf

maar die heeft vanaf dag 1 niet goed gefunctioneerd, heb nog wel een deel van mijn geld (toen 25 dollar) terug gehad. Bij andere schijnt ie wel goed te werken. Nu doet ie helemaal niets meer.

Maar daar heb je niet zoveel aan. In principe werkt elke charger, maar let op de manier van plaatsen, omdat de tablet groter is dan een gsm zie je niet zo goed waar je em legt. en bij de meeste laders moet je redelijk specifiek zijn qua plaatsing.

Ik heb nu een officiele google nexus lader besteld (nieuwe model, dus niet de N4 orb, maar deze:
http://www.amazon.com/Nex...-1&keywords=nexus+charger )
deze heeft magneten, speciaal voor de N5, maar dit helpt ook bij andere devices als de N4 en de N7 voor het plaatsen.
Wel wat duurder (was 50 euro kwijt inc verzending etc) maar was even klaar met chinese rommel :)
volgende week kan ik je vertellen hoe het met de N7 werkt.

Strava

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Bedankt voor je eerlijke antwoord Prulleman. Dan wacht ik dat eventjes af. Heb wel graag iets dat werkt ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Prulleman
Mu.siQ schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:08:
Bedankt voor je eerlijke antwoord Prulleman. Dan wacht ik dat eventjes af. Heb wel graag iets dat werkt ;)
De meeste hebben geen problemen hoor met de 10-15 dollar ebay laders, kijk ook maar eens op XDA http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=2410 ik had gewoon een maandag ochtend model :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 17:50

MikeWazowski

Look into my eye

Ik dacht deze ook aan te schaffen maar de verkoper heeft er denk ik teveel terug gekregen en rekent nu 1196 dollar :P - meer even serieus: heeft iemand positieve ervaringen met dergelijke adapters?

[ Voor 23% gewijzigd door MikeWazowski op 28-02-2014 10:51 . Reden: Lezen is ook een vak: staat net boven mijn post 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Mu.siQ schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:08:
De nieuwe Nexus wireless charger hier in gebruik, nu met de N4 en N7, hopelijk deze week ook de N5.

De magneetjes pakken de N7 erg goed, maar dan wel zonder case. Met case voel je wel wat trekken, maar is het plaatsen niet heel makkelijk/duidelijk, Ik heb nu de lader precies zover van de hoek van mijn nachtkastje "geplakt" (met de micro suction laag aan de onderkant) dat ik mijn N7 makkelijk kan uitlijnen met de hoek van mijn nachtkastje. (maar zonder case is dat dus niet nodig, door de magneten).
Opladen gaat prima, met en zonder case (nilkin v series).

De N4 is een stuk makkelijker te plaatsen, de rinke fusion case die daarom heen zit heeft precies een randje die over de zijkanten van de lader valt, dus in de breedte uitlijnen gaat prima, in de hoogte is het makkelijk inschatten. Zonder case pakken de magneten een beetje, maar niet zoals bij de N5 (schijnbaar) en de N7. N4 met case doet weinig met de magneten.

Al met al ben ik er blij mee voelt een stuk degelijker dan standaard ebay spullen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaszOne
  • Laatst online: 16-09 19:18
Na een tijdje geleden dit gelezen te hebben: http://nl.hardware.info/n...der-aan-voor-nexus-7-2013

Vroeg ik me af wanneer deze beschikbaar kwam, en nu blijkt deze bij Conrad op voorraad te zijn: http://www.conrad.nl/ce/n...CFYQfwwodkwcA_A&WT.srch=1

Toch een leuk ding om mijn Nexus op de tv aan te sluiten, misschien binnenkort eens bestellen...

I'm sorry, did i just break your concentration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonflyslayer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-08 23:54
Ik heb de Poetic SlimLine bij PoeticCases zelf besteld voor €24,- en was binnen een week hier (gewoon door de brievenbus). Tevens traceerbaar via usps.

Met de case is het amper meer dan de tablet zelf, moet natuurlijk wel een beetje bescherming bieden.
Zeer tevreden over het geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
pven schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:17:
Iemand ervaring met ASUS Nexus 7 Travel Cover Groen? Kost 20 euro bij de MM. Ik zoek een cover/hoesje waarmee de Nexus7 een val overleeft. Een Otterbox vind ik iets te prijzig, ik zoek dus eigenlijk een nep-Otterbox. :)
Onder het motto liever laat dan nooit hier mijn reactie.

Vandaag heb ik mijn Nexus 7 binnen gekregen (via Bol.com). Ik kreeg een gratis Travel Cover hoesje erbij.

Het is een beetje rubberachtig/tpu materiaal. Wel flexibel maar het blijft niet plakken in je broekzak zoals bij die goedkope telefoonhoesjes. Het is echt een cover er niet meer. Geen standaard dus.

