Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

wimstradamus schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:53:
Wacht hier ook op een case van dx-box.com, 9-9-2013 besteld zo tussen de 9-15 werkdagen duren zit nu op 19 werkdagen.
even een mailtje gestuurd of ze kunnen vertellen wat de status is.
wachten geduldig af.
Ik heb inmiddels een geschil geopend voor mijn order bij DX-BOX.
Week 4: Ik vraag waar mijn pakket blijft, krijg ik een mail terug dat als ik mn pakje binnen 1 week niet heb, mijn geld terug krijg.
Week 5: Ik vraag mijn geld terug, want geen pakje, vragen ze nog een keer 1 week te wachten, en dat ik dan mijn geld terug krijg.
Week 6: Geschil geopend bij paypall. We zijn nu een halve week verder, en nu reageert de winkel niet meer! Sukkels. Bestel daar nooit meer. Leugenaars. De winkel heeft nu tot begin november de tijd te reageren. Terwijl ik mijn hoesje 01-09 heb besteld.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 15:31
Repro schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:49:
Merk dat ik het overzicht kwijt raak, nog niet veel ervaring met het forum en bestellen via amazon.
Sites die niet meer verzenden, of met grote verzendkosten
Sites die niet leveren, of veels te laat

Ben zelf gaan zoeken met term poetic slimcase, die lijkt me het meest geschikt.
Dat gaat lukken, wel met 75 pond of dollar aan verzendkosten voor drie stuks.

Iemand die een link heeft van een site die op lijd levert en met redelijke verzendkosten?
Zou super zijn
Amazon.co.uk: 3 stuks, kiezen voor "FREE super saver delivery" en je hebt 3 zwarte Poetic slimlines (de gekleurde zijn iets duurder) voor omgerekend ongeveer 45,- euro. Verzending via Amazon, zelf veel ervaring mee, prima bezorging en prima service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
jmk schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:04:
[...]

Ik heb inmiddels een geschil geopend voor mijn order bij DX-BOX.
Week 4: Ik vraag waar mijn pakket blijft, krijg ik een mail terug dat als ik mn pakje binnen 1 week niet heb, mijn geld terug krijg.
Week 5: Ik vraag mijn geld terug, want geen pakje, vragen ze nog een keer 1 week te wachten, en dat ik dan mijn geld terug krijg.
Week 6: Geschil geopend bij paypall. We zijn nu een halve week verder, en nu reageert de winkel niet meer! Sukkels. Bestel daar nooit meer. Leugenaars. De winkel heeft nu tot begin november de tijd te reageren. Terwijl ik mijn hoesje 01-09 heb besteld.
Ik heb hem vorige week binnen gehad, nadat ik net een andere had gekocht. :/
Had hem wel met een Track en Trace besteld (niet dat je hem kon volgen) maar goed.
Gelukkig heb je met Paypal betaald dan krijg je in ieder geval je geld terug (wel geduld nodig)

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:57
ESteg schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:43:
[...]

Amazon.co.uk: 3 stuks, kiezen voor "FREE super saver delivery" en je hebt 3 zwarte Poetic slimlines (de gekleurde zijn iets duurder) voor omgerekend ongeveer 45,- euro. Verzending via Amazon, zelf veel ervaring mee, prima bezorging en prima service.
Bedankt voor je reactie, ben alleen weer aantal uren bezig met proberen te bestellen.
Ze willen het in twee gedeelten versturen, ik had ook een pack screenprotecters besteld, die maar van de bestel lijst gehaald.
Maar ook de drie hoesjes (verschillende kleuren) worden in twee keer verzonden, (alles wel op voorraad)
De optie FREE super saver delivery wordt niet aangegeven, alleen standaard verzenden.
Deze drie hoezen kosten met verzenden rond de 77 pond, waarvan 32 pond aan verzendkosten.
Wat gaat er mis, vraag ik me af (glazen bol) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klik op 2 new from £12.95 en dan de bovenste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repro
Nope, gaat het niet worden, blijft op het eind de bestelling versturen in twee keer, niks geen Free dingens,
ben er gaar van...

Update:
Stapje verder
Als ik 3x de kleur zwart bestel kan het wel.
Zodra ik een kleur bestel vervalt die Free ''dingens''
Gezien in huis drie dezelfde tabletten zijn, is een kleurcover wel gewenst ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Repro op 18-10-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
Repro schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:35:
Update:
Stapje verder
Als ik 3x de kleur zwart bestel kan het wel.
Zodra ik een kleur bestel vervalt die Free ''dingens''
Gezien in huis drie dezelfde tabletten zijn, is een kleurcover wel gewenst ;)
Aha! Je moet even goed kijken of de verzending via Amazon gaat. Dat zie je een paar regels onder de prijs aan "Fulfilled by Amazon". Niet alle kleuren zijn zo beschikbaar. Zwart en navy blue bijvoorbeeld wél, maar rood niet. Als alle 3 de covers "fulfilled by Amazon" zijn, dan kom je in aanmerking voor de free super saver shipping.

Sorry dat het je zo veel tijd gekost heeft, ik had niet alle kleuren bekeken en had dus niet in de gaten dat je tegen dit probleem aan zou lopen...

[edit] Bij dezen: rood, magenta en sky blue zijn de kleuren die niet in aanmerking komen voor gratis verzending. Even kiezen uit de andere opties dus om voordelig uit te zijn :)

[ Voor 10% gewijzigd door ESteg op 19-10-2013 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 08:48
<nvm>

[ Voor 96% gewijzigd door Brad Pitt op 19-10-2013 01:40 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repro
Bedankt voor het meedenken
Ben nu aan het kijken naar:

http://www.amazon.de/IVSO...0&keywords=moko+nexus+7+2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

wimstradamus schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:41:
[...]

Ik heb hem vorige week binnen gehad, nadat ik net een andere had gekocht. :/
Had hem wel met een Track en Trace besteld (niet dat je hem kon volgen) maar goed.
Gelukkig heb je met Paypal betaald dan krijg je in ieder geval je geld terug (wel geduld nodig)
Ik precies t zelfde! Donderdag mn geld terug, zaterdag de hoes, terwijl ik elders al een andere heb besteld. Toch maar ff een mailtje naar DX-BOX dat ik hem ontvangen heb, en hoe ik dan alsnog moet betalen. Eerlijkheid duurt t langst. Wel een irritant gedoe.

Mijn Meenova microSD to micro USB adapter is er niet niet, maar dan heb ik eindelijk mijn N7 compleet. Hij is al wel verzonden, maar niet te traceren vanaf Singapore. Hopelijk voor 31-10 in huis. Ook 04-09 besteld, pre-order was het toen. Meenova had ook last van Chinese traagheid, en moest uitwijken naar andere vervoerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
Wat verzending betreft: zelfde verhaal, maar nu dus letten op "Versand durch Amazon".

Voor zover ik begrepen had, heeft deze cover geen magneten om de opgerolde driehoek bijeen te houden, i.t.t. de Poetic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Laatst online: 17-09 11:57
Amazon is boven de 25 pond gratis verzenden.
Opzich wil ik wel een Poetic maar geen 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornholio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 15:14
Ben door de draad heen geskimmed. Conclusie is dat dit op het moment een goede keus voor een cover is?
http://www.amazon.co.uk/g...ie=UTF8&psc=1&s=computers
Of de Poetic?
http://www.amazon.co.uk/P...52&sr=8-2&keywords=poetic

@Chris89
Hey misschien dat we gezamelijk kunnen bestellen en dan de kosten delen?

[ Voor 40% gewijzigd door Cornholio op 20-10-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Cornholio schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:40:
Ben door de draad heen geskimmed. Conclusie is dat dit op het moment een goede keus voor een cover is?
http://www.amazon.co.uk/g...ie=UTF8&psc=1&s=computers
Of de Poetic?
http://www.amazon.co.uk/P...52&sr=8-2&keywords=poetic

@Chris89
Hey misschien dat we gezamelijk kunnen bestellen en dan de kosten delen?
Prima plan! Stuur me maar een bericht, (PM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repro
ESteg schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:55:
[...]

Wat verzending betreft: zelfde verhaal, maar nu dus letten op "Versand durch Amazon".

Voor zover ik begrepen had, heeft deze cover geen magneten om de opgerolde driehoek bijeen te houden, i.t.t. de Poetic.
Besteld, gratis verzenden, ook bij cover met een kleurtje.
Laat wel ff weten of er een magneet op de driehoek zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskarina
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11-2022
Ik heb zo'n 6-7 weken geleden dit hoesje besteld op eBay.

Duurde erg lang voor het hier was, zelfs voor spul uit China (meestal binnen 4 weken wel binnen).

Voor een supergoedkoop hoesje prima qua formaat en pasvorm (omgerekend net iets meer dan 5 euro zonder verzendkosten), maar ik heb problemen met de magneten van de sluiting. Regelmatig gaat mijn tab op slaapstand als ik 'm gewoon opengeklapt heb met de flap in driehoek of plat tegen de achterkant. Ik denk dat de magneten wellicht wat aan de zware kant zijn ofzo?
Ik had zelfs een keer dat 'ie helemaal niet meer aan wilde terwijl hij in de hoes zat. Op zoek naar een (iets duurder?) hoesje!

Don't panic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
Eskarina schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:56:
Ik heb zo'n 6-7 weken geleden dit hoesje besteld op eBay.

Duurde erg lang voor het hier was, zelfs voor spul uit China (meestal binnen 4 weken wel binnen).

Voor een supergoedkoop hoesje prima qua formaat en pasvorm (omgerekend net iets meer dan 5 euro zonder verzendkosten), maar ik heb problemen met de magneten van de sluiting. Regelmatig gaat mijn tab op slaapstand als ik 'm gewoon opengeklapt heb met de flap in driehoek of plat tegen de achterkant. Ik denk dat de magneten wellicht wat aan de zware kant zijn ofzo?
Ik had zelfs een keer dat 'ie helemaal niet meer aan wilde terwijl hij in de hoes zat. Op zoek naar een (iets duurder?) hoesje!
Deze heb ik zo'n 6 weken geleden ook besteld (11 september), maar nog steeds niet ontvangen :(
Ik heb deze besteld omdat ik ook zo'n case had van de vorige nexus 7 en die beviel mij prima.
Hopelijk hebben ze niet allemaal dit probleem anders heb ik ook nog voor niks zo lang gewacht, als hij nog komt. Mocht hij deze week niet komen, vraag ik wel m'n geld terug,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repro
Repro schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:44:
[...]

Besteld, gratis verzenden, ook bij cover met een kleurtje.
Laat wel ff weten of er een magneet op de driehoek zit.
http://www.amazon.de/IVSO...0&keywords=moko+nexus+7+2

Besteld op 20 oktober, gisteren al binnen.
Geen verzend kosten.

Alleen..
Bij de rode cover, staat op het metalen clipje het merknaam ‘’IVSO’’
Er is geen magneetfunctie om de opgerolde driehoek bijeen te houden.
De voorklep sluit stevig aan via de magneten.

Bij de blauwe cover, staat op het metalen clipje geen merknaam, staat nergens vermeld.
Bij deze is wel een magneetfunctie om de opgerolde driehoek bijeen te houden.
Bij deze sluit de voorklep niet stevig via de magneten, klep schiet zo los.
Komt waarschijnlijk omdat de magneten op de cover niet geheel in lijn staan met de magneten op de flap..

Alles was degelijk ingepakt, covers zijn netjes geseald met artikel nummer van IVO.

Waarom er dan zoveel verschil tussen de beide covers zit, is me niet duidelijk. :?
Had verwacht een magneet om de driehoek bij elkaar te houden, en een goed sluitende voorklep.
Nu hebben beiden één goed werkende functie, tja….

FF een update
De covers nog eens goed bekeken, en betast :) met een metalen voorwerp.
De rode cover heeft wel een magneet die de driehoek bij elkaar moet houden, die zit op een vreemde plek, doet zijn werk niet.
De rode cover, heeft daarnaast een magneet bij de voorklep, dit zorgt dat de voorklep stevig sluit tegen de cover aan.

De blauwe cover, heeft geen extra magneet op de voorklep, daarom laat de voorklep snel los van de cover.
De blauwe cover heeft de magneet wel op de juiste plek staan om de driehoek bij elkaar te houden.

8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Repro op 25-10-2013 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 22:10
heb ook de nillkin v series binnen, zoals bekend geen magneten om de cover dicht te houden(vind ik nog wel ok, stop em toch meestal in een plat vak in mijn tas).
De auto wake werkt prima, maar de driehoek blijft niet bij elkaar, nog geen 10 seconden. Ik heb hier wel (volgens mij ook een tip eerder uit dit topic) deze oplossing voor, zo blijft ie wel bij elkaar).
Afbeeldingslocatie: http://www.nvalphen.nl/files/got/nillkin.jpg

Verder had ik nog de hoop dat de voorkant echt leer zou zijn, maar dit is een soort rubberachtig plastic.
Verder is ie wel mooi compact, een van de minst bulky cases die ik heb gezien.

Ondanks de tekortkomingen heeft deze wel mijn voorkeur boven een no name moko clone (zelfde uiterlijk als de post hierboven)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
Zo te horen blijft de Poetic de enige case met magneten om de driehoek bij elkaar te houden én de flap dicht te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

De MOFI case die ik besteld heb past prima. Geen magneten om de driehoek bijeen te houde,maar dat mis ik niet. Sleep/wake werkt perfect. Ook hier is het "leer" nep, maar het zietr wel goed uit.

Ik moest er ook vrij lang op wachten. Verzendingen uit China hebben de afgelopen maand veelvertraging gehad door tyfonen en een public Holiday.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ESteg schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:00:
Zo te horen blijft de Poetic de enige case met magneten om de driehoek bij elkaar te houden én de flap dicht te houden...
Nee hoor de moko (clones) hebben ook deze magneten, in ieder geval die met de metalen lip, en de lelijke cutout bij de power/volume

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik heb vandaag mijn Meenova Mini MicroSD Card Reader for Android binnen. 06-09 ge-preorderd, 13-10 verzonden. Volgens Meenova wordt er nu binnen 3 dagen verzonden, dus dan kan je rekenen op 2,5 weken levertijd.

Als je stickmount gebruikt, werd er aanbevolen exFAT te gebruiken, en dan een ZIP uitpakken in je root van je interne SD.

Ik heb de cardreader met een Transcend microSDHC-kaart 32GB Class 10 UHS-1 Verder gebruik ik een Windows 8 PC met USB2. Leuke is dat er een adapter bij zit voor gebruik in een gewone PC.
Je moet rekening houden met deze lees-en schrijfsnelheden:
Windows 8:
Schrijfsnelheid naar je card: 15 MB/s

Nexus 7(2013)
Leessnelheid van je card: 14,5 MB/s Bij het kopieren van een groot bestand naar je interne opslag
Schrijfsnelheid: 2,3 MB/s van een groot bestand op je interne SD naar je externe SD card

Verder heb ik een Full-HD video op mijn externe SD gezet, en die kon ik vloeiend afspelen in MX-Player. Duur 57min, 4,5 GB(Africa S01E04)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net op amazon.co.uk twee verschillende cases gekocht nl de Poetic Slimline Case
(http://www.amazon.co.uk/e...OXM4/ref=ox_ya_os_product)
en de Poetic KeyBook Bluetooth Keyboard Case
(http://www.amazon.co.uk/g...o00_s00_i01?ie=UTF8&psc=1) .
Geen verzendkosten naar Belgie dankzij Super Saver Delivery. In totaal 40.80 euro betaald :9 .
Ik mag beide cases tussen 01 en 06 november verwachten, dus hoop ik maar dat ik ze dan idd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
Prulleman schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:15:
[...]

Nee hoor de moko (clones) hebben ook deze magneten, in ieder geval die met de metalen lip, en de lelijke cutout bij de power/volume
Op zich waar, maar de ervaringen van Repro (Repro in "Accessoires voor de Asus / Google Nexus 7 FHD (2013)") wijzen er in ieder geval op dat die magneten van de Moko niet altijd even goed werken :) Dat heb ik over de Poetic nog niet gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Iemand die deze (http://www.ebay.com/itm/360720003187?var=630150747961) heeft besteld?
Kopen of meer neerleggen voor een hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
fotografie999 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:49:
Iemand die deze (http://www.ebay.com/itm/360720003187?var=630150747961) heeft besteld?
Voor een paar centen meer zijn er mooiere te vinden.
Nillkin en Poetic, zijn rond de 15€ te vinden, en kwalitatief (waarschijnlijk) beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-08 16:33

hrt

Ik heb deze, werkt prima, met magneet in de eindflap, en blijft goed staan in portret stand, alleen word hij niet op mijn qi-lader opgeladen, maar dat kan natuurlijk aan de cheap ass lader liggen....en met automatisch aan gaan als je hem opend

[ Voor 9% gewijzigd door hrt op 29-10-2013 22:27 ]

24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Even een accessoire delen die ik net heb ontvangen en getest heb: de Meenova, een Mini MicroSD Card Reader om aan je Nexus te koppelen. Ik heb deze aangeschaft omdat:
1) De reader superklein is
2) Ik tijdens het reizen graag filmpjes wil kunnen bekijken en meer data dan de standaard 32GB mee wil kunnen nemen.

Bij deze reader heb ik een 64 GB micro SD PRO (class10) kaartje gekocht. Samen met de app USB OTG werkt dit prima.

Website: http://www.meenova.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 10:11
Iemand ervaring met een 'wall mount' voor de nexus 7 2013?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Laatst online: 16:38
Ik sta op het punt om deze te bestellen :

http://www.123bestdeal.nl...lim-smart-cover-hoesje-93

Is deze niet vergelijkbaar met Poetic etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:01
layzzzz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:36:

Ziet eruit als een Moko kloon, die je voor 10tje op ebay kan krijgen. Moet je echter wel minstens twee weken geduld hebben totdat ie geleverd is uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
layzzzz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:36:

Die heb ik ook besteld omdat mijne uit china te lang duurde, zit redelijk goed.
met magneet om de klep op z'n plek te houden en om het scherm aan/uit te zetten.
De flap is wel iets te groot (millimeters) waardoor hij een klein beetje bol kan staan in gesloten toestand (is niet hindelijk), voor de rest past ie perfect.
maar is wel met 2 dagen in de bus :)

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lupine_Wonse
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-09 18:05
Ik heb zojuist de Poetic slimline case besteld bij amazon uk (en nog wat boeken erbij om aan de 25 pond te komen ;-).

Een vraagje: kun je, als je geen case met "wake up/sleep" functie heb, de Nexus alleen met de powerknop uit de standby halen? of kun je ook bijvoorbeeld met een 'swipe' de table weer wakker krijgen. (De Nexus dient als vervanger van mijn BB Playbook, die had deze mogelijkheid om door een swipe vanaf de boven of onderkant van het scherm de playbook weer actief te krijgen. Ik vond dat wel een handige feature)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 12:30
Deze heb ik nu ook.

Prima pasvorm. Stevig in houder. Auto aan/uit werkt goed en ook de "tv"stand is stevig.

Prijs bepaald de kwaliteit. Er zullen ongetwijfeld kwalitatief betere zijn die het uiteindelijk langer volhouden maar 1e indruk is prima. Time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskarina
Nou, toch maar gegaan voor een Poetic na mijn niet zo geweldige ervaring met een cheap-ass hoesje, zoals boven beschreven. Nog een mooi detail trouwens: wanneer ik 'm van m'n N7 af probeer te halen, komt regelmatig de achterplaat van de Nexus zelf mee (vast zit 'ie dus iig wel...)

Anyway, de Poetic slimline is geweldig; sluit mooi aan, de sleep/wake functie werkt prima en de magneet zorgt er niet voor dat m'n N7 weer uitgaat als 'ie op de driehoek staat, zoals m'n vorige aankoop. Ik = :)

Maar.... Ik heb ook een Adonit Jot Pro stylus (http://www.amazon.com/Ado...2&keywords=adonit+jot+pro) gekocht om te gebruiken op m'n N7 om handgeschreven notities te maken (kan je mooi syncen naar Evernote _/-\o_ ).

Helaas werkt 't niet zo lekker. Het grootste probleem lijkt de delay te zijn tussen het eigenlijke schrijven en het moment dat het geschrevene op het beeld verschijnt.
Ik heb de stylus ook getest op een Ipad 2 waar deze prima werkt. Verder werkt 'ie ook goed op m'n oude Samsung Galaxy S2 met Android 4.2.2 (wel geroot, m'n N7 niet); response is ook daar zeer snel en dat schrijft lekker.

Ik heb wat lopen grasduinen op Google om te kijken of ik de enige ben met dit probleem. Er blijken wat touchscreen issues te zijn met de N7, maar met de Multi-touch app kan ik geen issues zien op mijn tab.

Verder werd er aangegeven dat de stylus beter werkt met een dotje arctic cooler tussen het plaatje en de pen; dit ook geprobeerd. De gevoeligheid lijkt er idd beter op te worden, maar natuurlijk verandert dit niets aan de response.

Responsetijd op vinger lijkt wel OK. Helaas geen andere stylus voorhanden om dit verder mee te testen.

Iemand wel goede resultaten met schrijven op de N7 met een stylus, of tips?

Don't panic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskarina
Ener103 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:37:
[...]

Deze heb ik nu ook.

Prima pasvorm. Stevig in houder. Auto aan/uit werkt goed en ook de "tv"stand is stevig.

Prijs bepaald de kwaliteit. Er zullen ongetwijfeld kwalitatief betere zijn die het uiteindelijk langer volhouden maar 1e indruk is prima. Time will tell.
Mooi; dan zijn de issues bij die van mij waarschijnlijk een fluke (helaas voor mij).

Don't panic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Voor Tweakers die naarstig opzoek zijn naar een Poetic of Nillkin hoesje. Ik heb ze beide in de aanbieding. :)

Edit: beide hoesjes zijn verkocht.

[ Voor 16% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 05-11-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 00:02
Gisteren via BCC.nl de officiele cover van Asus gehaald. Prachtding, voelt erg goed en "premium" aan, ziet er geweldig uit, echter... past hij niet :/ Vandaag teruggebracht, bij de MediaMarkt een andere gehaald, precies hetzelfde :? Blijkt een bekend probleem te zijn.

Belachelijk.. ik mag hopen dat die dingen gewoon gecontroleerd worden voordat ze de fabriek verlaten?

Nu maar opzoek naar een andere, wel jammer want hij was perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Lupine_Wonse schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:56:
Een vraagje: kun je, als je geen case met "wake up/sleep" functie heb, de Nexus alleen met de powerknop uit de standby halen? of kun je ook bijvoorbeeld met een 'swipe' de table weer wakker krijgen. (De Nexus dient als vervanger van mijn BB Playbook, die had deze mogelijkheid om door een swipe vanaf de boven of onderkant van het scherm de playbook weer actief te krijgen. Ik vond dat wel een handige feature)
Ja hoor, met een andere kernel zoals Glitch, ElementalX, Franco, etc. Werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Lunaticc schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:52:
Gisteren via BCC.nl de officiele cover van Asus gehaald. Prachtding, voelt erg goed en "premium" aan, ziet er geweldig uit, echter... past hij niet :/ Vandaag teruggebracht, bij de MediaMarkt een andere gehaald, precies hetzelfde :? Blijkt een bekend probleem te zijn.

Belachelijk.. ik mag hopen dat die dingen gewoon gecontroleerd worden voordat ze de fabriek verlaten?

Hier hetzelfde probleem... Online besteld, heb reeds een rma formulier ingevuld, kijken hoe dat gaat. Erg jammer. Ik las online dat iemand beweerde dat de eerste batch nexus 7 2013 ietsje dikker zouden zijn, maar dat lijkt me sterk.

Iemand toevallig al de originele Google cases uitgeprobeerd? Zijn wel aan de prijs ook, en hebben eenzelfde constructie als de originele Asus cover. Verkrijgbaar via de play store, alleen uiteraard niet in Nederland.

[ Voor 9% gewijzigd door patshad op 03-11-2013 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egala!
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-06-2022
Lunaticc schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:52:

Ik heb dus ook exact hetzelfde probleem gehad. Online besteld, links boven klikt de nexus 7 uit de case. Case via rma teruggestuurd, via het bedrijf vernomen dat zij de nieuwe hebben getest op passendheid. Eenmaal gearriveerd blijkt deze tweede ook hetzelfde probleem te hebben. Beetje jammer aangezien het een top case is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 00:02
Ik heb online gelezen dat alleen de eerste batch van de covers dit probleem hebben. Mevrouw bij de MediaMarkt had ook vernomen dat er een aangepaste versie aan zou komen, maar wanneer weet ik niet.

Probleem zit inderdaad linksboven. De eerste klikte er bij mij na een paar minuten pas uit, de tweede direct.

Ik wil eigenlijk niet wachten op een nieuwe versie aangezien ik mijn tablet al een keer heb laten stuiteren :X Ik ben van plan om er weer een te bestellen en dan met een mesje een klein stukje weg te schrapen, iemand op XDA had dat ook gedaan en toen paste hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ebay.nl/itm/31..._trksid=p3984.m1497.l2649

Ik deze onlangs besteld verwacht deze week binnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Dan hoop ik toch echt dat je deze bedoelde
http://www.ebay.com/itm/N...&var=&hash=item58a2c4bebf

( scheelt 20$ verzendkosten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Laatst online: 21-05-2014
Ik ben van plan om poetic slimline te kopen bij amazon.co.uk, maar kon niet snel de betaal mogelijkheden vinden... is het betalen alleen met creditcard of ook andere mogelijkheden liefst betalen met ideal tuurlijk...
welke sreen protectors hebben een voorkeur... werkt het beste om zonder gevoeligheid van screen te verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
bluemind schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:12:
Ik ben van plan om poetic slimline te kopen bij amazon.co.uk, maar kon niet snel de betaal mogelijkheden vinden... is het betalen alleen met creditcard of ook andere mogelijkheden liefst betalen met ideal tuurlijk...
welke sreen protectors hebben een voorkeur... werkt het beste om zonder gevoeligheid van screen te verliezen...
Alleen CC helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:00:
[...]

Ja die bedoel ik ja. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik niet, ik vind die "inschuif" houders niet mooi.

De folio-covers waar je de tablet inklikt zijn minder dik, en met een losse BTkeyboard ernaast
( http://www.ebay.com/itm/S...2013-Tablet-/271295281209 )

( of je moet 24/24 het keyboard mee willen nemen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net dit hoesje binnen gekregen netjes verpakt en compleet met screenprotector en stylus. Werkt goed moet ik zeggen ondanks dat het een inschuif hoesjes blijft het perfect zitten en werkt nog samen met SwiftKey ook ideaal voor de productieve momenten.

Link aangepast vorige werkte niet

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2013 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:29:
Net dit hoesje binnen gekregen netjes verpakt en compleet met screenprotector en stylist.
Link doet het niet. Een stylist lijkt mij wel wat! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:11:
Ik niet, ik vind die "inschuif" houders niet mooi.

De folio-covers waar je de tablet inklikt zijn minder dik, en met een losse BTkeyboard ernaast
( http://www.ebay.com/itm/S...2013-Tablet-/271295281209 )

( of je moet 24/24 het keyboard mee willen nemen )
Ben erg benieuwd naar dergelijke BT Keyboards. Of is het verstandiger om er een van Logitec bijvoorbeeld te kopen in de mediamarkt met een Foliocase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik had er een die op de 'oude' paste, en werkte prima
Zowel op de AppleTV, Ipad als andere BT apparaten ( die keyboard invoer accepteren )

fijne aanslag, wel klein, maar niet te klein om te gebruiken.
( geen hele boeken op schrijven btw...... )

[ Voor 10% gewijzigd door FreshMaker op 06-11-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 22:40

Chocoball

瞧好吧!

*weg* dit is spam.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 21-11-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:45:
Ik had er een die op de 'oude' paste, en werkte prima
Zowel op de AppleTV, Ipad als andere BT apparaten ( die keyboard invoer accepteren )

fijne aanslag, wel klein, maar niet te klein om te gebruiken.
( geen hele boeken op schrijven btw...... )
Aha. Gezien ik op mijn vorige tablet (Transformer Prime) erg veel typte, lijkt het voor mij dus handiger om een losse, en groter toetsenbord te kopen?

Edit: mag ik vragen via welke weg je het toetsenbord hebt besteld? DX of eBay?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:02
Iemand al een geschikt toetsenbord gevonden? Ik ben er 1tje aan het zoeken... zelf zat ik te denken deze aan te schaffen:

http://dx.com/p/bluetooth...s-7-2-black-silver-245182

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Laatst online: 23:51
Men koopt goedkoop een Terrapin hoes van een Nexus 7 2012 en laat deze voor 2.50 even strakker stikken door de klerenmaker. Full grain leather voor weinig:

Let op: deze is al in gebruik geweest door mij, geen nieuw model, vandaar de gebruikssporen:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2880/10743348945_87566fa6ba_z.jpg
Untitled by EdinM, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5475/10743663053_64ed205874_z.jpg
Untitled by EdinM, on Flickr

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:53:
[...]
Edit: mag ik vragen via welke weg je het toetsenbord hebt besteld? DX of eBay?
Alles via Ebay,
Dezelfde spullen als DX, alleen voordeliger, en wat minder gesorteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 22:40

Chocoball

瞧好吧!

niek87 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:14:
Iemand al een geschikt toetsenbord gevonden?
Misschien is de Asus TransKeyboard wat?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4UxwzymvFR4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:29:

Net dit hoesje binnen gekregen netjes verpakt en compleet met screenprotector en stylus. Werkt goed moet ik zeggen ondanks dat het een inschuif hoesjes blijft het perfect zitten en werkt nog samen met SwiftKey ook ideaal voor de productieve momenten.

Link aangepast vorige werkte niet
Ik wil deze misschien ook gaan kopen voor mijn N7 2013.
Heb je er lang op moeten wachten na je bestelling ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
FreshMaker schreef op zondag 03 november 2013 @ 18:00:
[...]

Ik heb deze besteld.
Eens kijken of het wat is en hoe lang hij er over doet om naar NL te komen :P

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Besteld en binnen 15 dagen in huis. Ik denk zelfs 10...
Hoes zit erg goed... de magneet strip werkt ook goed. Alleen het oprol systeem moet ik nog even door krijgen...
Het hoesje gaat als je de magneet strip verkeerd oprolt automatisch in lock. Zegmaar je hebt hem opgerold, dan zet je hem met de aan knop aan je komt door het lockscreen heen en hij gaat direct weer in lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik heb nu de poetic case van amazon, en daar ben ik heel tevreden over. Sluit goed, premium feel,
Blijft goed rechtop staan en heeft wake/sleep functie. Sluit perfect aan. Is de €21 helemaal waard.

Veel beter dan de Nilkin hoes, die er slap aanhing bij het sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Ik heb deze vanavond besteld. Dat is geen geld.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-08 16:33

hrt

Leuk ding, past goed, auto-on werkt goed, stand is goed, alleen is hij te dik voor MIJN qi-lader....

24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
2 cases (Nillkin V en Mofi) besteld op 15 september bij verschillende ebay-aanbieders, 4 weken geleden zouden ze er nogmaals een sturen maar nog steeds niets ontvangen. Nu bieden ze beiden wel een refund aan maar ik krijg het gevoel alsof die tweede nooit gestuurd is. Afijn ik zal de refund wel accepteren en daarna zie ik wel of er toch nog wat binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 13:11
Iemand ervaringen met de Poetic Slimline hoes i.c.m. een Qi Lader? En zo ja, welke Qi lader?

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Joop_Klepzeiker schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:22:
Iemand ervaringen met de Poetic Slimline hoes i.c.m. een Qi Lader? En zo ja, welke Qi lader?
alle laders zoudem met die case moeten werken, meer voorbeelden hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2402341

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:50:
[...]

Ik wil deze misschien ook gaan kopen voor mijn N7 2013.
Heb je er lang op moeten wachten na je bestelling ?
Ja heb er wel 3 weken op moeten wachten. Vond dit persoonlijk wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Niet online
Ettepet schreef op maandag 18 november 2013 @ 05:37:
2 cases (Nillkin V en Mofi) besteld op 15 september bij verschillende ebay-aanbieders, 4 weken geleden zouden ze er nogmaals een sturen maar nog steeds niets ontvangen.
Precies hetzelfde verhaal hier. Wordt weer een dispuut openen bij PayPal, want die refund blijft ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
epias schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:22:
[...]
Precies hetzelfde verhaal hier. Wordt weer een dispuut openen bij PayPal, want die refund blijft ook uit.
Heb net mijn geld terug, het blijkt dezelfde verkoper. Ik wacht nog even af of er iets alsnog aankomt. Mocht er van 4 zendingen niks binnenkomen krijgt ie 2 negatieve beoordelingen erbij. Ik vermoed dat ie helemaal niets dubbel heeft gestuurd en mij die maand extra voor niks heeft laten wachten. In plaats van 2 opties heb ik al die tijd (9 weken totaal) geen enkele hoes.

Edit: Het lijkt erop alsof je op Ebay geen Feedback-rating kunt achterlaten als je je geld terug hebt en de Case gesloten hebt. Dat zal dan wel een van de redenen zijn dat ie zo graag heeft dat je de Case meteen closed.
Edit 2: Het kan ook zijn dat ik geen Feedback-rating mag geven vanwege: "You can leave Feedback up to 60 days after a purchase. Be sure your comments follow our guidelines.". Daar ben je dan mooi klaar mee met een nep-herzending (waar het nu op lijkt). Je kunt dus beter direct je geld terugvragen, en eventueel opnieuw bestellen.

[ Voor 31% gewijzigd door Ettepet op 19-11-2013 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 18:28
ik heb deze ooit gekocht: http://www.ebay.nl/itm/17..._trksid=p3984.m1497.l2649
werkt best goed hoor ook met screen on-off en werkt ook gewoon met deze wireless charger:
http://www.ebay.nl/itm/30..._trksid=p3984.m1497.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:52

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ettepet schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 06:42:
[...]

Heb net mijn geld terug, het blijkt dezelfde verkoper.
Hoe heet je verkoper?

Hier precies hetzelfde verhaal met verkoper super.ebuy ... :/

Ook dus met Nillkin V series hoes.

[ Voor 16% gewijzigd door Bolletje op 19-11-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
is dit een (nieuw?) soort ebay scam? zoveel mogelijk verkopen, niet leveren en de grootste zeikers refunden, en hopen dat er een aantal bijzitten die het vergeten of laten zitten?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Bolletje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:05:
Hoe heet je verkoper?

Hier precies hetzelfde verhaal met verkoper super.ebuy ... :/

Ook dus met Nillkin V series hoes.
Zijn PayPal-naam: You SiHui (op Ebay zijn zijn namen iig: super.ebuy en amazing.deal)
Prulleman schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:14:
is dit een (nieuw?) soort ebay scam? zoveel mogelijk verkopen, niet leveren en de grootste zeikers refunden, en hopen dat er een aantal bijzitten die het vergeten of laten zitten?
Nee, ik denk dat verkopers -uitstekend- beschermd zijn op Ebay, als ze zich tenminste ogenschijnlijk netjes en slim gedragen. Ebay treedt naar voren met "Buyers-protection", maar je opties als koper zijn kennelijk zéér beperkt. De verkoper hoeft alleen maar de geld-retour optie aan te bieden en hij is vrijwel onaantastbaar, tenminste, zo komt het op mij over nu.

Ik twijfel er zelfs aan of ie uberhaupt iets gestuurd heeft, want als ie even geen voorraad heeft is het goed voor zijn rating toch de indruk te wekken direct iets te sturen. De gedupeerde (lees: jou als klant) kun je dan na een paar weken zijn geld terugbetalen, of als het echt een door-en-door goedaardige sukkel betreft, die een "herzending" accepteert, kun je dat een maand later doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:52

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ettepet schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:24:
[...]

Zijn PayPal-naam: SiHui (op Ebay zijn zijn namen iig: super.ebuy en amazing.deal)
Pff, ook echt dezelfde he.

Ik heb nu gelijk een bericht gestuurd dat ik mijn geld terug wil.

Edit: ik heb het geld terug. Toch wel snel zo na 2 uur :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bolletje op 19-11-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Bolletje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:55:
[...]

Edit: ik heb het geld terug. Toch wel snel zo na 2 uur :)
Mooi, zoals ik aangaf kun je kennelijk beter je geld terugvragen en desgewenst opnieuw bestellen. Dus nooit laten herzenden, als het zo gaat als nu.

Vreemd / lelijk dat Ebay zo'n gat open laat in haar systeem. Herzenden zou de termijn van 60 dagen moeten verlengen. Je ziet ook meteen de grote tekortkoming in online bestellen hier: in een winkel kun je stampij maken en op onredelijkheid wijzen in aanwezigheid van andere klanten. Een verkoper zal dan niet gauw rare truukjes uithalen want dan staat ie voor paal als zijn handelswijze ondeugdelijk is. Online, via een stelsel zoals Ebay dat kennelijk in stand houdt kan bij zo'n hiaat een slimme verkoper binnen die ruimere grenzen zijn gang gaan. Alleen een rechtstreekse klacht bij Ebay over dit vermoedelijke handelen zou iets kunnen doen, en dan waarschijnlijk alleen als ze veel klachten krijgen of actief zelf gaan spitten in de transacties van deze verkoper. Onwaarschijnlijk dus dat dit uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Niet online
Ettepet schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:36:
Vreemd / lelijk dat Ebay zo'n gat open laat in haar systeem. Herzenden zou de termijn van 60 dagen moeten verlengen.
PayPal buyer protection geldt maar 45 dagen, daarna doen ze niets meer. Na 60 dagen kun op eBay ook geen feedback meer geven. Ik was ook te laat. Gelukkig heb ik de Nillkin case vandaag toch nog ontvangen (2.5 maand later).

Overigens werkt auto wake/sleep functie niet goed omdat de magneet in de flip cover niet sterk genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
epias schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:55:
[...]
PayPal buyer protection geldt maar 45 dagen, daarna doen ze niets meer. Na 60 dagen kun op eBay ook geen feedback meer geven. Ik was ook te laat. Gelukkig heb ik de Nillkin case vandaag toch nog ontvangen (2.5 maand later).
Helaas komt dat voor ons slecht uit, vanwege de langere verzendduur. Veel Amerikanen zullen al moord en brand schreeuwen als ze 3 weken moeten wachten.

Hopelijk komt er de komende tijd ook nog iets van deze verkoper bij mij binnen. Het zou mijn achting voor hem behoorlijk doen toenemen. Deze staat nu op een laag pitje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
*weg* dit is hier nadrukkelijk niet de bedoeling.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 21-11-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Bolletje schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:55:

Zelfde verkoper hier, uiteraard ook niks binnen gekregen. Dispute aangemaakt, nu maar even wachten :)

[Edit] Allemaal "Hi friend" mailtjes nu van de verkoper. Wil opnieuw sturen, nou nee. Vraagt of ik geld wil terugstorten als ik het artikel alsnog binnen krijg. Gezegd dat ik dat zou doen als het binnen een week is. Dan wil ik nog wel geloven dat het de eerste shipment was. Heeft uiteraard waarschijnlijk gewoon niets gestuurd.

[ Voor 34% gewijzigd door Brad Pitt op 23-11-2013 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:23

sphere

Debian abuser

Knip

[ Voor 183% gewijzigd door janvanduschoten op 28-11-2013 17:10 ]

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:19
Daar heb ik wel interesse in :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repro
sphere schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 23:43:
Kijkt er nog iemand naar zo'n poetic case op amazon.co.uk? Ik ga er een bestellen en kan er een voor je meebestellen. Scheelt shipping.
Yo, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Ik heb deze vandaag binnen gekregen. 9 dagen geleden besteld. Zit perfect, sluit goed, magneetjes werken prima en dat voor 5,50 euro. Echt geen geld.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
zojuist een slimport kabeltje van ebay ontvangen na exact een week (voor met N4 hoesje na ruim 50 dagen een refund aangevraagd en gekregen.... geen idee of die ooit verstuurd is...)

http://www.ebay.com/itm/131044106250
$12,50 inc shipping en werkt prima :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39

Smarron

The bend

KillGhost schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:23:
[...]

Ik heb deze vandaag binnen gekregen. 9 dagen geleden besteld. Zit perfect, sluit goed, magneetjes werken prima en dat voor 5,50 euro. Echt geen geld.
Hoe stabiel staat hij bij jou? Ik vind die 7" hoesjes nogal wankel eigenlijk. Het hoesje zelf is erg mooi, sluit perfect aan, maar vind het niet echt stevig op het bureau staan.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Smarron schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:50:
[...]
Hoe stabiel staat hij bij jou? Ik vind die 7" hoesjes nogal wankel eigenlijk. Het hoesje zelf is erg mooi, sluit perfect aan, maar vind het niet echt stevig op het bureau staan.
Ik zal deze voornamelijk in de trein gebruiken om tv-series op te kijken. Hij is nog wel wat stijfjes, maar dat zo straks denk ik wel anders zijn. Zo lang je er vanaf blijft staat ie redelijk stabiel :) Het gaat mij ook meer om de bescherming in de tas.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39

Smarron

The bend

Daarom heb ik hem inderdaad ook, perfecte bescherming. Maar verder niet praktisch. Ik heb dat bij alle 7" hoesjes. Ik ben ook 10" gewend en die tablets + hoezen waren gewoon veel steviger. Zal wel gewoon het kleine formaat zijn en het feit dat de Nexus erg licht is.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 28-11-2013 17:09 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Even voor de duidelijkheid, inkoopacties zijn niet toegestaan. Niet op het forum, niet per DM.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• jmk

jmk

Mijn Nexus 7 heeft een barst. Dat komt mogelijk omdat ik een Nilkin cover had die niet 100% sloot, mogelijk omdat ik mijn tablet alleen liet met onstuimige 2-5 jarige neefjes en nichtjes, maar goed, er zit een barst in. Hinderlijk bij veel omgevingslicht en een vrij donker beeld van de N7.

Een ander nadeel van de Nilkin cover, is dat ondanks de magnetische sleepfunctie, hij kan unlocken omdat de flap los is, en hij beweegt in je tas. Heb je je N7 in-game gelockt met je cover, en hij laat los in je tas, dat is je batterij in enkele uren bijna helemaal leeg is, en wordt je N7 enorm heet.

Ik raad iedereen aan een cover te nemen die magnetisch sluiting, niet 1 met een losse flap, zodat de cover niet vanzelf los komt. Dat is best 30 euro waard IMO. Beter dan dat je tablet bekrast wordt of verhit wordt.

Just my 2 cents

Verwijderd

Sinds kort ben ik ook de trotse eigenaar van de Nexus 7 2013. Ik zou graag de tablet in een dock willen plaatsen zodat deze oplaad. Tegelijkertijd zou ik (via het dock) een toetsenbord willen aansluiten. Ik kan echter tot zover geen dock vinden met een usb out. Bestaat deze voor zover jullie weten?

Als dit niet mogelijk is, is het dan mogelijk om bijvoorbeeld aan deze dock een soort USB splitter te hangen, zodat hij toch oplaad en ik er een toetsenbord aan kan hangen?

Mijn uiteindelijke doel is dat ik de tablet aan de tv hang om zo in de woonkamer mijn e-mails af te handelen en fatsoenlijk op de tv kan surfen. Ik heb een Samsung UE46F8000. Tot zover krijg ik overigens de twee apparaten niet via WiFi Direct / Miracast aangesloten. Iemand ervaring mee?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 18:41 ]

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:39:
Sinds kort ben ik ook de trotse eigenaar van de Nexus 7 2013. Ik zou graag de tablet in een dock willen plaatsen zodat deze oplaad. Tegelijkertijd zou ik (via het dock) een toetsenbord willen aansluiten. Ik kan echter tot zover geen dock vinden met een usb out. Bestaat deze voor zover jullie weten?

Als dit niet mogelijk is, is het dan mogelijk om bijvoorbeeld aan deze dock een soort USB splitter te hangen, zodat hij toch oplaad en ik er een toetsenbord aan kan hangen?

Mijn uiteindelijke doel is dat ik de tablet aan de tv hang om zo in de woonkamer mijn e-mails af te handelen en fatsoenlijk op de tv kan surfen. Ik heb een Samsung UE46F8000. Tot zover krijg ik overigens de twee apparaten niet via WiFi Direct / Miracast aangesloten. Iemand ervaring mee?
Je zou ook een bluetooth toetsenbord kunnen gebruiken?

• Prulleman
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:39:

Qi dock, slimport HDMI adapter, Bluetooth toetsenbord, dat is de meest betrouwbare combinatie, zonder alles aan de USB te hangen... of je laad via de slim port adapter, mijn 12 dollar eBay adapter kan laden en video uit tegelijk.

De lader in je link is trouwens qi, de USB poort is dan nog vrij

Strava

Verwijderd

Een Qi dock en een Bluetooth keyboard, daar had ik nog niet aan gedacht. Goede tip! Jammer dat ik reeds een Logitech K400 heb gekocht, geen Bluetooth mogelijk zover ik weet.

@Prulleman: is er een slimport HDMI adapter welke je me aanraadt?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2013 23:34 ]

• Prulleman
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:33:
Een Qi dock en een Bluetooth keyboard, daar had ik nog niet aan gedacht. Goede tip! Jammer dat ik reeds een Logitech K400 heb gekocht, geen Bluetooth mogelijk zover ik weet.

@Prulleman: is er een slimport HDMI adapter welke je me aanraadt?
Prulleman schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:39:
zojuist een slimport kabeltje van ebay ontvangen na exact een week (voor met N4 hoesje na ruim 50 dagen een refund aangevraagd en gekregen.... geen idee of die ooit verstuurd is...)

http://www.ebay.com/itm/131044106250
$12,50 inc shipping en werkt prima :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:03
Sinds enkele dagen ook in het bezit van de Nexus 7.
Naar aanleiding van de tevreden reacties over de Poetic case heb ik besloten deze ook te willen kopen.
Echter is het volgens Amazon (UK en USA) niet mogelijk om deze naar Nederland te verzenden.

Was dit dan een tijdje geleden wel mogelijk en hebben ze dit aangepast?

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Jorco schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:49:
Was dit dan een tijdje geleden wel mogelijk en hebben ze dit aangepast?
Toevallig heb ik er zaterdag één binnen gekregen (donderdag besteld), maar of dit nu aangepast is weet ik niet.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Frunz schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:04:
[...]

Toevallig heb ik er zaterdag één binnen gekregen (donderdag besteld), maar of dit nu aangepast is weet ik niet.
Ik ben ook op zoek naar de Poetic case. Heb jij misschien een link waar je het hebt besteld?
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste