Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Opzoek naar headset voor spraak/zang

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag tweakers,

Ik zoek wat hulp bij het vinden van een geschikte headset. Mijn richtprijs is max 70 euro.
Het zou eentje hoeven te zijn die zeer goede opnamekwaliteit heeft. Dit is prioriteit. Daarnaast zou die best wel stevig mogen zijn.

Mijn bezigheid is naast gamen, rapmuziek maken. Voor echte opname's ga ik naar een studio. Maar voor de basis zocht ik een micro(headset) die beide wel aankan.

Het vinden van iets moois is niet moeilijk via de pricewatch maar ik weet helemaal niks af van audio en welke headset daar nu het beste voor zou zijn.

Graag wat hulp en alvast enorm bedankt. ;)

Verwijderd

Meeste headsets hebben een matige microfoon. Mogelijk is Sennheiser (die hebben goeie range voor spraak) iets voor je of toch een losse desktop mic.. Die zijn voor weinig geld soms best goed van kwaliteit.

bv: http://store.sony.com/p/P...bletop-Stand/en/p/ECMPC60

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 19:49
Kijk gewoon even bij de Feedback of baxshop voor een fatsoenlijke niet al te dure usb grootmembraan microfoon, en gebruik een losse koptelefoon. Je gaat toch geen zang opnemen op een headset? Dat zijn microfoontjes van 30 cent. Voor games kun je dat ook gewoon gebruiken.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:37

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
Als je deze scoort, dan heb je nog twee tientjes over voor een headset. Dan ben je eindeloos veel beter af dan wanneer je een headset gebruikt voor opnames. De kwaliteit van een beetje pro zul je er bij verre niet mee halen, maar een headset is zelfs voor de goedkoopste demo niet goed genoeg.

Eigenlijk gewoon +1 voor ShittyOldMan dus.

Ticking away, the moments that make up a dull day

Verwijderd

Topicstarter
Dus een Sennheiser is een optie en anders moet ik aan een losse microfoon geplakt blijven zitten. :/

Had gehoopt dat zoiets bestond of dat er zoites op de markt was.
Pagina: 1