Met de randen zit die om de tablet heen en het is gewoon een flap over het scherm die je kan omvouwen naar de achterkant bij het gebruiken van de tablet.

De uitsparingen zijn goed gemaakt. Ik zou de tablet zo in mijn schooltas stoppen tussen al mijn boeken, dat kan hij prima hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BG_tweakersnet
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-09 15:17
Ik zoek een houder voor ind e wagen, liefst iets zoals de Steelvie van Nite Itz, de Steelie zelf is te licht voor tablets te houen in de wagene dixit Nite Itz zelf per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ik krijg Mijn Nexus 7 2013 met geen stokken gekoppeld met mijn 1st gen Apple bluetooth-toetsenbord... Mensen die daar ook last van hebben? Voor ik de PIN volledig kan intikken verdwijnt de popup met die PIN in en krijg ik 'kan niet communiceren met Apple Wireless Keyboard'.

Of hoort dit in een aparte thread? Lijkt me beetje egocentrisch voof zo'n probleem :P

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
dragonflyslayer schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:15:
Ik heb de Poetic SlimLine bij PoeticCases zelf besteld voor €24,- en was binnen een week hier (gewoon door de brievenbus). Tevens traceerbaar via usps.

Met de case is het amper meer dan de tablet zelf, moet natuurlijk wel een beetje bescherming bieden.
Zeer tevreden over het geheel.
ik heb twee van die hoesjes gekocht, maar beide zijn na een paar maanden al am vervanging toe. Het plastic in de hoeken brokkelt af, gelukkig blijft de tablet nog wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 10:11
ik zoek nog steeds een wall mount voor de nexus 7, maar weinig tot geen resultaat. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Weet iemand waar ik dit fatsoenlijk in Nederland kan kopen?

http://www.asus.com/Table...US_Dock_for_Nexus_7_2013/

nevermind.... Asus verkoopt dat kreng exclusief in z'n eigen webshop |:(

[ Voor 23% gewijzigd door sHELL op 24-04-2014 19:18 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:50
sHELL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 19:16:
Weet iemand waar ik dit fatsoenlijk in Nederland kan kopen?

http://www.asus.com/Table...US_Dock_for_Nexus_7_2013/

nevermind.... Asus verkoopt dat kreng exclusief in z'n eigen webshop |:(
Dat ding heeft QI en vervolgens maken ze een dock met een microUSB connector? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Sypher schreef op donderdag 24 april 2014 @ 19:45:
[...]

Dat ding heeft QI en vervolgens maken ze een dock met een microUSB connector? 8)7
HDMI output to view HD 1080p content on an HDTV or LCD display
Niet alleen laden, maar ook slim port...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 15:31
Late reactie, maar ik zou me nog even 2x bedenken als ik de reviews op Amazon.com over de Asus dock lees...

Kwam er vorige week achter dat m'n Poetic Slimline aan het scheuren is rond de magneten :( Nooit gevallen oid, zal eens een mailtje richting Poetic sturen. Anderen hier toevallig ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Laatst online: 06-09 10:21
ESteg schreef op zondag 20 juli 2014 @ 15:18:
Late reactie, maar ik zou me nog even 2x bedenken als ik de reviews op Amazon.com over de Asus dock lees...

Kwam er vorige week achter dat m'n Poetic Slimline aan het scheuren is rond de magneten :( Nooit gevallen oid, zal eens een mailtje richting Poetic sturen. Anderen hier toevallig ook last van?
Ja, magneetjes zijn er beide al een keer uit gekomen, toevallig de tweede een paar dagen geleden. Beetje lijm er tussen en ze zitten weer vast. De case voelt zelf verder nog wel goed aan en ik ben niet bang dat ie ineens scheurt en m'n tablet er uit valt.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Recentelijk een Nexus7 FHD gescoord via tweakers.
Prima device om b.v. dslrdashboard te runnen d:)b

Was op zoek naar een toepasselijke cover en vond deze (via amazon.de gekocht)
Niet supergoedkoop, maar wel degelijk en perfect strak passend:

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8629/16643688102_b72de99dd6_c.jpgNexus7-3 by Chasa:Imago, on Flickr
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8646/16458514529_1fff84bcca_c.jpgNexus7-2 by Chasa:Imago, on Flickr
Een Cruzerlite 'Bugdroid' in de kleur transparant/smoke.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Mooi ding. Maar hoe bescherm je je scherm met deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Als schermprotectie heb ik van die pantserfolie er op zitten:
http://www.ebay.de/itm/2x...olien&hash=item19fab0b798
twee stuks voor 4,95.

Ideaal. De hele familie gebruikt van die pantserfolie protectors voor o.a. Een Samsung Note, een Nexus 4, een Nexus 5 en nu ook een Nexus 7. :)

Mooie Plaatjes   

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste